Nadisiel cas pozriet sa pravde do oci, aky som palubny pilot, a buchnut o palubu kazdy svojim originalnym a neopakovatelnym sposobom! Nadvazujuc na dlhorocnu tradiciu specialok v cs komunite, zvlast na akciu Megazblnk (ktorej som sa nezucastnil), som sa rozhodol usporiadat oddychovu akciu, kde by sme sa stretli nielen polietat ale aj pobrblat a zaspominat na akcie, ludi a zazitky. Nebude sa jednat o bojovu specialku. Na pripravu takej akcie teraz nie je cas. Scenar specialky mam uz roky vymysleny (nieco sme aj v na predoslych speckach vyzkusali), oprasil som a pridal nieco nove. Napriek tomu ze sa nejedna o virtualny boj, od pilotov sa vyzaduje vysoky stupen ovladania stroja pri pristati na palubu lode v ramci flightu/squadrony a vysoka moralka!
Pozyvam vas na specialku Megazblnk revival 2
O co sa jedna: po intenzivnom najma nocnom zvazovani (ked detska a zena spali), som vybral stroj F4U-1D ako navhodnejsieho kandidata na palubne operacie tejto specialky. Piloti stvorclennych flightov vzlietnu z paluby USS Intrepid v ramci squadrony VF-10 "Grim reapers", prevedu cvicne strelby raketami/gulometmi na pozemne ciele na strelnici, vratia sa k Intrepidu (moznost vyuzit radionavigaciu Hayrake), pristanu na palube USS Intrepid, zlozia kridla a zaroluju na provu lode, kde sa zoradia do radov po 4 (ak sa neodvazia, stacia aj 3) stroje. Kazdy nasledujuci pristavajuci flight tak bude mat pre sebou zaparkovane stroje a zodpovednost nedomrvit to. Nemame zachranne bariery ako na realnych lodiach, preto pilot ak si nie je isty ze sadne v poriadku, radsej nech prerusi pristanie. Ak dojde k havarii, pilot nech sa snazi stroj zviest z paluby do vody, pripadne urobit vsetko v jeho silach aby predisiel kolizii so strojmi zaparkovanymi na prove Intrepidu. Lod bude pohybliva s rychlostou jemne cez 24 uzlov, s protivetrom 5m/s tj. cca 7.5 uzla. V tomto nastaveni som stabilne dosahoval dobre vysledky pri testoch pristatia na palubu. Rolovanie po palube v tom protivetre tak bude narocnejsie ako obvykle, ale s treningom sa to da pohodlne zvladnut. Na trening bude k dispozicii server, denne az do ostrej akcie. Tymto dakujem server gurovi Letky Orel, Erichosovi za spolupracu a ochotu popri nabitom programe sa nam starat o techicke zazemie.
TERMIN AKCIE : nedela 8. marec (MDZ) 2020 o 20:30 (briefing), zaciatok 21:00
OREL server IP: 185.91.116.113:21018
heslo: /zahakuj
TS Letka OREL 185.91.116.113:9987
heslo : War_2013_22
verzia hry Il-2 Sturmovik 1946 cista 4.14.1 (ak bude naky modpack, budem informovat, zatial nie je)
Obtiaznost: Full real, len s kurzom v rohu a iba na lodi povoleny externy pohlad pre rolovanie
Trvanie: cca 2h
Ako budeme vzlietat?
Predpokladam ucast cca 15 pilotov, co zodpoveda zhruba 4 flightom po 4 stroje. To si vyzaduje urcitu organizaciu prace. Kazdy flight bude mat svojho velitela, na jeho povel sa respawnu na palube vsetky 4 stroje jeho flightu. Po vzlete (bez katapultu, v cistej verzii nie je) sa sformuju a zamieria k strelnici. Ked bude flight vo vzduchu, zahlasi jeho velitel ostatnym flightom volnu palubu. Ak dojde k technickym problemom nejakeho pilota flightu, je na velitelovi ci zamieri na strelnicu bez neho a zahlasi palubu volnu alebo pocka s flightom nad lodou az si pilot problem vyriesi. V zasade by postinuty pilot mal skusit opatovny pokus o respawn az po vzlete celej squadrony.
Ako budeme pristavat?
Nechal som sa inspirovat instruktaznym videom Royal Navy (US Navy malo o cosi drsnejsiu metodu, hlavne vysku pristavacieho okruhu). Nad lodou bude vyckavaci okruh vo vyske 1000ft a pri rychlosti 120 uzlov vo formacii "echelon right"... alebo ako si to budeme schopni nacvicit Vyckavaci aj pristavaci okruh bude LAVY!!! Na povel velitela flightu prejdu stroje do klesania po 2 zatacke (vyckavaci okruh, tak ako pristavaci bude mat 4 zatacky vid video nizsie), prejdu 3 a 4 zatackou, drzia si vysku 300ft rychlost 120uzlov a minaju Intrepid po pravoboku. Na urovni Intrepidu vysunu haky (Corsiar vysunie hak az ked sa mu otvori podvozok, ale je nutne stlacit tlacitko vysunutia haku uz teraz). Vo vzialenosti pol mile od provy Intrepidu zatoci do lava do 1. zatacky pristavacieho okruhu velitel flightu (v tejto vzdialenosti bude pred Intrepidom torpedoborec aby velitel vedel kedy zatocit) po 15s jeho dvojka, po 15s trojka a po 15s stvorka. Druhu zatacku toci pilot tak, aby bol po vetre vo zdialenosti 1100yardov od lavoboku Intrepidu (v tejto vzdialenosti bude opat torpedoborec aby pilot vedel kde je tych 1100yardov), vysunie podvozok, klapky - vyska 300ft, rychlost 120uzlov. Pocas tretej zatacky znizi rychlost na 90uzlov - tretiu toci po tom co minie kormu Intrepidu a sklesava tak, aby vo stvrtej zatacke mal vysku 200ft a rychlost stale drzi 85-90uzlov. Svrtu zatacku ukonci ukazkovym lineupom (zrovnanim) s osou paluby Intrepidu, dobre o nu svihne na 3body a zahakne tak ze vsetci ostatni a ich manzelky budu zavidiet a bude sa o tom rozpravat aj v decembri na akcii namiesto Wingsu v Prahe. Okamzite zatiahne hak, prida plyn, zlozi kridla a roluje na provu lode. Ako sa rovnat som uz pisal, ale mam namysli takto (my budem po 4roch, pripadne po 3 ale hlavne v bezpecnej vzdialenosti od seba):
Ak pilot prerusi pristatie, prida plyn, minie Inrepid po lavoboku, predleti ho, zamieri nad torpedoborec co je pred provou Intrepidu vo vzdialenosti pol mile a opakuje okruh. Velitel flightu zahlasi volnu palubu po pristani celeho svojho flightu. Ak nejaky pilot flightu prerusi pristatie a zaradi sa medzi lietadla ineho flightu na pristavacom okruhu, velitel flightu do ktoreho sa tento neuspesne pristavajuci pilot vtrel prebera za neho zodpovednost a zahlasi ze pristal jeho flight vratane "preruseneho" pilota. Kedy ma dalsi flight na vyckavacom okruhu zacat sklesavat... moj navrh je priblizne vtedy ked velitel flightu na pristavacom okruhu zatoci do prvej zatacky pol mile od lietadlovky. Sklesavat zacne ten flight, ktory je nablizsie druhej zatacke vyckavacieho okruhu v dobe ked velitel flightu na pristavacom okruhu toci prvu pol mile od lietadlovky. Alebo ako sa podari.
Ak dojde k havarii a zniceniu stroja, postinuty pilot nevzlieta z paluby Intrepidu!!! Na prove bude kopec lietadiel a ine stroje vo vzduchu, preklikne sa na druhu lietadlovku (Bude to Saratoga, a bude nedaleko Intrepidu) a vzlietne z nej. Zaradi sa do vyckavacieho okruhu nad Intrepidom a pokracuje v pristavacej procedure.
Je mi jasne ze co som teraz napisal znie strasne kostrbato. Preto si pozrite toto video od 18 do 23:10min. Pocas treningov mozno prideme na nieco, tak piste na co pridete, prehodnotime, zlepsime, zmenime. Ale zas privela demokracie netreba na specialkach
Edison prislubil ze by nam spravil nake dekoracie na skin Corsaira podla flightov, tak myslim ze sa nenahneva ak mu povedzme z Letky 13 hodime nas znak aby nam ho pricapil na smerovku alebo motorovy kryt, podobne chalanom od 310/311 ked mu ho dodaju ci Orlom ak maju naky svoj. Sice som sa s nim predbezne dohodol ze to necham na neho, ale takto mi to pride lepsie.
Instruktazne video je lepsie ako 1000 slov (18:00-23:10min)
Ahojte, jedno miesto pre mňa zatiaľ ale dám info na náš web Letky Orel a dúfam, že jeden flight obsadime.
Mapa na tréning už je spustena, točí po 2 hodinách. Rýchlosť lode je 28kmh plus 5m/s protivietor zo západu čiže mate na palube v sumare 40kmh rýchlosti navyše.
IP: 185.91.116.113:21018
Heslo: /zahakuj
+1 Flight D
a na konci, ti co přežijí, se vyfotí
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cf/VF-10_pilots_on_USS_Enterprise_%28CV-6%29_c1942.jpg[/img] is not a valid Image.
Taky bych se přihlásil, protože když to pořádal tenkrát Edison, tak to byla ohromná zábava.
Má ale problém Il-2 1946 po těch letech rozchodit. Co mě běží je verze 4.12m. když to chci aktualizovat na nějakou vyšší verzi (třeba na 4.131m), tak hra vůbec nenaběhne. Nemohl by mě někdo poradit co s tím?
@Kraken
Musíš ísť naozaj s tými patchmi postupne, nič nevynechat, ak si dobre pamätám tak zo 4.12m to ide na 4.12.1m, 4.12.2m a potom 4.13RC04, 4.13.1, 4.13.2, 4.13.3, 4.13.4. Zo 4.13.4m môžeš ísť priamo na 4.14.1 len treba správny patch. Ak potrebuješ linky, pozri tu:
http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=230388
Díky pánové za pomoc. Nainstaloval jsem postupně patche a už mě to běží na 4.14.1
Dokonce se mě to podařilo rozběhnout na rozlišení 3440x1440. Proto bych se chtěl zeptat co mám v config.ini ještě přenastavit aby mě to běželo graficky co nejlépe
Potom si v hre spusti cez Shift+Tab konzolu a zadaj: fps START SHOW a zalietaj si, na vrchu okna ti bude písať fps a môžeš si to podľa toho odladit. 60fps je super, do 20 hratelne ale podla rozlíšenia asi výkonový problém nebudeš mať.
Tak ste pani v rosteri. Vidim ze o D flight je mimoriadny zaujem Kedze Edison bol autorom myslienky povodneho Megazlbnku, prenechame mu to najziadanejsie posledne miesto v D flighte. So svojou letkou este uvidim kde sa podejeme. Ak by bolo malo miest pridame, len potom budeme musiet asi vzlietat aj zo Saratogy a vsetci sadneme na Intrepide, lebo pocet prihlasenych pilotov v hre na lod ma svoje limity.
ATENTION!!!
Pani, zabudol som: pisnite prosim vase trupove cisla aby Edie mohol spravit pre vas skin aj s vasim cislom.Upravil/a Kukuloo dne 16-02-2020 20:57
Tak už som doma, z rána som sa s tým trochu vytrápil, chodí mi to už ako má aj po niekoľkonásobnej zmene mapy. Treba testnúť a dať mi vedieť. Beží to pod IL2server commander 2.03.
Príkazy pre užívateľa z chat riadku:
<help - list of allowed commands;
<gunstat - gunnery accuracy statistic, machineguns, guns, rockets and bombs;
<live - number of lives which you spent thru the mission, number of KIA of yourself;
<time - timeout till mission end;
<planes - planeset limit (if limits is on server);
<vote - vote for mapchange;
<teams shows numbers of players in teams
Ostatné asi nebude treba.
Pre plynulosť hry a pripájania si prosím upravte vo vašich conf.ini túto položku na túto hodnotu: [NET]
speed=12000
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.