Směs
|
Valec |
Přidané 02-01-2015 13:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Muze mi někdo poradit podle ceho mam serizovat smes když nemam ty ikonky vpravo.Podle otackomeru to poznat nejde vyklonit se nejde a jiny budik podle kterého by to slo jsem nenasel.Podle ceho to delali ve skutecnosti? |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 02-01-2015 13:32
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Tak nějak lítám, dle starého ila. Směs 100%-80% 0-2km výšky a pak ubírám. |
|
|
|
Valec |
Přidané 02-01-2015 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
A jak poznáš když uberes na kolik si smes ubral?Pokud ta smes je blbe nastavena tak to ztraci rychlost.Neni problém si to vyzkoušet s venkovnim pohledem a napsat u Jaka třeba první změna je něco malo nad 4000m do této vysky klidne 100% smesi pak ubirat ale podle ceho poznam kolik zrovna smesi mam.Zadne rysky tam nejsou.Mozna popdle tech pismen co tam u Jaka sou.Ale nevim jak to mají ostatní letadla. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 02-01-2015 16:34
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Valec napsal:
Muze mi někdo poradit podle ceho mam serizovat smes když nemam ty ikonky vpravo.Podle otackomeru to poznat nejde vyklonit se nejde a jiny budik podle kterého by to slo jsem nenasel.Podle ceho to delali ve skutecnosti? Podle barvy výfukových plynů. Modrá = chudá směs. Temně oranžová až rudá = bohatá směs. Jasně oranžová až žlutá = akorát. Bohužel už se nedá tolik vyklánět z kabiny, takže to jen tak neuvidíš. Řešení je dycky na chvilku zpomalit pod 250 km/h a vyklonit se a seštělovat. Nebo si to pamatovat. Do cca 4000m nemusíš řešit nic. Stačí přepnout kompresor kolem těch 2000 metrů. Nad 4000m pak začne být směs bohatá, tak se začne ubírat. Nemám nikde tu křivku nakreslenou, ale asi by šlo celkem snadno vyrobit správné nastavení podle výšky. Možná to nebude přesně platit pro budoucí letní mapy, ale u Stalingradu to bude chodit asi všude.
Non est specifica
|
|
|
|
Valec |
Přidané 02-01-2015 17:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
To ja vsechno vim.Precti si forum trosku nahore.Ale proste podle paky nepoznáš jestli mas 80 60 40 atd.Trosku to poznam podle napisu co je kolem kolik cc mam smes. |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 02-01-2015 18:32
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Rumcajs napsal:
Valec napsal:
Muze mi někdo poradit podle ceho mam serizovat smes když nemam ty ikonky vpravo.Podle otackomeru to poznat nejde vyklonit se nejde a jiny budik podle kterého by to slo jsem nenasel.Podle ceho to delali ve skutecnosti? Podle barvy výfukových plynů. Modrá = chudá směs. Temně oranžová až rudá = bohatá směs. Jasně oranžová až žlutá = akorát. Bohužel už se nedá tolik vyklánět z kabiny, takže to jen tak neuvidíš. Řešení je dycky na chvilku zpomalit pod 250 km/h a vyklonit se a seštělovat. Nebo si to pamatovat. Do cca 4000m nemusíš řešit nic. Stačí přepnout kompresor kolem těch 2000 metrů. Nad 4000m pak začne být směs bohatá, tak se začne ubírat. Nemám nikde tu křivku nakreslenou, ale asi by šlo celkem snadno vyrobit správné nastavení podle výšky. Možná to nebude přesně platit pro budoucí letní mapy, ale u Stalingradu to bude chodit asi všude.
A jak se podíváš ven,když letíš 300 km/h a ta palice prostě ven nejde ? jde to podle otáčkoměru. Pokud víš,že máš ubírat směs na základě výšky,tak je prostě třeba ubírat postupně a hlídat otáčky.Při ubírání nejdříve lehce stoupjí.Jakmile začnou klesat,je to už moc... |
|
|
|
Valec |
Přidané 02-01-2015 19:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
A jak se podíváš ven,když letíš 300 km/h a ta palice prostě ven nejde ? jde to podle otáčkoměru. Pokud víš,že máš ubírat směs na základě výšky,tak je prostě třeba ubírat postupně a hlídat otáčky.Při ubírání nejdříve lehce stoupjí.Jakmile začnou klesat,je to už moc...[/quote]Podle otáček to u Jaka nepoznam.Kdyz tu smes upravuju je pravda ze se pohnou otáčky ale pokazde se vrati do puvodnich hodnot at mam smes chudou,bohatou nebo sparavne.Vzdy jsou otáčky stejne.A ted jsem prisel ještě na jednu věc ohledne smesi ale to ještě otestuju. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 03-01-2015 22:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
to je zaujimave, ako to dopadlo teda s tym Yakom Valec?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Valec |
Přidané 04-01-2015 11:40
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
U smesi se to ma takto:Napriklad letis v 7000m a spravna smes je asi 50% (z vyfuku oranzovy plaminek) takze optimalni smes.Ale pokud hybes se smesi az ti zrudne nebo zmodra a je to jen tesne dejme tomu bohata 60% a chuda 40% tak to nemá vliv na rychlost a nebo uplne minimalne.Ale pokud ta smes je nastavena dejme tomu 80% a 20% teda celkem mimo tak to ma vliv na maximalni rychlost.U Jaka to dela v 7000m s plne otevernyma chladicema a rychlosti IAS na budiku kolem 13 Km/h.Coz se mozna nezda dost ale když se vezme reychlost TAS tak ta uz asi bude celkem podstatna. |
|
|
|
alfik |
Přidané 04-01-2015 12:56
|
Diskutující
Příspěvek: 4829
Založený: 21.04.06
|
U skutečného letadla (auta, motorky...) se to dá taky snadno poznat sluchem. Ovšem toto asi nasimulováno nebude, nebo nedostatečně. Teď to nevyzkouším, zkuste sami a napište.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 04-01-2015 18:41
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
A jak Válče kontroluješ barvu těch plamínků ? Když tu píšou, že se ve větších rychlostech už nejde vyklánět ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-01-2015 18:54
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
Hoper napsal:
A jak Válče kontroluješ barvu těch plamínků ? Když tu píšou, že se ve větších rychlostech už nejde vyklánět ?
Pro základní kalibraci stačí externí pohled, ne? . A pak už na páce rozdíl v rámci 20% snad uhlídáš
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 04-01-2015 20:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2490
Založený: 30.05.07
|
Na páku nelze , jen na tlačítka. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-01-2015 21:54
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
?
U mě lze...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-01-2015 17:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2490
Založený: 30.05.07
|
BOS mám nainstalovaný jen pár dní tak pardon jdu se pdívat co jsem přehlíd. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-01-2015 17:37
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Na IL2 fóru běží vlastně identická diskuze. Zajímavou informaci postoval zdejší Brano ke kritické výšce. Kritická výška je výška, do které kompresor dokáže dodávat plnící tlak. Nad tuto výšku pak plnící tlak klesá.
Critical altitude for m105PF is 4000m
Critical altitude for ASh 82 is 5000m
Tedy opravdu do 4000m u Jaka a LaGGa a Pešky není důvod na směs sahat. U La5 až do 5000m.
Non est specifica
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-01-2015 19:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2490
Založený: 30.05.07
|
Jo Fuči samozř. že to jde.
Akorád ještě- vidím dobře že trimy: P, R,Y na páky nastavit nejdou? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-01-2015 20:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
I trimy jdou nastavit na páky - s jedinou výjimkou a tou je Fw 190, tam je musíš mít historicky korektně na dvojici tlačítek
Asi tě zase budu muset přijet do Ostravy pořádně vožrat a ukázat, jak se s těmi letadly musí . Válec to tam zjevně sám nezvládá
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 05-01-2015 20:29
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
1stCL_Fucida napsal:
I trimy jdou nastavit na páky - s jedinou výjimkou a tou je Fw 190, tam je musíš mít historicky korektně na dvojici tlačítek
Není úplně pravda, trimy na ruské stroje taky na osy nedáš.
Už se tu o tom debatovalo, ale už si vlastně nepamatuji proč to neudělali, nejspíš šlo o nějaké hloupé výmluvy, tak jsem to zapomněl.
Rozhodně není u Jaka historicky korektně, abych musel mačkat tlačítka, když mám v kokpitu kolečko
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 05-01-2015 20:36
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Tak si pořiďte tohle : http://www.saitek...roduct.png... |
|
|