November 21 2024 16:04:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Jak létat s P-47 ve hře Il-2
3BAP_Razo
Mám na vás všechny velkou prosbu. Nevíte jak úspěšně létat s tímto pro mne velmi oblíbeném letadle?

Fučida se o něm vyjádřil takto:

Fw 190 A-8 vs. P47D-27:
Trochu nevyzpytatelná mašina je P47 - velice výkonný stroj s ultimátním výkonem ve vysokých výškách. Může pro vás znamenat snadný cíl, pokud ji pilotuje přibližně 95% pilotů internetové scény. Ale pokud máte zrovna tu smůlu a střetnete se s Brazilci ze 1/4GAv, tak jdou žerty o Thunderově nadváze stranou a začíná boj o život. Pro 190ku plyne problém v Thunderboltu hlavně z faktu, že Thunder je lepší v několika jinak skvělých vlastnostech Fw 190. Ve střemhlavém letu snese podstatně víc, při vysoké rychlosti líp akceleruje. Nic mu neupadává ani při vysokých géčkách, má slušnou výzbroj, je extrémně odolný. Nad nějakých 6km je i výrazně rychlejší. Dostup má lepší snad o 2km. Spolehlivý způsob, jak sundat dobře pilotovanou P47 není. Jenže dobře létat s Thunderem znamená létat vysoko. U země je výkonově mnohem slabší, než Fw 190. Pokud je za vámi, tak se pokuste co nejvíce zkrátit vzdálenost, dobré je manévrovat ve všech třech rovinách. Lehké barel rolly jsou překvapivě účinné. Pak si s Thunderem hrajte při rychlostech kolem 300km/h a manévrujte velice prudce. P47 je línější a až bude před vámi, tak se naplno projeví jeho nevýhoda, že v této situaci nemá nic, než střemhlavý únik. Říká se to krásně, ale když za váma sedí dobrej pilot, eventuelně se srazíte s organizovanou tlupou, tak je to opravdu velice ostré. Obvykle se volí co nejrychlejší únik. Jenže stejně jako v případě Mustangu, tak ani Thunderu se ve střemhlavém letu nedá uniknout nikterak snadno. Výše jsem napsal proč. Mustang i Thunderbolt mají dvě podobné vlastnosti - velmi nebezpeční pokud jsou za vámi, ale mnohem méně nebezpeční, pokud jsou před vámi.


Můžete napsat svoje zkušenosti s tímto strojem?

Děkuji předem za rady a zkušenosti.
Upravil/a 3BAP_Razo dne 24-05-2006 13:45
 
http://3iap.4fan.cz
Liptow
Ja som sa Jugu niekedy dost venoval.. rekord bol 5 109+190 za jeden let s maximalnym mnozstvom municie. Princip je lietat ako s Fw 190 - treba byt vysoko (a cim vyssie tym je Jug rychlejsi - az do 9000m), na nepriatelov utocit z prevysenia a s poriadnou prevahou rychlosti, aby sa v pripade neuspesnej strelby dalo rychlo odputat a v pripade potreby zdrhat dole. Messerschmitt sa pri vysokych rychlostiach nechyta ani na roll ani na elevator, zato pri mensich rychlostiach je lepsi. Fw 190 zasa nad 6-7km zacina chcipat a Jug dosahuje vyssiu rychlost v klesani. Dolezite je byt dobrym strelcom, lebo sanci na zasah nie je vela.
 
CR_PETRAS
Myslím,že u Ikara je docela v oblibě.Hlavně u Bastogne.Tah hoď dotázek na něj :sm5:
 
http://avionika.webpark.cz
3BAP_Razo
Jo díky, optám se ho. Liptowe díky, ale lze to nějak popsat podrobněji? Znáš nějaká nouzová řešení, když tě načapou u země(přece jenom je to i dobrý bitevník), co s tím apod. Jaké manévry zvládá dobře atak.
Jakou si udržovat rychlost apod.
 
http://3iap.4fan.cz
1stCL_Fucida
Taky lítám hodně v Thunderboltu - u země je to s ním ale hodně zlé. Sice není zas až tak extrémně pomalý (D-27 je cca na úrovni Fw 190 A-5), ale akcelerace a stoupavost je doslova bídná. Thunderbolt je sice pěkně ovladatelný a příjemný na pilotáž + stabilní, ale jakmile se za něj jednou zavěsí Bf 109, tak jsou jeho šance téměř rovné nule. Pak se musíš předvést jako výrazně lepší pilot, aby ses nepřítele alespoň zbavil. S Fw 190 je boj úplně u země plný rizik, ale pro P47 tohle platí snad desetinásobně.

Mám nápad - uděláme dnes večer menší coopku, max. 32 lidí. Bude skoro stejná, jako ta poslední, co jsme letěli s 313 - Balaton, podzim 1944. Jen místo Mustangů poletí Thunderbolty a taky opravím ten bug, jak B17 začaly předčasně klesat.


Takže kdo se hlásí? K dispozici je 8 P47 D-25 a 8 P47 D-27. Na straně Luftwaffe budou stát Fw 190 A-8 a Bf 109 G-6 late.
Po akci to můžeme z tracku trochu rozebrat, co kdo dělal dobře a co naopak špatně..pojmout to jako takový "bojový trénink" P47 vs. standardní stíhačky Luftwaffe.

http://vwings.cze...ead_id=908
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 24-05-2006 14:32
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ucho
Tak dá se i adrenalinově u země, do 2km a je to zážitek :-) Obecně platí to samé co pro FW, lítat na rychlosti, horizontální B&Z, vyhýbat se solo soubojům, nejlépe prolítávat skrumáže bojujících letadel a vybírat si nepřátele zaujaté jiným bojem. Konvergenci max. 200m a tak i střílet. Dá se zapálit FW na 600m, ale spíš v ofline a brownig je z blízka kruťák. Hlídat si rychlost a 6ku, protože když se na tebe někdo zaměří a je neústupnej, většinou se mu to povede dokončit :-) V posledním stádiu zoufalství a bez pomoci se dá i kroutit, jak s FW tak s Bf, záleží na koho narazíš...
 
Tajpan
Ucho , nie je lepšia konvergencia cca 350m. ??? Ošiješ ho na väčšiu vzdialenosť .
No flame, thx.
 
CW_Foxl
Nebo rovnou na 1000m Úsměv
 
Jp-
Ad konvergence záleží podle mě spíš na zvyku. Já tam mam hrábě 250-300 metrů. Pravda nejni to na precizní střelbu, ale Jug má nábojů dost, zas nadruhou stranu, že když se snim člověk trefí přesně na konvergenci tak se target ani nestačí ohlídnout.
 
BP_Tyrl
Pokud si dobře vzpomínám, tak při školení pilotů Thunderboltů na dotaz jak nejlépe bojovat s nepřítelem zněla odpověď: "Žádného nepotkat." Jediné co ti může zachránit krk je výška a rychlost. pokud tedy provozuješ JABO akci, musíš stoupat a stoupat a ..... a pak těsně u cíle sklesat, odhodit a zmizet v dálavách a opět stoupat...... Kroutit s čímkoli jen v nejzašším zoufalství. Jinak zdrhnout a stou...... a pak ho načapat na švestkách. Takže speciálka P-47 wersus Fw190 bude zajímavá stoupací záležitost a možná konečně zjistíme, kam až se dá v Illovi dostoupat.Šklebící se
 
Ucho
3IAP_Tajpan napsal:
Ucho , nie je lepšia konvergencia cca 350m. ??? Ošiješ ho na väčšiu vzdialenosť .
No flame, thx.


Je to dle zvyku. Mě se osvědčilo 200m na křídelní zbraně, kulomety obzvlášť, protože na větší vzdálenost ztrácí efektivnost, na zbraně v nose a v kořenech křídel 400m. Jak to mám jinak, nic netrefím :-)
 
1stCL_Fucida
Tyrl..ono to bude dost limitované výškou, ve které poletí B17, po posledním poletu s MK je mi jasné, že nemají rádi svazy nad 3km Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Jp-
s laggem určitě ne s p-47 sou jenom výtaný :sm12:
 
BP_Tyrl
Ještě jsem málem zapomněl. samozřejmě , že ideální takticko-strategický stav pro opravdu echt Full Real serwer je: 60xB17 ( B25, B,29 ) plus 20x P-47 versus 2x Fw-190. Takhle se vyhrávají války. A žádným pitomým kroucením v letadle, jehož autora ani ve snu takováto varianta nenapadla.
 
Tajpan
Tyrle, to že to bude masaker červenáčkov je vopred isté. Mrknutí
Inak , thx za odpovede.
Uvidíme sa večer.
 
313_OTU_oblak
takže B-17 budou v šesti, doprovod v sedmi až devítí a nad nima budou modří Úsměv)))
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
...
Mám nápad - uděláme dnes večer menší coopku, max. 32 lidí. Bude skoro stejná, jako ta poslední, co jsme letěli s 313 - Balaton, podzim 1944. Jen místo Mustangů poletí Thunderbolty a taky opravím ten bug, jak B17 začaly předčasně klesat.

škoda Fuči, že trošku nepřemýšlíš - Edison měl snahu na dnešek sehnat dost (hodně dost - 30) lidí na ten svůj filmeček ...


3IAP_Tajpan napsal:
Ucho , nie je lepšia konvergencia cca 350m. ??? Ošiješ ho na väčšiu vzdialenosť .
No flame, thx.

CVS_Foxl napsal:
Nebo rovnou na 1000m Úsměv

jako by to Tajpan nepsal ...


1stCL_Fucida napsal:
Tyrl..ono to bude dost limitované výškou, ve které poletí B17, po posledním poletu s MK je mi jasné, že nemají rádi svazy nad 3km Šklebící se

upřesňující dotaz - "limitované výškou" znamená, že plánuješ vést Thudy ve 3,5-4 km ? Když o kousek výše sám píšeš, že Thud je dobrý v poněkud vyšších výškách ?
To mi hlava nějak nebere :bigeek:
 
1stCL_Fucida
Hoper, to není o nepřemýšlení, ale o nečtení celého fóra. Ne všichni mají čas číst každičký příspěvek a téma na tomto fóru. Vlevo v kalendáři žádné upozornění není a mě osobně nikdo neříkal, abych natáčel nějaký filmeček. Takže si nějaké nepřemýšlení příště nech raději od cesty.

A pokud jde o to, co ti hlava nebere, tak jsem to původně napsal s lehce ironickým tónem, nemusíš se bát, že by červení na tom byli špatně, protože by byli nuceni letět nízko. Výšku letu B17 se dozví spojenečtí stíhači před startem a Luftwaffe během mise.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
Hoper, to není o nepřemýšlení, ale o nečtení celého fóra. Ne všichni mají čas číst každičký příspěvek a téma na tomto fóru. Vlevo v kalendáři žádné upozornění není a mě osobně nikdo neříkal, abych natáčel nějaký filmeček. Takže si nějaké nepřemýšlení příště nech raději od cesty.

Tak to jsme na tom asi stejně.
Kalendář - beru na vědomí pro příště
Mno třebas to mělo nějaký důvod Mrknutí
To nemohu slíbit Pff

1stCL_Fucida napsal:
A pokud jde o to, co ti hlava nebere, tak jsem to původně napsal s lehce ironickým tónem, nemusíš se bát, že by červení na tom byli špatně, protože by byli nuceni letět nízko. Výšku letu B17 se dozví spojenečtí stíhači před startem a Luftwaffe během mise.

Jistě se to červeným bude líbit
 
1stCL_Jiricek
A jak vysoko poleti?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,006,401 návštěv