November 23 2024 14:02:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 1
LesniHU

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ptaka
Mungo
V Comete bol pilot naozaj chudak. V jednej nadrzi koncentrovani peroxid (krasna zieravina), v druhej hydrazin a metanol (oboje nic moc).

Neviem, aky dlhy let simuluje hra, ale urcite je mozne tahat motor na plny vykon bez jeho prehriatia.
Zaujimali by ma ale ony 2 minuty a prerusenie - ako vzlietali do operacnej vysky, 2 min. na jej dosiahnutie urcite nestacili?
 
GC3_Messik
No četl jsem, že po startu to stříhli skoro kolmo nahoru, to by mohly stihnoutMrknutí pokud tedy by je ten výkon vytáhnul nahoru kolmo, chudáci ty si museli zkusit...
Upravil/a GC3_Messik dne 15-12-2005 16:05
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
313_OTU_oblak
Jenom doplnim pricinu vybuchu prvniho japonskeho klonu...oni japoncici sice dostali motory, ale trochu si je upravili a zjednodusili palivove potrubi. to byla zrejme pricina vybuchu....co jsem testoval je komet schopen kolmeho stoupani, ale mach 24 ani atmosferu neopusti Smutný jako buran.....btw. u zeme je to desne pomale, jenom cca 500....
 
1stCL_Jamamoto
Maximální doba chodu motoru:7,5 minuty
Na max. výkon mohl motor pracovat pouze max.230vteřin
Mezi vypnutím a opětovným zpuštěním motoru musely uplynout 2 minuty

Zdroj: E. Brown: Křídla Luftwaffe
 
Karaya
Pro podrobnější informace je výborná kniha : "KŘÍDLA LUFTWAFFE" od Kpt. Eric Browna. Zde popisuje jaký respekt tento zvláštní "pták" měl.
A jaký respekt měli piloti Luftwaffe, kteří snim létali.
Německé prameny udávají ztráty 80% při vzletu nebo přistání , 15% ztrát při nzvládnutí při střemhlavém letu , jenom 5% při přímém boji.
To hovoří samo za sebe.
 
1stCL_Jamamoto
Karaya_1 napsal:
Pro podrobnější informace je výborná kniha : "KŘÍDLA LUFTWAFFE" od Kpt. Eric Browna. Zde popisuje jaký respekt tento zvláštní "pták" měl.
A jaký respekt měli piloti Luftwaffe, kteří snim létali.
Německé prameny udávají ztráty 80% při vzletu nebo přistání , 15% ztrát při nzvládnutí při střemhlavém letu , jenom 5% při přímém boji.
To hovoří samo za sebe.


Přesně tak! Mám jí doma a zdaleka v této komunitě nejsem sám. Výborná kniha!:sm12::sm8:
 
LesniHU
Arnold Eso Rimmer napsal:
Boha jeho to je teda masakr.. Kdo do toho lezl dobrovolně? Z toho co jsem četl a tady slyším, tak mám takový pocit že pilot měl šanci na přežití tak jedna ku deseti a to nepočítám útok :sm27::sm6:

To neni zase tak tezke pochopit, kdyz vykony tohodle stroje byly nesrovnatelne vyssi nez u konkurence. Precti si knihu o Kometu od Mano Zieglera. To je clovek, ktery na nem letal.
 
313_OTU_oblak
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další Úsměv
 
LesniHU
OTU_oblak napsal:
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další Úsměv

Pokrokova urcite, narozdil od ostatnich letectev se jim pomerne darilo nasazovat novinky na frontu pomerne rychle (nejspis diky malym poctum nasazenych kusu). Pokud jde o ty priklady, co jsi uvedl, tak takovych novinek se naslo v kazdem letectvu hodne, ale u spojencu nebyl duvod delat nejake havarijne urychlene plany vyroby a do jiz vyhrane valky je nasazovat.

Me262 mel byt nasazen mnohem driv, ale jeho motory nemohly :-)
 
MK_Paja
Mungo napsal:
V Comete bol pilot naozaj chudak. V jednej nadrzi koncentrovani peroxid (krasna zieravina), v druhej hydrazin a metanol (oboje nic moc).

Neviem, aky dlhy let simuluje hra, ale urcite je mozne tahat motor na plny vykon bez jeho prehriatia.
Zaujimali by ma ale ony 2 minuty a prerusenie - ako vzlietali do operacnej vysky, 2 min. na jej dosiahnutie urcite nestacili?


Ty dvě minuty stačily, problém byl pilota přesně navést aby se dostal co nejdříve do výhodné pozice k útoku. Na další manévrování v operační výšce, už bylo opravdu málo paliva. Dále byly problémy s palubním kompasem během příliš strmého letu vzhůru. Současně s projektem byl vyvíjen nový radarový a navigační systém (více méně byl nutností), šitý "na míru" právě pro nasazení Me163.

Horrido napsal:Ten odev byl proti latce T (peroxid vodiku) kterou byl pilot obklopen. Nebyl z azbestu, ale z Mipolanu, coz je mekke PVC a mel tu vyhodu ze svy netesnily...


Ano, byl to oděv z PVC, přesně jak píšeš. Asi se v něm člověk docela potil Úsměv

PS: ... o těch 2 minutách pauzy na opětovné spuštění nevím, ale nikdy se uspokojivě nepodařilo vyřešit, například vynechávání motoru při záporných přetíženích.
 
1stCL_Jamamoto
LesniHU napsal:
OTU_oblak napsal:
ono LW se musi nechat že byla nesmírně pokrokova......viz He178, Me262 co měl být nasazen mnohem dříve než byl...He162...AR234...a další Úsměv

Pokrokova urcite, narozdil od ostatnich letectev se jim pomerne darilo nasazovat novinky na frontu pomerne rychle (nejspis diky malym poctum nasazenych kusu). Pokud jde o ty priklady, co jsi uvedl, tak takovych novinek se naslo v kazdem letectvu hodne, ale u spojencu nebyl duvod delat nejake havarijne urychlene plany vyroby a do jiz vyhrane valky je nasazovat.

Me262 mel byt nasazen mnohem driv, ale jeho motory nemohly :-)


Galland uvádí jako hlavní důvod spoždění Hitlerovu posedlost udělat z Me 262 místo stíhačky rychlý bombardér.
 
Arnold Eso Rimmer
No on vůbec ten pán s knírkem kdyby byl trochu soudnej a ne megaloman tak dneska asi nelítáme nikdo;-) Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.
Upravil/a Arnold Eso Rimmer dne 16-12-2005 09:44
 
WT_Horrido
Arnold Eso Rimmer napsal:
Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.


ROFL :sm6:
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Karaya
Arnold Eso Rimmer napsal:
No on vůbec ten pán s knírkem kdyby byl trochu soudnej a ne megaloman tak dneska asi nelítáme nikdo;-) Válka byla dobrá tak k technické evoluci, jinak mi veškerý její pozitivní smysl uniká.


Je to pravda . Vždyť těch projektů ve stádiu rozpracovanosti nebo jen na rýsovacích prknech bylo spousta. Je pravda , že několik znich bylo naprostý propadák , ale ze spousta jiných bylo čerpáno dlouho po válce. Na obou stranách , jak Rusů tak Amíků.

Namátkou jen projekty :Messrschmitt P. 1101 , Messrschmitt P. 1110, Messerschmitt P. 1111 - tento mě osobně velmi připomíná dnešní neviditelný bombardér Stealth? ( snad je to zprávně v těch novejch rourách se nevyznám).

Mám i možnost naskenovat do kompu plánky , ale pak nevím co stím . Jak to dát do příspěvku.
 
Arnold Eso Rimmer
Jen tak pro info, WT_Horrido co to znamená ROFL abych věděl jestli se mám urazit nebo se smát:sm12:
 
ExtraG
"Rolling On Floor, Laughing", silnější varianta LOL ("Laughing Out Loudly"Mrknutí
 
Arnold Eso Rimmer
Tak to potom jo, zbraně zajištěny:sm34:
 
Arnold Eso Rimmer
Jakpak dlouho vlastně sloužil spit a nebo jug? mé omezené zdroje to jaksi neuvádějí:sm8:, nebo skončila tato letadla s válkou? šekuju
 
Jp-
Jug po válce více méně skončil, amíci je chtěli do Koreje, ale museli používat mustoše neb jugy prostě nebyly.
Spity vydržely dýl skoro až do 1960, zvlašť v takovejch zemích jako je Barma a spol.

Nejdýl z valečnejch vydržely mustangy a corsairy ty používali eště za fotbalový války mezi salvadorem a hondurasem v roce 1969Vyděšený Teda proč si nekoupili náký jetý sabry nebo patnácky nikdy nepochopim, ale to koneckonců nejni můj problém Šklebící se
Upravil/a Jp- dne 10-01-2006 12:03
 
313_OTU_oblak
Jug byl strašně žravej Úsměv proto jej vyřadili.....

ad křídla luftwaffe - taky má své chyby a nepřesnosti. taky ji mám doma.

ad fotbalová válka - jeden týpek na corsairu měl 3 sestřely, škoda že ne 5, byl by poslední pístové eso Úsměv

proč ne jety??jety by podle mne trpěly více než jetý písty a písty byly méně náročné na údržbu...tak proč je nemít?navím na tamní poměry to nebylo potřeba.....nějaké moderní jety, pche Úsměv:sm6:
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 10-01-2006 13:26
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,194 návštěv