October 19 2025 21:26:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.12 Bugy
lochness
Dovolil jsem si lozit nove vlakno, protoze jsem narazil na par divnych veci.

Oba problemy se tykaji lodi ve FMB.
1) Spatna rychlost/spatny cas na poslednim waypointu je v rozporu se zobrazenym udajem
2) Prilis udaju o trase lodi v *.mis souboru - velikost souboru narusta do velkych cisel

ad 1)
na jakekoliv mape s morem umistim lod, napriklad USS Lexington, tzn je startovaci bod trasy. Umistim druhy waypoint. Rychlost na waypointu ukazuje sice 32kmh, ale podle casu na waypointu to odpovida nejakym snad 6kmh (pokud se da rict "odpovida" ) - staci s timto waypointem jen pohnout a cas se spravi
Neni to nic extra zavazneho, ale musi se na to myslet.

ad 2)
Mapa Mariany (klasicka velka, zadna online - u online map = mensich, to zda se funguje jak ma), opet lod USS Lexington (ale delaji to i dalsi lode), prvni a druhy waypoint, cca 100km od sebe. V souboru mise se vsak zapsalo pro tuto trasu mnohem vic radku (cca 250), coz zene velikost souboru do nepouzitelnych mezi - dva svazy 10 lodi se dostaly nekam k 230kB.
Podobne se to chovalo i na mape Wake Islandu, takze asi to budou delat vsechny velke "neonline" mapy.
soubor mise k nakouknuti - jsou tam oba pripady

Mohl by to nekdo zkusit a potvrdit/vyvratit? Pripadne nekdo z testeru DT by na to mohl poukazat.


edit: tak jeste jsem testoval bod 1 a je to ciste jen kosmeticky problem, ktery nema vliv na pohyb lodi. Obe lodi jedou stejne rychle a i ten udaj se po opusteni FMB opravi, takze to vlastne ani neni videt pri otevreni souboru, ktery jsem prilozil. Takze krom toho, ze to muze zmast to nedela vetsi potize. No bod 2 mi zatim pretrvava, tak ten bych doporucoval overit.
Upravil/a lochness dne 19-06-2013 17:36
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
saldy
Lodě neposlouchaly časový rozvrh ani předtím, je to úplně rozhozený, synchronizovat pohyby třeba dvou bojujících svazů je proto složitý, staví se to od oka a vše je nutné furt dokola přehrávat než to sedne. Kdo útočí s torpédy z větší dálky, tak ví, že lodě často taky pomalu ztrácejí rychlost, což je tedy spíše pozitivní pro hru. Ten datový nárůst je teda děsnej, s tím by se něco mělo dělat protože pro online mapy je třeba zvažovat každej kB navíc.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Rejtharik
Na Do 335 "pfeil" se pumovnice otevírá sama, postaru. Nevím jestli to tak má být, ale radči se zeptám.
 
falkon
Rejtharik napsal:

Na Do 335 "pfeil" se pumovnice otevírá sama, postaru. Nevím jestli to tak má být, ale radči se zeptám.


Konzultuj s Guide 4.12! Ak ma Pfeil bombovnicu na "pruzinach", tak to je v poriadku...
 
ringlett
saldy napsal:

Lodě neposlouchaly časový rozvrh ani předtím, je to úplně rozhozený, synchronizovat pohyby třeba dvou bojujících svazů je proto složitý, staví se to od oka a vše je nutné furt dokola přehrávat než to sedne. Kdo útočí s torpédy z větší dálky, tak ví, že lodě často taky pomalu ztrácejí rychlost, což je tedy spíše pozitivní pro hru. Ten datový nárůst je teda děsnej, s tím by se něco mělo dělat protože pro online mapy je třeba zvažovat každej kB navíc.


Jo to je pravda, lodě to je boj

Ale jestli takhle rostou soubory s daty pro trasu, tak je to průšvih!
Sice jsem už nainstaloval, ale ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet pořádně.
 
Lynx23
Maly Bug:
nocni verze mapy:

- Zpozoroval jsem, ze pri nocnim letu se cervena (nocni) mapa zobrazuje pouze pokud sedim v pozici pilota, pokud se prepnu do strelce a otevru mapu, tak NENI ta nocni.
- Ale to je jen detail (strelec nema co cumet do mapy)
 
1stCL_Fucida
No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy Úsměv.

a nakonec i řídit celé letadlo pokud odpadne pilot Úsměv
Upravil/a magot dne 27-06-2013 23:43
 
Koty
Člověk taj chvilu není a voni už hledaj bugy! Úsměv
Budu se tomu věnovat, nainstaluju na flashdisk a v pondělí místo hodiny informatiky budu testovat Pff

magot napsal:

1stCL_Fucida napsal:

No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy Úsměv.

a nakonec i řídit celé letadlo pokud odpadne pilot Úsměv


Mnoo... ono se tuším mohli střídat i za letu, jako se to dělává třeba v He 111. Ale v Jučku je toho místa přecijen trochu míň Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Fucida
Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ringlett
1stCL_Fucida napsal:

Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".


čistá pravda, učili je jen udržet letadlo přibližně ve výšce a směru
 
magot
Takže něco jako my Šklebící se
 
1stCL_Fucida
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).

Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ringlett
1stCL_Fucida napsal:

My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).


Myslím, že správný výraz by byl: "řízeně havarovat a odejít po svých"

Pokud se nepletu za doby BoB, měli navigátoři LW během výcviku předepsáno pět hodin za pilotní pákou Storchu a hodinu za pákou bombardéru na němž měli operačně působit. Po příchodu k jednotce se snad mělo jednat o jednu letovou hodinu za půl roku.
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).

Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.


S takovým Si-204 bych to možná dal Úsměv
 
batoh
1stCL_Fucida napsal:

My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).

Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.


Tak to jsem překvapen. Nevím, za sebe osobně nechci spekulovat. Nemůžu souhlasit ani nesouhlasit. Létal jsem trošičku na padákovém kluzáku, ještě než jsem začal se Šturmem. Paraglider je něco jiného než letoun klasického uspořádání. V PG sedačce se člověk naučí cítit pohyb, propady, náhlé stoupání, samotným křídlem se dá tykadlit termika atd. Navíc odhadujete rychlost díky proudění vzduchu na tváři, pokud nemáte přilbu s hledím / krytem. (Ale v mé lokalitě byli a jsou jiní borci, já jsem spíš jako chroust brousil kopce.) Kdybyste mi řekli, abych posadil hodné éro bez reálné zkušenosti, tak si v uzavřené kabině bez znalosti pádovky atd. moc šancí nedávám...
 
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".


Mnoo... tak pokud se kapitánovi zachtělo na velkou... Pff Vyděšený
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
ireneus napsal:

1stCL_Fucida napsal:

My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).

Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.


Tak to jsem překvapen. Nevím, za sebe osobně nechci spekulovat. Nemůžu souhlasit ani nesouhlasit. Létal jsem trošičku na padákovém kluzáku, ještě než jsem začal se Šturmem. Paraglider je něco jiného než letoun klasického uspořádání. V PG sedačce se člověk naučí cítit pohyb, propady, náhlé stoupání, samotným křídlem se dá tykadlit termika atd. Navíc odhadujete rychlost díky proudění vzduchu na tváři, pokud nemáte přilbu s hledím / krytem. (Ale v mé lokalitě byli a jsou jiní borci, já jsem spíš jako chroust brousil kopce.) Kdybyste mi řekli, abych posadil hodné éro bez reálné zkušenosti, tak si v uzavřené kabině bez znalosti pádovky atd. moc šancí nedávám...


Ono vlastnosti letadla se dají rychle vypozorovat a pádovka odhadnout už za letu - během letu zabrzdíš a ozkoušíš. Vlastnosti na trhání odhadneš z tvaru křídla. Co by mi dělalo problém, tak maximálně která páka je příusť/směs/otáčky a na kterou stranu se přidává (od toho je tzv. seznamovací let pokud se nepletu). Pak už pohoda a maňána. Takhle jsem jednou dostal do ruk Cessnu 172 a pilot se až divil, jak hladce jsem lítal. Pravda, termika s tím házela, ale taky jsem ji docela vyrovnával. Jen kdyby mě tak nechal sáhnout si na přípusť/směs/otáčky... bych mu s tím sednul klidně i do pole a hladce. Takový to bylo letadýlko...

Jo, to mi tam chybí, projevy termiky. Tydlencty náhodný turbolence...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
roman
Dovolím si malý offtopic a nahlásím bug :-)

Wellingtonu se ulomilo pravé křídlo, ale vedle trupu zůstalo jedno žebro, "připoutané" k trupu neviditelnou tyčí (t.j. pohybovalo se spolu s trupem, akorát tři metry od trupu). Screenshot jsem bohužel v tom úžasu zapomněl pořídit :-(

Letu zdar a smekám před Kotyho pilotním uměním, i tím imaginárním! :-)
 
Koty
roman napsal:

Dovolím si malý offtopic a nahlásím bug :-)

Wellingtonu se ulomilo pravé křídlo, ale vedle trupu zůstalo jedno žebro, "připoutané" k trupu neviditelnou tyčí (t.j. pohybovalo se spolu s trupem, akorát tři metry od trupu). Screenshot jsem bohužel v tom úžasu zapomněl pořídit :-(

Letu zdar a smekám před Kotyho pilotním uměním, i tím imaginárním! :-)


Imaginárním? Pffffff! Pff fakt jsem letěl Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,311,890 návštěv