Tak málokterý vývojář her zveřejňuje úplně všechny změny. Leckdy se tím totiž přiznává chyba. A chyby se lidi bojí.
Jsou věci, kde to nejde a musí se s pravdou ven. Jako příklad jsou Windows a Microsoft. U operačního systému je prostě nutné vědět o všem, co se mění. Každá záplata má svoje číslo, popis příznaků a způsob řešení. Prostě je to dokumentované. Druhá taková věc jsou třeba systémy pro finanční společnosti. Nikdo by si dnes už nedovolil udělat v takových systémech nedokumentovanou / nepřiznanou změnu (tohle říkám sám za sebe, bo se tím živím).
Druhá věc jsou ale hry. Předpokládám, že když si čtete patch notes a v nich je vágní popis toho co se přidalo / změnilo a porovnáte to třeba s popisem záplat ve windows, nikoho ani nenapadne si myslet, že to je opravdu všechno, co změnili. Přeci krom přidání dvou letadýlek a úpravy kampaně museli i programovat. A kde je to dokumentovaný? Není.
Tedy ne, není to nijak divné. U her se otevřenost nenosí.
Oni taky nemuseli měnit FM přímo DXII. Třeba je to vedlejší efekt úprav simulace aerodynamiky. To jak letadlo zatáčí je dáno především vahou a dosažitelným vztlakem. Vztlak je dán nosnou plochou, profilem (a je funkcí rychlosti a úhlu náběhu). No a světe div se, Pfalz DXII má porovnatelnou váhu jako Fokker DVII a plochu křídel dokonce trošku větší. Opravdu byl důvod, aby to udělalo kolečko zatímco Fokker dvě? Jiná věc jsou síly v řízení. Dost možná že ta neobliba byla spíš o tom, že to vyžadovalo nechutně moc námahy, než že by to bylo neschopné zatočit. Zkrátka dost možná že někde upravili třeba poláry profilu, nebo opravili něco jiného a ten Pfalz jim z toho "vyšel".
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.