June 16 2024 11:05:17
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
SepiaX

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Valenok
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - INFORMACE
 Vytisknout diskuzi
Informace o AH
AH_Cutora
VE zkratce souhrne:

Resetnul jsem dneska bany ze skorekicku (takove to autobanovani kdyz se s nekym srazite, date vlastnaka a tak).

Pred par dny jsem zalozil novou mapu 728IAP 1942. Jedna se o testovaci jednotku ktera testovala I185, Mig3u a prvni La5 a na kratkou dobu se ji to seslo vsechno na raz na letisti. Sice maji od kazdeho par kousku, ale stejne... Tak to bylo i v realu, uzivejme si to smoulove v befinach G2....

Upravy vetsiho poctu map dle hlasenych chyb ... nemam silu popisovat po kazdou mapu ..... snad si zase nekdy udelam cas a updatuju ty seznamy map a letadel .....
 
313_OTU_oblak
cutoro...za tuhle mapu mas u mne veliké plus. Alespoň se hoši na befkách a fokáčkách budou mít čeho obávat Úsměv))Šklebící se
 
AH_Cutora
NEdekuj me, dekuj Krakenovi kterej se prohrabal literaturou a zahltil me argumenty ze to tam bylo.
 
AH_Ronsoc
No to bude zase okolo toho mela .ajaj:sm51:
 
alert
"Pred par dny jsem zalozil novou mapu 728IAP 1942. Jedna se o testovaci jednotku ktera testovala I185,"

Doufám, že ta I185 je s AŠ 82, dát tam I185/M71 by peci jen nebylo fér:no:
Jinak je to dobrý nápad a úkol pro LW by měl znít: přinutit přistát novou ruskou ubermaschinu pokud možno nepoškozenou na naší straně fronty:sm12:
 
313_OTU_oblak
alert - proč?když tam byly tak ať tam jsou. Věřím že čutora s krakenem to dali do kupy super Úsměv
 
alert
I185/M71 byl skutečně experimentální stroj, motor byl velmi nespolehlivý a přitomi verze s AŠ82 je šlušný žihadlo - ale nekonec proč ne...:sm17:
 
AH_Kraken
728. IAP měl od srpna do listopadu 1942 4 kusy I-185. Tři s motorem AŠ-71 a jeden s AŠ-82F

Dále od počátku srpna 1942 6 kusu MiG-3U a od řijna byla 3. letka 728. IAP kompletně vyzbrojena letadly MiG-3U

A pro úplnost v polovině srpna 1942 728. IAP obdržel na zkoušky prvních 10 seriových La-5
 
MK_Paja
AH_Kraken napsal:
728. IAP měl od srpna do listopadu 1942 4 kusy I-185. Tři s motorem AŠ-71 a jeden s AŠ-82F

Dále od počátku srpna 1942 6 kusu MiG-3U a od řijna byla 3. letka 728. IAP kompletně vyzbrojena letadly MiG-3U

A pro úplnost v polovině srpna 1942 728. IAP obdržel na zkoušky prvních 10 seriových La-5


Krakene a ostatní, ješte mi prosím doložte, kolik mužíků v srpnu 1942 létalo se Saitekem, kolik jich mělo Logitecha nebo MSSWFF2, jak měli nastavené ikony, a jestli si už v té době vypínali feedback aby se jim lépe mířilo :sm51::sm51::sm51::hoper::hoper::hoper:
 
AH_Kraken
Po prostudování dobových dokumentu jsem zjistil že v srpnu 1942 s MSSWFF2 letali Alexander Ivanovič Zajcev, Vasilij Sergejevič Pilulkyn a Jevgenij Maximovič Samopalov. S Saitekem letali Talgat Jakubekovič Čutoryn a Leonid Ignatěvič Pajakov, ten však jen v úterý a čtvrtek protože ho jeho žena Nastěnka Marfušovna Pajakovová nechtěla pustit.

Ohledně nastavení ikon oficialní dokumenty mlčí pro jejich značný náboženský charakter, který se totalitní režim snažil vždy potlačit. Nic méně z rozhovorů s pamětníky, hlavně s krmičem koní 728. IAP Pjotrem Jaromírovičem Krakenkem pozdějším dlouholetým komentátorem radia Jerevan jsem zjistil, že ikony u letadel používany byly, i když se je vždy politruk pluku Iljič Uljanovovič Fučidov snažil důsledně odstranit a byly vždy barvy červené.
 
rudidlo
AH_Kraken napsal:
Po prostudování dobových dokumentu jsem zjistil že v srpnu 1942 s MSSWFF2 letali Alexander Ivanovič Zajcev, Vasilij Sergejevič Pilulkyn a Jevgenij Maximovič Samopalov. S Saitekem letali Talgat Jakubekovič Čutoryn a Leonid Ignatěvič Pajakov, ten však jen v úterý a čtvrtek protože ho jeho žena Nastěnka Marfušovna Pajakovová nechtěla pustit.

Ohledně nastavení ikon oficialní dokumenty mlčí pro jejich značný náboženský charakter, který se totalitní režim snažil vždy potlačit. Nic méně z rozhovorů s pamětníky, hlavně s krmičem koní 728. IAP Pjotrem Jaromírovičem Krakenkem pozdějším dlouholetým komentátorem radia Jerevan jsem zjistil, že ikony u letadel používany byly, i když se je vždy politruk pluku Iljič Uljanovovič Fučidov snažil důsledně odstranit a byly vždy barvy červené.
Šklebící se
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Lucka
AH_Kraken napsal:
Po prostudování dobových dokumentu jsem zjistil že v srpnu 1942 s MSSWFF2 letali Alexander Ivanovič Zajcev, Vasilij Sergejevič Pilulkyn a Jevgenij Maximovič Samopalov. S Saitekem letali Talgat Jakubekovič Čutoryn a Leonid Ignatěvič Pajakov, ten však jen v úterý a čtvrtek protože ho jeho žena Nastěnka Marfušovna Pajakovová nechtěla pustit.

Ohledně nastavení ikon oficialní dokumenty mlčí pro jejich značný náboženský charakter, který se totalitní režim snažil vždy potlačit. Nic méně z rozhovorů s pamětníky, hlavně s krmičem koní 728. IAP Pjotrem Jaromírovičem Krakenkem pozdějším dlouholetým komentátorem radia Jerevan jsem zjistil, že ikony u letadel používany byly, i když se je vždy politruk pluku Iljič Uljanovovič Fučidov snažil důsledně odstranit a byly vždy barvy červené.


:sm6::sm6::sm6::sm6:
 
Hoper
krása Krakene, krása
jak ta mapa, tak i ta odpověď :hoper:

jé, já chci už lítat Úsměv
 
Lucka
Hoper napsal:
krása Krakene, krása
jak ta mapa, tak i ta odpověď :hoper:

jé, já chci už lítat Úsměv


Přestaň hopsat a sedni do kokpitu Šklebící se
 
Tajpan
Pájo, Pájo, Bolo ti to treba???. Šklebící seMrknutí
pjekné, Krakene. :yes:
Upravil/a Tajpan dne 21-03-2006 11:56
 
Hoper
Lucka napsal:
Hoper napsal:
krása Krakene, krása
jak ta mapa, tak i ta odpověď :hoper:

jé, já chci už lítat Úsměv


Přestaň hopsat a sedni do kokpitu Šklebící se

jdem ? Mrknutí
 
Lucka
Až večer Hopere :yes:
 
Hoper
přes den je to občas lepší Pff
a chtěl jsem na nějakém Spitovi trénovat Zero Šklebící se
už mi neposedně dupe levým podvozkem o beton v hangáru
:hoper:
 
Lucka
Šklebící se Nechceš si na to založit vlákno? Čutora už nás určitě sleduje a brzy bude muset zakročit, abychom mu sem nepsali OT :rol:
 
Hoper
jé, já zas slintám někde úplně jinde, co ?
Čutoro, promiň :hoper:
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-06-2024 22:31
nj, hledání žabiček Šklebící se https://youtu.be/.
..33_oGDEzWd


13-06-2024 16:27

13-06-2024 16:27
A tak to jo, na žábu pozor. V Polsku uz zřizují i kultovni místa kde uctívají žábu a Billa Gatese.

13-06-2024 16:06
Konspirace o známce od Rainforest Alliance

12-06-2024 08:18
Za ty politické zcela určitě Úsměv

11-06-2024 18:46
On to pak, "Ten, jenž není", až přijde čas, předsedovi spočítá, za ty všechny bludný balvany Šklebící se

11-06-2024 12:29
Souhlasím s obojím. Jsemť duše mělká a pochybovačná Úsměv

11-06-2024 10:36
Kdo se snaží poučit, musí umět především pochybovat, neboť pochybnosti ducha vedou k zjevení pravdy.

11-06-2024 10:33
Zvyk nalézati ve všem všudy jen směšnou stránku je nejspolehlivějším příznakem duše mělké - neboť směšné leží vždy na povrchu.

11-06-2024 10:28
Znám i člověka, který věří na neposkvrněné početí Panenky Márie a dělá předsedu Spolku Sysifos. Takže nemáš kam se vzdálit.

35,048,136 návštěv