October 29 2025 00:38:05
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
KURLAND 1944 - BLUES
ExtraG
Jinak, zapomněl jsem jedno - Kurtis, díky za precizní plánování i vlastní vedení. Obdivuju, jak ses připravil a jak jsi nás tím vším dokázal provést, super práce. S!
 
Morris
Morris:CO se týče mně tak já jako 2ka celého švarmu he111ctek,akce pěkná,pěkný všechno,ale prví co mě odřadilo ze hry,byly lagy,nevím jak to mely ostatní,ale já jsme tedy asi měl virtualní lagy,že mě to prostě nedaval počítač,hlavně první let v sobotu.Jinak první let v pátek,byl celekm v pohodě,než herr Kurtis dostal modrou,nasledně par minut,přišla další modrá,myslím že ExtraG nechci kecat,nebo možna nikdo už ale myslím ¨že EG,v zápětí jako 3tí modrá,ta byly udělena komu jinemu než mě,noční let,opět v pořádku,myslím že i orientačně žadný velký problém,ale tak protože já si říkám Morris,tak se to rozhodlo že mě to udělí další modrou,takže,ja jsem si v patek,zalítal asi tak,že jsem letěl rovně,par zataček a konec.Ovšem let jsme si i tak užíval a byla to paráda.Sobota první let,Lagy,nehorazne lagy,coz se podepsalo na zhroucení celé formace,jednou jsem byl pozadu,podruhe moc vepredu.Potom proste asi jen kvuli me se neodhazovalo tak jak se mělo a odhazovalo se individualně.jedný uspech byl ten,ze nějaký cíl jsme trefil.Na cestě zpět "domů" jak už všichni asi tušite,přišla moje oblýbena modra,potomto,jsme se rozhodl ze nato "prdím" a nastvany jsme se zbalil a odesel,jinak take pekne.Proste povedene az nato co jsme popsal výše,JINAK CHTĚL BYHC SE OMLUVIT CELEMU SWARMU He111ctek.OMLOUVÁM SE.
Takže takhle. (E)CL/MorrisZamračený
 
GC3_Messik
jop jop z pohledu planování před letem to byl hell, ale potom se to vždy vynahradilo. Mě osobně, to ubíralo na atmosféře nějaké hádky, pře, či živá diskuse každý si vybere termín jemu milejší. Od plánování je velitel a má za to odpovědnost, pilot jen letí. Osobně jsem toto v takové míře viděl poprvé. Asi vzácná kombinace plánovačůMrknutí Kurtis dík, parádní plánování, obdivuhodná trpělivost a supr práce u He 111. Díkes
Též děkuji Fučimu a Rampovi, parádní akce, já jsem se nadopoval adrenalinem na půl roku dopředu.Mrknutí

P.S. fakt netuším proč sme vás nedohnali, já měl většinu času plyn na sto, level stab. klapky dole, kompresor a mixáž. Záhada, asi tam v té výšce není moc velký rychlostní rozdíl mezi plyn 70 a plyn 110Úsměv
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
clone9cz
no jiste "co je to za blbost ?"
protoze sem vsechno vedel dopredu jak to dopadne a stejne ste na me srali, pak sem byl vzdycky pulku letu nasranej, protoze stoupat za nekym, kdo vali na 60% je picovina a to obzvlast ve formaci, zatimco si velitel v klidu letel, ja kniploval, abych udrzel vejsku a nevrazil do hiltose, co sem delal s plynovou pakou ani nemusim vysvetlovat, jakakoliv zvyseni uhlu nabehu pri 220km/h znamenalo okamzite zpomaleni a nejmin 2 min dohaneni pri vykonu 100%

proste nechapu jakej to melo duvod, treti formace nas sice pomalu dohanela, ale ja sem se mlel jak nudle v bande a za druhe to pri 60% blbe stoupalo

resenim by bylo chvili nestoupat a sject se na tech 60%, nebo mirne krizovat prvni formaci, aby se druha dotahla v puvodnim kurzu
psat tu nesmysly o jetejch He111 je pak hovadina non plus ultra, treti opravdu vzdalena formace se mela rozhodnout mezi doletnutim druhe formace namisto kompromisu snazit se doletet a dostoupat, coz je neskutecne brzdilo

pokud sem teda rekl pri treningu, ze posledni formace nastavuje pravidla jak se poleti, tak sem mel pravdu, protoze sem tim nemyslel, ze bude primo velet ani vest vsechny He111. Cekal jsem tedy, ze oni zvoli reseni, ktere se da aplikovat na problem a ty pak vyberes, aby se nedostali do pruseru, kazadou zatackou nas totiz mohli dohanet, ale nestalo se tak, staci len prikazat treti formace poleti po tetive naseho oblouku nebo zatoci driv ... pripomenuli morrise, jak pekne odlagoval, tak se dostal asi 4km pred nas a takhle sme to meli delat celou dobu

jedine co nevim je, co se stalo druhej den, to sem se totiz pri stoupani vedle hiltose v klidu navecerel a pochybuju, ze by hiltos letel ten den za nekym jinym

dalsi veci je urceni cilu, "velkej jazycek a malej jazycek", cil se mel definovat jednoznacne, jak se posleze udelalo podle poctu lodi, ale vsichni potom stejne opakovali velkej a malej jazycek ... nejjednodussi variantou by bylo "pristav" a "pristav mesto", coz by si nespletl nikdo, obzvlaste po valherove vyfotografovani cilu

dalsi chybu vidim v udavani vykonu motoru, ktery je sice vhodny pro let ve formaci, ale naprosto nevhodny pro piloty, kteri se nas snazi dohnat, ty totiz muzou lete na 110% a presto pomelejc nebo stejne rychle, coz k nicemu nevede

s tim je spojene i opetovne nabrani rychlosti cele formace, pokud formace, ktera nas dohani musi zabrzdit na 60% vykonu vedouciho a potom prebrzdene He111 znova rozletet, tak se ji tim pridela mnohem vic prace nez pri plynulem zrychleni vedouciho na rychlost o 10km nizsi nez ma posledni

chtel-li jsem vejskove odstupnovani smerem dozadu, tak to bylo z jedineho duvodu, aby se letadlum vzadu lepe dohanel rozdil vzdalenosti tim, ze mirne potlaci a nebudou muset hnat motor do cervenyho za soucasneho stoupani, zvyseni uhlu nabehu a defakto zastaveni

osobne jsem si v sobotu vyzkousel, co znamena ztratit vysku 100m z 5000, minimalne 5 minut dohaneni, trpeliveho nestoupani a nabirani rychlosti, verim tedy tajpanovi i messikovi, ze to pro ne problem byl

extraG: na treningu jsem byl a moje argumenty byly ignorovany, nektery mozna mohly bejt spatny, ale ne vsechny

EDIT: valhero, ver mi, nesahej na ten printscreen !
Upravil/a clone9cz dne 18-05-2008 19:39
 
http://www.wwii-illusion.net
ExtraG
Clone, to je všechno hezký, ale pořád je tu jedna věc, na kterou můžeš namítnout třeba tisíc různejch argumentů a stejně nebudeš mít pravdu - Kurtis byl tvůj velitel. Velitel velí, pilot se jeho pokyny řídí. To že se ti nelíbí něco z toho, jakým způsobem velitel řídí svou formaci, ti nedává právo na všechno reptat a tím dělat na kanálu zmatek, zvlášť když tě VŠICHNI ostatní piloti žádají, abys přestal řečnit. Ono je to taky trochu o ohleduplnosti, neokupovat éter jen pro sebe. A pokud se ti to opravdu tak moc nelíbí, prostě neleť. Jednoduché.
Příště se velení můžeš ujmout ty a uvidíme, jak to dopadne. Seberealizaci se meze nekladou a všichni si rádi necháme předvést, jak to má být opravdu správně, stačí to na sebe vzít. Hm?
 
ZBX
Bylo mi narodnim svatkem a prasecimi hody zucastnit se teto akce, dekuji organizatorum a vsem ostatnim za tento zazitek.
Upravil/a ZBX dne 21-05-2008 01:31
 
1stCL_Fucida
veřejné
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
3BAP_Cassius Chaerea
No zas tak moc zajímavé to tu nemáte, aspoň nějaké sprostárničky ste tu mohli mítVyděšený.
 
Hiltos
Lepsi nez se pulku vlakna domlouvat na skinech :-)
 
3BAP_Cassius Chaerea
Hiltos napsal:
Lepsi nez se pulku vlakna domlouvat na skinech :-)
Pch...vy ste nikdy neměli vkus, proto ani pochopeníŠklebící se.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,400,071 návštěv