Typek je celkem vtipnej tak jsem si to koupil.. je to docela zabavne
ale ovladani (presneji receno keybindingy na ovladacich ke G2) mne prijdou hrozne neintuitivni a ani asi po dvouch hodinach se s tim nemuzu szit a neustale vystupuju zajizdy z vlaku, poustim predmety na zem, atd.. a takove zmatky, kdyz se clovek blizi k vyhybce... Jak to zmenit netusim, je to vubec mozne? stacilo by mne, kdyby ta teleportace sla dat alespon na pohyb mini joysticku dopredu, jak je to v Alyx.. jsem na to zvykli a uz jsem asi moc starej se to ucit jinak
a jeste jedna vec, nejde mne nijak rozumne nastavit vyska, je sice nejaky offset ve hre, ale neni dostatecny.. chci to hrat v sede, ve stoje se me dela blivno ale nejak steam pozna, ze sedim, a i kdyz dam vycentrovat pohled, tak jsem stale hrozne nizko a pak ani z vlaku poradne nevidim Mozna si priste zkusim k tomu lehnout a pak posadit
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Naprosto stejné věci ve VRku taky řeším.
Pouštění věcí na zem, primárně pak následovné jejich hledání.
Specielně vysílačky na výhybky.
Sezení už jsem nějak dořešil, ale taky to samé, moc nízko, moc vysoko.
Teleportace jsou sice proti blití, ale i tak je to na poblití.
Např. tu parní lokomotivu, to už ve VR nestíhám obsluhoval, ještě výhybky a to vše okolo. Takže monitor to jistí
Taky v tom videu dělá jednu zásadní chybu. Přeplňuje kotel vodou. Moc vody=málo páry. A s tím regulátorem to taky brutálně přehání. Ve skutečnosti se to malinko otevře třeba jen na sekundu a hned zavírá. Ono ve skutečnosti s tím ani nešlo takhle plynule hýbat.
Před dvěma dny jsem nechal na kolejích soupravu..dnes jsem ji potkal v protisměru totálně jsem nečekal že se to tak všechno ukládá. No, nezbylo mi nic, než začít znova, protože situace do které jsem se dostal se stala neřešitelnou
Magot to napsal.
Jako je u papiňáku předpis že se má plnit "jen po čárku", aby nad tou kapalinou (polífkou, guláškem...) byl dostatečný prostor pro páru, protože jen tak dosáhneš těch cca 1,9 at a cca 120 stupňů, tak i pro kotel parní lokotky platí totéž.
Málo vody = nebezpečí propálení trubek.
Moc vody = málo páry (čili malá rezerva při odběru), nedostatečný tlak / teplota (v lokomotivě se po těch 200 letech vývoje užíval systém na "ostrou" páru, a třístupňový systém válců: vysoko- středo- a nízkotlaký, pára postupně šla z jednoho do dalšího).
Oboje špatně
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Jako technicka, bude ji dost na provoz. Kdyz ma para v kotli tlak, tak ma voda teplotu vyssi nez 100°. Kdyz ma voda takovou teplotu, tak ihned po snizeni tlaku, cti po vyuziti casti pary nad hladinou, se odpari dalsi kus vody. Tak to bude pokracovat dal a dal a teplota vody bude postupne klesat, pokud ji nebudeme dodavat energii z vnejsku, a tlak pary tim padem klesat. Kdyz zacnes s mensim mistem pro paru, zacnes misto toho s vetsim mistem pro prehratou vodu :-)
Jako technicka, bude ji dost na provoz. Kdyz ma para v kotli tlak, tak ma voda teplotu vyssi nez 100°. Kdyz ma voda takovou teplotu, tak ihned po snizeni tlaku, cti po vyuziti casti pary nad hladinou, se odpari dalsi kus vody. Tak to bude pokracovat dal a dal a teplota vody bude postupne klesat, pokud ji nebudeme dodavat energii z vnejsku, a tlak pary tim padem klesat. Kdyz zacnes s mensim mistem pro paru, zacnes misto toho s vetsim mistem pro prehratou vodu :-)
Ale jistě - a zase, tohle zná každá hospodyňka - když potřebuješ "odpustit" papiňák, tak na těch nových je na to otočný ventil, u těch starých jsi pod ten ventil strčil vidličku nebo vařečku. Vypneš přívod energie (tepla), a odvzdušníš.
No a co se stane? No stane se to, že otočíš (počprajcneš) a syčí a syčí a syčí... a ty čekáš a čekáš... protože každá uniklá molekula páry sníží ten tlak, tím sníží teplotu přechodu k varu, a tím zvýší množství páry.
U kotle je to "jen" nebezpečí opaření. Je v něm jen voda. U tlakového hrnce je také nebezpečí, že ta unikající pára začne strhávat nudličky apod. a vymaluje ti kuchyň
Mch, mojí mamce kdysi, v 70. letech, chlístl papiňák, právě takový ten starý, hliníkový, s tím gravitačním ventilem. No a ten se ucpal, asi právě proto, že tam měla moc vody a pára strhla nějakou část té polívky a ucpala ten ventil.
Na tom hrnci je ještě tavná pojistka, ze slitiny která cca u 150 stupňů ztratí pevnost v tahu natolik, že ten tlak ji profoukne a pára ujde tím otvorem.
Naštěstí, otec byl technicky vzdělán a mamce znemožnil hned k tomu jít Jinak bych asi vyrůstal bez ní...
Když to "dosyčelo", tak šel vypnout kamna, a začal si chystat věci na malování
Pro to píšu? Protože na stropě byl přilepený kus masa, asi tak 5 dkg. Prošel tím otvorem v té tavné pojistce.
Ten otvor má zhruba dva milimetry...
Dnes bych asi dokázal spočítat i to, jakou rychlostí asi tak mohl vyletět - ale raději to ani neudělám
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Hele, neztěžuje to ta hra nad rámec normálnosti?
Přece když má dvě lokomotivy s tahem vyšším než potřebným, tedy s maximální povolenou hmotností převyšující tu hmotnost vagonů, tak by se neměly motory přehřívat, ne? To by tam ta max. hmotnost ani nemusela být, ne?
Stoupání na železnici není nic moc, i na tom zdejším "slezském semmeringu" je to v exponovaných úsecích 14 promile...
Podle mě by neměly ani mít potřebu podsypávání. Ale chápu že aspoň něco tam dát museli.
Ale přehřívání když splňuje maximální hmotnost? Není těch sester naopak až moc, Antone Pavloviči?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Je to "jen" šíbovací lokomotiva na posun vagonů . Není určena k převozu velkých nákladů na velké vzdálenosti. Proto zřejmě blbě chladí ..
btw jedná se o českou lokomotivu řady 621 "Žutka" made in Česká třebová, ale určenou ale pro Srbsko.
U nás jich asi moc neuvidíte. Spíše 709 , která je jako její sestra
621 v Srbsku
setra 621 - 709, notoricky u nás známá
Gacek ještě neví že potřebuje pořádnou diesel-elektriku z emeriky vyrobenou pro afriku
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.