Ano, tohle je paráda Před časem jsem vůbec netušil, odkud se ten letuschopný (a létající) Fw 190 A vzal. Vůbec jsem nevěděl, že se pracuje na jeho rozlétání
V předpisech je přikázáno nestartovat motor při otevřeném překrytu jak u Mezka (tam hlavně z důvodu konstrukce překrytu) tak u Fokáče. Soudě podle dobových videí sralo se na obojí
Pokud byly plyny nebezpečné, stačil nasazený dejchák, ale myslím že proud vzduchu směřoval k zemi...
Vnikání spalin do kokpitu Fw 190 je oblíbené vysvětlování téměř neustále zavřené kabiny. Důvod však byl jiný. Otevřená kabina velice negativně ovlivňovala proudění vzduchu okolo trupu letounu a omezovala funkčnost směrového řízení (+ snad i nějaké vibrace, pokud si vzpomínám dobře). Proto při vzletu i během letu musel být kokpit uzavřen. Paradoxně při odhození překrytu (nouzové opuštění letounu) se ale letové vlastnosti příliš nezměnily a zůstávaly dobré. Bordel tedy dělal čistě překryt v zadní poloze.
S otevřenou kabinou se startovalo z bezpečnostních důvodů. "Co kdyby něco".
To mi připomíná 262 - tam se projistotu nedávaly ani kšíry, jen jste je přehodili přes ramena, a pak, těsně po nahození motoru a zahřání do provozní teploty jste je jen jednoduše scvakli a letělo se... fýýýýýýý... na bombry
336thFS_Pityy napsal:
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina
Je vidět že nejsi strojař . Říkat kovu příp. oceli železo mě odnaučili na strojárně. Železo se v konstrukčních materiálech nepoužívá, kvůli korozi.
Upravil/a Stoupa dne 06-03-2012 01:28
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.