Rád bych sem přispěl hate vláknem, aby ostatní byla oproštěna od podobných výlevů. Ve vlastním zájmu se snažte dodržet alespoň nějaký řád v nepořádku. Promazávat a čistit to jako jinde nebudeme, nikdo nás za to neplatí a co bylo psáno to je dáno. Opět tu platí každý strůjcem svého štěstí.
MM nebo design fail
Mám FlaK a ještě mě to nehodilo na mapu Kursk s AI letadlama. Nevím proč, ostatní tam flakují. (stačilo napsat a jsem poprvé na mapě Kursk)
Střelba
Zaměřovače jsou strašný, nedá se mířit na velkou vzdálenost. Speciálně se to projevuje u krátkejch 75 u AXIS, SSSR jsem zatím nejezdil.
Capture fail
někdy mapa skončí, než dojedu na cap
Spojka
čekal bych, že půjde řadit neutrál normálním způsobem mezi stupněma, tedy se sešlápnutím spojky a nikoliv s bržděním motorem přes všechny stupně.
minimapa
v simulátoru se zobrazují nepřátelské tanky
Design fail
v simulátoru je arty dostupná všem typům tanků a není sdílená mezi vlastními jednotkami
Damage model.
Videl jsem na fotkach zevnitr Panzerkampfwagen IV, a troufnu si rici, ze rana kdekoliv do veze by mela zneskodnit kanon/posadku.
Casto se tak vsak nestava. Podobna situace se deje u T-34.
Střelba
Zaměřovače jsou strašný, nedá se mířit na velkou vzdálenost. Speciálně se to projevuje u krátkejch 75 u AXIS, SSSR jsem zatím nejezdil.
Kratke kanony boli vyvinute na podporu pechoty, nie proti tankom, takze sa na ne takto aj pozeraj. Ked chces strielat z protitankovych kanonov, vyhni sa sa Pz.IV do F2. Pokial uz v nich si, pouzivaj vyhradne granaty HE. Plati hlavne pre Stug.IIIA a Pz.IV C.
clone9cz napsal:Capture fail
někdy mapa skončí, než dojedu na cap
Ide o bug iba na mape Karelia. Na ostatnych mapach nie je. Ale je to neprijemne, to je fakt. Hlavne ked maju Komanci posledne dva tanky, nas tym ani jednu stratu, a zrazu z nicoho nic mapa skonci vitazstvom Komancov. Inak sa prehrava bud spacifikovanim nepriatelskych tankov alebo obsadenim A/B.
clone9cz napsal:
Spojka
čekal bych, že půjde řadit neutrál normálním způsobem mezi stupněma, tedy se sešlápnutím spojky a nikoliv s bržděním motorem přes všechny stupně.
Staci si v ovladani namapovat klavesu na radenie neutralu omg.
clone9cz napsal:minimapa
v simulátoru se zobrazují nepřátelské tanky
Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.
clone9cz napsal:Design fail
v simulátoru je arty dostupná všem typům tanků a není sdílená mezi vlastními jednotkami
To nie je pravda. Napr. Hetzer nezavola delostrelectvo ani ked sa pokrajas. Jednoducho nema moznost si delostrelectvo zavolat. Navyse boli docela hodne predlzene casy "dobitia" delostrelectva, takze teraz to nie je bubnova palba ako predtym. Tiez ked zamerias niektory tank delostrelectvom, tak mu zazracny hlas zhora ohlasi, ze po nom delostrelci pojdu - TOTO ja osobne pokladam za vcelku vaznu chybu hlavne v SB.
Ja som si vsimol v SB tieto chyby:
- neviditelne prekazky pre hraca, ktore vidia vsetci okrem neho,
- zasah od nepriatelskeho tanku, ktory sa ziadnym sposobom neprejavi (tzn. ziadny zvuk zasahu a pod.) iba zrazu vypise ze je poskodena hlaven, zraneny strelec/vodic/velitel/nabijac/radista, poskodena prevodovka, a podobne,
- niekedy podivny system poskodenia tanku (dostanem zasah do motora ale mam poskodenu hlaven wtf )
- obcas sa vyskytujuci bug s opravenim tanku v poli, osobne som este nezazil, ale dnes v bitke pri Kursku jeden z tymu hlasil, ze ma cas opravy 128 minut (!)
Za najvacsi nedostatok GF povazujem malo map - pre SB je tu vlastne jedina mapa a to Kursk. S vyhradami je pouzitelny este Ash-River. Karelia, Kuban a Jungle su pre dobry tankovy boj prakticky nepouzitelne (moj sukromny nazor).
ad radista - těžce jsem ho opomíjel, ale když jsem si dnes ve hře četl to o tom spojení, tak jsem mu začal dávat taky - takže Barne díky za potvrzení :)
ad mapy - když na to přijde, ještě tak nějak ujde i Kubáň. Ale chce to spolupracující trojici :) Jinak ohledně velikosti map (tuším serža si na to stěžoval) - Kursk je tak akorát, i když... pokud by tam tři tanky hledaly jeden, tak ho můžou hledat taky půl hodiny, že. Takže při komentování o velikostech by si měl člověk uvědomit i jejich "funkci" ;)
Jo a ještě - dneska mi na jedné mapě šlo vyjet z mapy. Před tím jsem si toho na této mapě nevšiml, ale kdybych byl pionýr, možná bych dojel i hodně daleko "bokem" :) Jindy (a na jiné mapě) mi vyskočila hláška o opouštění mapy a pak i odpočet...
Mapy snad přibudou. Jen jen nutné si uvědomit, že se nedělají jen pro tanky, ale i záreoveň pro letadla, takže jejich velikost je o něco větší (o dost velký kus), než vidíme ze země...
Osobně mi vadí dým po výstřelu přes zaměřovač, přesná nepřátelská střelba přes křoví (ač změním pozici) a už jsem párkrát zaregistroval, že nepřátelský tank se zjevil až po výstřelu. Do našeho tanku, když já už byl jen co by pasivní pozorovatel. Dokonce jeden panzer odjel neviditelný, jen se za ním zjevovaly stopy po pásech v písku...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.
Je to strašná bonzácká pí*ovina, která ty souboje neuvěřitelně kurví.
Místo toho, aby žívej hráč sám do mapy dával pozici nepřítele a suploval radio, tak automaticky tě všici vidí a tudíž šance na překvapení a zničení početnějšího nepřítele je téměř nulová.
Baron napsal:
Kratke kanony boli vyvinute na podporu pechoty, nie proti tankom, takze sa na ne takto aj pozeraj. Ked chces strielat z protitankovych kanonov, vyhni sa sa Pz.IV do F2. Pokial uz v nich si, pouzivaj vyhradne granaty HE. Plati hlavne pre Stug.IIIA a Pz.IV C.
Např. Pz IV F1 s krátkou hlavní používal munici "heat" proti tankům ... nevím jestli se tady dá měnit munice ..
V FH2 ma Pz IV F1 např. 5 druhů munice. (Ale nechci srovnávat, páč WT tomu nesahá ani po kotníky ač je FH nekomerční)
Upravil/a magot dne 25-05-2014 23:49
Clone, v SB vidis na mape priatelsky tank iba vtedy, ak ho vidi niekto dalsi z tvojho tymu (vratane AI). A na to je dobre cvicit radistu, pretoze cim je radista vycvicenejsi, tak je schopny spojit sa na vacsiu vzdialenost s tankom, ktory vidi nepriatela a preto ho vidis na mape aj ty. Nie je to fail, ale nepochopenie toho, co na mape je.
Je to strašná bonzácká pí*ovina, která ty souboje neuvěřitelně kurví.
Místo toho, aby žívej hráč sám do mapy dával pozici nepřítele a suploval radio, tak automaticky tě všici vidí a tudíž šance na překvapení a zničení početnějšího nepřítele je téměř nulová.
Nejde o to, že to nahlásí, to beru. Ale jde o to, jak přesně to nahlásí. Pochybuji, že by si byla schopná posádka vzájemně mezi sebou tak přesnou informaci podávat, natož přes rádio třetí osobě na jiné pozici.
Nejde o to, že to nahlásí, to beru. Ale jde o to, jak přesně to nahlásí. Pochybuji, že by si byla schopná posádka vzájemně mezi sebou tak přesnou informaci podávat, natož přes rádio třetí osobě na jiné pozici.
Kdo co nahlásí? Tady nic nikdo nehlásí. Tady tě to prachsprostě nabonzuje do mapy. Tudíž šance na překvapení nula, pro ty kterým stačí používat tak super realistický a historický přístroj jakým je minimapa v kombinaci s venkovním rozhlížením umocněným rozhlížením z pohledu dělostřelce. Jak potom vypadají takové bitvy? Jedete plnou rychlostí, před terénním zlomem si přepnete pohled na venkovní "dělostřelecký", jestli náhodou není někdo hned za kopečkem. Přejedete hřeben, minimapa vám nabonzuje všechny enemáky za hřebenem a vy jenom podle ní natočíte věž a už máte svůj cíl a jen se modlíte, aby ten cíl byl dost blbej na to, že se alespoň pár vteřín sám nepodívá na minimapu...neviditelné tanky ve WoT, alespoň mohly překvapit...
Symbolem trapnosti jsou pak dva tanky, každý na své straně kopce, navzájem se sledující "skrz" kopec a čekající komu dřív rupnou nervy...
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 26-05-2014 00:48
Cassi, neber GF ako simulator tanku. To ani nahodou, v sucasnosti okrem vyssie uvedenych hier je este simulator tanku v Red Ochestre: Battle of Stalingrad, kde su vsak iba dva tanky (a dva obrnene transportery - SdKfz.251/1 a BranCarrier). GF - a WT vo vseobecnosti - je dobra a velmi chytlava hra. Zopakujem to pre istotu este raz : HRA. Je to urcene pre hracov, ktori nemaju vybavenie za tisice, nepouzivaju TrackIr ani Freetrack, ktori v zivote nepoculi o inom nemeckom tanku ako Tiger, maju iba klavesnicu a mys - a chcu sa citit ako tankisti/letci. A nejake tie prasule ktore vlozia Gaijinu na ucet za goldy. Napriek tomu je to dobre. Velmi dobre, a napriek hromade chyb je to aj dobre hratelne. Samozrejme ide iba o sukromny nazor. Preto v SB nehladam nic simulatoroveho. Je sympatické, ze sa snazia priblizit realite - a podlá mojho názoru maju nasliapnute dobre. Simulátor z toho asi nikdy nebude, pretoze by museli urobit aj interier tanku (aspon castst) so vsetkym co do bojového priestoru patri. Teda nieco podobne, ako je v Red Orchestre. No a to sa nestane, pretože WT je zamerane inym smerom a na iný okruh hracov. Navyse je asi nerealne urobit na KAZDY tank a na KAZDE lietadlo v hre zodpovedajuci FM, DM a interier/cockpit. Uz tak su tam desiatky masin, pritom v letectve ma byt este taliansky a francuzsky strom, u tankov zase anglicky a americky - a to este planuju aj lode (aby som pravdu povedal, to si ani neviem predstavit). Uz som to písal na inom mieste, ale v tomto prípade je to skor ku prospechu veci. Mne sa celkove spracovanie tankovych bojov velmi paci, a to nemam na mysli iba grafiku, ktora je naozaj excelentná.
Takze za seba - napriek vsetkym nelogicnostiam a bugom co WT obsahuje, palec hore. Uz sa tesim az si poobede sadnem do Panthera/Tigra/T-34/SU-85 atd.
Prajem pekny tankovy den
Upravil/a Baron dne 26-05-2014 08:10
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.