Team Daidalos - novinky chystané do 4.12
|
AH_Cutora |
Přidané 06-08-2012 20:21
|

Uživatel

Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Blbý dotaz. Jak probíhá ládování munice do pásu? To jako máte krabici jako kráva ve které se válí náboje a takhle vezmete náboj a vmáčknete ho do pásu? Jug má kolik hlavní, 6? 6x250 nábojů narvat do pásů pro jednu mašinu? A z letu se vrátí 12 mašin co si zařádili na vláčcích a autíčkách v Itálii a za den to dají 4x? Mě je z té představy zle, to muselo být na bednu... Draní peří je proti tomu děsně adrenalýnový sport.
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-08-2012 20:27
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Ahojky Čutora.
Tak takhle a hoodně podobně to fachá už co jsou na světě Maximovi hračky. 
http://www.fronta...jecka-pasu
http://sbirkazbra...su-mg42-53
Dokonce jsem někde viděl fotku z WWI. a tam to hodně moc připomínalo mlejnek na maso.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 06-08-2012 20:33
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 06-08-2012 20:34
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Čutoro, byla válka a lidi se flákat nemohli...
A co je lepší - být pilotem s vidinou, že uhořím zašprajcnutej v letadle nebo bejt zbrojíř, co holt v době, co je "můj" pilot na letu, já zatím připravuju pásy ? :)
Těch kulometů měl maximálně osm :)
btw - počet 6-8 US .50 na letadlo vychází ze studie Anglána, co "si" ve 30.letech vypočetl, že při 2s dávce 8mi .303 zničí "současné" bombery ? nebo to bylo jejich vlastní počítání ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 06-08-2012 20:35
|

Uživatel

Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Aha, ale stejně musíš ty náboje setřídit špičkou dopředu a ládovat je tam přes páku. Je to o mnoho jednodušší, ale furt vopruz a časově docela náročné. Nedivil bych se, kdyby prostě ládovali tolik kolik stíhají.
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-08-2012 21:01
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Hele,nic na tom není. Točíš klikou jak u mlejnku na maso a náboje se tam nějako šnekovali. Ve třech to nebyla nikterak pakárna. Snad si nemyslíš že by každej zvnášť dělal všechno pro jedno letadlo. Parta to a jiní zas jen cpát do zbraní letadel z již připravenejch beden.  |
|
|
|
Koty |
Přidané 06-08-2012 21:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mno a jak to dělali amíci, když měli všechny druhy munice v jednom pásu? Hezky růčo? Zpět do doby kamennej... Každopádně špička se třídit nemusela. Bedny s municí už totiž často vytřízený byly a tak stačilo (v lepším případě) vzít bednu, pootevřít výko a sypat to rovnou do plničky.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Peter Winter |
Přidané 06-08-2012 21:37
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 188
Založený: 06.09.11
|
AH_Cutora napsal:
Aha, ale stejně musíš ty náboje setřídit špičkou dopředu a ládovat je tam přes páku. Je to o mnoho jednodušší, ale furt vopruz a časově docela náročné. Nedivil bych se, kdyby prostě ládovali tolik kolik stíhají.
náboje jsou špičkou dopředu už z továrny v bedně. Pro perutě se distribuovali ze skladů wingů už naplněné v pásech po 50, 100, 150 a 200 ks v pásu. Plnička byla bedna na čtyři šuplata různých nábojů s průchodkou pro pás, jen si točil klikou a mechanika dělala své. Další maníci hlídali zásobu nábojů a prázdné/plné pásy. Celé to sedělo buď jako bedna na stole v dílně nebo na 1 a půl tuně ...
Zkusím najít fotku co mám na ten náklaďáček ... |
|
|
|
Powerty |
Přidané 06-08-2012 22:22
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Joe Hallenbeck napsal:
Docela by mě zajímalo, proč letěli s nižším množstvím munice, než bylo možné. Ví to někdo? Zmíňka o zásobování mi zní vcelku logicky, byl to jediný důvod? Jinak u 7 tunové P-47 je pár kilo navíc IMHO vcelku jedno.
Vím jen to, že do spitů do krajních kulometů (levej nebo pravej) dávali o něco méně munice taky, ale to z důvodu signalizace "dojití" munice v ostatních zbraních...
U P-47 šlo hlavně o stoupavost při stíhacích a doprovodných letech a někteří piloti také zmiňují "těžká křídla" (snad pomalejší výkrut) a proto si nechávali páskovat méně munice. Za všechny třeba jmenovat Francise Gabreskiho, který létal s 200 maxximálně 250 náboji na hlaveň.
PS: Pro zajímavost, z podobných důvodů si např. někteří britští piloti v africe nechávali demontovat vnější kulomety z Kittyhawků. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-08-2012 10:10
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
matně si z (A)PKR vybavuji, že právě Gabreski rád používal poslušnost Juga jít za křidýlkama a že si v tomhle manévru věřil i na Bf...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-08-2012 11:04
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
On jug je taký americký fokáč.. |
|
|
|
Farky |
Přidané 07-08-2012 19:45
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Powerty napsal:
U P-47 šlo hlavně o stoupavost při stíhacích a doprovodných letech a někteří piloti také zmiňují "těžká křídla" (snad pomalejší výkrut) a proto si nechávali páskovat méně munice. Za všechny třeba jmenovat Francise Gabreskiho, který létal s 200 maxximálně 250 náboji na hlaveň.
Tak zrovna Gabby vozil 250 - 350 nábojů, jako důvod uvádí lepší ovladatelnost. Což je IMHO hlavní důvod proč nevozili maximum munice. Je to jen "pár" kilo navíc a na výkony (obratnost atd.) to nemohlo mít zásadní vliv, souhlas. Není ale důležitý co si myslíme my, ale co si mysleli ti co s tím lítali. A ti si mysleli že to vliv má. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 07-08-2012 22:02
|

Uživatel

Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Jj to mi stačí, pokud to tak uvedl veterán, tak to beru Díky za info.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 15-08-2012 08:17
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
wellington bombarduje 
[img]http://www.alan-grey-page.cz/wp-content/gallery/team_daidalos/4_12_development_updates%20/27_07_2012/grab0035.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a radko1111 dne 15-08-2012 08:19
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 15-08-2012 19:11
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Dá Bůh a možná se dočkáme i lepších 3D pro britské bomby. A možná i britské 1000lb aby nemusela zaskakovat americká... chá chá spíš ne. |
|
|
|
Robo |
Přidané 15-08-2012 19:42
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
BP_dFrog napsal:
Dá Bůh a možná se dočkáme i lepších 3D pro britské bomby. A možná i britské 1000lb aby nemusela zaskakovat americká... chá chá spíš ne. 
Spis ano  |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 15-08-2012 20:18
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Uvěřím až uvidím, protože bomby na obrázku s Wellingtonem jsou Olegovký paskvil a ne britské bomby. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 15-08-2012 20:32
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Teda tvar bomb je tak nějak to poslední, co mi v Ilu vadí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-08-2012 20:34
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
update US bomb už je na cestě, pak bude následovat zřejmě UK
Nicméně ten "Blockbuster" HC 4000 zůstane jak je
Uvědomte si že je to stále "low-poly" IL2 a ne CLOD.
Upravil/a magot dne 15-08-2012 20:37
|
|
|
|
Peter Winter |
Přidané 15-08-2012 21:41
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 188
Založený: 06.09.11
|
Smetí se zahazuje, a do toho bigoše co to na něj padá se stejně nepřepneš, tak proč řešit tvary bomb stačí že to padá jakž takž správně... |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 15-08-2012 22:03
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Každý má priority jinde, mě zase přijde úplně zbytečné např. Rearm/Refuel a jak se za to někteří bijí... |
|
|