WWII sim na RoF enginu: spekulace, informace, dezinformace i jine -ace
|
WT_Horrido |
Přidané 13-12-2012 11:43
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Stejně kriticky jako tomu bylo u ROF a je tomu u CLODu.
Pokud to bude hovno, budeme tomu říkat hovno.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Robo |
Přidané 13-12-2012 11:44
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
X Novotny napsal:
Nemusíš. 
Vše už bylo dávno napsáno.
Jen ještě nevíme jak budou WT lhát a mlžit až to vyjde(pokud to bude na hovno).

Pane vedouci, jestli to bude na hovno tak to tady budeme nadavat vsichni
Ak to ale niekto bude napriek mojmu nazoru hravat, rozhodne mu nebudem lozit do kazdej diskusie aby som mu moju mienku okazalo prezentoval.  |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 13-12-2012 11:48
|

Fusioner

Příspěvek: 15148
Založený: 29.09.05
|
Osobně si myslím, že jsme tu většině pro smích
Bez ohledu na to, zda raději létáme CoD, RoF, oboje či ani jedno.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 11:48
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Robo: Rád věřím,ale to vše ukáže jen čas.
Zatím si osobně myslím že model diskuze je nastaven dobře. 
Edit: Cibulka mne předběhl a nebylo to pak v kontextu.
Cibule: Smích je jedno z nej vecí na světě.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 13-12-2012 11:51
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 13-12-2012 11:51
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Robo napsal:
Rumcajs napsal:
ROF je DX9 32 bitová aplikace. Přechod na DX11 a 64 bitů asi ve stávající formě není nutný. 64 bitů pravděpodobně není potřeba, protože pokud se potřeba RAM nepřehoupce přes 2GB, není v tom žádný zisk. A to DX11 by stálo nějaký peníz a asi by to nikdo nezaplatil .. jako že by to nové zákazníky nepřivedlo. Prostě obojí je investice, kterou stávající ROF nepotřebuje/finančně je to nezajímavé. Udělat z 32bitového programu program 64 bitový nemusí být až tak složité a u WW2 se dá čekat, že to třeba bude potřeba kvůli nárokům na větší množství objektů na mapě. DX pak může být selling point. Zas ale co s chudákama s kradenýma WinXP, kteří představují celý ruský trh? Nechme se překvapit.
Ja nevravim, ze je to nutne, ale keby si objektivne mohol vybrat ci je lepsie pre simulator vyjduvsi v roku 2013 (s perspektivou, ze bude nazive nejakych 5+ rokov) DX9 alebo DX11 so SSAO a hmlou a lepsie optimalizovanymi shadermi (lepsia a rychlejsie vykreslovana hmla), tak co by si povedal? Nevraviac o tom, ze 2GB je urcite malo na zaciatok. Jediny dovod je, ze to je komplikovane a drahe a nemaju cas ani moznosti vytvorit novsi engine. Napokon to stale nie je vylucene, mozno dojde aspon k modifikacii Digital Nature, ale ak nie bude to z nudze cnost a nejake dovody preco to netreba sa najdu. Mne to samozrejme neprekaza, ak hra pobezi OK.
Tiez by som nepodcenoval rusky trh ani co sa tyka kupnej sily ani co sa tyka 'kradenych XP'. To si podla mna na velkom omyle, vacsina tych borcov ma dost nadupane masiny.
Já myslím, že to je především obchodní rozhodnutí.
1) Bude se to psát pro DX9, aby se maximálně rozšířila skupina zákazníků?
2) Bude to pro DX11, aby to bylo co nejvypečenější a přitáhlo to tak zákazníky, kteří chtějí mít to nej?
3) Bude to podporovat DX9 i DX11 aby byl trh co vůbec největší a budeme řešit spousty problémů s tou dvojakostí?
4) Bude to sim pro aktuálně nejvýkonější 64 bitové procesory, nebo to má být pro široké vrstvy?
Z odpovědí na tyhle otázky pak vzejde architektura. Já ten trh neznám a netroufnu si trvdit, že to je tak či onak. Maximálně si můžu troufnout tak jako hospodsky plkat. Odpovědi na tyhle otázky jsou ale čistě finanční. Předpokládám, že si udělali průzkum trhu a spočetli, kolik by která varianta vynesla a s jakým rizikem. Pak se na tyhle číla (výnos/risk) podíval investor a řekl, jakou variantu z toho chce. Zkrátka o to DX a počet bitů jde až na posledním místě.
Jinak ohledně ruského trhu se tuhle vyjadřoval BlackSix na 1C foru. A ten to tvrdil, že DX9 musí být kvůli ruskému trhu. A myslím, že přímo zmiňoval ty cracknuté WinXP. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 11:54
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
No podpora DX9 a DX11 je jednoduchá. Zpětně totiž vyšší verze ovládá tu nižší, nebo se už na to vyprdli?? Nevím,ale mám za to že naposledy jsem měl problém s nefunkčností staré věci pod DX7 na DX9. Jinak to fachá dobře. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 13-12-2012 12:01
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Novi jde o to, jaké všechny grafické fíčurky do toho zamontují. Jinak bych řekl, že DX11 prostě obsahuje i implementaci DX9 (jako že to je přibalený). Ten DX11 interface je myslím poněkud jinej, ale DX9 program se dá snadno převrtět do DX11 programu, protože DX11 obsahuje všechny vlastnosti DX9. Pak prý dokonce může běžet malinko rychleji. Pro porovnání rozdílu výsledku DX9 a DX11 lze shlídnout třeba tuto http://www.youtub...rPtdnmib8A.
Upravil/a Rumcajs dne 13-12-2012 12:02
|
|
|
|
Valec |
Přidané 13-12-2012 12:26
|

Uživatel

Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Chci se zeptat a nehledejte v tom zase neco jineho nez otazku.Jak dlouho muze bezet v kuse MP mapa na RoF?Abych mel predstavu jak dlouho bych mohl poletovat na jedne mape v ILRoFu.Je to 1 hodina 2,5,10 nebo i klidne cely den? |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 12:29
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Co nastavíš. Jde i neomezené či opakované. Ostatně jaku u všeho. Problém s časem mise v simulátorech je pouze otázkou tvůrce! |
|
|
|
Valec |
Přidané 13-12-2012 12:31
|

Uživatel

Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
X Novotny napsal:
Co nastavíš. Jde i neomezené či opakované. Ostatně jaku u všeho. Problém s časem mise v simulátorech je pouze otázkou tvůrce!  Dik |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 12:34
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Rumcajs napsal:
Novi jde o to, jaké všechny grafické fíčurky do toho zamontují. Jinak bych řekl, že DX11 prostě obsahuje i implementaci DX9 (jako že to je přibalený). Ten DX11 interface je myslím poněkud jinej, ale DX9 program se dá snadno převrtět do DX11 programu, protože DX11 obsahuje všechny vlastnosti DX9. Pak prý dokonce může běžet malinko rychleji. Pro porovnání rozdílu výsledku DX9 a DX11 lze shlídnout třeba tuto http://www.youtub...rPtdnmib8A.
Jasan, proto jsem to napsal. Jde o to že není problém na čem to jede, problém je co to umí a co od toho chceš, pak už je důležité na co to stavět. Bylo by pěkné mít tam fičurky z DX10-11, pokud to nepošlou do oblasti "musíš mít grafiku min za 10tis.Kč". 
Stále se nacházejí příklady DX9 her kde je grafika nádherná. Samo že Robovo jednoduché/nenáročné vykreslování mlhy a dalších plně chápu. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 12:37
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Valec napsal:
X Novotny napsal:
Co nastavíš. Jde i neomezené či opakované. Ostatně jaku u všeho. Problém s časem mise v simulátorech je pouze otázkou tvůrce!  Dik
Ještě dodám. Čas je také možné řešit. Můžeš mít po dobu 24hodin na mapě statických 13:24. A nebo klasika 24 hodil funkční odpočet s přímou návazností na datum a roční obdobý.  |
|
|
|
Robo |
Přidané 13-12-2012 12:39
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Zaujimavy thread:
http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=36459 |
|
|
|
Baron |
Přidané 13-12-2012 12:53
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Robo napsal:
Zaujimavy thread:
http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=36459
Ani nie. Len sa zas niekto snaží dokázať, že RoF je na pikaču a CLoD je to pravé orechové. Pripomína mi to ťahanice o to, kto má väčšieho pipíka Pritom RoF so SweetFX a predovšetkým s použitím FlightFX vyzerá naozaj úchvatne.
Upravil/a Baron dne 13-12-2012 12:55
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Robo |
Přidané 13-12-2012 13:03
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Baron napsal:Ani nie. Len sa zas niekto snaží dokázať, že RoF je na pikaču a CLoD je to pravé orechové.
To sa mi ani nezda... Skor ma zaujali uvahy ako obstoji BoS ked vyjde aj WoP a podobne. Mumakov co sa tam dotahuju som preskakoval...
Zober si http://forum.1cpublishing.eu/showpost.php?p=487701&postcount=22
Celkom platne argumenty, cca co postoval aj Valec. Mne sa RoFka paci, ak nie je ina moznost ako Digital Nature tak preco nie ale suhlasim, ze na 2014 to je trosku malo. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 13-12-2012 13:08
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tady se hodně vaří z vody. Kombinujete vlastnosti CloD a ROF a snažíte se z toho vypreparovat BOS. Nikdo se nezabývá tím, že dnešní stav ROF asi není cílový pro BOS. A Jason ani 1C zatím neupřesnili cíle vývoje. Zatím je třeba čekat. Tedy kdo nechce, čekat nemusí, ten čas stejně uteče. |
|
|
|
Baron |
Přidané 13-12-2012 13:29
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Robo napsal:
Baron napsal:Ani nie. Len sa zas niekto snaží dokázať, že RoF je na pikaču a CLoD je to pravé orechové.
To sa mi ani nezda... Skor ma zaujali uvahy ako obstoji BoS ked vyjde aj WoP a podobne. Mumakov co sa tam dotahuju som preskakoval...
Zober si http://forum.1cpublishing.eu/showpost.php?p=487701&postcount=22
Celkom platne argumenty, cca co postoval aj Valec. Mne sa RoFka paci, ak nie je ina moznost ako Digital Nature tak preco nie ale suhlasim, ze na 2014 to je trosku malo.
Prepáč Robo, ale to sú blbosti. Tie fotografie čo sú tam postnuté nemajú žiadnu výpovednú hodnotu. Že sú tam stromy? No a? Pokiaľ sú nehmotné je to na figu a pokiaľ viem veľa hráčov ich vypínalo. Že je tam postnutý hnusný obrázok z ROFu? Môžem ti naoplátku postnúť naozaj hnusné obrázky z CLoDu, niektoré z nich boli mimochodom postnuté aj na toto fórum niektorými hráčmi. Že je tam Bf-110_ Ten obrázok skôr vypovedá o chybách CLoDu ako o jeho prednostiach. Jediné čo celé to vlákno - nielen ten poríspevok vytrhnutý z celku - dokazuje, je to že medzi hráčmi CLoDu zavládol smútok. Je to pochopiteľné, tiež nie som nadšený že CLoD skončil - sľubované patche sú v prdeli a z toho dôvodu chyby ktoré CLoD má už opravené nebudú. Lenže dokazovať za každú cenu že RoF je na nanič, že nezvládne masové bitky, že podporuje iba DX9 a podobné prkotiny ma začínajú trochu nudiť. Lietam tak RoF ako aj CLoD od začiatku čo boli vydané a môžem povedať, že CLoD si môže za to ako dopadol sám. Tým ako 1C ojebávalo hráčov (prepáčte mi ten výraz ale nič presnejšieho ma nenapadá), ako z nás robili blbcov nie rok ale oveľa dlhšiu dobu - TO je za krachom tohoto výborného (po poslednom patchi) simulátora.
Len tak na okraj k DX9 - bolo dané do RoFka až na nátlak hráčov, ktorí používali (a stále používajú) 32bitové XP. Pôvodne totiž Post Effecty bežali na DX10 (a tuším aj 11) ovšem pri zapnutí v XPéčkach to robilo hodne divoké veci (majitelia Visty a W7 ovšem grgali blahom).
Rumcajs napsal:
Tady se hodně vaří z vody. Kombinujete vlastnosti CloD a ROF a snažíte se z toho vypreparovat BOS. Nikdo se nezabývá tím, že dnešní stav ROF asi není cílový pro BOS. A Jason ani 1C zatím neupřesnili cíle vývoje. Zatím je třeba čekat. Tedy kdo nechce, čekat nemusí, ten čas stejně uteče.
Suhlasím Rumcajsi. Tu sa už dopredu vie, že to nebude dobré. Aké typické. Pritom nemá nikto ani šajn o tom, na akom engine to vlastne pobeží. A reči o tom, že to bude engine RoF - to je blbosť, vydať engine z roku 2008 v simulátore v roku 2014 (ak to teda vôbec stihnú v tom roku vydať) je de facto marketingová samovražda. Aj s ohľadom na prichádzajúce War Thunder a ich sľubovaná simulácia v plnej hre (nech už si o tom myslím čokoľvek).
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-12-2012 13:29
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nejsou to moje screeny z ROF, dotyčný to měl přepálené, ale i tak to jako ilustrace toho jak vlastně vypadá země stačí. Jestli má někdo dojem, že ty CLODovské fleky podivných barev reprezentují zemi při pohledu z letadla nějak lépe OK, osobně ho ale mohu jen politovat.
A kdybychom měli hovořit O SKUTEČNÉ špičce tak ta je v současné době někde jinde...
[img]http://wtigers.org/extra/full-2274-45731-rof_2009_08_08_19_11_04_31.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://wtigers.org/extra/full-2274-45732-il_2_sturmovik_cliffs_of_dover_pc_1295434154_002.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://wtigers.org/extra/full-2274-45734-2012729211236.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://wtigers.org/extra/full-2274-45733-co_d15.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 13-12-2012 13:32
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
X Novotny napsal:
Valec napsal:
X Novotny napsal:
Co nastavíš. Jde i neomezené či opakované. Ostatně jaku u všeho. Problém s časem mise v simulátorech je pouze otázkou tvůrce!  Dik
Ještě dodám. Čas je také možné řešit. Můžeš mít po dobu 24hodin na mapě statických 13:24. A nebo klasika 24 hodil funkční odpočet s přímou návazností na datum a roční obdobý. 
Myslím že také jde čas behěm mise pozměnit (skok v čase) a taky na výsledku "událostí" by mělo jít spouštět další mapy a nečekat na konec. (to jsem osobně nezkoušel)
Co se týče toho DX9 atd. Jelikož to chtejí vydat na začátku roku 2014, tedy cca za rok, tak myslím že nebudou mít čas neco výrazně oproti ROF měnit. Pode mlhavých odpovědí Jasona na oficialním foru to vypadá že nepoužijí ani modely už udělané do "Bitvy o Moskvu" a pojedou to celé znovu. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-12-2012 13:36
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Barone nechci bejt drzej,ale co znamená slibované Patche ve spojení s ukončenou podporou pro CloD??
Tohle mi někde asi uteklo. Na posledy jsem zaslechl "Ukončení vývojářské podpory."!? |
|
|