Vím, že to už začíná být nudné, ale mám tu další video ze serie LaGG3 versus zásobování Heinkelama. Je to na Syndikátech zatím jediná mise, ale dnes byla vypečená. Doufám, že pokus navodit atmosféru vyšel. YouTube Video
Syndikáti šetřej letadlama, takže na letišti Skvorin nic lepšího není. Na letištích na východ od Stalingradu maj i omezený počet Jaků a La 5, ale je to daleko, tak holt lítám LaGGy. S LaGGem je to legrace, nesmí mě zmerčit stodevítky. Je to o tolik pomalejší, že nezdrhnu pryč, ani když mám 2000m převahu výšky. Kulometčíci mívaj solidní výcvik a stačí jedna trefa. Návrat domů alespoň bez zranění je pak docela vzácná událost.
Ač přesvědčením stíhač s rozechvělou rukou, zkusil jsem pro změnu IL2 a bombardovat tanky. Z bombardování nebylo nic, natěšených Messerschmittů bylo kolem víc, než by jeden IL2 mohl ignorovat. Vlastně jsem si chvílema připadal jak v ROFku, když s Albatrosem bojuju proti SE5kám. YouTube Video
Po delší odmlce tu mám názornou ukázku účinnosti zbraní v BOSku. Je to taková propagace podvěsů s kanónama pro piloty Mezků, ale platí to i pro Fokoušové žokeje.
Že by samotný Drinkins? .. Sledovat v 1080p. YouTube Video
Měl jsem dnes hezký souboj se stodevítkou. Bohužel jsem byl na špatné straně, tedy jsem nemohl útočit od slunce. Měl jsem ale převahu výšky a tak jsem mohl nebohé Befko dohnat. Zkraje se zdálo, že o mě pilot Befka ví, ale pak jsem si nebyl úplně jist. První střelba byla slabá, ale posléze jsem to napravil. Jak píšu na YouTube, jakmile má Jak iniciativu, lze si ji podržet a přinutit stodevítku manévrovat a ztrácet. Manévrovatelnost obou strojů je tak blízká, že jeden druhému nemůže utýct, pokud jsou na tom piloti alespoň trochu podobně. Podobně ve smyslu schopností, počtu vypitých drinků, celkové únavy a tak podobně. Vlastně jsem na tom s útěkama líp s Jakem než se stodevítkou. Jak umí utáhnout zatáčku přeci jen víc a když má alespoň trochu výšky a nějaký mrak nadosah, většinou se mi podaří soupeře na chvilku uspat a zdrhnout do mraků. Se stodevítkou mám v tomhle směru horší statistiku. Pokud nemám dostatek výšky na dajv přes 750 km/h, je to potíž.
Jak vlastně člověk v ví, že někoho sestřelil? Tedy pokud se mu nerozprskne před očima či ho nevidí vyskočit?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jak vlastně člověk v ví, že někoho sestřelil? Tedy pokud se mu nerozprskne před očima či ho nevidí vyskočit?
Je to zatím hodně nehotové. V zásadě se to dozvíš jen tak, že ti naskočí sestřel v lobby (TA. Nebo po dokončení letu to máš v záznamu letu. Nicméně let může skončit dřív, než se sestřel připíše a tak to uvidíš až příští let. No a navíc se to ne vždy připíše. Jsou dny, kdy se mi připíše polovina z toho, co ulovím. Takže to zatím neřeš, prý se dosud věnovali offline a teď se s vervou pustili do online.
Takový piloty befek bych chtěl taky potkávat, žadný prudký pohyby, žádný kvrdlání, ani uletět nechtěl. Ten si o ten sestřel přímo říkal
Jak mám převahu tak mě většinou befko padne do mraku a než ho najdu, tak si udělá dostatečný odstup, aby si mohl v klidu nastoupat a hnedle je kořist ze mě Ale pomalu už se učím, za nimi nelítat a zůstat pěkně nahoře, protože za ty rusy fakt stačí udělat sebemenší blbost a budeš za ni pykat.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Takový piloty befek bych chtěl taky potkávat, žadný prudký pohyby, žádný kvrdlání, ani uletět nechtěl. Ten si o ten sestřel přímo říkal
Jak mám převahu tak mě většinou befko padne do mraku a než ho najdu, tak si udělá dostatečný odstup, aby si mohl v klidu nastoupat a hnedle je kořist ze mě Ale pomalu už se učím, za nimi nelítat a zůstat pěkně nahoře, protože za ty rusy fakt stačí udělat sebemenší blbost a budeš za ni pykat.
Prudké pohyby Befek mají piloti Jaků moc rádi. Víme proč? Páčto Befko velmi rychle ztrácí energii při těch prudkých pohybech. Jak je schopnej následovaj takovou stodevítku při naprosté většině pohybů. A jde li Befko do pohybu nenásledovatelného, pak si pilot Jaku podrží energii, aby ji mohl využít vzápětí na přiblížení. Něco jiného je let Befka (nebo čehokoli jiného) ve stylu "Tanec svatého Víta" či "Padoucnice". To je taktika, kdy lomcuje pákou jak magor, ve snaze znepříjemnit míření natolik, že se druhej opravdu netrefí. Tato taktika je většinou velmi neúčinná právě v BOSku, protože stojí spoustu energie a především zejména v BOSku stačí na straně útočníka prostě chvilku přidržet spoušť a sprejovat, ono se něco ujme. Tedy pomáhá to jen vůči nezkušeným pilotům, nebo v situaci, že útočník má velmi málo zbývajících nábojů.
Jinak Befko je jistě schopné letadlo a v případě zaváhání umí snadno z útočníka udělat kořist. Ale věř, že to skoro stejně snadno umí i Jak. Situace je jiná s FW 190, LaGG3 a do jisté míry s La 5. To jsou letadla, která snadno přijdou o výhodu a druhou šanci si nemusí vynutit. Bf 109 vs Jak 1 (v BOSku) je ale velmi vyrovnaný souboj. Befko vede, v rukou zkušeného pilota je to nejlepší volba. Ale nesmí mít Jaka na šesti. Jak na šesti znamená, že nemůže využít svoje výhody. Jak na šesti znamená, že Befko musí manévrovat ve chvíli, kdy by potřebovalo stoupat po přímce a držet energii. Howgh.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.