Magote pak dej vědět kolik ti přiskočilo FPS. Viděl bych to na nula nula nic. Vzhledem k tomu, že tvůj CPU nemohl využít tu GTX 970. Třeba se pletu. Ale ta VRAM by v DCS nějaký vliv mohla mít
Kvalita videa z tel. je mizerná ale dá se to FPS občas přečíst ... (Záznam xiaomi mi2s)
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
Dear good...ten Phenom dost brutalne brzdi i GTX1050ti davat k tomu GTX1070 je tedy opravdu hardcore...+ kombinace DCS a plotnovyho hard disku...to bych si to sel asi rovnou hodit...ale tak kazdej clovek ma prah bolesti jinde...
Mariapano
Proč lítáš v BOK (nebo celý BOX?) V takovém olezlém SLIZU?
Viz to první video v kobře.
S tak mizerným grafickým nastvením hry?
Nebo jsem něco tady nepochopil?
Mariapano
Proč lítáš v BOK (nebo celý BOX?) V takovém olezlém SLIZU?
Viz to první video v kobře.
S tak mizerným grafickým nastvením hry?
Nebo jsem něco tady nepochopil?
Ajvne, ta škareda má nulový vliv na výkon PC Důležitý jsou ty čísílka v rohu co nejsou skoro vidět
Pokud chcete můžu postnout screeny jak to vypadá graficky 1:1, ale myslím že to není nic nového ..
V tom BOX cítím z videa obrovský stuttering, což ale může být způsobené i nízkou frekvencí nahrávání z toho mobilu. Nicméně u mě je v tomto směru problematické nastavení detailů země na 4x. Pokud ji nastavím na 3x, tak to odezní.
BOX mě nestutteruje (ani pocitově). Jede to hladce. To bude tím děsným videem .. (však se Fuči někdy stav na kafe až půjdeš okolo )
DCS N44 ale trochu stutterovala na GTX970, takovej záškub po 5min., teď jsem to nepozoroval, ale zatím nebylo dost času na pořádné otestování ..
Celkovej dojem z 1070 je velmi pozitivní .. zatím jsem ji netaktoval.
jedná se přesně o tuto GK: https://www.alza....lternativy
Mein Gott... teda videl som vselico ale nahravat na mobil monitor Za napad ale palec hore
...jooo 1070 je sakra dobra karta. Sam som taku chcel, lenze ked som zbadal 1080Ti, ktora bola o necelych 100 Eur drahsia - nebolo o com (na Alze bola rozbalena, tak preto ta nizsia cena, ovsem vykonovo nadhera).
V tom BOX cítím z videa obrovský stuttering, což ale může být způsobené i nízkou frekvencí nahrávání z toho mobilu. Nicméně u mě je v tomto směru problematické nastavení detailů země na 4x. Pokud ji nastavím na 3x, tak to odezní.
Nemá zapnutou vertikální synchronizaci, proto se to trhá. FPS jsou v pohodě
Tearing je "rozseknutý" obraz. Problém je způsoben tím, že FPS jsou vyšší, než obnovovací frekvence monitoru.
Stuttering nebo taky obdobně mikrolag je velmi krátké zamrznutí hry. Stuttering může také způsobovat i Vsync v případě, že FPS kolísají mezi 50-60FPS. Funguje to tak, že pokud nepoužíváte Freesync, Gsync nebo adaptivní Vsync, tak při poklesu FPS pod 60 se skokově změní na 30, aby FPS byly synchronní s frekvencí monitoru a tak nedocházelo k tearingu. Jakmile je grafická karta opět schopna generovat nad 60FPS, tak se opět hodnota FPS skokově změní z 30 na 60. Tudíž pokud FPS rychle kolísají mezi třeba 50-60FPS, tak dochází k hodně častému a nepříjemnému stutteringu. Je zde několik řešení. Zámek FPS na 30 nebo použít adaptivní Vsync nebo mít monitor s technologií FreeSync nebo Gsync.
Obecný problém Vsync je zvětšení input lagu, což je v DCS dost poznat. Hlavně u vrtulníků.
Upravil/a AJaromir dne 19-03-2018 19:37
Tearing vzniká kdykoli není generování obrazu synchronizované s jeho zobrazováním. Tedy je to malinkato složitější, než že se poví, že FPS je vyšší než frekvence monitoru. Dokonce i stejná frekvence, která je jen rozfázovaná s zobrazováním, vede k tearingu.
Stutteringu je více druhů, ale zde popisovaný souvisí s rozdílnýma frekvencema generování a zobrazování. To vede k tomu, že každý snímek má rozdílný čas od vygenerování do zobrazení. Takže se pak jednotlivé obrázky zobrazují v jiných časech, než by jim příslušelo. V krajním případu pak dokonce i po jinou dobu, než jim přísluší.
Jo přesně, jakákoli synchronizace je v principu čekání, tedy lag.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.