November 21 2024 20:16:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 19

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Ju88 A4
1stCL_BlueL
mate nekdo tucha kolik byla maximalka ju88? ja nasel jen udaj 474km/h (295mph) v Ilu jsme z nej dostal jen 420km/h
 
311_Rampa
střemhlav?
 
Safrik
Nasel jsem nasledujici:

Ju 88 A-4

maximalni rychlost 470 km/h v 5 300m
pocatecni stoupavost 400 m/min
prakticky dostup 8 200 m
dolet 1 790 km

prazdny letoun 9 860 kg
max. vzletova hmotnost 14 000 kg

motor 2 x Junkers Jumo 211J, radovy 12-ti valec, kapalinou chlazeny se vzletovym vykonem 1 029 kW (1 400 k).



 
1stCL_BlueL
ne stramhalv snese okolo 840kmh (IAS)
 
1stCL_BlueL
tedka jsem to testoval....
v 5300m s 50% paliva jsme z toho vytahnul 432km/h
 
Safrik
jop ja v 5300 m jen 310 km/h pri 25% - 100% paliva? Zacnu v 5000 stoupam na 5500 a pak velmi pomalu klesam na tech 5300 a vic jak 310 z toho nedostanu (podle speed baru)
 
mkubani
Safrik a mas to v IAS alebo TAS?
 
Safrik
Jop tak to nevim, jedno je teoreticka air speed a to druhy je skutecna, ze? Ale jak se to prepocitava to nevim, ale proto jsem napsal, ze je to odecteno ze Speed Baru. Mozna placam blosti ...:sm24:

PS:K TAS na IAS, rad se to naucim :sm8:
 
Mungo
Podla bombsight table: 310km/h IAS v 5300m = 418km/h TAS.
Speedbar pokial viem ukazuje IAS.
 
1stCL_pbarry
ano to odpovida bluovo 430km/h...

blue meril TAS
 
barryk.webz.cz
1stCL_BlueL
TAS=True Air Speed (skutečná vzdušná rychlost)
IAS=Indicated Air Speed (přístrojová rychlost)
 
313_OTU_oblak
já si taky myslel že 109G-6 má maximálku 620 km/h.
btw. Ju88 A-4 podle mého infa má dělat 484 km/h....
 
1stCL_BlueL
kolik dava ta G6?
 
AH_Cutora
Ad IAS/TAS, precti si tohle:

http://www.aholub...stroju.php

Rychloměr

Rychloměr funguje na tom principu, že sleduje rozdíl celkového tlaku vzduchu a statického tlaku ve volném proudu. Z toho odvozuje rychlost letu. Pokud tomu nerozuníte to nic, prostě měří rychlost vůči okolnímu vzduchu. Zdánlivě jednoduchý přístroj. Mimo všeobecně známých potíží s přepočty mezi km/h, mph (1 mph = cca 1,6 km/h) a kts (1 kts = cca 1.8 km/h) je tu problém s IAS/TAS.

V kostce jde o to, že přístroj na palubě neukazuje skutečnou rychlost letu, ale jen indikovanou rychlost letu. Rychloměr si "myslí", že operuje stále při hladině moře a v nestlačitelném prostředí. To znamená, že s klesající hustotou vzduchu (s rostoucí výškou letu) rychloměr kecá víc a víc. Další problém je se samotnou rychlostí. Pokud letíte pomalu, vzduch se chová jako nestlačitelná tekutina. Čím rychleji letíte, tím je vzduch stlačitelnější a přístroj víc a víc kecá. Zkrátka rychloměr ukazuje IAS (indikovaná rychlost) a skutečnou vzdušnou rychlost TAS získáte po provedení korekcí. K tomu je ta převodní tabulka IAS - TAS dodávaná s ILem.

IAS ale není hodnota k ničemu jak se asi teď zdá. IAS je pro letadlo důležitá z hlediska vlastností a výkonů letounu. Pokud je například pádovka letadla 160km/h, je to pádovka spočítaná na hladině moře a IAS je zde totožná s TAS. Pokud ale lezete s výškou nahoru, hustota vzduchu klesá a pro udržení se letadla ve vzduchu potřebujete výrazně vyšší TAS. Ale podle IAS je pádovka stále stejná, 160km/h.

TAS je důležitá při navigaci. TAS je rychlost kterou se pohybujete vůči zemi.
Pro šťouraly: jasně že to není pravda. Ještě je tu vliv větru. TAS je rychlost letadla vůči vzduchu a když fouká vítr, je potřeba ho vektorově přičíst k rychlosti letu. Tím teprve dostanete skutečnou rychlost letu. V IL2 není vítr modelován - zatím ...

Jo jo, není nad jednoduchej, nezáludnej, blbuvzdornej budík jako je rychloměr že?
 
LesniHU
A ted Cutoro otazka za dva body, co je to EAS?
(a neni to chytak, ja nevim, co to je. Obcas to vidam v britskych testech letadel)
 
Mikkey
LesniHU napsal:
A ted Cutoro otazka za dva body, co je to EAS?
(a neni to chytak, ja nevim, co to je. Obcas to vidam v britskych testech letadel)

EAS-Equivalent Air Speed. Blizsie info najdes napr. tu: http://www.womanp...rspeed.htm :sm8:
 
AH_Cutora
EAS = Equivalent Air Speed

EDIT:
radsi to stahuju a zitra odcituju normu ...
Upravil/a AH_Cutora dne 26-02-2006 21:44
 
AH_Kraken
Teda Čutoro chce to více studovat.:Jiricek:Úsměv

Doufám že někdo z přítomných pánů z VZLU tady zítra napíše jaké jsou u letadla rychlosti a jaký je mezi něma skutečný vztah.Úsměv
 
Schnitzel
Mě zase štvou ty automatický klapky, nedá se to vypnout? Startovat naloženej proti kopci je fakt žůžo. Šklebící seead:
 
WT_Horrido
Schnitzel napsal:
Mě zase štvou ty automatický klapky, nedá se to vypnout? Startovat naloženej proti kopci je fakt žůžo. Šklebící seead:


Jak vadi automaticke klapky pri startu??
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,008,400 návštěv