Mapa CSR - Lynx
|
Lynx23 |
Přidané 21-08-2014 23:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
Zdravim,
predstavuji Vam muj projekt mapy Center_Europe (Tato mapa je jiny projekt nez ta Tjurmova mapa):
- vsechny reky na nulove vysce (vyjimka par alpskych jezer a rybniku na vysocine)
- fungujici všechny mosty
- husta sit silnic a zeleznice
- vice nez 250 mostu prez reky
- 370 mest
- nepocitane letist
- nove textury v provedeni leto a podzim
- mapa designovana na letani ne na fotorealicnost (actors.static cca 2MB)
- mapa vydana pro HSFX7+
[img]http://s21.postimg.org/aewehp5kn/ed_m01.jpg[/img] is not a valid Image.
HISTORIE PRÁCE NA MAPE
- Textury pro tuto mapu jsem začal dělat již na začátku roku 2011, kdy měly byt použité na mapě ČSL vs Germany od Tjurmy.
- Začátkem roku 2014, kdy už bylo víceméně jasné že se tu mapu Tjurmovi nepodaří dokončit jsem pak začal pomalu pracovat na této mapě
- Koncem léta 2014 byl hotov reliéf, vodstvo a osazení texturami
- Na podzim byla hotova mapa s autopop mestečky a všemi letišti
- Poté jsem myslel že bude fungovat spolačná práce na mapě, protože není v silách jednoho člověka ve volném čase rovnat domečky ve více než 370 městech na mapě. Toto nakonec nefungovalo, takže mapu jsem dokončil sám, tak jak bylo v mojich silách.
- První veřejná verze této mapy byla vypuštěna 3.7.2015
- Vydana oprava mapy (opraven orloj a mizeni objektu na letistich) dne 11.7.2015
ODKAZ VERZE 1.1 KE STAŽENÍ do HSFX7 (OBSAHUJE POUZE OBJEKTY KTERE NEJSOU V HSFX7)
http://ulozto.cz/...fx-1-1-zip
nebo
http://www.filedr...pcsrhsfx11
ODKAZ VERZE 1.1 KE STAŽENÍ do CISTE 4.12 S MOD AKTIVATOREM (OBSAHUJE VSECHNY OBJEKTY MIMO OFIKO HRU)
(Toto je jen pro lidi co vedi k čemu to je. Pokud to nevíte, pak si stahněte HSFX7 a použijte odkazy pro HSFX7)
http://ulozto.cz/...12-1-1-zip
nebo
http://www.filedr...apcsr41211
POSTUP INSTALACE do HSFX7
1. stahnu z jednoho (libovolneho) odkazu vyse
2. rozbalim do adresare "jsgmemods" (cesta pak vypada napr. takto: C:/Ubisoft/IL2_412_HSFX7/jsgmemods/MAP_CSR_HSFX/Files/...)
3. zapnu si JSGME.exe a presunu MAP_CSR_HSFX doprava
4. mapu pak naleznete v FMB pod: Western_Front >> Center_Europe-summer(Lynx)
PODROBNÉ INFO O MAPĚ A ZAJÍMAVOSTI
- Mapa samotná je udelána tak aby splňovala standarty Daidalos týmu. Co tyto standarty nesplňuje je použití českých objektů, německých hangárů a jiných objektů.
- Mapa designovana na letani ne na fotorealicnost, takže i přes velikou rozlohu je na ní možné létat online ve více lidech.
- Plně funkční infrastruktura umožnuje tvoření misí, kde budou jezdit vláčky a kolony, budou fungovat mosty jak maji a tak.
- Nove textury v provedeni leto a podzim. Podzimni 3D stromečky mají nový barevný vzhled pro podzimni mapu.
- Na mapě (hlavně Krušné hory) je rozmístěno několik dolů, které mohou sloužit pro smyšlené bitení mise konfliktu ČSL vs Germany
- !! Na mapě chybí opevnění československa, neboť zatím není ani v HSFX k dispozici !!
- Na mapě je postavena i Messerschmitt továrna v Augsburgu
- Mapa je zpracována tak aby byla vyvážená v celém rozsahu. Znamená to že jsem objektivně zpracoval každy kousek mapy a zbytečně jsem si nevypiplal svoji rornou vesnici abych se vykaslal na nejake mesta v polsku. Toto beru jake velikou přednost mapy i když asi někteří budou namítat že na mapě právě ta jejich vesnice o cca 40 obyvatelích neni.
PRO TY CO CHTĚJÍ VÍCE
Terén vodstvo a rozložení textur je podle mého zpravováno velice dobře. Co se na mapě ještě teoreticky může zlepšit je drobné úpravy textur a hlavně rovnání domečků a manuální stavění měst. Pokud se tedy někomu zdá že jsou domečny ve městech příliš řídce, tak se může pustit do manuálního zahuštování, či nějakého rovnání domečků, jen bych měl pár poznámek než o tom začnete přemýšlet:
- Aby bylo možné na mapě létat, tak byste neměmi více než zdvojnásobit počet objektů na mapě
- Pokud tam budete dávat psí boudy a semafory u kolejiste tak vytvoříte hezkou ale nelétatelnou mapu, nebo si zvelebíte pouze svojí vesnici a mapa bude nevbyvážená (obojí je k ničemu).
- Rovnání domečků by byla velice záslužná činnost, ale opět je potreba to dělat plošně na celé mapě aby to bylo vyváženo, pak bych chtel upozornit na to že na mapě je cca 370 sídel, v každém v průměru tak 1000 domečků, jeden domeček srovnat/změnit Vám může zabrat cca 10 sekund (v průměru) pak celkový potřebný čas je 370x1000x10 = 3 700 000 sekund = 1027 hodin práce. Tak hodně štěstí.
- Já osobně jsem již s mapou spokojen a nějaké další rovnání/předělávání neplánuji. pokud by se do toho někdo chtěl pustit, má moje požehnání, ale prosím aby se staral o mapu jako celek a ne jen o vylepšení jeho rodiště.
"static.ini" PRO VERZI HSFX7
[buildings.Plate$City_square_plate]
Title City_square_plate
Mesh 3do/airfield/CSR/CitySP/mono.sim
[buildings.Plate$BigBlank]
Title BigBlank
Mesh 3do/airfield/CSR/BigBlank/mono.sim
"static.ini" PRO VERZI CISTA 4.12 S MOD AKTIVATOREM
//===========================================================================
[***]
Title Czech_Objects
//===========================================================================
[buildings.House$Clocktower]
Title Clocktower
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$House_I]
Title House_I
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$House_II]
Title House_II
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$House_III]
Title House_III
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$House_gen]
Title House_gen
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_gen/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_gen/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$mining_tower]
Title mining_tower
MeshLive 3do/Buildings/CSR/mining_tower/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/mining_tower/dead.sim
AlignToLand 0
Body FuelSmall
Panzer 0.5
[buildings.House$VelkaSynagogaPlzen]
Title Velka_Synagoga_Plzen
MeshLive 3do/Buildings/CSR/VelkaSynagogaPlzen/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/VelkaSynagogaPlzen/mono.sim
Body RockBig
Panzer 9.96
[buildings.House$HangarKbelyPraha]
Title Hangar_Kbely_Praha
MeshLive 3do/Buildings/CSR/HangarKbelyPraha/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/HangarKbelyPraha/dead.sim
Body WoodMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$HangarBoryPlzen]
Title Hangar_Bory_Plzen
MeshLive 3do/Buildings/CSR/HangarBoryPlzen/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/HangarBoryPlzen/dead.sim
Body WoodMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$PetrinTowerPraha]
Title Petrinska_rozhledna_Praha
MeshLive 3do/Buildings/CSR/PetrinskaRozhlednaPraha/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/PetrinskaRozhlednaPraha/mono.sim
Body RockBig
Panzer 9.96
[buildings.House$NarozeniPannyMarieDomazlice]
Title Kostel_Narozeni_Panny_Marie_Domazlice
MeshLive 3do/Buildings/CSR/NarozeniPannyMarieDomazlice/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/NarozeniPannyMarieDomazlice/mono.sim
Body RockBig
Panzer 9.96
[buildings.House$svBartolomej]
Title Chram_sv_Bartolomeje_Plzen
MeshLive 3do/Buildings/CSR/svBartolomejPlzen/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/svBartolomejPlzen/mono.sim
Body RockBig
Panzer 9.96
[buildings.House$svPertaPavelStaryPlzenec]
Title Rotunda_sv_Perta_a_Pavela_Stary_Plzenec
MeshLive 3do/Buildings/CSR/svPertaPavelStaryPlzenec/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/svPertaPavelStaryPlzenec/mono.sim
Body RockMiddle
Panzer 9.96
[buildings.House$Pilsen_tower]
Title Pilsen water tower
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.House$Prague_lighthouse]
Title Prague lighthouse tower
MeshLive 3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.5
[buildings.Plate$City_square_plate]
Title City_square_plate
Mesh 3do/airfield/CSR/CitySP/mono.sim
[buildings.Plate$BigBlank]
Title BigBlank
Mesh 3do/airfield/CSR/BigBlank/mono.sim
//===========================================================================
[***]
Title Canons_Hangars
//===========================================================================
[buildings.House$109Hangar1]
Title 109Hangar1
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/109Hangar1/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/109Hangar1/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 0.01
AddHeightDead 0.01
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$109Hangar3]
Title 109Hangar3
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/109Hangar3/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/109Hangar3/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 0.01
AddHeightDead 0.01
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$110Hangar1Open]
Title 110Hangar1Open
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/110Hangar1Open/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/110Hangar1Open/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 0.01
AddHeightDead 0.01
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$110Hangar1Closed]
Title 110Hangar1Closed
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/110Hangar1Closed/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/110Hangar1Closed/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 0.01
AddHeightDead 0.01
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$Ju87Hangar]
Title Ju87Hangar
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/Ju87Hangar/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/Ju87Hangar/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 0.01
AddHeightDead 0.01
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$small_halfmoon]
Title small_halfmoon
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/small_halfmoon/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/small_halfmoon/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$LuftwaffeHalfMoon]
Title LuftwaffeHalfMoon
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/LuftwaffeHalfMoon/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/LuftwaffeHalfMoon/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$twin_shelter]
Title twin_shelter
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/twin_shelter/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/twin_shelter/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$jersey_hangar]
Title jersey_hangar
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/jersey_hangar/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/jersey_hangar/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$beaumont_HQ]
Title beaumont_HQ
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/beaumont_HQ/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/beaumont_HQ/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$generic_HQ]
Title generic_HQ
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/generic_HQ/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/generic_HQ/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$Blister_Open]
Title Blister_Open
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/Blister_Open/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/Blister_Open/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 0.1
[buildings.House$Civilian_Hangar]
Title Civilian_Hangar
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/civilian_hangar/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/civilian_hangar/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$RAF_Ops_1]
Title RAF_Ops_1
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/RAF_Ops_1/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/RAF_Ops_1/dead.sim
AlignToLand 0
Body WoodMiddle
Panzer 2.1
[buildings.House$FlakTower]
Title FlakTower
MeshLive 3do/Buildings/Airdrome/FLAK_tower/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Airdrome/FLAK_tower/dead.sim
Body RockMiddle
Panzer 3.0
//===========================================================================
[***]
Title Various_Buildings
//===========================================================================
[buildings.House$PalacioR_JIR]
Title PalacioR_JIR
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/PalacioR_JIR/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/PalacioR_JIR/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockBig
Panzer 1.1
[buildings.House$Cuartel]
Title Cuartel
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/Cuartel/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/Cuartel/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockBig
Panzer 1.1
[buildings.House$Cuartel2]
Title Cuartel2
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/Cuartel2/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/Cuartel2/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockMiddle
Panzer 0.35
[buildings.House$PAranjuez]
Title PAranjuez
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/PAranjuez/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/PAranjuez/dead.sim
AddHeightLive -2.0
AddHeightDead -2.0
Body RockBig
Panzer 0.48
[buildings.House$B_T]
Title B_T
MeshLive 3do/Buildings/Moscow/B_T/mono.sim
MeshDead 3do/Buildings/Moscow/B_T/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockBig
Panzer 0.4
[buildings.House$notredamegeneric]
Title notredamegeneric
MeshLive 3do/Buildings/French/notredame/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/French/notredame/dead.sim
AlignToLand 0
Body RockBig
Panzer 1.1
Lynx
Upravil/a Lynx23 dne 11-07-2015 20:52
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 22-08-2014 00:08
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
NO to je ambiciozní projekt - už jsi slyšel o autopop utility? Osobně ji nepoužívám, ale asi se o ni začnu zajímat, může to hodně práci urychlit. |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 22-08-2014 00:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
cela mapa jiz je autopopulated prave touhle utilitou. Takze teoreticky je hotova. Ale je lepsi, kdyz si nekdo sedne a hezky si projizdi rucne mestecka a rekne si, tady ma byt nejaky kostel, tady je karluv most, tady nejaky ten ropik a placne to tam.
Kdyz to budu delat sam tak mi to zase zaber more casu, kdyz nas bude vic, tak se prace lozlozi. |
|
|
|
magot |
Přidané 22-08-2014 09:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Positivní je že obsahuje mnohem větší část, celé čechy a kus německa než ta TJurmova mapa.
Nejvíce práce bude zrevidovat letiště aby se tak nějak podobala té historické předloze a velká města.
Mapa půjde použít jak pro scénář 1938 za červené tak i teoreticky scénář jaro 45 za modré. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-08-2014 13:44
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Letiště na Tjurmově mapě byla kompletně historická (dávali jsme konkrétní nákresy na základě dobového průzkumu (špionáže)
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-08-2014 13:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
No TJurmova mapa je dle mého zabitá ... TJurma už nereaguje ani na mail.
Doporučuju totéž aplikovat na tuto mapu pokud to bude jen trochu možné ... |
|
|
|
magot |
Přidané 22-08-2014 13:59
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Olda co pro TJurmovu mapu dělal řopíky a pěchotní sruby, ale větší dělostřelecké tvrze ne, páč ty jsou ve východních čechách, ale na této mapě už se vejdou ... to je výzva Oldo, a to tak že by se z nich udělala artilerie |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 22-08-2014 16:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Paráda až na to, že dělostřelecké tvrze byly nefunkční, páč nebyly osazeny děly. Jinak dělostřelecký srub Veverka mám hotov. |
|
|
|
magot |
Přidané 22-08-2014 17:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
To nevadí, osadit je věžema můžeme ...
Co takhle boudu nebo Haničku? |
|
|
|
Koty |
Přidané 22-08-2014 19:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Tak dělostřelectvo do tvrze tam můžete dodělat jako dodatečný objekt, ne?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 22-08-2014 20:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
magot napsal:
To nevadí, osadit je věžema můžeme ...
Co takhle boudu nebo Haničku?
No tak namodelovat Boudu není až takový problém a Adam je skoro stejný jak Veverka. Jen je potřeba domodelovat ostatní sruby tvrze. |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 22-08-2014 23:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
olda maly napsal:
magot napsal:
To nevadí, osadit je věžema můžeme ...
Co takhle boudu nebo Haničku?
No tak namodelovat Boudu není až takový problém a Adam je skoro stejný jak Veverka. Jen je potřeba domodelovat ostatní sruby tvrze.
Sorry, že vám do toho lezu ale K.S-43 Veverka je dělostřelecký srub tvrze Adam. (druhým dělostřelákem Adamu je K.S-45 Jabůrek).
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 23-08-2014 00:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Bingo! No ještě, že Tě máme. Bych to zjistil, alespoň takto vím, že ještě žiješ |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 24-08-2014 12:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Možná pomůže soubor starých map, vojenských, ručně kreslených, různě starých, např. tato mapa je z roku 1956:
http://archivnima...ession=ALL
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-08-2014 08:17
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
olda maly napsal:
magot napsal:
To nevadí, osadit je věžema můžeme ...
Co takhle boudu nebo Haničku?
No tak namodelovat Boudu není až takový problém a Adam je skoro stejný jak Veverka. Jen je potřeba domodelovat ostatní sruby tvrze.
No tak ona bouda to je jen vchod a oddělená věž. Zbytek je v podzemí ...
Ta věž byla zajímavá tím že byla výsuvná,a le to by asi bylo zbytečný tahle animace ve šturmoj ..
Mám všechny tyhle tvrze prolezlý ve východních čechách |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 25-08-2014 14:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Tvrz Bouda tvoří 5 objektů, všechny jsou venku.
To sis dal asi jen tu jejich "kompletní turistickou prohlídku" do dělotoče a zpět.
Měl sis dát tu "nadstandartní" s celým podzemím a všemi objekty nebo alespoň "velký okruh".
http://www.boudam...yprohlidek
http://www.boudam...alerie.php
Upravil/a czs_scharck dne 25-08-2014 14:59
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-08-2014 17:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Jsem ochoten pomoci, ale hodily by se nějaké podklady, třeba přímo na ty letiště po republice .... |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 29-08-2014 14:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
Zdravim,
diky vsem kteri maji zajem pomoci. Vsichni kteri budou pomahat na mape dostanou on-line pristup k posledni verzi.
1. chtel bych tedy poprosit Fucidu nebo ostatni, kdo mate nejake spionazni informace, zda by jste je nemohli pro dobro veci s anma sdilet.
2. vsichni kdo budou chtit na mape pomoci si prosim zaridte:
- HSFX 7 s odemcenym FMB (nakopirujete verzi hry HSFX7, upravite bldconf.ini a static.ini, podle navodu na netu)
3. stahnete a nainstalujete si https://www.dropbox.com/ prez ktere budeme mit vsichni pristup k posledni verzi. |
|
|
|
magot |
Přidané 29-08-2014 15:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Prostudujte taky staré vlákno kde byl vývoj TJurmovi mapy, myslím že Archie tam dával link na letecké snímky CZ ze 30 let ... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-08-2014 15:48
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Já měl ty špionážní informace kdysi dávno...pocházely od Valhery a byly předány Tjurmičovi. Nehromadil jsem je. Pokud vím, tak pocházely z nějakého českého vojenského archivu, kam má právě Valhera nějaký dobrý kontakt.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|