4.12 Bugy
|
lochness |
Přidané 19-06-2013 14:29
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Dovolil jsem si lozit nove vlakno, protoze jsem narazil na par divnych veci.
Oba problemy se tykaji lodi ve FMB.
1) Spatna rychlost/spatny cas na poslednim waypointu je v rozporu se zobrazenym udajem
2) Prilis udaju o trase lodi v *.mis souboru - velikost souboru narusta do velkych cisel
ad 1)
na jakekoliv mape s morem umistim lod, napriklad USS Lexington, tzn je startovaci bod trasy. Umistim druhy waypoint. Rychlost na waypointu ukazuje sice 32kmh, ale podle casu na waypointu to odpovida nejakym snad 6kmh (pokud se da rict "odpovida" ) - staci s timto waypointem jen pohnout a cas se spravi
Neni to nic extra zavazneho, ale musi se na to myslet.
ad 2)
Mapa Mariany (klasicka velka, zadna online - u online map = mensich, to zda se funguje jak ma), opet lod USS Lexington (ale delaji to i dalsi lode), prvni a druhy waypoint, cca 100km od sebe. V souboru mise se vsak zapsalo pro tuto trasu mnohem vic radku (cca 250), coz zene velikost souboru do nepouzitelnych mezi - dva svazy 10 lodi se dostaly nekam k 230kB.
Podobne se to chovalo i na mape Wake Islandu, takze asi to budou delat vsechny velke "neonline" mapy.
soubor mise k nakouknuti - jsou tam oba pripady
Mohl by to nekdo zkusit a potvrdit/vyvratit? Pripadne nekdo z testeru DT by na to mohl poukazat.
edit: tak jeste jsem testoval bod 1 a je to ciste jen kosmeticky problem, ktery nema vliv na pohyb lodi. Obe lodi jedou stejne rychle a i ten udaj se po opusteni FMB opravi, takze to vlastne ani neni videt pri otevreni souboru, ktery jsem prilozil. Takze krom toho, ze to muze zmast to nedela vetsi potize. No bod 2 mi zatim pretrvava, tak ten bych doporucoval overit.
Upravil/a lochness dne 19-06-2013 17:36
|
|
|
|
saldy |
Přidané 19-06-2013 16:24
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Lodě neposlouchaly časový rozvrh ani předtím, je to úplně rozhozený, synchronizovat pohyby třeba dvou bojujících svazů je proto složitý, staví se to od oka a vše je nutné furt dokola přehrávat než to sedne. Kdo útočí s torpédy z větší dálky, tak ví, že lodě často taky pomalu ztrácejí rychlost, což je tedy spíše pozitivní pro hru. Ten datový nárůst je teda děsnej, s tím by se něco mělo dělat protože pro online mapy je třeba zvažovat každej kB navíc. |
|
|
|
Rejtharik |
Přidané 19-06-2013 20:35
|

Nováček

Příspěvek: 4
Založený: 24.01.11
|
Na Do 335 "pfeil" se pumovnice otevírá sama, postaru. Nevím jestli to tak má být, ale radči se zeptám. |
|
|
|
falkon |
Přidané 19-06-2013 21:35
|

Uživatel

Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Rejtharik napsal:
Na Do 335 "pfeil" se pumovnice otevírá sama, postaru. Nevím jestli to tak má být, ale radči se zeptám.
Konzultuj s Guide 4.12! Ak ma Pfeil bombovnicu na "pruzinach", tak to je v poriadku... |
|
|
|
ringlett |
Přidané 19-06-2013 22:54
|

Diskutující

Příspěvek: 2142
Založený: 23.10.09
|
saldy napsal:
Lodě neposlouchaly časový rozvrh ani předtím, je to úplně rozhozený, synchronizovat pohyby třeba dvou bojujících svazů je proto složitý, staví se to od oka a vše je nutné furt dokola přehrávat než to sedne. Kdo útočí s torpédy z větší dálky, tak ví, že lodě často taky pomalu ztrácejí rychlost, což je tedy spíše pozitivní pro hru. Ten datový nárůst je teda děsnej, s tím by se něco mělo dělat protože pro online mapy je třeba zvažovat každej kB navíc.
Jo to je pravda, lodě to je boj
Ale jestli takhle rostou soubory s daty pro trasu, tak je to průšvih!
Sice jsem už nainstaloval, ale ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet pořádně. |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 20-06-2013 00:06
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
Maly Bug:
nocni verze mapy:
- Zpozoroval jsem, ze pri nocnim letu se cervena (nocni) mapa zobrazuje pouze pokud sedim v pozici pilota, pokud se prepnu do strelce a otevru mapu, tak NENI ta nocni.
- Ale to je jen detail (strelec nema co cumet do mapy) |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-06-2013 06:02
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-06-2013 09:30
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy  .
a nakonec i řídit celé letadlo pokud odpadne pilot
Upravil/a magot dne 27-06-2013 23:43
|
|
|
|
Koty |
Přidané 21-06-2013 16:27
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Člověk taj chvilu není a voni už hledaj bugy! 
Budu se tomu věnovat, nainstaluju na flashdisk a v pondělí místo hodiny informatiky budu testovat 
magot napsal:
1stCL_Fucida napsal:
No, ve skutečnosti třeba přední střelec v Ju 88 je především navigátor a ten rozhodně MÁ co čumět do mapy  .
a nakonec i řídit celé letadlo pokud odpadne pilot 
Mnoo... ono se tuším mohli střídat i za letu, jako se to dělává třeba v He 111. Ale v Jučku je toho místa přecijen trochu míň
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 24-06-2013 21:22
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 24-06-2013 22:56
|

Diskutující

Příspěvek: 2142
Založený: 23.10.09
|
1stCL_Fucida napsal:
Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".
čistá pravda, učili je jen udržet letadlo přibližně ve výšce a směru |
|
|
|
magot |
Přidané 24-06-2013 23:40
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
Takže něco jako my  |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-06-2013 00:25
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).
Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-06-2013 06:35
|

Diskutující

Příspěvek: 2142
Založený: 23.10.09
|
1stCL_Fucida napsal:
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).
Myslím, že správný výraz by byl: "řízeně havarovat a odejít po svých"
Pokud se nepletu za doby BoB, měli navigátoři LW během výcviku předepsáno pět hodin za pilotní pákou Storchu a hodinu za pákou bombardéru na němž měli operačně působit. Po příchodu k jednotce se snad mělo jednat o jednu letovou hodinu za půl roku. |
|
|
|
magot |
Přidané 25-06-2013 11:31
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).
Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.
S takovým Si-204 bych to možná dal  |
|
|
|
batoh |
Přidané 25-06-2013 14:41
|

Uživatel

Příspěvek: 1047
Založený: 29.06.10
|
1stCL_Fucida napsal:
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).
Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.
Tak to jsem překvapen. Nevím, za sebe osobně nechci spekulovat. Nemůžu souhlasit ani nesouhlasit. Létal jsem trošičku na padákovém kluzáku, ještě než jsem začal se Šturmem. Paraglider je něco jiného než letoun klasického uspořádání. V PG sedačce se člověk naučí cítit pohyb, propady, náhlé stoupání, samotným křídlem se dá tykadlit termika atd. Navíc odhadujete rychlost díky proudění vzduchu na tváři, pokud nemáte přilbu s hledím / krytem. (Ale v mé lokalitě byli a jsou jiní borci, já jsem spíš jako chroust brousil kopce.) Kdybyste mi řekli, abych posadil hodné éro bez reálné zkušenosti, tak si v uzavřené kabině bez znalosti pádovky atd. moc šancí nedávám... |
|
|
|
Koty |
Přidané 25-06-2013 15:44
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
1stCL_Fucida napsal:
Pokud vím, tak se nestřídali ani v Ju 88, ani v He 111. On navigátor měl skutečně jen velice omezený pilotní výcvik. Měl být schopný dovést letadlo nad vlastní území a dovolit přeživší posádce vyskočit. To samo o sobě ukazuje, že se rozhodně nejednalo o silnou "náhradu".
Mnoo... tak pokud se kapitánovi zachtělo na velkou...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 25-06-2013 15:51
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
ireneus napsal:
1stCL_Fucida napsal:
My jsme obecně vzato dost schopní letci a jsem přesvědčený, že velká část by neměla s čistým přistáním v reálném letadle vážnější potíže (za dobrého počasí a s hodným letadlem).
Pokud si člověk například dělá pilotní průkaz, tak mu virtuální zkušenosti (a hodiny) ušetří třeba i desítky tisíc.
Tak to jsem překvapen. Nevím, za sebe osobně nechci spekulovat. Nemůžu souhlasit ani nesouhlasit. Létal jsem trošičku na padákovém kluzáku, ještě než jsem začal se Šturmem. Paraglider je něco jiného než letoun klasického uspořádání. V PG sedačce se člověk naučí cítit pohyb, propady, náhlé stoupání, samotným křídlem se dá tykadlit termika atd. Navíc odhadujete rychlost díky proudění vzduchu na tváři, pokud nemáte přilbu s hledím / krytem. (Ale v mé lokalitě byli a jsou jiní borci, já jsem spíš jako chroust brousil kopce.) Kdybyste mi řekli, abych posadil hodné éro bez reálné zkušenosti, tak si v uzavřené kabině bez znalosti pádovky atd. moc šancí nedávám...
Ono vlastnosti letadla se dají rychle vypozorovat a pádovka odhadnout už za letu - během letu zabrzdíš a ozkoušíš. Vlastnosti na trhání odhadneš z tvaru křídla. Co by mi dělalo problém, tak maximálně která páka je příusť/směs/otáčky a na kterou stranu se přidává (od toho je tzv. seznamovací let pokud se nepletu). Pak už pohoda a maňána. Takhle jsem jednou dostal do ruk Cessnu 172 a pilot se až divil, jak hladce jsem lítal. Pravda, termika s tím házela, ale taky jsem ji docela vyrovnával. Jen kdyby mě tak nechal sáhnout si na přípusť/směs/otáčky... bych mu s tím sednul klidně i do pole a hladce. Takový to bylo letadýlko...
Jo, to mi tam chybí, projevy termiky. Tydlencty náhodný turbolence...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
roman |
Přidané 25-06-2013 16:33
|

Nováček

Příspěvek: 95
Založený: 25.07.10
|
Dovolím si malý offtopic a nahlásím bug :-)
Wellingtonu se ulomilo pravé křídlo, ale vedle trupu zůstalo jedno žebro, "připoutané" k trupu neviditelnou tyčí (t.j. pohybovalo se spolu s trupem, akorát tři metry od trupu). Screenshot jsem bohužel v tom úžasu zapomněl pořídit :-(
Letu zdar a smekám před Kotyho pilotním uměním, i tím imaginárním! :-) |
|
|
|
Koty |
Přidané 25-06-2013 16:40
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
roman napsal:
Dovolím si malý offtopic a nahlásím bug :-)
Wellingtonu se ulomilo pravé křídlo, ale vedle trupu zůstalo jedno žebro, "připoutané" k trupu neviditelnou tyčí (t.j. pohybovalo se spolu s trupem, akorát tři metry od trupu). Screenshot jsem bohužel v tom úžasu zapomněl pořídit :-(
Letu zdar a smekám před Kotyho pilotním uměním, i tím imaginárním! :-)
Imaginárním? Pffffff! fakt jsem letěl
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|