October 19 2025 21:30:56
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.12 Bugy
606_Temp
ta obratnost na rychlosti myslím to, že si piloti pochvalovali, že se dá letadlo bez problémů ovládat i na vysokých rychlostech, co třeba u Bf, nebo spitu rozhodně neplatilo. Nemyslím tím utažené zatáčky na 50G, ale prostě ovladatelnost řídících ploch, kde byl Mustang prostě vynikající. Tady prostě rozlámeš letadlo jak papír.
 
http://no606.ic.cz/
Hoper
57_OTU ajvn napsal:

Ja si taky myslím že ve šturmovi P-51 až přespříliž křehce zranitelný.

A co to vzít z opačného konce a podívat se ne na vítězství P-51, ale na jejich porážky a mrknout, proč byly sestřelený ?
P-51 byl vychvalovanej proto, že byl rychlej, měl nějakou palebnou sílu a (a co si myslím já) měl početní převahu.
Zkus si někde dohledat, jak dopadly souboje 2 vs 2 nebo 4 vs 4. A s jakým poškozením se dokázali vracet (běžně, ne výjimečně).

No a v neposlední řadě si uvědom, že ten sim je jen stále "nedokonalá" hra ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Horrido
Hoper napsal:
V DCS jsem si nějakou dobu myslel, že si musím upravit křivky joye, než mne poučil pan Novotny, že jsem mongol a že to není o křivkách ale o přemýšlení Mrknutí


Úsměv To myslím platí všeobecně
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hoper
když já s Japoncema ve šturmu to tak často neutrhával
a když jsem lítal Juga v Invazi, lítal jsem ho jen na rychlost, protože pak jsem "věděl", že přežiju :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Powerty
Mustang (s merlinem) šel rozlámat opravdu snadno i v reálu. Proto tam přidávali zátěžový mechanismus pro nezkušené piloty (uměle zvýšený odpor řídící páky). Neboť ve střemhlavém letu (obzvlášť s naplněnou zadní nádrží) odpor na výškovce s přibývající rychlostí klesal místo aby rostl.
 
Ajvn
Jo to ja vím. Hopru.

Takže jsem byl v tom ruskuŠklebící se po delší době v P-51.
Výsledek několik sundaných BF i FV. Paráda.
Jenom fakt jediná ťafka do motoru a okamžitě stojí ( v jadné sekundě)
Vím že to nebyl P-47 nebo FW-190 ale přece jen nevím, nevím, jest to éro v IL-2
křehké nějak moc.

V P-51 jsem lítal celé asi 2 hod jako jedíný. Není to divné? Tak je to vždycky.
Někdo ho tady miluje avšak všeobecně : Neoblíben.
No aď tak nebo tak ja už jsem tu kobylku skrotilÚsměv
 
Robo
No ked na teba striela nejaky nemcur s 20 alebo 30mm tak to sa rozpada, to je fakt Šklebící se Ale ze by sa rozpadal viac ako ine (podobne) era, to sa mi nezda. Navyse je jednoduchsie s nim ostat mimo dosah tych darebnych LW granatov.

Skor by som povedal, ze prilisnou krehkostou oproti realite trpi v Sturmovi P-47.

Neoblubeny je podla mna kvoli palebnej 'sile' a tomu ako su v hre namodelovane .50 cal. T=
 
Tom_The_Maniac
No mě se hned odpoledne podařilo s Thunderboltiskem sestřelit 109 na tři - čtyři zásahy. TO je víc, než s mustangem Šklebící se
Btw Mustang opravdu trpí těma 30 mm kanonama Šklebící se Ale to stačí jeden zásah, aby odlítlo křídlo. Spiťák obdržel ty zásahy 3 a pořád letěl (no, směrem dolů, ale letěl a dal se ovládat! Šklebící se )Tak stejně je to papundekl, že jo...
Ta P47 se mi nezdá úplně křehká... ale má svý dni.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
Robo
Tri zasahy 30mm zvacsa rozoberu kazdu stihacku (okrem azda ruskej Šklebící se). S tym Jugom som mal na mysli najma motor ale je mozne, ze kazdy mame s Ilom ine skusenosti a teda i nazor.
 
1stCL_pbarry
Takhle může vypadat P-51 po třech zásazích 30mm Úsměv - poslední Squad Challange

[img]http://barryk.sweb.cz/Images/net4.jpg[/img] is not a valid Image.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Saburo
Powerty napsal:

Mustang (s merlinem) šel rozlámat opravdu snadno i v reálu. Proto tam přidávali zátěžový mechanismus pro nezkušené piloty (uměle zvýšený odpor řídící páky). Neboť ve střemhlavém letu (obzvlášť s naplněnou zadní nádrží) odpor na výškovce s přibývající rychlostí klesal místo aby rostl.


Ta klesající síla působila hlavně problém při provádění zatáčky, se zvyšujícím se G klesal odpor řídící páky a pilot tudíž neměl odezvu a molhl nevědomky urvat mašinu při vysoké rychlosti, případně jí poškodit...
Příčinou byla plná trupová nádž a tím posunuté těžiště. Jinak P-51 ve šturmu není o nic víc citlivější na zásahy než jiné mašiny s řadovým motorem.

Plně souhlasím s názorem na nižší pevnost P-47 ve Šturmu, ten mi přijde malinko nedoceněný ne Mustang.
 
Robo
1stCL_pbarry napsal:

Takhle může vypadat P-51 po třech zásazích 30mm Úsměv - poslední Squad Challange


Casto vplyvom lagu a straty packetov. Azda sa zhodneme ze zvacsa tricka na kompletne rozobratie v Sturmovi Mustanga staci. Vela som ich vybuchol alebo uplne rozlamal jednym-dvoma zasahom 30mm. Obrazok co si postol je podla mna skor vynimkou ako pravidlom...
 
magot
Ale je pravda že P-47 by mohl vydržet trochu víc ...
 
Powerty
Saburo napsal:

Ta klesající síla působila hlavně problém při provádění zatáčky, se zvyšujícím se G klesal odpor řídící páky a pilot tudíž neměl odezvu a molhl nevědomky urvat mašinu při vysoké rychlosti, případně jí poškodit...
Příčinou byla plná trupová nádž a tím posunuté těžiště. Jinak P-51 ve šturmu není o nic víc citlivější na zásahy než jiné mašiny s řadovým motorem.


Ano takhle to je. Obzvláště nebezpečné při vybírání střemhlavého letu. Dík za opravu. Už začínám být staré a blbé.
Upravil/a Powerty dne 24-07-2013 13:26
 
Ajvn
O 30ti mm kanonech se nebavím ty rozeberou všecko.
Motor P-52 jenom olízne jedíná včelka a okamžitě stojí. Najednou , v jedné sekundě.
 
Robo
57_OTU ajvn napsal:

O 30ti mm kanonech se nebavím ty rozeberou všecko.
Motor P-52 jenom olízne jedíná včelka a okamžitě stojí. Najednou , v jedné sekundě.


Nie vzdy Mrknutí obcas pekne zadymi a zadrie sa neskor alebo zacne zrazu horiet. Obcas zacne horie okamzite, obcas zastane na jeden sup a hotovo. Problem je podla mna, ze ostatne vodou chladene motory maju nejake ine parametre a zvacsa len 10 minut kadia (Spitfire, P-39...) a celkovo je to s dm v ilovi nekonzistentne.
Upravil/a Robo dne 25-07-2013 03:02
 
Ajvn
No tak nějak jsem si to myslel.
Na zakladě " statistického počtu pravděpodobnosti"Úsměv nebo jak to mám říct.


Nenašel by se nějaký dobrák který by se chtěl pochlubit nějakým pěkným sestřelem? Je jedno jesli modrý nebo červený. Postnul by sem videiko,
No a my ostatní bychom náhodou uviděli jaké jsou efekty zásahu ve 4.12.Úsměv

No ták vždycky sem někdo něco dával...Mrknutí
 
Tom_The_Maniac
Jen k těm efektům - aktuálně používám pro lepší nácvik střelby Arcade mod, to s těma šipkama... můžeš to zkusit, než si zvykneš Mrknutí
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
torr
57_OTU ajvn napsal:




Nenašel by se nějaký dobrák který by se chtěl pochlubit nějakým pěkným sestřelem? Je jedno jesli modrý nebo červený. Postnul by sem videiko,
No a my ostatní bychom náhodou uviděli jaké jsou efekty zásahu ve 4.12.Úsměv

No ták vždycky sem někdo něco dával...Mrknutí


a k čemu by to video bylo,když v default 4.12 efekty zásahu NEJSOU.
 
Ajvn
ASI JSEM SE ZBLÁZNIL.

Kurva - Jak nejsou?!

Mají tam být, ale takové které by více odpovídaly realitě. ( viz viz ono reklamní video které jsem tady vzpomínal , ale nevím kde ho hledat.)

Mám tmu rozumět tak torre, žeTy tam u sebe nevidíš vůbec nic??????
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,311,909 návštěv