October 20 2025 09:48:56
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kniha priani 4.13
TozziFan
Souhlas s Matildou ohledně přepínání pozic. Bombr je dost zranitelný a proto se moc lidem do nich nechce. Když bude mít možnost po zabití ve střelci vlést na jinou, už to bude lákavější.
 
Hoper
jenže darktatka nechce přelejzat na mrtvé (pokud to nemá dva piloty a ten druhý stále žije)
jsem to pochopil tak, že pokud zabijou pilota, aby měl co by střelec možnost vyskočit. a v případě dvou pilotů a smrti jednoho z nich letadlo dál řídit (už složitější, ne však nemožné :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
saldy
Dříve to tak bylo (jestli to nepletu s jinou hrou), např. dal jsem bomber na stabilizátor a přepnul jsem se na střelce, když jsem to schytal do kebule, automaticky mě to přeplo na pilota. To není nic proti ničemu.

Jinak Ju-88 jde obsluhovat jen jeden zadní kulomet, ten napravo je jen pro ozdobu.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
313_Nevo
Jednoducho takto - kedze bomber moze obsadit len jeden clovek, tak ostatnu robotu musia vykonvat AI. To je jasne, tak to funguje.

Takze si predstavme ten bomber ako 'pevnost' so 5 'vezickami'. 4strielacie a 1riadiaca (za predpokladu jednej pilotnej pozicie).
Ak je vyradena riadiaca vezicka, pevnost je vyradena.
Pokial su ale vyradene 4strielacie, tak pevnost pokracuje dalej.
A malo by byt jedno kde zrovna human sedi pri vyradovani tych veziciek Úsměv
Proste miesto jedneho sucastneho zivota, zivotov tolko, kolko je tam clenov posadky.

Edit
Saldy: ano, presne tak, bol si rychlejsi a napisal si to aj lepsie Úsměv
Pridane na prvu stranu.
Upravil/a 313_Nevo dne 18-04-2012 15:33
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
310_Pip
spitfire rady V. - kde jsou Vc bez tropicke upravy?
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
veikso
310_Pip napsal:
spitfire rady V. - kde jsou Vc bez tropicke upravy?
Za to se přimlouvám taky!Cool
 
Peter Winter
veikso napsal:
310_Pip napsal:
spitfire rady V. - kde jsou Vc bez tropicke upravy?
Za to se přimlouvám taky!Cool

taktéž!
 
BP_dFrog
A já také, ať se to dostane na seznam. Možná by to chtělo udělat stejnou vychytávku jako mají 109-tky. Trop úpravu podle typu mapy (poušť a džungle).
 
magot
darktatka napsal:
To neni uplne pravda magote. Pokud pilot stihacky zabije pilota bombarderu, je cely bombarder vyrazen bez ohledu na to v ktere pozici se hrac bombarderu prave nachazi. Do mrtveho clena posadky se totiz nelze prepnout.

Tedy hrac bombarderu je naopak soucasnym systemem znevyhodnen vuci stihacce, protoze lze vyradit zabitim libovolne ze dvou pozic - bud strelec ovladany hracem (PK, hrac bombarderu je mrtev) nebo pilot (hrac bombarderu zije, ale nemuze letoun nijak ovladat).

To ze se hrac "prevteli" do jineho strelce a muze stihacku ohrozit neni zadne zvyhodneni. Ten strelec tam prece celou dobu je a strili. Jen ted bude strilet vic na houby protoze ho ovlada clovek.

Stihac uz tak muze vyuzit toho ze je jeden strelec mrtvy a bombarder ma tudiz slepe misto. Matyldino prani tedy povazuji za naprosto v poradku.


Ok, jsem na pozici střelce. Řídí AI. Pálím z věže na stíhačku.
Jsem zasažen. Umírám. Automaticky jsem přepnut na jiného střelce
či na pilota. Tedy ať tak nebo tak.
Přepnu dále na pilota, zaseknu ovládání ala level autopilot a vlezu
v reinkarnované podobě do věže kde jsem před chvílí zemřel ...
Pálím na stíhačku a je zasažena do motoru. Odlítá. Nouzově přistává na nejbližším poli. Mnu si ruce Úsměv
Upravil/a magot dne 18-04-2012 22:15
 
lochness
magot napsal:
Ok, jsem na pozici střelce. Řídí AI. Pálím z věže na stíhačku.
Jsem zasažen. Umírám. Automaticky jsem přepnut na jiného střelce
či na pilota. Tedy ať tak nebo tak.
Přepnu dále na pilota, zaseknu ovládání ala level autopilot a vlezu
v reinkarnované podobě do věže kde jsem před chvílí zemřel ...
Pálím na stíhačku a je zasažena do motoru. Odlítá. Nouzově přistává na nejbližším poli. Mnu si ruce Úsměv

hadam ze skoro presne, az na to, ze pozice se zabitym strelcem by nesla uz pouzit. tatka to vyslovne pise v pasazi kde zminuje, ze zabitim strelce vznika na bombru slepe misto, ktereho muze stihac dal vyuzivat.

je pravda, ze kdyz strelci s pilotem nekomunikuji, ma pilot spatny prehled o situaci kolem sebe. A kdyz si chce udelat obrazek, musi se prepinat mezi streleckyma pozicema (to delam casto, ac sam nestrilim) a PK je v tomhle pripade moc kruty trest za to, ze proste pilot v bombru ma nulovou moznost rozhlednout se adekvatne po okoli (ted se 6dof je to lepci, ale porad to neni ono). Nejaka forma kompromisu by byla na miste
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
311_Mart
magot napsal:
Ok, jsem na pozici střelce. Řídí AI. Pálím z věže na stíhačku.
Jsem zasažen. Umírám. Automaticky jsem přepnut na jiného střelce
či na pilota. Tedy ať tak nebo tak.
Přepnu dále na pilota, zaseknu ovládání ala level autopilot a vlezu
v reinkarnované podobě do věže kde jsem před chvílí zemřel ...
Pálím na stíhačku a je zasažena do motoru. Odlítá. Nouzově přistává na nejbližším poli. Mnu si ruce Úsměv


Ale sér, toto je anférÚsměv Padlého bych nechal v jeho věži a přepl bych se do bočníhoMrknutí Jak je psáno výše, vzniklo slepé místo.
Ale jiná situace - např. Šturmovik, vidím šupáka, přepnu se do střelce, aby Voloďa nevyplácal všechnu drahocennou munici na kilometrovou vzdálenost, dostanu včelku mezi oči, vzápětí je šupák sestřelen jiným soudruhem, ale Šturmovik, který by se mohl vrátit domů je ztracen, pádž AI už ho domů nedovede.

A kdyby střelci bandity hlásili, to by bylo žůžo labůžo dobrodrůžo a hlášky přes půl monitoruŠklebící se
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
magot
všechno to je relativní i ta mrtvola střelce by šla "odkopnout o kus dál" a pálit, ze stejné věže s tím že třeba jiná věž by byla deaktivována.
Prostě na počet členů ... rozumím, rozumím ...
Budiž.
Stále je tu technická část a tu musí někdo naprogramovat.
Mám takové tušení že to už kdysi v DT před vypuštěním 4.09 probíralo, nejsem si jist jakéhosi došlo výsledku ...
Zkusím to někdy nadhodit, nebo se třeba přidá Lesník k diskuzi nápadů zdali je to dobré či nedobré ...
Na mne to stále ale působí dosti podivně ...
Upravil/a magot dne 18-04-2012 23:26
 
Farky
Jsem si tak vzpomněl na jednu drobnost - Hurricany mají rychloměr v uzlech, měly by mít klasicky míle za hodinu.

Když už jsem u Hurricanu - tohle už jsem někdy někam psal, ale mohlo to snadno zapadnout. Líbilo by se mi, kdyby se Hurricanům na poušti a v Asii namontoval filtr Vokes. Princip stejný jako u těch befek (a tady navrhovaný u Spitů).

A taky bych byl docela rád, aby americký letadla na mapách Středomoří neměly jako defaultní skin kamufláž z Pacifiku.
 
DarkTatka
magot napsal:
všechno to je relativní i ta mrtvola střelce by šla "odkopnout o kus dál" a pálit, ze stejné věže s tím že třeba jiná věž by byla deaktivována.


To uz by bylo nefer i z meho pohledu Úsměv
 
313_Nevo
Presne, skor ako "odkopavat mrtvoly" bych to videl tak, ze vyradis danu poziciu Úsměv

Edit
Co sa tyka Spitov a Hurrikov, to uz na prvej strane mame, je to tak vseobecne napisane, ale je to tam Mrknutí
Upravil/a 313_Nevo dne 19-04-2012 06:45
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
313_123
žádný nemám
po prvotním nadšení
po záplavě různomodů na různo servery
(měl jsem snad i jednadvatřičtyři instalace)
1946 na disku nemám ani jednou
od té doby co jsem přišel o svou 4.09
vylepšenou graficky - modama
(je hezké že máme Glimity, je hezké že máme 357 letadlo
ale dokud mě FW uvidí u země plazit se nad zelenou placku z 8km no není to hezké)
vylepšené AI - modama
vylepšený offline - modama

mám teda jedno přání
dohodnětese s nejlepšíma modařema
udělejte ofiko 1-3GB patch (něco jak BP -kokpity, mapy, ...)
a ostatní mody natvrdo zablokovat
 
Hoper
numero, ty jsi fakt originál :)
ještě jsi se nedozvěděl, že tu máme poměrně dlouho servery, na kterých je "ostatní mody natvrdo zablokovat" a tudíž můžeš být v klidu, že tam všichni lítají s tím samým, co máš ty ?
takže pak můžeš mít jen čistou (DT) 4.1x a pak UPčkovou verzi ?
a když si najdeš servery, kde je striktně definováno, co můžeš používat za verzi (AH, Spity, BP) tak toho šturma zase můžeš kldině oprášit ;)

čiliž si to nemusíš přát
ale jen pro to něco udělat
ty sám
my tě k tomu už docela slušně navedli
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Robo
313_123 napsal:
žádný nemám
po prvotním nadšení
po záplavě různomodů na různo servery
(měl jsem snad i jednadvatřičtyři instalace)
1946 na disku nemám ani jednou
od té doby co jsem přišel o svou 4.09
vylepšenou graficky - modama
(je hezké že máme Glimity, je hezké že máme 357 letadlo
ale dokud mě FW uvidí u země plazit se nad zelenou placku z 8km no není to hezké)
vylepšené AI - modama
vylepšený offline - modama

mám teda jedno přání
dohodnětese s nejlepšíma modařema
udělejte ofiko 1-3GB patch (něco jak BP -kokpity, mapy, ...)
a ostatní mody natvrdo zablokovat


velmi dobre
teraz je ale
4.11 a od
4.09 uplynuli 2 3 patche
a tie su lepsie ako a 1-3GB modov
ano aj AI
HSFX je super, ale tam mozu byt
veci ktore v ofiko byt nemozu
jo a najlepsi modari su DT
 
313_123
tak naplnou hubu
když DT vydal první pač (těšil jsem se jak malej)
nainstaloval vyskoušel a odinstaloval
(šel jsem se vylulat vytrimoval spita, když jsem si sedal drnknul jsem do páky spitu upadly vlivem G limytu křídla no nasralo mě to)
zůstal věrný své 4.09 + mody (já za ty finy tu válku přežiju a basta)
online verze 4.09 + modyADW (tam plno do roku 1943 pak prázdno už nelítám)
páč jsem si chtěl hrát a né bejt nasranej
znám pár lidí kteří kvůli tomu na 1946 zanevřeli uplně
jejich slova: od té doby co to DT ... to nelítám

udělali sice pár dobrých věcí ale nic co by mě zajímalo až tak abych přišel o svou offline vyladěnou 4.09

na složitější CS mě stačí RoF - je novější, hezčí no prostě mě chytnul
já chápu vaše nadšení
jen prostě už nemám čas a náladu abych dny a dny trénoval
abych pak mohl ukázat v nějaké aréně jakej sem geroj
nedělám to v conanovy, nedělám to v rofu
a poku dostanu chut nechat si rozbít držku s kamarády no jdu i do areny
hra se mě postará o vše a nemusím pořád někde pátrat
abych si tamto nebo tamto
stárnu lenivým a mám i jiné zajmy než PC
ano opráším 1946 ale se 4.09 pro své offline potěšení (na které DT sere)
ted né včera mě konečně přišel zaklínač (počkal jsem si na rozšíření)
věřím, že rof online pro mě taky skončí
a na online vyblbnutí mě bude stačit nějaké to letecké wow
víc lidí víc tanků když to beru podle tanků 70 000 na servru nebo tak nějak

dokud si chlapci od 1946 a CLODA neuvědomí, že někoho bavý i něco jiného než je
jakoreálné simulace WW2 chcípne těch pár zapálených onajnistů je neuživý
DT to sice dělaj zadarmo ale jejich mod pack mě nenadchnul
(někoho ano a hodně - klobouk dolu, že nadchnou sebe a pár nadšenců)
konec

 
Robo
Som rad, na offline doporucujem DBW modpack, vraj je na to specialne usposoveny.

Nie kazdemu vyhovuje kurz, ktory DT dali, nie kazdy sa dokazal prisposobit zmenam co z toho celeho urobili menej hru a viac simulator. Pre niekoho az moc, obcas aj pre mna (vid G limity)

Kazdy ma ine priority, niekto to ma vsetko v rity.

A s tvojou predstavou online sa nejak neviem stotoznit. Ja nelietam v 'arene' aby som bol 'geroj' a robim to co ty offline akurat na serveri s kamaratmi. A trenujem furt ked lietam, nie 2 dni a nie s ucelom byt geroj ale preto ze ma to bavi. Medzi offline a online nevidim rozdiel, akurat offline je lahsie a mozem si to pauznut ked sa mi chce curat.
Upravil/a Robo dne 19-04-2012 09:25
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,205 návštěv