Jinak, zapomněl jsem jedno - Kurtis, díky za precizní plánování i vlastní vedení. Obdivuju, jak ses připravil a jak jsi nás tím vším dokázal provést, super práce. S!
Morris:CO se týče mně tak já jako 2ka celého švarmu he111ctek,akce pěkná,pěkný všechno,ale prví co mě odřadilo ze hry,byly lagy,nevím jak to mely ostatní,ale já jsme tedy asi měl virtualní lagy,že mě to prostě nedaval počítač,hlavně první let v sobotu.Jinak první let v pátek,byl celekm v pohodě,než herr Kurtis dostal modrou,nasledně par minut,přišla další modrá,myslím že ExtraG nechci kecat,nebo možna nikdo už ale myslím ¨že EG,v zápětí jako 3tí modrá,ta byly udělena komu jinemu než mě,noční let,opět v pořádku,myslím že i orientačně žadný velký problém,ale tak protože já si říkám Morris,tak se to rozhodlo že mě to udělí další modrou,takže,ja jsem si v patek,zalítal asi tak,že jsem letěl rovně,par zataček a konec.Ovšem let jsme si i tak užíval a byla to paráda.Sobota první let,Lagy,nehorazne lagy,coz se podepsalo na zhroucení celé formace,jednou jsem byl pozadu,podruhe moc vepredu.Potom proste asi jen kvuli me se neodhazovalo tak jak se mělo a odhazovalo se individualně.jedný uspech byl ten,ze nějaký cíl jsme trefil.Na cestě zpět "domů" jak už všichni asi tušite,přišla moje oblýbena modra,potomto,jsme se rozhodl ze nato "prdím" a nastvany jsme se zbalil a odesel,jinak take pekne.Proste povedene az nato co jsme popsal výše,JINAK CHTĚL BYHC SE OMLUVIT CELEMU SWARMU He111ctek.OMLOUVÁM SE.
Takže takhle. (E)CL/Morris
jop jop z pohledu planování před letem to byl hell, ale potom se to vždy vynahradilo. Mě osobně, to ubíralo na atmosféře nějaké hádky, pře, či živá diskuse každý si vybere termín jemu milejší. Od plánování je velitel a má za to odpovědnost, pilot jen letí. Osobně jsem toto v takové míře viděl poprvé. Asi vzácná kombinace plánovačů Kurtis dík, parádní plánování, obdivuhodná trpělivost a supr práce u He 111. Díkes
Též děkuji Fučimu a Rampovi, parádní akce, já jsem se nadopoval adrenalinem na půl roku dopředu.
P.S. fakt netuším proč sme vás nedohnali, já měl většinu času plyn na sto, level stab. klapky dole, kompresor a mixáž. Záhada, asi tam v té výšce není moc velký rychlostní rozdíl mezi plyn 70 a plyn 110
no jiste "co je to za blbost ?"
protoze sem vsechno vedel dopredu jak to dopadne a stejne ste na me srali, pak sem byl vzdycky pulku letu nasranej, protoze stoupat za nekym, kdo vali na 60% je picovina a to obzvlast ve formaci, zatimco si velitel v klidu letel, ja kniploval, abych udrzel vejsku a nevrazil do hiltose, co sem delal s plynovou pakou ani nemusim vysvetlovat, jakakoliv zvyseni uhlu nabehu pri 220km/h znamenalo okamzite zpomaleni a nejmin 2 min dohaneni pri vykonu 100%
proste nechapu jakej to melo duvod, treti formace nas sice pomalu dohanela, ale ja sem se mlel jak nudle v bande a za druhe to pri 60% blbe stoupalo
resenim by bylo chvili nestoupat a sject se na tech 60%, nebo mirne krizovat prvni formaci, aby se druha dotahla v puvodnim kurzu
psat tu nesmysly o jetejch He111 je pak hovadina non plus ultra, treti opravdu vzdalena formace se mela rozhodnout mezi doletnutim druhe formace namisto kompromisu snazit se doletet a dostoupat, coz je neskutecne brzdilo
pokud sem teda rekl pri treningu, ze posledni formace nastavuje pravidla jak se poleti, tak sem mel pravdu, protoze sem tim nemyslel, ze bude primo velet ani vest vsechny He111. Cekal jsem tedy, ze oni zvoli reseni, ktere se da aplikovat na problem a ty pak vyberes, aby se nedostali do pruseru, kazadou zatackou nas totiz mohli dohanet, ale nestalo se tak, staci len prikazat treti formace poleti po tetive naseho oblouku nebo zatoci driv ... pripomenuli morrise, jak pekne odlagoval, tak se dostal asi 4km pred nas a takhle sme to meli delat celou dobu
jedine co nevim je, co se stalo druhej den, to sem se totiz pri stoupani vedle hiltose v klidu navecerel a pochybuju, ze by hiltos letel ten den za nekym jinym
dalsi veci je urceni cilu, "velkej jazycek a malej jazycek", cil se mel definovat jednoznacne, jak se posleze udelalo podle poctu lodi, ale vsichni potom stejne opakovali velkej a malej jazycek ... nejjednodussi variantou by bylo "pristav" a "pristav mesto", coz by si nespletl nikdo, obzvlaste po valherove vyfotografovani cilu
dalsi chybu vidim v udavani vykonu motoru, ktery je sice vhodny pro let ve formaci, ale naprosto nevhodny pro piloty, kteri se nas snazi dohnat, ty totiz muzou lete na 110% a presto pomelejc nebo stejne rychle, coz k nicemu nevede
s tim je spojene i opetovne nabrani rychlosti cele formace, pokud formace, ktera nas dohani musi zabrzdit na 60% vykonu vedouciho a potom prebrzdene He111 znova rozletet, tak se ji tim pridela mnohem vic prace nez pri plynulem zrychleni vedouciho na rychlost o 10km nizsi nez ma posledni
chtel-li jsem vejskove odstupnovani smerem dozadu, tak to bylo z jedineho duvodu, aby se letadlum vzadu lepe dohanel rozdil vzdalenosti tim, ze mirne potlaci a nebudou muset hnat motor do cervenyho za soucasneho stoupani, zvyseni uhlu nabehu a defakto zastaveni
osobne jsem si v sobotu vyzkousel, co znamena ztratit vysku 100m z 5000, minimalne 5 minut dohaneni, trpeliveho nestoupani a nabirani rychlosti, verim tedy tajpanovi i messikovi, ze to pro ne problem byl
extraG: na treningu jsem byl a moje argumenty byly ignorovany, nektery mozna mohly bejt spatny, ale ne vsechny
EDIT: valhero, ver mi, nesahej na ten printscreen !
Upravil/a clone9cz dne 18-05-2008 19:39
Clone, to je všechno hezký, ale pořád je tu jedna věc, na kterou můžeš namítnout třeba tisíc různejch argumentů a stejně nebudeš mít pravdu - Kurtis byl tvůj velitel. Velitel velí, pilot se jeho pokyny řídí. To že se ti nelíbí něco z toho, jakým způsobem velitel řídí svou formaci, ti nedává právo na všechno reptat a tím dělat na kanálu zmatek, zvlášť když tě VŠICHNI ostatní piloti žádají, abys přestal řečnit. Ono je to taky trochu o ohleduplnosti, neokupovat éter jen pro sebe. A pokud se ti to opravdu tak moc nelíbí, prostě neleť. Jednoduché.
Příště se velení můžeš ujmout ty a uvidíme, jak to dopadne. Seberealizaci se meze nekladou a všichni si rádi necháme předvést, jak to má být opravdu správně, stačí to na sebe vzít. Hm?
Bylo mi narodnim svatkem a prasecimi hody zucastnit se teto akce, dekuji organizatorum a vsem ostatnim za tento zazitek.
Upravil/a ZBX dne 21-05-2008 01:31
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.