November 21 2024 20:17:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 16

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Operace Husky
57MH_Zvire
Ehm... tak to bylo docela dobrý polet. Šklebící se Dvakrát jsem si štrejchnul (teda ten Spit vydrží.... Úsměv ) a dokonce jsem jednoho sundal na head on!!! Až na to že to byl můj vedoucí.... já ty siluetky pořád nějak..... ale bombarduju dobře. Šklebící se

Dík za polet. Bylo to poučné.
 
airspace.cz
Sody
JJ Taky jsem se dobře pobavil Tak diky všem :clap::clap::clap:
 
[url]www.raketovemodely.phorum.cz[/url]
312_Lazy
jj dobrej polet, díky Winterovi, klukům od spitů, třistadesáté i ostatním! Úsměv

nějaká statistika: http://kv.clarion...Husky.html
Upravil/a 312_Lazy dne 13-08-2006 23:32
 
312_Jura
Report:
1. mise: cover lodi; Spitfire Mk.IXc 75% paliva

Jako cislo 2 jsem se svym vedoucim Lazym a druhou dvojici Taly, Glad po nekolika minutach letu priletel ve vysce priblizne 3km nad hlidane lode, s Lazym patrola vychodne od lodi.. odtud take priletel prvni kontakt, FW190.. v bleskove akci byl tento poskozen Lazym, nasledne mnou.. po chvily se tento FW v plamenech zritil jizne od lodi.. pilot vyskocil na padaku.. V tuto chvili jich doslo k dalsim kontaktum a nasledne k potvrzenemu sestrelu Lazym priblizne 5km SSV od lodi.. nasledna patrola jiz zadny nepratelsky kontakt nezaznamenala a cela ctverice bez problemu pristala.
Narokuji jeden FW sestreleny ve spolupraci a potvrzuji sestrel Lazyho.

2. mise: cover B-25; Spitfire Mk.IXc 100% paliva

B-25ky vystartovaly s mensim predstihem a stoupaly nad letistem, po vzledu nasi ctverice jsme nasadily na kurz priblizne 225 a letely plnym plynem k bombrum, kteri jiz bohuzel vyrazily k cilum. B-25 zastizeny jiz pri niceni letiste spolu s nepratelskymi stihaci v pribliznem poctu 6 Bf109. Zahajil jsem mirne pike na utocici Bf109 a nasledne zaznamenal zasahy 20mm kanony na levem kridle a trupu, 109ce zacal tez unikat olej a proto jsem se rozhodl zautocit na dalsiho (tohoto narokuji jako poskozeneho), opet jsem zaznamenal zasahy z kratickych davek vsemy zbranemi (tohoto narokuji jako poskozeneho), nasledne jsem se odpoutal k dalsimu nemeckemu stihaci leticimu nad letistem a jednou kratkou davkou jsem zapalil jeho motor, pilot se jeste snazil mne zasahnout ale marne.. nasledne jsem spozoroval jak vyskakuje padakem (tohoto narokuji jako sestreleneho). Na scene se objevily FW190 a proto jsem zacal mirne stoupat, o par vterin pozdeji jsem zahledl jiz nacateho nemeckeho stihace Bf109, neni vylouceno ze to byl ten ktereho jsem poskodil pri prvnim utoku. Pozoroval jsem zasahy na kridlech a trupu pri kratickych davkach od 200m do 100m. Dale jsem tohoto stihace nesledoval nebot se mi zdalo ze pilot se pokousi ze stroje vyskocit kdyz padal smerem k zemi (tohoto narokuji jako pravdepodobne sestreleneho) a pikoval na mne FW190, odvratil jsem jeho utok a zacal pronasledovat dalsiho stihace v Bf109 ktery se v tu dobu nachazel vychodne ode mne. Pozoroval jsem zasahy na kridlech, motoru a vyskovych kontolnich plochach. Tento se nasledne zritil (tohoto narokuji jako sestreleneho).
Zacali jsme se stahovat severne od letiste nebot B-25 jiz davno letely domu a my byly nad nepratelskym letistem sami. Pri letu na sever jsem zahledl par nemeckych stihacu pristavajicich s poskozenymi stroji, minimalne jeden svuj stroj rozbil pri pristavani.
Dale jsem mezi Tobrukem a cilem nasich B-25 zahledl jednoho z nasich spitfiru pronasledovaneho nepratelskym stihacem, zahajil jsem na nej utok, ale tento me vcas spozoroval a otocil svuj stroj kurzem 150 ke svemu letisti. Pronasledoval jsem jej jen chvili nad pohorim, ale nasledne jsem se rozhodl od pronasledovani upustit a vratit se zpet do formace.. Po chvili letu ve vysce priblizne 1km jsme pristaly, bohuzel vsak jen 3, 4. jsme se nedockaly.. tento pilot je veden jako MIA
narokuji 4 sestrelene jiste a jednoho poskozeneho..
(nasledne mi byly priznany pouze dva sestrely.. cert aby ty pozorovatele vzal!)

3. mise: utok na nepratelskou kolonu; Spitfire Mk.IXc 75% paliva vyzbroj: 2x250lb + 1x500lb

Nase cvterice mela za ukol priletet nad cil v predstihu a vytvorit tak zmatek nad cilovym uzemim.. pri preletu nad pobrezim jsme vsak zahledly 4 a nasledne 6 kontaktu nad nami. Odhodily jsme bomby a zamirily smer zapad abychom takto odlakaly stihace od nasich bombarderu. Zamer se vycemene zdaril a tak jsme na sebe vazaly 5 nem. stihacu. Dva z nich vsak nahle zmenily smer, nebot se nad cilem objevili nasi bombarderi. Zacal jsem je stihat a nasledne zaznamenal poskozeni jednoho z nich.. pri blizkem preletu vedle nej jsem zahledl asi 30ti centimetrovou diru v levem kridle.. utocil jsem nasledne stridave na dalsi nepratelske stihace, vesmes Bf109, ktere utocily na nase bombardery.. vetsinou jsem zaznamenal poskozeni zbranemi maleho kalibru i kanony.. flak nad cilem byl relativne husty, coz se mi stalo nasledne osudnym.. jeden z projektilu vybuchl priliz blizko mne a patrne doslo k poskozeni motoru, ktery se zacal mirne pretacet.. B-25 odleteli zpet na sve letiste a ja zustal se 2-3 Bf109 sam nad opustenym letistem, doslo k asi 10ti minutovemu dogfightu nizko u zeme.. jednoho se mi podarilo poskodit ale druhy mne zasahl zbranemi patrne jiz jen mensiho kalibru, bohuzel se mi vsak pote zacal motor pretacet jeste vic a pokusil jsem se proto o utek, ten byl vsak zbytecny, nebot vsechny Bf109 jej zaznamenaly a jeden z nich byl dost blizko na to aby muj pokus prekazil.. pri snaze vyhnout se jeho utoku jsem diky malemu vykonu poskozeneho motoru nebyl schopen dostatecne tocit a byl jsem nekolikrat zasazen zbranemy maleho kalibru.. Nasledne se muj motor vznal a ja se pokusil vystoupat alespon do 200m.. bohuzel vsak muj letoun explodoval prave v teto vysce..
Posmrtne narokuji jedno Bf109 poskozene tezce a tri lehce..

diky vsem za polet!
Upravil/a 312_Jura dne 14-08-2006 05:44
 
http://spitfire.ic.cz/
1stCL_Fajlow
Statistika dobrá, jenom ten lagfest... škoda
 
312_Jura
Glad69 napsal:
312_Jura napsal:
ne co to je?! Úsměv


Jen reaguju na to, co mas napsany na spodni strane kridelMrknutí

jo to me doslo..
a je tam i tohle? Úsměv
[img]http://img110.imageshack.us/img110/3635/goodhx0.gif[/img] is not a valid Image.
 
http://spitfire.ic.cz/
WinteR
No takže přidávám svuj combat report.

1.mise jsem odstartoval jako velitel se skupinou 606_Holt,57MH_Zvire,1st/CL_Piscot.Po srovnaní aspon do skupiny jsme vyrazili nad cil.Ja jsem se odpoutal a šel střemhlav na cil jenže jsem vzápěti registroval zasahy do křídla a motoru říkam si že by to byl flak ale poto mse dívám a za mym ocasem se usadil spit,snažil jsem se ještě strhnout svuj letoun do pike ale byl to marný pokus muj motor vzplanul a ja se ač těžce raněn vyskočil z letounu.

2.mise ve stejnem složení.Jsme měli za ukol bombardovat nepčátelskou kolonu postupujíci kolem Etny.Po jakš takš sformováni do formace jsme nasadili kurz na cil ale pak při utoku na cíle jsme se rozdělili.Já osobně jsem Cíl netrefil.Pote jsme dostali pokyn abychom se připojili k Jamamotově skupině a pomohli odrazit nepřátelský nálet.Při příletu do cílové oblasti jsem letěl za jedním kouřícím bombrem ale Za zády jsem měl znova spity po manevrovaném sounoji jsem nakonec dostal zásahy do motoru a musel nouzově přistát.

3.mise stejné složení.náš ukol zněl chránit spolu s Jamamotovou skupinou krýt ustup k Mesině čili zásobovací kolony.Po hlídkovaní asi 20 min jsme viděl 2 kontakty u Tobruku proto sjem se za nima vydal jeden byl spit dostaval jsem se za něj přitom ztratil vizualni kontakt z Jamamotovou skupinou.Ale muj zaměr byl zmařen další fokinou která se spita znažila zneškodnit čelním pruletem a zasáhla mně přímo do hlavy.

Chtěl bych poděkovat AH_Jamesi Gastovskemu za nahradni servr a všem zučastněným za pěknou atmosféru.
 
Holt
312_Jura napsal:
Report:
1. mise: cover lodi; Spitfire Mk.IXc 75% paliva

Jako cislo 2 jsem se svym vedoucim Lazym a druhou dvojici Taly, Glad po nekolika minutach letu priletel ve vysce priblizne 3km nad hlidane lode, s Lazym patrola vychodne od lodi.. odtud take priletel prvni kontakt, FW190.. v bleskove akci byl tento poskozen Lazym, nasledne mnou.. po chvily se tento FW v plamenech zritil jizne od lodi.. pilot vyskocil na padaku.. V tuto chvili jich doslo k dalsim kontaktum a nasledne k potvrzenemu sestrelu Lazym priblizne 5km SSV od lodi.. nasledna patrola jiz zadny nepratelsky kontakt nezaznamenala a cela ctverice bez problemu pristala.
Narokuji jeden FW sestreleny ve spolupraci a potvrzuji sestrel Lazyho.


Taky potvrzuju.. v tom krámu byla moje maličkost:shy:... Já byl tak rád, že ten křáp s podvěšenou pětistovkou letí, že jsem si toho spita nějak něvšim, no...CoolMrknutí... Guten Arbeit! Lazy...:clap:

[center][b]Mise č.1: Fw 190 A5/U3, červená 2


Byl jsem určen jako č. 2, pro akci Jabo s cílem bombardovat vyloďovací flotilu. Pro havarii při startu jsem startoval až jako poslední a nestačil se tak přidat ke své Schwarm. Vystoupal jsem do 1500 m a letěl sám, směrem k určenému cíli, který jsem spatřil asi 5000 m přede mnou. Pro hustý flak jsem nemohl letět přímo k cíli a tak jsem začal točit vpravo abych si srovnal cíl ( lodě) tak abych mohl po příletu útočit střemhlav, když jsem byl zezadu napaden nepřátelským stíhačem. Po jeho palbě byla poškozena výškovka a směrová kormidla. Letoun se stal neovladatelným a začal se přetáčet po křídle do vývrtky, proto jsem vyskočil.

Po dopadu do vod Středozemního moře (cca 25°C)si proto nárokuji nový plavecký rekord Německa na 1000 m volným způsobem a zápis v Guinnesově KR za vypití 50 l slané vody při vytváření plaveckého rekordu...:tup::lol:
 
1stCL_Johann
312_Jura napsal:
Report:
1. mise: cover lodi; Spitfire Mk.IXc 75% paliva

Jako cislo 2 jsem se svym vedoucim Lazym a druhou dvojici Taly, Glad po nekolika minutach letu priletel ve vysce priblizne 3km nad hlidane lode, s Lazym patrola vychodne od lodi.. odtud take priletel prvni kontakt, FW190.. v bleskove akci byl tento poskozen Lazym, nasledne mnou.. po chvily se tento FW v plamenech zritil jizne od lodi.. pilot vyskocil na padaku.. V tuto chvili jich doslo k dalsim kontaktum a nasledne k potvrzenemu sestrelu Lazym priblizne 5km SSV od lodi.. nasledna patrola jiz zadny nepratelsky kontakt nezaznamenala a cela ctverice bez problemu pristala.
Narokuji jeden FW sestreleny ve spolupraci a potvrzuji sestrel Lazyho.

2. mise: cover B-25; Spitfire Mk.IXc 100% paliva

B-25ky vystartovaly s mensim predstihem a stoupaly nad letistem, po vzledu nasi ctverice jsme nasadily na kurz priblizne 225 a letely plnym plynem k bombrum, kteri jiz bohuzel vyrazily k cilum. B-25 zastizeny jiz pri niceni letiste spolu s nepratelskymi stihaci v pribliznem poctu 6 Bf109. Zahajil jsem mirne pike na utocici Bf109 a nasledne zaznamenal zasahy 20mm kanony na levem kridle a trupu, 109ce zacal tez unikat olej a proto jsem se rozhodl zautocit na dalsiho (tohoto narokuji jako poskozeneho), opet jsem zaznamenal zasahy z kratickych davek vsemy zbranemi (tohoto narokuji jako poskozeneho), nasledne jsem se odpoutal k dalsimu nemeckemu stihaci leticimu nad letistem a jednou kratkou davkou jsem zapalil jeho motor, pilot se jeste snazil mne zasahnout ale marne.. nasledne jsem spozoroval jak vyskakuje padakem (tohoto narokuji jako sestreleneho). Na scene se objevily FW190 a proto jsem zacal mirne stoupat, o par vterin pozdeji jsem zahledl jiz nacateho nemeckeho stihace Bf109, neni vylouceno ze to byl ten ktereho jsem poskodil pri prvnim utoku. Pozoroval jsem zasahy na kridlech a trupu pri kratickych davkach od 200m do 100m. Dale jsem tohoto stihace nesledoval nebot se mi zdalo ze pilot se pokousi ze stroje vyskocit kdyz padal smerem k zemi (tohoto narokuji jako pravdepodobne sestreleneho) a pikoval na mne FW190, odvratil jsem jeho utok a zacal pronasledovat dalsiho stihace v Bf109 ktery se v tu dobu nachazel vychodne ode mne. Pozoroval jsem zasahy na kridlech, motoru a vyskovych kontolnich plochach. Tento se nasledne zritil (tohoto narokuji jako sestreleneho).
Zacali jsme se stahovat severne od letiste nebot B-25 jiz davno letely domu a my byly nad nepratelskym letistem sami. Pri letu na sever jsem zahledl par nemeckych stihacu pristavajicich s poskozenymi stroji, minimalne jeden svuj stroj rozbil pri pristavani.
Dale jsem mezi Tobrukem a cilem nasich B-25 zahledl jednoho z nasich spitfiru pronasledovaneho nepratelskym stihacem, zahajil jsem na nej utok, ale tento me vcas spozoroval a otocil svuj stroj kurzem 150 ke svemu letisti. Pronasledoval jsem jej jen chvili nad pohorim, ale nasledne jsem se rozhodl od pronasledovani upustit a vratit se zpet do formace.. Po chvili letu ve vysce priblizne 1km jsme pristaly, bohuzel vsak jen 3, 4. jsme se nedockaly.. tento pilot je veden jako MIA
narokuji 4 sestrelene jiste a jednoho poskozeneho..
(nasledne mi byly priznany pouze dva sestrely.. cert aby ty pozorovatele vzal!)

3. mise: utok na nepratelskou kolonu; Spitfire Mk.IXc 75% paliva vyzbroj: 2x250lb + 1x500lb

Nase cvterice mela za ukol priletet nad cil v predstihu a vytvorit tak zmatek nad cilovym uzemim.. pri preletu nad pobrezim jsme vsak zahledly 4 a nasledne 6 kontaktu nad nami. Odhodily jsme bomby a zamirily smer zapad abychom takto odlakaly stihace od nasich bombarderu. Zamer se vycemene zdaril a tak jsme na sebe vazaly 5 nem. stihacu. Dva z nich vsak nahle zmenily smer, nebot se nad cilem objevili nasi bombarderi. Zacal jsem je stihat a nasledne zaznamenal poskozeni jednoho z nich.. pri blizkem preletu vedle nej jsem zahledl asi 30ti centimetrovou diru v levem kridle.. utocil jsem nasledne stridave na dalsi nepratelske stihace, vesmes Bf109, ktere utocily na nase bombardery.. vetsinou jsem zaznamenal poskozeni zbranemi maleho kalibru i kanony.. flak nad cilem byl relativne husty, coz se mi stalo nasledne osudnym.. jeden z projektilu vybuchl priliz blizko mne a patrne doslo k poskozeni motoru, ktery se zacal mirne pretacet.. B-25 odleteli zpet na sve letiste a ja zustal se 2-3 Bf109 sam nad opustenym letistem, doslo k asi 10ti minutovemu dogfightu nizko u zeme.. jednoho se mi podarilo poskodit ale druhy mne zasahl zbranemi patrne jiz jen mensiho kalibru, bohuzel se mi vsak pote zacal motor pretacet jeste vic a pokusil jsem se proto o utek, ten byl vsak zbytecny, nebot vsechny Bf109 jej zaznamenaly a jeden z nich byl dost blizko na to aby muj pokus prekazil.. pri snaze vyhnout se jeho utoku jsem diky malemu vykonu poskozeneho motoru nebyl schopen dostatecne tocit a byl jsem nekolikrat zasazen zbranemy maleho kalibru.. Nasledne se muj motor vznal a ja se pokusil vystoupat alespon do 200m.. bohuzel vsak muj letoun explodoval prave v teto vysce..
Posmrtne narokuji jedno Bf109 poskozene tezce a tri lehce..

diky vsem za polet!


Juro tvůj článek mě zaujal co by slohová práce máš jedna ,ale nedalo mi to a schlédnul jsem track z operace Husky ,protože tolik sestřelů a poškození to snad tedy není ani možné, tak teda co se týče tebe
mise 1 :
kontakt vaše dvojka měla jen s jedním FW 190 při ůtoku Lazy netrefil a ty jsi ho při daivu rozkouřil malým kouřem FW se odpoutal
Mise 2:
Letěl jsi za Lazym ten po dávce rozkouřil Jamamota a ten se chtěl odpoutat Ty jsi na něj zautočil ale viditelně jsi ho už nepoškodil, sestřel ti byl připsán jako poslednímu střílejícímu,když Jami nezvládl přistání.
Potom jsi moc pěkně v levotočivé zatáčce ošil mě a já jsem musel skákat padákem olej na skle motor kouřil. druhý sestřel.
Potom jsi viděl unikat poškozeného Fajlova a zase jsi ho ošil ale zase né viditelně failou radši vyskočil protože jeho letoun nebyl schopný boje.
Takže jeden regulérní sestřel ,dva ůtoky na poškozená letadla!!!!
3 Mise:
zaůtočili jste na dajvující Bf ty jsi se zavěsil za červenou 14 ale nezabránil jsi aby červená 14 udělala dva ůtoky na bombry. mezitím jsem já udělal taky dva ůtoky na B25,které mi byly později připsány a při třetím ůtoku jsi se za mě zavěsil a začal jsi mě sprejovat bez poškození. následoval nádherný souboj kde jsi neutočíl Bf G6 !!! a já jsem tě z desáté hodiny zasáhl 12,5 kulomety načeš jsi se chtěl odpoutat ale to jsem byl už za tebe zavěšen a roztřílel jsem tě až do výbuchu! Motor ti šel v poho bylo slyšet jak jsi ubral po ůniky plyn aby jsi chladil. Mezitím se boj přesunul daleko za letícími bombry a přivolaní kamarádi přilétly pozdě,smůla
Takže žádný tvůj sestřel ani poškození letadla!!! jenom smrt
Šklebící se
 
57MH_Zvire
No já už jsem si říkal co za eso tu s námi letělo. Podle toho popisu by si nikdo jiný neškrtnul. Šklebící se
 
airspace.cz
WinteR
PLS prosím vás kdo má track at mi ho pošle pls.
 
1stCL_Johann
606_WinteR napsal:
PLS prosím vás kdo má track at mi ho pošle pls.


Já ho mám
 
57MH_Zvire
606_WinteR napsal:
PLS prosím vás kdo má track at mi ho pošle pls.


Večer když ho najdu.
 
airspace.cz
57MH_Zvire
312_Jura napsal:
Glad69 napsal:
312_Jura napsal:
ne co to je?! Úsměv


Jen reaguju na to, co mas napsany na spodni strane kridelMrknutí

jo to me doslo..
a je tam i tohle? Úsměv
[img]http://img110.imageshack.us/img110/3635/goodhx0.gif[/img] is not a valid Image.


Co znamená to HC?
 
airspace.cz
Tajpan
HC- Hitler Caput. MrknutíŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
57MH_Zvire
No to asi ne. Mě to připadá, vzhledem k tomu znaku na takřkaležícím, poněkud rasisticky zaměřené.
 
airspace.cz
1stCL_Fajlow
Pánové. Už dlouho schovávám 2 fotky.
Tak a teď flejmujte. Jak zastánci tak odpůrci
[img]http://img130.imageshack.us/img130/6006/beznzvubs8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img67.imageshack.us/img67/8500/whitepridemw5.jpg[/img] is not a valid Image.

Má to lajk pochopit jako že ten člověk na fotce je poloviční nácek?
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 14-08-2006 16:09
 
57MH_Zvire
Proč flejmovat? Já, jako bývylý Skinhead, toho kluka na obrázku chápu a mluví mi docela z duše.
 
airspace.cz
1stCL_Fajlow
a co je bývalý skinhead?

to je jako říct bývalý černoch ..

Proč jsi s tim přestal? Máš jiný názory? Kámoše? Neni to in v novym století?
vysvětli mi pojem SHARP prosimtě
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 14-08-2006 16:17
 
1stCL_Fucida
Ten znak na triku mi něco připomíná..ale teď nevim co Úsměv Neni to nějaký písmeno řecký abecedy, nebo tak něco? Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,008,415 návštěv