Tak... program jsem si stáhnul, vše co mělo v názvu Saitek odinstaloval a pomocí prográmku jsem odstranil všechny registry od Saiteku.
Restartoval jsem ntb a vypojil joy. Instalace proběhla vcelku normálně, ale na konci mi naskočilo toto
[img]http://img217.imageshack.us/img217/8004/novobrzek3.png[/img] is not a valid Image.
zjistil jsem, že díky tomu mám v ovládací panely>herní zařízení>Saitek>Vlastnosti pouze 2 lišty oproti 5ti co jsem tam měl přiedtím(Test, Deadzones, LEDs, MDF, About). Tak jsem vadný soubor nahradil tím, co jsem našel na cd a už jsem tam měl zpátky všech 5 lišt, ovšem když jsem něco změnil nemělo to žádný efekt(hodnoty se při pohybu joysticku měnili ale jakékoliv přenastavení nefungovalo což ovšem předtím taky).
No a co se týká Saitek Programing Software, tak ten mi hází todleto
[img]http://img267.imageshack.us/img267/9543/novobrzek2.png[/img] is not a valid Image. a samozdřejmě nejde spustit.
Tak už to fachči jak ma.
Zakopanej pes byl v ovladačich minulýho joysticku, který se nesnesl s novým.
Saitek si to rozmyslel v poslední chvíli, páč jsem ho už měl napůl zabalenej a poslanej spět do Alzy.
Zdravím pánové
Prosím o radu lastník Saitek X52 Pro , mám ho už pár týdnu a stále jsem nepřišel na to jak správně naprogramovat ... vůbec mi ten knipl nekomunikuje s PC .. Když si nastavím profil v programu od saiteku tak ve hře vůbec nefunguje (připínání modu mám zatím jenom na okrasu ??? Takže místo 200 pouužitelných tlačítek mám jenom 20 !! prosím o radu ?? A ještě jedna otázka jestli je normální asi tak cca 1cm vůle kniplu ??
to Tonik: vůle je naprosto normalní, je způsobena napojením základny rukojeti z části umelohmotné na hliníkovou, můžu tě potěšit, že časem se jěště bude zvětšovat, a to nemluvím o sensorech typu hall, které by měly být přesnější než potenciometrické, ale které se taky pěkně serou, jinak když prohledáš vlákna SVK tak tam je návodů na programování habakuk
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.