Ja som svojho casu hral len IAF a to ma dost bavilo. USAF sa uz ku mne zial nedostalo.
Mozno sa ale casom k nemu dopracujem. Momentalne som spet v rokoch 88/89 (a tam jeeee tych simov)
Na tom byly perfektní hlavně ty foto textury . Ale celkově ta hratelnost nebyla vůbec špatná. Myslím, že to byly poslední simy, kterým jsem se věnoval, než jsem přešel na online .
On si tam totiž někdo uvědomoval, jak hrozně důležitej pro zábavu je zvuk. Pamatuju si dobře snad čtvrtinu misí z USAF (IAF bylo v tomdle o dost horší), a to jenom díky namluvení a skriptovanejm dialogům. Ze šturma si pamatuju všeho všudy tu misi, kde chudák japončík brečí v briefingu, že jeho prskadlo nemá přetlakovou kabinu a dobrej motor, a že se s tím špatně honí superfortressy.
Jinak USAF a IAF maj jedny z nejlepších ukázek z her. JAG hadra.
Tak to ja som nemal ani tu C64. Mal som TV konzolu Famicom, ale hry na tom boli fajn, akorat ziadny flight sim
Co sa tyka FIGHTER BOMBER (aka STRIKE ACES), tak ten vysiel aj na PC/Amigu (1990). Jednou zo zaujimavosti je, ze simuloval tankovanie za letu! Zial na C64 tato ficurka ze vraj chybala.
[img]http://www.mobygames.com/images/shots/l/155327-strike-aces-amiga-screenshot-air-to-air-refuelings.png[/img] is not a valid Image.
btw tahle hra z 8 bitů zůstává nepřekonána, hlavně nápadem ... "simulace" parní lokomotivy, ozbrojeného vlaku na útěku z okupované Francie, včetně ovládání výhybek z hradel a nádraží YouTube Video
Tak jsem si zavzpomínal Enigma Rising Tide .. asi poslední pokus o "simulaci" lodí ... nebylo to tak špatný ...
típnuto, torpédoborec třídy Buckley po útoku jap. hydroplánu
[img]http://s23.postimg.org/n30u3drmj/ERT.jpg[/img] is not a valid Image.
Zde legal ISO (jestli jsem to dobře pochopil, no každopádně tam to iso je) http://www.subsim...mp;id=4361
Docela zdařilá simulace bitevních lodí byl Silent Hunter III Warship mod 3.0, šlo tam plout třeba s Bismarckem aj. Nevím, jestli se stále ještě vyvíjí, fórum je:
Tenhle mod neznám ale zkoušel jsem Schnellboot a ten doporučuju, ovládáte třeba ručně flak a můžete řídit posádku jako na ponorce.
Další mod co znám je ponorka XXIII , hmmmm pro milovníky, vhodná třeba pro nájezd do Scapa Flow a dokáže se ponořit extrémně hluboko, nikdy mě v ní nedostali. Přesunuje se samozřejmě standardně pod hladinou se šnorchlem, je rychlá ale má malej dosah
[img]http://s4.postimg.org/6dx9yv4pp/XXIII.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s4.postimg.org/6ggu0xswt/SH3_Img_26_8_2008_154844_125.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s3.postimg.org/rve9wcjyp/SH3_Img_26_8_2008_16469_921.png[/img] is not a valid Image.
Klasika z gamecube v remaster verzi. Klasický resident evil ze statických kamer (ne jak ty 3D sračky RE4 a vejš) který nikdy nebyl dostupný na PC. Dějově před prvním dílem. YouTube Video
vyšla i jednička před časem a ta slaví letos 20 let!! Na zábavnosti jí nic neubralo .. YouTube Video
Hele já hrál tu jedničku na PSX, tenkrát jsem to vnímal jako vrcholnou exkluzivitu a jeli jsme to furt dokola. Bylo to fakt strašidelný a nutilo to hráče přemýšlet. Remaster verze je skvělej nápad ale nevim jestli to ty dnešní zparchantělce osloví.
Mě neoslovuje nic se zombíkama a podobnýma píííp.
Když už chcou fantasy, tak ať nejsou líní udělat draky
A pokud to má být horor, tak taková pandemie chřipky (třeba ve smyslu Kingova Svědectví, první verze, než poslechl svého pastora a napsal tam toho "ďábla" ) by byla mnohem těžší a asi i zajímavější na přežití.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
v roce 96 byly zombíci ještě celkem originelní, v dozvucích Romerova filmu Day of the living dead.
V dnešní době plné debilních seriálů, laciných holywoodských filmů a her už je toto téma k blití. Originalita je tvůrcům filmů a her již dlouho cizí ... Dokonce se tím otravným tématem zabývali i vědci what if, asi už nemaj co dělatUpravil/a magot dne 30-01-2016 19:42
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.