Poznej ptaka
|
Mungo |
Přidané 15-12-2005 15:56
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
V Comete bol pilot naozaj chudak. V jednej nadrzi koncentrovani peroxid (krasna zieravina), v druhej hydrazin a metanol (oboje nic moc).
Neviem, aky dlhy let simuluje hra, ale urcite je mozne tahat motor na plny vykon bez jeho prehriatia.
Zaujimali by ma ale ony 2 minuty a prerusenie - ako vzlietali do operacnej vysky, 2 min. na jej dosiahnutie urcite nestacili? |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 15-12-2005 16:04
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
No četl jsem, že po startu to stříhli skoro kolmo nahoru, to by mohly stihnout pokud tedy by je ten výkon vytáhnul nahoru kolmo, chudáci ty si museli zkusit...
Upravil/a GC3_Messik dne 15-12-2005 16:05
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 15-12-2005 16:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Jenom doplnim pricinu vybuchu prvniho japonskeho klonu...oni japoncici sice dostali motory, ale trochu si je upravili a zjednodusili palivove potrubi. to byla zrejme pricina vybuchu....co jsem testoval je komet schopen kolmeho stoupani, ale mach 24 ani atmosferu neopusti jako buran.....btw. u zeme je to desne pomale, jenom cca 500.... |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 15-12-2005 16:58
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Maximální doba chodu motoru:7,5 minuty
Na max. výkon mohl motor pracovat pouze max.230vteřin
Mezi vypnutím a opětovným zpuštěním motoru musely uplynout 2 minuty
Zdroj: E. Brown: Křídla Luftwaffe |
|
|
|
Karaya |
Přidané 15-12-2005 18:09
|
Nováček
Příspěvek: 75
Založený: 14.12.05
|
Pro podrobnější informace je výborná kniha : "KŘÍDLA LUFTWAFFE" od Kpt. Eric Browna. Zde popisuje jaký respekt tento zvláštní "pták" měl.
A jaký respekt měli piloti Luftwaffe, kteří snim létali.
Německé prameny udávají ztráty 80% při vzletu nebo přistání , 15% ztrát při nzvládnutí při střemhlavém letu , jenom 5% při přímém boji.
To hovoří samo za sebe. |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 15-12-2005 18:34
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Karaya_1 napsal:
Pro podrobnější informace je výborná kniha : "KŘÍDLA LUFTWAFFE" od Kpt. Eric Browna. Zde popisuje jaký respekt tento zvláštní "pták" měl.
A jaký respekt měli piloti Luftwaffe, kteří snim létali.
Německé prameny udávají ztráty 80% při vzletu nebo přistání , 15% ztrát při nzvládnutí při střemhlavém letu , jenom 5% při přímém boji.
To hovoří samo za sebe.
Přesně tak! Mám jí doma a zdaleka v této komunitě nejsem sám. Výborná kniha!:sm12::sm8: |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 15-12-2005 19:26
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Arnold Eso Rimmer napsal:
Boha jeho to je teda masakr.. Kdo do toho lezl dobrovolně? Z toho co jsem četl a tady slyším, tak mám takový pocit že pilot měl šanci na přežití tak jedna ku deseti a to nepočítám útok :sm27::sm6:
To neni zase tak tezke pochopit, kdyz vykony tohodle stroje byly nesrovnatelne vyssi nez u konkurence. Precti si knihu o Kometu od Mano Zieglera. To je clovek, ktery na nem letal. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 15-12-2005 19:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 15-12-2005 23:15
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
OTU_oblak napsal:
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další
Pokrokova urcite, narozdil od ostatnich letectev se jim pomerne darilo nasazovat novinky na frontu pomerne rychle (nejspis diky malym poctum nasazenych kusu). Pokud jde o ty priklady, co jsi uvedl, tak takovych novinek se naslo v kazdem letectvu hodne, ale u spojencu nebyl duvod delat nejake havarijne urychlene plany vyroby a do jiz vyhrane valky je nasazovat.
Me262 mel byt nasazen mnohem driv, ale jeho motory nemohly :-) |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 16-12-2005 08:08
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Mungo napsal:
V Comete bol pilot naozaj chudak. V jednej nadrzi koncentrovani peroxid (krasna zieravina), v druhej hydrazin a metanol (oboje nic moc).
Neviem, aky dlhy let simuluje hra, ale urcite je mozne tahat motor na plny vykon bez jeho prehriatia.
Zaujimali by ma ale ony 2 minuty a prerusenie - ako vzlietali do operacnej vysky, 2 min. na jej dosiahnutie urcite nestacili?
Ty dvě minuty stačily, problém byl pilota přesně navést aby se dostal co nejdříve do výhodné pozice k útoku. Na další manévrování v operační výšce, už bylo opravdu málo paliva. Dále byly problémy s palubním kompasem během příliš strmého letu vzhůru. Současně s projektem byl vyvíjen nový radarový a navigační systém (více méně byl nutností), šitý "na míru" právě pro nasazení Me163.
Horrido napsal:Ten odev byl proti latce T (peroxid vodiku) kterou byl pilot obklopen. Nebyl z azbestu, ale z Mipolanu, coz je mekke PVC a mel tu vyhodu ze svy netesnily...
Ano, byl to oděv z PVC, přesně jak píšeš. Asi se v něm člověk docela potil
PS: ... o těch 2 minutách pauzy na opětovné spuštění nevím, ale nikdy se uspokojivě nepodařilo vyřešit, například vynechávání motoru při záporných přetíženích. |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 16-12-2005 09:24
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
OTU_oblak napsal:
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další
Pokrokova urcite, narozdil od ostatnich letectev se jim pomerne darilo nasazovat novinky na frontu pomerne rychle (nejspis diky malym poctum nasazenych kusu). Pokud jde o ty priklady, co jsi uvedl, tak takovych novinek se naslo v kazdem letectvu hodne, ale u spojencu nebyl duvod delat nejake havarijne urychlene plany vyroby a do jiz vyhrane valky je nasazovat.
Me262 mel byt nasazen mnohem driv, ale jeho motory nemohly :-)
Galland uvádí jako hlavní důvod spoždění Hitlerovu posedlost udělat z Me 262 místo stíhačky rychlý bombardér. |
|
|
|
Arnold Eso Rimmer |
Přidané 16-12-2005 09:44
|
Nováček
Příspěvek: 64
Založený: 08.11.05
|
No on vůbec ten pán s knírkem kdyby byl trochu soudnej a ne megaloman tak dneska asi nelítáme nikdo;-) Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.
Upravil/a Arnold Eso Rimmer dne 16-12-2005 09:44
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 16-12-2005 10:03
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Arnold Eso Rimmer napsal:
Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.
ROFL :sm6:
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Karaya |
Přidané 16-12-2005 10:26
|
Nováček
Příspěvek: 75
Založený: 14.12.05
|
Arnold Eso Rimmer napsal:
No on vůbec ten pán s knírkem kdyby byl trochu soudnej a ne megaloman tak dneska asi nelítáme nikdo;-) Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.
Je to pravda . Vždyť těch projektů ve stádiu rozpracovanosti nebo jen na rýsovacích prknech bylo spousta. Je pravda , že několik znich bylo naprostý propadák , ale ze spousta jiných bylo čerpáno dlouho po válce. Na obou stranách , jak Rusů tak Amíků.
Namátkou jen projekty :Messrschmitt P. 1101 , Messrschmitt P. 1110, Messerschmitt P. 1111 - tento mě osobně velmi připomíná dnešní neviditelný bombardér Stealth? ( snad je to zprávně v těch novejch rourách se nevyznám).
Mám i možnost naskenovat do kompu plánky , ale pak nevím co stím . Jak to dát do příspěvku. |
|
|
|
Arnold Eso Rimmer |
Přidané 16-12-2005 11:04
|
Nováček
Příspěvek: 64
Založený: 08.11.05
|
Jen tak pro info, WT_Horrido co to znamená ROFL abych věděl jestli se mám urazit nebo se smát:sm12: |
|
|
|
ExtraG |
Přidané 16-12-2005 11:06
|
Nováček
Příspěvek: 44
Založený: 17.10.05
|
"Rolling On Floor, Laughing", silnější varianta LOL ("Laughing Out Loudly" |
|
|
|
Arnold Eso Rimmer |
Přidané 16-12-2005 11:08
|
Nováček
Příspěvek: 64
Založený: 08.11.05
|
Tak to potom jo, zbraně zajištěny:sm34: |
|
|
|
Arnold Eso Rimmer |
Přidané 10-01-2006 11:33
|
Nováček
Příspěvek: 64
Založený: 08.11.05
|
Jakpak dlouho vlastně sloužil spit a nebo jug? mé omezené zdroje to jaksi neuvádějí:sm8:, nebo skončila tato letadla s válkou? šekuju |
|
|
|
Jp- |
Přidané 10-01-2006 12:02
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
Jug po válce více méně skončil, amíci je chtěli do Koreje, ale museli používat mustoše neb jugy prostě nebyly.
Spity vydržely dýl skoro až do 1960, zvlašť v takovejch zemích jako je Barma a spol.
Nejdýl z valečnejch vydržely mustangy a corsairy ty používali eště za fotbalový války mezi salvadorem a hondurasem v roce 1969 Teda proč si nekoupili náký jetý sabry nebo patnácky nikdy nepochopim, ale to koneckonců nejni můj problém
Upravil/a Jp- dne 10-01-2006 12:03
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 10-01-2006 13:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Jug byl strašně žravej proto jej vyřadili.....
ad křídla luftwaffe - taky má své chyby a nepřesnosti. taky ji mám doma.
ad fotbalová válka - jeden týpek na corsairu měl 3 sestřely, škoda že ne 5, byl by poslední pístové eso
proč ne jety??jety by podle mne trpěly více než jetý písty a písty byly méně náročné na údržbu...tak proč je nemít?navím na tamní poměry to nebylo potřeba.....nějaké moderní jety, pche :sm6:
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 10-01-2006 13:26
|
|
|