Avia B-135
|
ringlett |
Přidané 25-02-2010 21:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
WT_Horrido napsal:
jo to je ona, je fakt dobrá |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 25-02-2010 22:09
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Vše co zatim vzniklo bylo podle této publikace.
Zatim model ma 5430 polygonu a s pilotem (906) 6336...hruza takze pokud to mam tad pod 5000 polygonu tak 1/5 modelu bude jenom pilot .
Pilot použit z modelu avie b534.
to mkubani: a kolik trianglu musi mit kokpit?
Upravil/a Stoupa dne 25-02-2010 23:25
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 26-02-2010 00:05
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Maximálni rychlost 521 km/h.
Mezní přípustná rychlost v letu střemhlav 715 km/h.
Výška 500m za 44s.......................(11,36 m/s)
Výška 1000m za 1min 26s.............(11,63 m/s).............rychlost 456 km/h.
Výška 2000m za 2min 47s............ (11,98 m/s).............rychlost 473 km/h.
Výška 4000m za 5min 35s.............(11,94 m/s).............rychlost 506 km/h.
Výška 5500m za 8min 40s.............(10,58 m/s)
Výška 6000m.............................................................rychlost 499 km/h.
Nejvhodnější rychlost pro přistání 170 - 180 km/h
Uvedení do pádu bylo možné při rychlosti 140-150 km/h, většinou vpravo.
P.S.: příklad výpočtu stoupání (hodnota v závorce): 500 : 44=11,36; 2000 : 167 = 11,98
Upravil/a Stoupa dne 26-02-2010 00:15
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 28-02-2010 16:25
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Model je hotov, má 4995 polygonů, s pilotem 5901. Pouze chybí dotexturovat pilota a vnitřek kabiny.
Upravil/a Stoupa dne 28-02-2010 16:31
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-02-2010 18:25
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
sem chtěl zavolat - tak to ukáááž
ale raději až po dotexturování toho kokpitu ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 02-03-2010 04:31
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Může mi někdo potvrdit mojí doměnku? V té publikaci netuší co to je, prý větrání nebo zrdcátko..z fotografií co mam to vypadá jako viz. obrázek...tudíš bych řek že je to ta ventilačka...má někdo foto s lepším rozlišením a potvrdit mi to?.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/vtrn.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:13
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-03-2010 08:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Pakliže to vede do kabiny, typoval bych to na tu ventilačku. Ale, třeba se ozve nějaký znalec.
http://www.modelf...&mode=view |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-03-2010 08:51
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Pokud je to ta věc nad kabinou, tak předpokládám zrcátko. Ventilačkou by snad nikdo rozumný nezasíral výhled v takto kritickém místě (když ji lze umístit prakticky kamkoliv, kde bude překážet méně).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 02-03-2010 11:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Ventilacka z Bk-534, pouzivana aj na B.35. To je ten tercik priamo v zornom poli pilota na prednom skle. Na B.135 sa uz myslim nepouzivali, ale neviem to presne. Vsetko zalezi od toho, aku verziu Stoupa modeluje. Je to len ten tucet pre Bulharov alebo "what if" vyroba pre CSR?
[img]http://rareaircraf1.greyfalcon.us/cz8.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-03-2010 11:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
mkubani mě předběhl. Tento typ ventilaček měly i protypy B-35. V MBI na straně 64 k dané fotce autor uvádí: "Všimněte si detailu na vrcholku čelního štítku (pravděpodobně zpětné zrcátko nebo ventilace)..." Kdyby to bylo zrcátko, tak nevím, co by přes něj bylo vidět v tomto umístění a takové velikosti. Zasahuje to převážnou většinou do vnitřku kabiny a rámování kabiny taky dělá svoje. Takže babo raď. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-03-2010 12:30
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Tak to mě českoslovenští konstruktéři dostali To tam rovnou mohli nalepit tabulku s mezními rychlostmi, nebo tak něco
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 02-03-2010 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Keď sme pri tek Bk-534, škoda, že tá nie je namodelovaná, s tými kanónikmi by sa to lúskalo. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-03-2010 13:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Jenže ho neměla |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 02-03-2010 14:07
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
A tak toto mi uniklo. A to bolo samá kanónova Bk sem, kanónová Bk tam a ona mala kanón len tá prototypová avia. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 02-03-2010 15:12
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Skvělý, první foto kde je vidět zaměřovač . To vysvětluje tu malou dirku hned vedle horizontu (nejspíš na napájecí kabely). O typu zaměřovače taky v té publikaci neni moc řečeno.
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 02-03-2010 17:26
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Zaměřovač použiju z BF 109.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/AviaB-135cockpit4.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:14
|
|
|
|
Kocy24 |
Přidané 02-03-2010 21:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 165
Založený: 28.09.09
|
nádhera!!!!! |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 04-03-2010 00:22
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Pár detailů ventilace?. Pomohl by mi vas nazor jak to vypadá, udělějte třeba i nákres.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/ventilace.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:14
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 04-03-2010 01:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Tedy s ventilací pomoci nemohu... ale tedy pane, to je skvělá práce, nádhera
(p.s. - kolik hodin denně na tom proboha děláš ??? Přijde mi že valíš jak stachanovec ....což je pro nás slintající jenom dobře ,...už tu byla reakce od chlapců z DT....to vypadá nadějně ?!?!?! ) |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 04-03-2010 01:31
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
denně cca od 14:00 do 2:00. Samozřejmě s přestávkama, když už mi dojde chuť dělat zajdu si zahrát ILa nebo se prostě kochám rozdělanou prací.
|
|
|