Jak se hoši ovládá pohyb střelce - kulometu střelce? Dík za nápovědu.
Takže:
--- Switch to a next plane combat post(hopsání po pozicích v letadle) - LCtl+C
--- Switch to a next Firing point in the current turret(pokud je na střelišti více zbraní nebo pozic ke střelbě tímto se mění) - LSht+C
--- Turret: take/leave control(uchopení zbraně) - T
--- Turret: nestle to the gunsight(pohled přes mířidla) - LSht+T
--- Fire turret guns(střelba) - levé tlačítko myši
--- Reload turret guns(přebití zbraně) - LAlt+R
Jak se hoši ovládá pohyb střelce - kulometu střelce? Dík za nápovědu.
Takže:
--- Switch to a next plane combat post(hopsání po pozicích v letadle) - LCtl+C
--- Switch to a next Firing point in the current turret(pokud je na střelišti více zbraní nebo pozic ke střelbě tímto se mění) - LSht+C
--- Turret: take/leave control(uchopení zbraně) - T
--- Turret: nestle to the gunsight(pohled přes mířidla) - LSht+T
--- Fire turret guns(střelba) - levé tlačítko myši
--- Reload turret guns(přebití zbraně) - LAlt+R
Jak se hoši ovládá pohyb střelce - kulometu střelce? Dík za nápovědu.
Takže:
--- Switch to a next plane combat post(hopsání po pozicích v letadle) - LCtl+C
--- Switch to a next Firing point in the current turret(pokud je na střelišti více zbraní nebo pozic ke střelbě tímto se mění) - LSht+C
--- Turret: take/leave control(uchopení zbraně) - T
--- Turret: nestle to the gunsight(pohled přes mířidla) - LSht+T
--- Fire turret guns(střelba) - levé tlačítko myši
--- Reload turret guns(přebití zbraně) - LAlt+R
Trapně jednoduché. Někam to napíšeme na web.
Hm, tak to jsem z návodu taky pochopil, ale přesto dík. Mě šlo ale o to, jak se s tím kulometem hýbe, to mě nějak uniká, nebo kde se ta možnost pohybu nastavuje.
Hm, tak to jsem z návodu taky pochopil, ale přesto dík. Mě šlo ale o to, jak se s tím kulometem hýbe, to mě nějak uniká, nebo kde se ta možnost pohybu nastavuje.
Až se tu bude rozumně používat "Je tento příspěvek užitečný ?", tak tam najdeš všechno bez ptaní. Ale to bys musel rozdat 2000 ran polenem do hlavy, aby se tím nelajkovalo.
Nevite nekdo jak vyresit nefunkcni freetrack? nasel sem jendo reseni ze nejdriv pustim opentrack pred hrou a pak po spusteni hry ho jen prohodim s freetrackem, ale musim to delat pri kazdym novim pusteni hry takze to je celkem opruz, nevite nekdo o nejakym trvalim reseni?
Pánové, asi jedna z posledních otázek co k BoS mám, jak obejít to stupidní odemykání kamufláží a zbraní, které je vydávané za kampaň?! Jde to nějak a nebo musím trávit jako blb zbytečné hodiny a hodiny u offlinu a používat zrychlení a autopilota, protože na nic jiného nemám ani čas a ani nervy. To se těm hochům fakt povedlo.
Mám to relativně krátkou chvíli, ale poradím ti tohle. Polet si nastav na Short, ale lítej na Experta. Budeš mí za to poměrně dost expů a pokud budeš mít misi úspěšnou, vyexpíš ( nemám rád ten výraz) letadlo během 10letů...Až se respawneš, nech si zapnutý level stabilizátor a zrychli si průběh času na dvojnásobek. Až doletíš k objectivu, čas si dej na normál. Až ho splníš, zase si to zrychli....ušetří ti to hodně času
EDIT: Fučida byl rychlejší ... jen dodám, že občas jsou ty mise i zabugované ..od kolegy.
Dorazil nový joystick, a s ním nastala potřeba zeptat se jak lama
Potřebuji poradit s ovládáním. Oč jde: Během startu jde ovládat směrovku bez problémů. I během letu to jakž takž jde, i když už tam se začne projevovat jev, se kterým potřebuji poradit - když se totiž snažím na cokoli zamířit (ať už na protivníka, na libovolný objekt, např. strom, nebo při přistání na dráhu), začně letadlo "plavat", "vlnit se" ze strany na stranu a stane se neovladatelným, napřed pro střelbu, a když pokračuji tak i pro samotný let. Výchylky se prostě zvětšují až k pádu.
Rukou to není, pohrál jsem si s nastavením a zjistil jsem, že se to děje i při ne-ručním vychýlení směrovky, tedy když je vychýlená na stálou a neměnnou výchylku. Trim to dělá taky.
Joyem to taky není, když jej odpojím od PC a změním ovl. třeba na myš nebo na šipky, dělá to furt.
Je to tedy něco v simulaci.
Reálné letadla se takto nechovají, naopak, směrovka je snad ze všech os nejméně náchylná na nějaké tajtrlíkování (ostatně se ovládá nohama a ty nejsou ani zdaleka tak citlivé jako ruka), a já nevím co s tím.
Potřebuji tedy poradit, co a jak nastavit, aby uvedený jev přestal.
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
Alfíku, není mi úplně jasné, jak to plavání vypadá. Ale
Funguje ti ta osa správně? Když si pustíš ve Windows kalibraci, nebo ve hře se podíváš v nastavení na křivku, není tam nějaké nečekané chování? Chvění, jiskření, samovolné škubání ...
Pokud osa funguje podle očekávání a vrací se správně na střed, ještě je možnost, že ji máš současně použitou pro něco jiného. To je ale nepravděpodobné, když jsi to zkoušel dát i jinam.
Takže pár postřehů. Směrovka je v BOSku poměrně citlivá a to zejména u Bf 109. Nicméně i ostatní letadla reagují na výchylky směrovky celkem citlivě. Obecně vládně přesvědčení, že snaha směrovky rollovat s letadlem je přehnaná v kontextu stihaček z WW2. Možná je to dáno původem enginu z ROFka, kde je to asi v pořádku. Lze si na to ale snadno zvyknout a prostě do tý směrovky nešlapat tak moc. Lze si nastavit křivky ovládání a snížit citlivost kolem středu. Tím tedy ztratíš citlivost na krajích a tak to nepřeháněj.
Možná nejzásadnější je ale použití směrovky. Směrovkou se vyrovnává skluz. Pomáhá se letadlu překonávat adverse yaw (jak se to poví česky?). A provádí se jemné korekce při střelbě. Ale jen jemné korekce. Směrovkou se tak úplně nemíří. Vyjímka by měla být Bf 109, kde by to mělo jít slušně a taky to jde, jen je třeba korigovat tu rotaci. A i u 109 nelze prostě vykopnout směrovku úplně.
Prosím, nebij mě, kdyby ti to vše dávno bylo jasné a problém byl někde úplně jinde. Jen se snažím ujistit, že se tohle dá vyloučit.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.