September 21 2025 02:09:24
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Fw 190 A - historie
WT_Horrido
Přesunuto sem, něco na plochu.

[img]http://www.wtigers.org/extra/fw.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Hien
Jo jo,to teď bude dělat Eduard Úsměv A7
 
1stCL_PETRAS
Už to mám na ploše druhého monitoru ... díky ooo mocný !! Mrknutí
 
WT_Horrido
Originál Anton s BMW

YouTube Video



武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Ano, tohle je paráda Úsměv Před časem jsem vůbec netušil, odkud se ten letuschopný (a létající) Fw 190 A vzal. Vůbec jsem nevěděl, že se pracuje na jeho rozlétání Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Novotny
No paláda! Cool
 
kouty
Nebylo náhodou zakázáno startovat foka s otevřenou kabinou kvůli výfukovým plynům?
 
1stCL_PETRAS
Obzvláště ten " Fok " ... úžasné , slint Vyděšený
 
WT_Horrido
V předpisech je přikázáno nestartovat motor při otevřeném překrytu jak u Mezka (tam hlavně z důvodu konstrukce překrytu) tak u Fokáče. Soudě podle dobových videí sralo se na obojí Úsměv

Pokud byly plyny nebezpečné, stačil nasazený dejchák, ale myslím že proud vzduchu směřoval k zemi...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Vnikání spalin do kokpitu Fw 190 je oblíbené vysvětlování téměř neustále zavřené kabiny. Důvod však byl jiný. Otevřená kabina velice negativně ovlivňovala proudění vzduchu okolo trupu letounu a omezovala funkčnost směrového řízení (+ snad i nějaké vibrace, pokud si vzpomínám dobře). Proto při vzletu i během letu musel být kokpit uzavřen. Paradoxně při odhození překrytu (nouzové opuštění letounu) se ale letové vlastnosti příliš nezměnily a zůstávaly dobré. Bordel tedy dělal čistě překryt v zadní poloze.

S otevřenou kabinou se startovalo z bezpečnostních důvodů. "Co kdyby něco".
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Šklebící se To mi připomíná 262 - tam se projistotu nedávaly ani kšíry, jen jste je přehodili přes ramena, a pak, těsně po nahození motoru a zahřání do provozní teploty jste je jen jednoduše scvakli a letělo se... fýýýýýýý... na bombry Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
WT_Horrido
Jedno hezké foto

[img]http://www.wtigers.org/extra/DSC_0247.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
saldy
hmm...v hangáru mít stodevadesátku a vedle v garáži druhýho pětkovýho, tak to bych se vůbec nezlobil Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
kouty
Trochu OT, ale ten znak BMW byl i u frontových letadel a nebo to má jen tendle motor?
 
1stCL_Fucida
ach... Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
On je tam na to logo nálitek:

[img]http://i7.photobucket.com/albums/y294/mynameisroland/FW190-A835_jpg.jpg[/img] is not a valid Image.


Ju-88 s BMW motory měly logo na kapotě

farm4.staticflickr.com/3171/2942639758_ec061c7298_m.jpg
Upravil/a WT_Horrido dne 05-03-2012 13:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Pityy
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina
 
3BAP_Cassius Chaerea
WT_Horrido napsal:
On je tam na to logo nálitek:

[img]http://i7.photobucket.com/albums/y294/mynameisroland/FW190-A835_jpg.jpg[/img] is not a valid Image.
To byl jeden z důvodů proč tu válku prosrali, protože dělali takové zbytečné kraviny, jako nálitky na značky.Úsměv
 
606_Vocko
336thFS_Pityy napsal:
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina

Mg slitina.

edit: Jak se od pohledu pozná slitina od něčeho jiného? Šklebící se
Upravil/a 606_Vocko dne 06-03-2012 00:56
 
Stoupa
336thFS_Pityy napsal:
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina

Je vidět že nejsi strojař Úsměv. Říkat kovu příp. oceli železo mě odnaučili na strojárně. Železo se v konstrukčních materiálech nepoužívá, kvůli korozi.
Upravil/a Stoupa dne 06-03-2012 01:28
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,063,713 návštěv