SPECIÁLKA - MOSQUITO RAID
|
Lekk |
Přidané 06-06-2006 16:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
[img]http://grimreapers.ic.cz/files/obr/mossi3.jpg[/img] is not a valid Image.
Díky Ghoste za konzultace a grafiku.
Pokud máte zájem se proletět kapku nadoraz jak časově tak nervově máme tu pro vás jednu lahůdku:
Místo: NORMANDY 43
Termín usednutí k PC: 16.6.2006 od 20:00
TS: AH spec - díky Čutoro
ts AH-spec je: k222-fw1.fsik.cvut.cz:8768, heslo: deset - pozdě ale přece.
Server: LION - díky Fuči
verze 4.05 - IP serveru je: 147.32.120.253:21002 - heslo:specialka
Start letových operací: 7,30 - jaro-léto
Rozkazy a fotodokumentace cílů: Budou zaslány velitelům jednotlivých stran by PM do 9.6.2006 do 21:00hod.
Odhadovaný počet letadel pro operaci:
RED SIDE:
VELITEL: 310_Ikar
8x P47 D-22
P47 - 606 _WinteR - Komm.
P47 - 3BAP_glum
P47 - 606_EliteForce
P47 - 606_Buris ???
[b]Rozšířeno
P47 - VGR_Ghost
P47 - VGR_Tymur
P47 - 310_McMarty
P47 - 310_Ikar - Komm
6x SPIT LF Mk.IXc (CW)
SPIT IX - VGR_AMP
SPIT IX - VGR_Mha - Komm
SPIT IX - VGR_Terp
SPIT IX - VGR_Sup
SPIT IX - 310_Monty
SPIT IX - 310_Max/310_Falcon
SPIT IX - Wulfi
4X Spitfire Mk.VIII - ZMĚNA TYPU
SPIT VIII - 313_Pospa
SPIT VIII - CR_PETRAS - Komm
SPIT VIII - 313_Santy
SPIT VIII - Glad69
6x Mosquito FB.MK.VI Series 1, de Havilland
MOSQUITO - Georgeu
MOSQUITO - AH_Watson - Komm
MOSQUITO - 312_strycekFido
MOSQUITO - Drevokocur
Rozšířeno
MOSQUITO - 310_OTU_Taly
MOSQUITO - 310_OTU_Crowley
8x A-20 G "Havok", Douglas
1 - doktorkop - Komm.
2 - Safrik
3 - LesniHU
4 - losik
5 - VGR_Plavec
6 - falkon
Rozšířeno
7 - 311_OTU_BleskovejPodrs
8 - 311_OTU_Tjurma
[/b]
NÁHRADNÍCI PRO RED:
311_OTU_HorRIgaN - A20
BLUE SIDE:
VELITEL: 1stCL/Jamamoto
4x Bf109 G2-Gunpods - kdyžtak ty pody sundáme
Bf109G2 - 1stCL Valhera
Bf109G2 - (E)CL Matoni
Bf109G2 - 1stCL Jamamoto - Komm
Bf109G2 - (E)CL Paulie
6x Bf109G6-Late (konečný stav)
Bf109G6 - Jirka
Bf109G6 - Jimik
Bf109G6 - 1stCL_Pbarry - Komm
Bf109G6 - Hiltos
Bf109G6 - (E)CL_Fajlow
Bf109G6 - 1stCL_Kurtis
Bf109G6 - 1stCL_Mak
2x FW-190 A-6 [b]- ZMĚNA TYPU
1 - 1stCL_Bumik
2 - 1stCL_SaBot - Komm
8x FW190A5
FW190A5 - 1stCL_Esquilax
FW190A5 - 1stCL_Wutz
FW190A5 - 1stCL_Novotny
FW190A5 - 1stCL_Fucida - Komm
Rozšířeno
FW190A5 - MK_Mag
FW190A5 - MK_RED13
FW190A5 - (E)CL/KurtVogel
FW190A5 - (E)CL/Bukin
[/b]
NÁHRADNÍCI PRO BLUE:
Zařazeni
NÁVODČÍ: VGR_Lekk
Rozšíření planesetu musí být vyvážené...takže až pokud se ozvou lidi do zaplněnýho rosteru... Stíhačky a bombry zvlašt.
Předběžný popis operace:
Cíle: Přísně tajné (Bombing, rescue, attack, defend) - DORUČÍ KURÝR Z VELITESTVÍ VIZ VÝŠE.
Strategie:Tvořena veliteli stran PŘED A PŘI OPERACI
Taktika: Tvořena v průběhu boje veliteli rojů/schwarmů
Situace:
Anglie začíná vystrkovat růžky. Hloubkové nálety nad okupovanou Francii se množí. Hitler posiluje východní frontu a západní se potýká s malou vyzbrojeností. Akce francouzského odboje zesilují - zásobování záškodnických jednotek narůstá. V Le Havru nad ponorkovou základnou byly spatřeny průzkumná letadla a jedno se dokonce vrátilo. Nároky na Luftwaffe jsou čím dál větší - nepřetržitou ochranu požadují Montážní závody Daimler-Benzu v Caen, stejně jako Doky v Le Havre, Předsunuté velitelství v St.-Lo i pozice SS jednotek u Carentanu. Podmínky v POW táboře v Argentanu se stávají neúnosnými, stejně jako nedostatečné zásobování předsunuté výspy RAF na ostrůvku British v průlivu La-Manche. Vlčí smečky jsou stále drzejší a dostávají opět nové typy ponorek. Britské lodstvo se stále honí za Tirpitzem a kanál je opuštěný!
Situace na bojišti:
- radarové navádění rušeno nepřítelem (AL proužky),
- pozemní hlásná služba aktivní,
- poškozené ero může přistát a vyměnit se - čekačka 10 min., musí sednout na vlastním letišti-RTB,SAS,
- změny taktické situce na frontě v průběhu operace [b]MOŽNÉ[/b]
- zvolení velitelé obou stran se musí jmenovat do funkce do 9.6.2006 do 18:00
Ze zprávy britské zpravodajské služby
16.června 1943
Připomínky posílejte sem, nebo PM.
Rezervace era samozřejmostí.
Bon voyage.:sm45:
EDIT:
Takže poslední era k dispozici...přidávat se moc nebude...max 4 era na každý straně.
Taky prosím napiště váš hlas pro velitele..modří a červení - vítez bude mít na hrbu celou jednu stranu!! Součástí jeho nápní bude mj. sestavení a organizace letů, komunikace s návodčím (já), časová a logistická řešení, koordinace útoků a obran. Velitel má podřízené (označeni Komm) u jednotlivých wingů/schwarmů. Ti mají na starosti hladké provedení velitelových rozkazů.
Označení W/S bude pomocé kodových realcí - volacích znaků - obdrží velitel v brífingu. Doplňující brífink bude od 20:00-20:30. Start operace bude nejpozději ve 20:45 - případně dříve podle připravenosti.
EDIT 7.6.2006: Pravidla a situace.
NORMANDIE 1943
Válka trvá již čtvrtým rokem a konec je v nedohlednu. Na západní frontě vzdoruje RAF posilována každým dnem víc a víc americkou pomocí. Kanál La Manche je však stále bojovou zónou, kde polevit v ostražitosti se krutě nevyplácí.
Oslabené jednotky Luftwaffe statečně brání západní břehy Říše a s hořkostí vzpomínají na porážku nad Albionem. S vědomím nadvlády po technické i taktické stránce nemilosrdně odrážejí každý britsko-americký pokus o průnik nad jejich území.
Obranná linie ležící na spojnici Carentan-Bayeux-Caen-Le Havre a je skutečně neproniknutelná. Ovšem v každé síti jednou vznikne trhlina…
… je 16.června 1943 a den začíná mimořádnou depeší z velitelství. Kdo přežije až do večera je nyní v rukou velitele a Boha. A to přesně v tomto pořadí !!!
Cíle operace:
Přežít co nejdéle, splnit hlavní a co nejvíce vedlejších úkolů dle rozkazů.
Pravidla boje:
Mezipřistání jsou povolena kdekoliv. Výzbroj a výstroj libovolná.
Tankování a výměna poškozených strojů je povolena – podmínkou je přistání na vlastním letišti stylem RTB, SAS – doba výměny min. 10 minut – po dobu výměny pilot musí stát na stojánce (tj. jednou provést refly a narodit se) – podléhá oznámení návodčímu.
[b]EDIT pravidel:
Dále tu máme malou změnu pravidel.:
[b]Záchrana [b]bail out [/b]pilota je povolena - podmínkou je, že zachránce musí sednout ve čtverci kde přistál sestřelený pilot. Takže skákejte radši nad hlínou, nebo u pobřeží Navigace dopadu podléhá ohlášení návodčímu.
Celá akce bude kontrolována trackem, extery nejsou povoleny, střelba na padáky je sice povolena (je to swině válka) - ale myslím že tady máme samý inteligentní pažouty :sm38:[/b]
PK, přistání+refly na neutrálním letišti a kdekoliv mimo vlastní stojánky a disconnect během letu znamená vyřazení z bojů.
Je zakázáno brát typ letounu nad počáteční stavy letadel. Výměna poškozeného letadla je možná pouze dle vybavení letiště, kde pilot přistál. Za poškozené se počítá letadlo kouřící, ztrácející benzin, neschopné dalšího startu, či v chatu označené za poškozené .
Disconnect + reconnect je povolen pouze po přistání na vlastním letišti – maximální doba odpojení je 15 minut. – podléhá oznámení návodčímu!
Hodně zdaru piloti ![/b]
EDIT: 8.6.2006 - POKYNY PRO SKINAŘE
Pokyny ohledně skinpacku - Fuči moc díky:sm38:. Velitelé zajistí hladký průběh výběru skinu před bojem.
Fuči:
na místním FTP jsem vytvořil adresář specialka_MR - tam uvidíte tři letectva - Luftwaffe, RAF a USAAF - pod každým z nich jsou příslušné stroje, které se akce účastní. Nakopírujte své skiny do příslušných částí, ideálně komprimované v ZIPu
Pro jistotu přístupové údaje na FTP:
server: c080wn.forpsi.com
login: vwingsorgupload
heslo: spitfire
Uzavírka pro upload skinů je tuto neděli. Máte na to tedy necelé 4 dny. V neděli večer je stáhnu a vytvořím finální skinpack.
EDIT: 12.6.2006
Letí se podle počasí které bude v pátek 16.6.2006 tady - takže:
Doplnění meteorologické předpovědi a povětrnostní situace na bojišti Normandy -Caen:
Předověd:
Skoro jasno až polojasno, odpoledne a večer při přechodně zvětšené oblačnosti ojediněle přeháňky nebo bouřky. Nejvyšší teploty 26 až 30°C, v 1000 m na horách kolem 21°C. Slabý proměnlivý vítr do 4 m/s.
[b][i]Aktualizovaná meteo hlášení nám říkají že dnes bude horko, slabý vítr, skoro jasno - mraky v 1500m, mírný zákal. Virtuální statut GOOD.i]
[/b]
Další info bude následovat -stay TUNED.
Upravil/a Lekk dne 17-06-2006 19:21
|
|
|
|
Georgeu |
Přidané 06-06-2006 16:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 161
Založený: 30.09.05
|
Prosil bych jednoho komára ...tedy Mosquito.
Jen dotaz...ono se to odehrává ve 43 roku a někdo honí Bismarka? Asi tak rybky v atlantiku .... |
|
|
|
1stCL_Bumik |
Přidané 06-06-2006 16:50
|
Uživatel
Příspěvek: 756
Založený: 14.02.06
|
Prosim jednoho vytunenyho bavora A5 na 1.65 ata :sm43: |
|
|
|
310_Monty |
Přidané 06-06-2006 16:57
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 25.02.06
|
Prosil bych 2 Spity IX pro me a pro 310_Maxe(310_Falcon) |
|
|
|
AH_Watson |
Přidané 06-06-2006 17:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 30.09.05
|
Zkusil bych Mosquito. Díky. |
|
|
|
WinteR |
Přidané 06-06-2006 17:22
|
Uživatel
Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
Prosil bych Celou letku P-47 pro 606ku,z dovolením ostatních vzal bych si velení P-47ček.Díky |
|
|
|
Lekk |
Přidané 06-06-2006 17:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Georgeu napsal:
Prosil bych jednoho komára ...tedy Mosquito.
Jen dotaz...ono se to odehrává ve 43 roku a někdo honí Bismarka? Asi tak rybky v atlantiku ....
Nadsázka..není to History...i když jeden z hlavních úkolů je krom období doslova history. Dozvíte se v rozkazech (Rudí). |
|
|
|
1stCL_Esquilax |
Přidané 06-06-2006 18:11
|
Nováček
Příspěvek: 85
Založený: 30.09.05
|
Prosil bych jednoho FW. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-06-2006 18:11
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
1stCL_Bumik napsal:
Prosim jednoho vytunenyho bavora A5 na 1.65 ata :sm43:
Rád bych toho druhého!! |
|
|
|
1stCL_Paulie |
Přidané 06-06-2006 18:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 132
Založený: 24.12.05
|
Prosil bych ty čtyři Bf 109 G-2...pilotovat budou:
1stCL Valhera,1stCL Jamamoto,ECL Matoni a ECL Paulie:sm40:
Upravil/a 1stCL_Paulie dne 06-06-2006 18:15
|
|
|
|
1stCL_Fajlow |
Přidané 06-06-2006 18:18
|
Uživatel
Příspěvek: 565
Založený: 02.01.06
|
1x Bf 109 G 6 AS
dík |
|
|
|
falkon |
Přidané 06-06-2006 18:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
VGR_Lekk napsal:
...
SPIT IX - 310_Max/310_Falkon
...
Prosim, opav si to - on je 310_Falcon - Falkon som ja! |
|
|
|
Lekk |
Přidané 06-06-2006 18:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Opraveno sry. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 06-06-2006 18:49
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Vzal bych si jeden Spit Mark.V když už nejsou devítky.
Jo a jeden předběžně pro CR_Petrase dík |
|
|
|
313_Santy |
Přidané 06-06-2006 18:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 202
Založený: 29.09.05
|
Beru teda Spita V., i když pátek je dost nejistý. Nechcete to udělat v sobotu? |
|
|
|
1stCL_Paulie |
Přidané 06-06-2006 18:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 132
Založený: 24.12.05
|
313_Santy napsal:
Beru teda Spita V., i když pátek je dost nejistý. Nechcete to udělat v sobotu?
Myslíš jako sobotu 17.6. kdy hrajeme na MS ve fotbale s Ghanou??
No jako forek dobrý....:sm6::sm6::sm6::sm6::sm6: |
|
|
|
1stCL_Fajlow |
Přidané 06-06-2006 18:56
|
Uživatel
Příspěvek: 565
Založený: 02.01.06
|
Omlouvám se, přehoďtě mě prosím z G6 Late do Bojleru 190 A 5 |
|
|
|
Kurtis |
Přidané 06-06-2006 18:59
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
Vzal bych si taky jeden pěknej hvězdicovej reaktor. A-5 je naprosto vyhovující materiál. Díky,
1stCL_Kurtis |
|
|
|
Jirka |
Přidané 06-06-2006 19:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Jedna G6 pro mě a jedna pro Jimika prosím. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 06-06-2006 19:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Stále hledáme Bombry - dopředu říkám..žádné sedící kachny...cover samozřejmostí. |
|
|