haluz paja napsal:
No ja osobne mam respekt pred kazdym letadlem ktere je vys nez ja. Zejmena pokud to je P-47,P-51 nebo Tempest. A samozrejme La 5FN v 43. roce. Jmenovat tu konkretni piloty nema vubec smysl,pac kdo lita aspon 2-3 roky tak vi,jak s letadlem litat(pokud to neni uplnej trouba).
Já sem si IL-2 1946 pořídil před dvouma týdnama (proč jsem byl tak blbej a nepořídil si ho dřív) a nejvíc respektu zatim mám před soustředěnou protiletadlovou palbou mířící jen na mě,ale noční můrou pro mě je,že si poklidně letím nad svým územím a najednou mě zezadu zasáhne projektil vystřelený z hřídele vrtule letounu P-39.
Respect pred érom...len pred spitom.
Asi budem za tento výrok ukameňovaný, ale sú troška spity predimenzované. Nie je možné že sa pustím za spitom z 1500m prevýšenia s fokáčom on urobí 360-tku alebo premet a začne ma dostúpávať.
Respect pred pilotmi. Tak je pár ľudí, čo sú častejšie spomínaný na TS-ku, alebo keď sa pripájam, tak viem že ich treba hľadať 5000+m ale obzvlášť nie je žiaden, pred kým by som mal.
Iné to je pred chalanmi z letky. Naučili ma toho už strašne veľa, stále učia a sú trpezlivý. Preto majú môj rešpekt.
313_Ffajtl napsal:
No kvůli svým nadřízeným by jsi tam měl dopsat hlavně Ikara a McMartyho.... no hochu, teď jsi si nepolepšil Ale jinak to máš vypsané pěkně
No, už je tam ani nemusí psát Ffajtliku, pohnojil si to dost už jen tím, že mě napsal jako posledního
tak já poslední dobou z jistých časových/osobních/venčících/obstaravájících
důvodů nelétám online téměř vůbec - až vymyslej na AAA pauzu tak to bude něco jiného
respekt před ničím, ale strach, strach tu je
jojo strach při online mám hlavně ze tří věcí
ze psa - vždy v nejnevhodnější chvilku vleze pod židlu a useresi - to hovado smrdí strašně - případně zaleze za pedály a nemůžu požívat směrovku, dále odtahuje ruku od joye a podobně
z ženy - zase určitě něco bude nutně potřebovat - akdyž vám v souboji někdo nadzvedne sluchátka a dožaduje se pozornosti no hrůza
z vlastních tělesných potřeb a ženy - když je dlouhý let a přijde to na mě
žena sice statečně jakštakš udrží letadlo v přímém směru letu,
ale nechává se beztrestně sestřelit (většinou pustí joy a zakreje si oči už při prvních zásazích)
Mno co se týče respektu k nepřátelským pilotům tak z českých luhů a hájů mám zdravý respekt zejména před hochama od MK/JP...
Také bych neměl vynechat liony a to konkrétně Fučiho, Bumíka, Zajíce, Petrase a hlavně Wedže, i když u nich je to tak, že čím víc jich je, tím jsou nebezpečnější a zejména u nich oceňuji letovou disciplínu...
Co se týče respektu před zahraničními letkami tak určitě naši dobří známí od 101. ''Puma'' Virtuális Vadászosztály - maďaři a například i bulharská letka VNVV s kterými jsme se několikráte poměřili...
Takže tak a pak hlavně mám zdravý respekt před naším guru Lekkem a co se týče kroucení, tak v něm nedostižného Jiříka alias Vogona chceteli...
PS : a co se týče letadel, tak na západní frontě asi před Dorou a pak až spíš v pacifiku ty různé pozdní japonské potvory, zvlášť když jsou dobře pilotované, tak dostává můj oblíbený Hellcat co proto...
Upravil/a mha dne 15-04-2009 15:47
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
1stCL_PETRAS napsal:
Já myslel že Wogon je Vogon ..
A respekt mám ze svojí ženy ... někdy !!
Kua sry, máš recht, doufám že si toho nevšimne, to by nám zas chtěl recitovat své básně a všichni víme jak to pak je...
Upravil/a mha dne 15-04-2009 14:17
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
Holy 77 tady to je o to m že si skládaj poklony jen mezi sebou(mezi letkama).Neznaj obyčejný lidi ze skoro historickýho dogfightu ačkoli na něj taky lezou.Protože třeba takovej HASIČ je lepší než všichni co u nás lítaj Fw akorát holt není v letce.
Upravil/a Rufu dne 18-04-2009 07:53
A nebude to náhodou tím, že každej lítá jinde? Tutíž se až tak dobře neznaj? Třeba například americkej server Spits vs. 109 a českej AH....styl lítání je tak odlišnej, že se ty dvě komunity navzájem neuznaj. Jednak spolu nelítaj tak často, aby si mohli udělat obrázek. A při uznání pilotního umu většinou lidi hodnotej to, včem oni sami vynikaj. To znamená kroutič nikdy neuzná pilota co lítá takticky a opačně. Spoustu lidí si myslí.....kroutič = smrt.....taktik = posera. A holt podle stylu serveru se tyto pravidla často navzájem potvrzují
P.S. Hasič je dobrej, ale kdo ho uzná, když mu letadlo skáče přískokama? Ano, má špatné připojení, ale věřej mu všichni? Odpověď znáš sám. Stačí poslechnout TS AH.
Upravil/a 310_Max dne 18-04-2009 09:03
nejhorsi letadlo pro me je il-2 jako pro lovce sypu to donej a hovno odletujou od nej kusy a nic z toho leti dal pokud si nevemu hispano nebo 30 mm kanon tak je to v prdeli a jako lovena je to v prdeli uplne kazdej me sunda
Piloty nelétající ve skupinách je těžké hodnotit. Když jsem kdysi dávno začínal, tak ze všech stran přicházelo: "Jestli chceš lítat opravdu dobře, musíš být v letce". Ono lítat opravdu dobře se dá jistě i bez letky, ale nikdy se nedá dosáhnout takových výsledků, jaké má větší skupina lidí.
Když se letí nějaké větší akce, třeba AFW apod., tak si člověk třeba před startem řekne: "jo tenhle 101_Pepík, ten je fakt dobrej", ale mnohem větší strach jde ze skupiny osmi pilotů 303. letky, i kdyby mezi nimi nezářila jediná individualita. Je jasné, že oni budou na TS, že se vzájemně podpoří a že mají mnohem větší šanci jiné skupině zatopit, než jakkoliv si počínající sólista. 0n takový Pips Priller byl taky dost nebezpečným elementem, jenže bez JG 26 by škody mnoho nenapáchal. A o tomhle to je - když se někam připojí sólový 3.IAP_Nordom, HP_Hasič, 310_Max, nebo třeba 1stCL/Fučida, tak sice sundají tu svojí velice slušnou porci letadel, ale na vývoj to má zanedbatelný vliv. Jenže když se tam přihlásí podstatný počet 310, 1stCL, IAP+BAP..až pak to znamená skutečný zvrat v rozložení sil na serveru a tam dle mého názoru vzniká respekt..a nebo vztek u těch, kteří se o letku opřít nemohou/nechtějí.
Jinak je to samozřejmě jen můj názor, který je jasně položený na základní filosofii, že skutečně úspěšným může být jen ten, který je ve skupině. I když mi tenhle názor zatím nic nevyvrátilo, že se tak stane v budoucnu vyloučit nemohu je to samozřejmě založené i na tom, že pod slovem "úspěch" a "úspěšný" si tady každý představíme něco jiného.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 18-04-2009 11:54
Já mám respekt ze situace, kde jsem proti skupině. Záleží na letadle, ale o hubu je to vždy. Klasika je třeba zdrhání v G14, když za zadkem jsou Jak 3, Jak 9U, La 7. Na jednom arkádovym serveru se mi ale už podařilo ustát v Ki 43 směs Hurricanů a Buffal, na letiště jsem si jich dovezl snad 5 připsaných. Většinou jak teď potkám víc protivníků, tak se zbaběle odslepičuju do pryč.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.