Měl jsem za to že to povídání o FXAA a MLAA na který jsem dal odkaz ti včechno vysvětlí a asi ne.
jo už to chápu,někdo si pojmenoval soubor Fxaa3_11.h a ty z toho vyvozuješ existenci FXAA od Nvidie.tak k tomu nemám co dodat.to se můžeme hádat do nekonečna
FXAA je samostatná nově dodaná vlastnost , nemá funkční zavislost na klasickém AA.
ten tvůj postup je o tom jako aktivovat klasické AA,
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Hezký den všem
Jsem tu nováček a doufám že mě někdo poradí.
Nejsem náruživý letec ale občas se rád v rámci času odraguji na IL 2 1946.
Tento týden jsem si koupil CoD a nainstaloval na PC. Mám sestavu: Core 2 Quad Q9300, GT 9800 - 512MB, LCD 19".
Il 2 1946 mě na tom šlape ok. Ale po nainstalování CoD mě CoD jede sekaně a navíc celá grafika je celá rozhozená - prostě to vypadá otřesně, mnohem hůř jak Il 2 1946.
Dá se na této sestavě vůbec Cod létat? Eventuélně jaká grafika od NV do cca 2500,- Kč by to rozumně zvládla?
Díky za radu.
No kazdy si pod pojmom "NA DOBRE UROVNI"predstavuje nieco ine.Mne nestaci ani GTX 670/680 Kolko si ochotny vrazit do grafiky???
Upravil/a CSL1_Talbot dne 20-06-2012 09:39
dej deset (GeForce 580 GTX s aspoň 1,5 giga paměti) a bude ti to chodit uspokojivě. Dokonce velmi uspokojivě (mně třeba i s třígovým dvojjádrem).
Asi takhle
YouTube Video
Za míň tě to - alespoň z mého subjektivního pohledu - asi moc neuspokojí.
Barone, byly doby, kdy jsi na TS opakovaně říkal, že je to naprosto super hra a že se ti neskutečně páčí. Něco se od té doby změnilo?