October 20 2025 07:55:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Team Daidalos - novinky chystané do 4.12
AH_Cutora
Blbý dotaz. Jak probíhá ládování munice do pásu? To jako máte krabici jako kráva ve které se válí náboje a takhle vezmete náboj a vmáčknete ho do pásu? Jug má kolik hlavní, 6? 6x250 nábojů narvat do pásů pro jednu mašinu? A z letu se vrátí 12 mašin co si zařádili na vláčcích a autíčkách v Itálii a za den to dají 4x? Mě je z té představy zle, to muselo být na bednu... Draní peří je proti tomu děsně adrenalýnový sport.
 
1stCL_Novotny
Ahojky Čutora.
Tak takhle a hoodně podobně to fachá už co jsou na světě Maximovi hračky. Mrknutí

http://www.fronta...jecka-pasu
http://sbirkazbra...su-mg42-53

Dokonce jsem někde viděl fotku z WWI. a tam to hodně moc připomínalo mlejnek na maso. Úsměv
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 06-08-2012 20:33
 
Hoper
Čutoro, byla válka a lidi se flákat nemohli...
A co je lepší - být pilotem s vidinou, že uhořím zašprajcnutej v letadle nebo bejt zbrojíř, co holt v době, co je "můj" pilot na letu, já zatím připravuju pásy ? :)
Těch kulometů měl maximálně osm :)

btw - počet 6-8 US .50 na letadlo vychází ze studie Anglána, co "si" ve 30.letech vypočetl, že při 2s dávce 8mi .303 zničí "současné" bombery ? nebo to bylo jejich vlastní počítání ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
AH_Cutora
Aha, ale stejně musíš ty náboje setřídit špičkou dopředu a ládovat je tam přes páku. Je to o mnoho jednodušší, ale furt vopruz a časově docela náročné. Nedivil bych se, kdyby prostě ládovali tolik kolik stíhají.
 
1stCL_Novotny
Hele,nic na tom není. Točíš klikou jak u mlejnku na maso a náboje se tam nějako šnekovali. Ve třech to nebyla nikterak pakárna. Snad si nemyslíš že by každej zvnášť dělal všechno pro jedno letadlo. Parta to a jiní zas jen cpát do zbraní letadel z již připravenejch beden. Úsměv
 
Koty
Šklebící se Mno a jak to dělali amíci, když měli všechny druhy munice v jednom pásu? Hezky růčo? Zpět do doby kamennej... Úsměv Každopádně špička se třídit nemusela. Bedny s municí už totiž často vytřízený byly a tak stačilo (v lepším případě) vzít bednu, pootevřít výko a sypat to rovnou do plničky. Cool
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Peter Winter
AH_Cutora napsal:
Aha, ale stejně musíš ty náboje setřídit špičkou dopředu a ládovat je tam přes páku. Je to o mnoho jednodušší, ale furt vopruz a časově docela náročné. Nedivil bych se, kdyby prostě ládovali tolik kolik stíhají.


náboje jsou špičkou dopředu už z továrny v bedně. Pro perutě se distribuovali ze skladů wingů už naplněné v pásech po 50, 100, 150 a 200 ks v pásu. Plnička byla bedna na čtyři šuplata různých nábojů s průchodkou pro pás, jen si točil klikou a mechanika dělala své. Další maníci hlídali zásobu nábojů a prázdné/plné pásy. Celé to sedělo buď jako bedna na stole v dílně nebo na 1 a půl tuně ...
Zkusím najít fotku co mám na ten náklaďáček ...
 
Powerty
Joe Hallenbeck napsal:
Docela by mě zajímalo, proč letěli s nižším množstvím munice, než bylo možné. Ví to někdo? Zmíňka o zásobování mi zní vcelku logicky, byl to jediný důvod? Jinak u 7 tunové P-47 je pár kilo navíc IMHO vcelku jedno.
Vím jen to, že do spitů do krajních kulometů (levej nebo pravej) dávali o něco méně munice taky, ale to z důvodu signalizace "dojití" munice v ostatních zbraních...


U P-47 šlo hlavně o stoupavost při stíhacích a doprovodných letech a někteří piloti také zmiňují "těžká křídla" (snad pomalejší výkrut) a proto si nechávali páskovat méně munice. Za všechny třeba jmenovat Francise Gabreskiho, který létal s 200 maxximálně 250 náboji na hlaveň.

PS: Pro zajímavost, z podobných důvodů si např. někteří britští piloti v africe nechávali demontovat vnější kulomety z Kittyhawků.
 
Hoper
matně si z (A)PKR vybavuji, že právě Gabreski rád používal poslušnost Juga jít za křidýlkama a že si v tomhle manévru věřil i na Bf...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
313_OTU_oblak
On jug je taký americký fokáč..
 
Farky
Powerty napsal:
U P-47 šlo hlavně o stoupavost při stíhacích a doprovodných letech a někteří piloti také zmiňují "těžká křídla" (snad pomalejší výkrut) a proto si nechávali páskovat méně munice. Za všechny třeba jmenovat Francise Gabreskiho, který létal s 200 maxximálně 250 náboji na hlaveň.


Tak zrovna Gabby vozil 250 - 350 nábojů, jako důvod uvádí lepší ovladatelnost. Což je IMHO hlavní důvod proč nevozili maximum munice. Je to jen "pár" kilo navíc a na výkony (obratnost atd.) to nemohlo mít zásadní vliv, souhlas. Není ale důležitý co si myslíme my, ale co si mysleli ti co s tím lítali. A ti si mysleli že to vliv má.
 
Joe Hallenbeck
Jj to mi stačí, pokud to tak uvedl veterán, tak to beru Mrknutí Díky za info. Úsměv
313_FlyBoy
RY-C
 
radko1111
wellington bombarduje Úsměv


[img]http://www.alan-grey-page.cz/wp-content/gallery/team_daidalos/4_12_development_updates%20/27_07_2012/grab0035.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a radko1111 dne 15-08-2012 08:19
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
 
BP_dFrog
Dá Bůh a možná se dočkáme i lepších 3D pro britské bomby. A možná i britské 1000lb aby nemusela zaskakovat americká... chá chá spíš ne.Smutný
 
Robo
BP_dFrog napsal:
Dá Bůh a možná se dočkáme i lepších 3D pro britské bomby. A možná i britské 1000lb aby nemusela zaskakovat americká... chá chá spíš ne.Smutný


Spis ano Mrknutí
 
BP_dFrog
Uvěřím až uvidím, protože bomby na obrázku s Wellingtonem jsou Olegovký paskvil a ne britské bomby.
 
606_Temp
Teda tvar bomb je tak nějak to poslední, co mi v Ilu vadíŠklebící se
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
magot
update US bomb už je na cestě, pak bude následovat zřejmě UK
Nicméně ten "Blockbuster" HC 4000 zůstane jak je
Uvědomte si že je to stále "low-poly" IL2 a ne CLOD.
Upravil/a magot dne 15-08-2012 20:37
 
Peter Winter
Smetí se zahazuje, a do toho bigoše co to na něj padá se stejně nepřepneš, tak proč řešit tvary bomb stačí že to padá jakž takž správně...
 
BP_dFrog
Každý má priority jinde, mě zase přijde úplně zbytečné např. Rearm/Refuel a jak se za to někteří bijí...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,314,713 návštěv