September 28 2024 06:21:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 16

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Vilíkovy dohady o WoP
1stCL_Hien
Někam se mi zatoulala duše od kola,neviděl jste ji někdo? Šklebící se
 
1stCL_Fucida
VAF_Vilik napsal:
to 313_Gryzlov
1) přistávací poloha 320Km/h
vzletová 380Km/h
v bojové se bohužel nezaseknou. Snad to vyřeší další patch.


Proč "snad vyřeší patch"? je to o dimenzování, nikde není řečeno, že se u letadel musely obecně u takové a takové rychlosti zaseknout klapky. Třeba na takovým Blaníku se nezajištěný klapky mnohem snáz vysouvají, než zasouvají. Pokud jsou ale vysunuté, tak je to značná námaha pro samotné křídlo.

3) čím větší klapky, tím umí otočku o menším poloměru za cenu nižší rychlosti viz položka 1.


Ovšem na to se tě Gryzlov neptal. Tady naráží na jednu z největších chyb v modelování letu, kterou se Šturm vyznačuje - že letadlo s vytaženými vztlaky klopí na ocas, nikoliv na hlavu, jak by mělo. Jestli se nepletu, tak u WoP je to vyřešený stejně blbě.

4) když se motor přehřívá. musí se otevřít chladič. spolu se snížením výkonu se motor ochladí. Pozn. Vysunutej chladič stejně jako u Ila zpomaluje.


Ovšem ani na to se Gryzlov neptá Úsměv Zde naráží na to, jestli má WOP stejně zjednodušené věci okolo motoru, jako IL-2. Což má zjednodušené snad ještě více Úsměv

6) poznal jsem jen celkovou teplotu motoru. To vim kde je z ila. Jiný malinký budíky nepoznám.


Opět se Gryzlov ptá na něco jiného, opět naráží na zjednodušené chování motoru z ILa, což ale WOP opět přenáší.

jelikož je to ruská hra, zaměřili se hlavně na spojenecký letadla. ty maj pěkně vymakaný. ale např u 109 G-x se pár much najde. U fokáče vše v pohodě.


No tak to nevim, jestli je u Fokáče vše v pohodě Úsměv Například ta lišta by neměla být vidět Úsměv Jsem si tím celkem jistý Úsměv Režimy motoru samozřejmě taky blbě.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Vilik
No aspon sem se snažil.
Mezi blaníkem a stihačkou je podle mě aspon minimální rozdíl.Mrknutí
Zajímat se o válce a jejich teplotu, promazání vybroušení, zdvih a bůchví co ještě by mě nenapadlo. Takovej magor do toho zas nejsem.
A jak už tu někdo napsal. Jsou to hry a ne reál. V reálu jako nestartuješ klávesou I popřípadě E Šklebící se
Vysvětli prosím pojem točení na hlavu a na ocas.

Pozn. Podle toho co píšeš, je Arkáda WoP přibližně nastejno jako Ultra simulátor IL2Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Vilíku:
- Pro Blaníka platí úplně stejné fyzikální zákony, jako pro druhoválečnou stíhačku či zedníka letícího z lešení.

- Šturm má velice zjednodušený engine management, ač v době svého vzniku měl mezi bojovými simulátory (resp. bojovými letadly s pístovými motory) ten nejsložitější.

- V L-13 v reálu startuješ zdvihnutím palce Úsměv Je to relativní - některé letadlo nastartuješ za 10 vteřin, jiné třeba za 10 minut Úsměv.

- IL-2 má některé věci propracovány relativně do hloubky, jiné má zjednodušené trochu a další velmi. To ale nemění nic na věci, že z hlediska simulace je v současnosti v bojovém druhoválečném období tím nejlepším, co najdeš. WoP je moc hezký, ale ne tak vyladěný, jako "stařičký" IL. Nicméně nemyslím si, že by byl WOP o světelné roky pozadu. Má co nabídnout - vyznavači realismu ale ocení spíše Šturma. To jsou fakta, ne domněnky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Vilik
ale v konstrukci křídla a tudíž jeho vlastnostmi nějakej rozdíl bude.
Ovládání motoru o ubou her je myslim dostatečný. Je přeci rozdíl si s tim hrát v reálu a mačkat klávesy na počítači.
jedinej rozdíl mezi WoP a IL2 je v tom, že WoP nemá zatim dedikáče. To je ten hlavní handicap. Proto drtivá většina pilotů zůstává u Ila z důvodu toho, že se můžou připojit na svůj oblíbenej server, projet si briefing (pokud ho už neznaj nazpaměť) a po Xtý si zaletět zničit tu kolonu nebo počkat na útočníky nad tou svojí.
 
FK_Rychtyg
Ohledně klopení letounu "na hlavu" nebo "na ocas", které Fuči nepopsal. Čekal bych, že odborník tvých kvalit toto znát bude, ale pro upřesnění. Jedná se o to, že když v letadle při kterékoli fázi letu vysuneš vztlakové klapky (samozřejmě tak, jak to limity dovolují), dojte k znatelné změně úhlu náběhu a vztaku. Letoun z 99% dostane tendenci "nahrbit se", tedy začne se klonit přes čumák (mírně, ale znatelně). U IL2 a WoP je toto nasimulováno špatně, jelikož při vysunutí klapek, ať už combat, vzletových nebo přistávacích, letounu kloní směrem "na ocas" (jako kdybys trimoval k zadní výchylce".

Co se týče "celkové teploty motoru", mohl bys tento pojem specifikovat, u žádného letounu, který ať už v realu nebo na simu étám jsem nikdy takovouto hodnotu v příručce neviděl... Oni ty teploty hlav válců, teploty oleje atp. jsou dosti důležité hodnoty ať už ve warbirdu nebo v civilní mašině. Myslíš, že takového Fokáče nebo Lavočku si nahodil a ihned si tam mohl narvat 110% tahu a zmizet honit nepřátele? Obávám se, že takto je to nasimulované v WOP, takže žádný další krok k realitě v tomto oproti klasickému IL 2 nevidim...Úsměv
 
1stCL_Novotny
VAF_Vilik napsal:

Zajímat se o válce a jejich teplotu, promazání vybroušení, zdvih a bůchví co ještě by mě nenapadlo. Takovej magor do toho zas nejsem.
A jak už tu někdo napsal. Jsou to hry a ne reál. V reálu jako nestartuješ klávesou I popřípadě E Šklebící se


Tak proč zrovinka ty furt poučuječ tohle společenství bláznů o tom že takový jsi?? . . . Myšleno naprosto vážně, není to narážka poze konstatování. . .

Novi.
 
asiJa
No mozna je to WoP dobre, ale dostal jsem se k Sturmovikovi, a stale jeste jsem jim uchvaceny, predtim sem vubec nechapal o co v leteckem boji za wwII slo, a myslim ze bude trvat jeste dlouhou nez me sturmovik omrzi a zacnu v nem videt spise chyby.

Rozhone nechci arkadu, kdyz sem rikal ze mam radost z vybuchu, znamena to ze mam radost z vybuchu ktery mi prijde uveritelny. Kdyby ta hra vypada jak ohnostroj, tak bych tomu moc neveril, a ten pocit by z toho nebyl. Verim ze dlouhe litani se zakreslovanim neceho do mapy na stole muze mit taky hodne do sebe, ale na to opravdu nemam cas. Kdyz si to du zahrat pul hodinky pred spanim, tak ju radsi stravim utokama na nepritele, ze cumenim na modre nebe a jak se podemnou hlemizdim tempem posouva krajina. Sturmovik na Skies-of-fire mi uplne vyhovuje - spravny kompromis mezi realizmem v tom podstatnem/zajimavem a nedrbani se s tim mene podstatnym/zajimavym.

ale trochu tu zapadlo na co jsem se ptal

klapky, chladic, naklon listu vrtule?
Nakolik se tyhle veci ve hre pouzivaji?
Nakolik je zvladnuti jejich obsluhy a zacleneni do manevru potrebne/uzitecne pro zacatecnika, a nakolik je to advanced skill pro nejake veterany co to hrajou prez 6let, a uz nevi co by.
Jasne ze clovek by idelane se mel naucit vyuzivat vsechny moznosti hry k dosahnuti nejvetsich vykonu. Ale rychlost uceni, doba venovana hre a pozornost v boji je omezna, tak si rikam ze pro me jako novacka by mohlo byt zabyvani se takovyma vecma spise zbytecne roztylovani nez neco uzitecneho? Co myslite?

Btw. Nejsou nekde na netu na nejake strance podrobne statistiky letadel ve hre? Jako jejich originalni predlohy jsou dobre popsane na wikipedii. Ale asi bude preci jen neco jineho co se s nimi da predvest ve hre, a neco jineho historicko-technicke data jejich predloh ze skutecneho sveta.
 
Jirka
VAF_Vilik napsal:
ale v konstrukci křídla a tudíž jeho vlastnostmi nějakej rozdíl bude.
Ovládání motoru o ubou her je myslim dostatečný. Je přeci rozdíl si s tim hrát v reálu a mačkat klávesy na počítači.
jedinej rozdíl mezi WoP a IL2 je v tom, že WoP nemá zatim dedikáče. To je ten hlavní handicap. Proto drtivá většina pilotů zůstává u Ila z důvodu toho, že se můžou připojit na svůj oblíbenej server, projet si briefing (pokud ho už neznaj nazpaměť) a po Xtý si zaletět zničit tu kolonu nebo počkat na útočníky nad tou svojí.


Pokud vidíš jedinný rozdíl mězi Ilem a WoP v existenci dedikáčů, pak to dokazuje akorát to, že o obou z nich víš akorát kulový.

Kdo je to ta drtivá většina pilotů ? Já krom tebe neznám jedinného, kterej by tu blbost chtěl lítat. A to jich znám skutečně hodně.
 
Jirka
asiJa napsal:
No mozna je to WoP dobre, ale dostal jsem se k Sturmovikovi, a stale jeste jsem jim uchvaceny, predtim sem vubec nechapal o co v leteckem boji za wwII slo, a myslim ze bude trvat jeste dlouhou nez me sturmovik omrzi a zacnu v nem videt spise chyby.

Rozhone nechci arkadu, kdyz sem rikal ze mam radost z vybuchu, znamena to ze mam radost z vybuchu ktery mi prijde uveritelny. Kdyby ta hra vypada jak ohnostroj, tak bych tomu moc neveril, a ten pocit by z toho nebyl. Verim ze dlouhe litani se zakreslovanim neceho do mapy na stole muze mit taky hodne do sebe, ale na to opravdu nemam cas. Kdyz si to du zahrat pul hodinky pred spanim, tak ju radsi stravim utokama na nepritele, ze cumenim na modre nebe a jak se podemnou hlemizdim tempem posouva krajina. Sturmovik na Skies-of-fire mi uplne vyhovuje - spravny kompromis mezi realizmem v tom podstatnem/zajimavem a nedrbani se s tim mene podstatnym/zajimavym.

ale trochu tu zapadlo na co jsem se ptal

klapky, chladic, naklon listu vrtule?
Nakolik se tyhle veci ve hre pouzivaji?
Nakolik je zvladnuti jejich obsluhy a zacleneni do manevru potrebne/uzitecne pro zacatecnika, a nakolik je to advanced skill pro nejake veterany co to hrajou prez 6let, a uz nevi co by.
Jasne ze clovek by idelane se mel naucit vyuzivat vsechny moznosti hry k dosahnuti nejvetsich vykonu. Ale rychlost uceni, doba venovana hre a pozornost v boji je omezna, tak si rikam ze pro me jako novacka by mohlo byt zabyvani se takovyma vecma spise zbytecne roztylovani nez neco uzitecneho? Co myslite?

Btw. Nejsou nekde na netu na nejake strance podrobne statistiky letadel ve hre? Jako jejich originalni predlohy jsou dobre popsane na wikipedii. Ale asi bude preci jen neco jineho co se s nimi da predvest ve hre, a neco jineho historicko-technicke data jejich predloh ze skutecneho sveta.


Fučida ti odpověděl tady vedle.

http://vwings.net...ost_127448
 
Vilik
detaily letadel
http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3033493/1.html
 
1stCL_Fucida
asiJa, mrkni se TADY - když už jsem se s tím psal Úsměv

PS: Wiki opravdu nepovažuj za ideální zdroj informací Úsměv Články o letadlech čti raději na Palbě Mrknutí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
náklon listu vrtule nemusíš prakticky řešit. V boji je těch 100 nejlepší a jen když máš poškozený motor, nebo ho chceš chladit, tak to možná pomáhá (alespoň v to doufám Šklebící se)
Klapky -
combaty - používej jen když ses rozhodl kroutit do ukrutna, nebo když chceš udělat nějaký vybržďovací manévr. Prakticky je není nutno používat a většinou to není ani žádoucí, protože tě to pomaluje.
Take-off používej při startu
Landing těsně před dosednutím (kolem 200 km/h)

Chladič měj pořád otevřený a jen když jde do tuhého ho zavři a bojuj jako lev než to uvaříš Šklebící se

Jako nováčkovi ti poradím tohle
Klapky používej jen combaty pokud půjdeš s rychlostí pod 300 km/h a jsi v manévrovém boji. Pak při přistní. při startu to není ani nutné.
Na vrtuli nešahej.
chladič otevři a nech být. Jen když se budeš sanžit vyvinout maximální horizontální rychlost na krátkou dobu, tak ho zavři.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Vilik
to Jirka
Nauč se číst.
 
Jirka
VAF_Vilik napsal:
to Jirka
Nauč se číst.


Se čtením nemám problém. Úsměv V každém případě se nachám rád poučit. Mrknutí
 
Vilik
Dořešili jsme tu, že WoP je v simulaci na +/- stejný úrovni jako Il.
Il je pro ty, co chtěj lítat podle skutečnejch taktik Luftwaffe nebo RAF.
Najít v briefingu cíl. půl hodiny k němu letět. půl hodiny letět domu. a jít spát
WoP pro ty, co si chtěj zalítat dogfight na simulaci bez ikonek a venkovních pohledů. Narozdíl od dogfight serverů v Il.
Pokud to někdo nechápe, tak už mu asi neni pomoci.
 
1stCL_Fucida
VAF_Vilik napsal:
Dořešili jsme tu, že WoP je v simulaci na +/- stejný úrovni jako Il.


Z hlediska simulace není WoP ani +/- na úrovni IL-2. To, že není z dnešního pohledu tak slabý, jako jsou třeba WarBirds, neznamená že by byl + - na úrovni ILa.

Il je pro ty, co chtěj lítat podle skutečnejch taktik Luftwaffe nebo RAF.
Najít v briefingu cíl. půl hodiny k němu letět. půl hodiny letět domu. a jít spát


Tohle je naprostý nesmysl. ILa můžeš létat akčním stylem, jako WoP. Naopak to nelze především kvůli tomu, že WoP není v takové přízni hard core pažoutů - tzn. chybí komunita, která by z toho hardcore udělala. Proč chybí není otázka na chybějící dedikáč.

WoP pro ty, co si chtěj zalítat dogfight na simulaci bez ikonek a venkovních pohledů. Narozdíl od dogfight serverů v Il.
Pokud to někdo nechápe, tak už mu asi neni pomoci.


Tak tuhle poslední větu bohužel nechápu - resp. předposlední Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Vilik
Bohužel spousta lidí si to vyzkoušela jen jako demo někdy v lednu. zaletěli si jednu arkádovou misi kampaně plnou výbuchů a s hrůzou to fofrem odinstalovali.
já to tehdy udělal taky.
Pak jsem se tim začal zabývat. a před 2 měsícema koupil originál. ted lítám online skoro každej den. ideální hra na hodinku před spaním.
mise v kampani jsou samozřejmě arkádová blbost. ale já offline nehraju ani s ilem ani s FC2.
Hlavně mě mrzí, že spousta lidí na to pořád kouká přes prsty, právě po tý zkušenosti s demem.
 
Jirka
VAF_Vilik napsal:
...
WoP pro ty, co si chtěj zalítat dogfight na simulaci bez ikonek a venkovních pohledů. Narozdíl od dogfight serverů v Il.
Pokud to někdo nechápe, tak už mu asi neni pomoci.


Tak většinu už okomentoval Fučida.

Vilíku a víš o tom, že IL2 serverů jsou po světě desítky a že hodně z nich má nastavení full real? To je mimo jiné bez ikonek a bez venkovních pohledů ?

Pokud tohle nevíš, pak by možná stálo za to si toho ILa konečně pořádně zalítat a přestat tady plácat ty hromady nesmyslů, potažmo přestat ze sebe dělat blbce. Šklebící se
 
606_Temp
Vilíku, jde už ve WOP mířit na určité části letadla?
Jakože když mířím na levé křídlo, tak upadne levé křídlo. když zasáhn motor, tak se zastaví motor atd.?

Fuči, spíš jsi měl tohle vlákno přejmenovat na "Vilík" a to nové co jsi založil nechat pod staráým jménem tohodle vlákna :-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,683,553 návštěv