December 27 2024 05:15:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Stíhač vs. dvojsic
MatyDry
Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat zkušenějších na taktiku boje proti dvojsicům. Dost často se mi stává v oflinu, že dvojsic sotva dohoním a většinou ho ani nepoškrábu a už si to mastím do zeměkoule. Tak jsem si řekl, že na bombru je to pohoda, když střelci jsou tak dobří, ale omyl. K zemi mě poslal každej, kdo se motal okolo. Tak raďte co a jak.
Díky za poučení.
 
Koty
Buďto je mastit zespodu a nebo na ně jít s převýšením a rychle na ně spadnout.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Fucida
Nabízí se spousta hloupých odpovědí Úsměv.

...ona totiž žádná extra správná neexistuje, zvlášť pokud ten jednomístnej nemá převahu rychlosti, nebo (a to je důležitý) výhodu rychlosti, tzn. útočí z vrchu. Nicméně v RoFu se dá ten střelec docela dobře umlčet (narozdíl třeba od Šturma).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Hele za poslední půl rok jsem pochopil, proč byl Bristol Fighter tak moc úspěšný ve WW1 a proč Bf 110 byl takový fail jako stihač za WW2. I v Bigglesovi se píše, že pohyblivý kulomet je víc než pevný. Když je člověk sám, útočit na dvojsic je sebevražedný. Neexistuje na to spolehlivá taktika. Existuje štěstí. Spoléhej na něj. Pokud je ho málo, můžeš zkusit některou z loupežnických taktik.
1) Jsem nad vlastním územím. Zaútočím s převahou rychlosti (za němce to ani jinak nejde) a střílím dokud nemám jistotu, že jsem netrefil motor. Pak dajvnu (pokud žiju) a holt někde sednu bez motoru.
2) Jsem nad cizím územím. Snažím se manévrovat a sem tam vystřelit zdálky. Ona se časem nějaká kulka ujme. Se štěstím se dá uklohnit i sestřel.
3) Má to živého pilota? Pokus se ho dostat do manévrového boje. AI střelci nefungují při větším G. AI pilota do manévrového boje asi nedostaneš. Ví, že má střelce.

No a víc jsem opravdu nevypozoroval. Online na dogfighterových serverech potkáš dost často Bristoly s živým střelcem. Hádej proč. Není proti tomu zaručená obrana.
 
WT_Horrido
Správná odpověď samozřejmě exituje - používat rozum.

Bf-110 byl fail? Proč?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Božíčku Horrido, to snad stařešina jako ty ví. Nedělej si legraci, že bys byl mimo obraz. No a prosím, poděl se i o ten rozum. Ten by mě zajímal ještě víc, než případné vysvětlení úspěchu Bf 110 jako stihače.
 
j4ck41
AI střelci nefungují při větším G. AI pilota do manévrového boje asi nedostaneš. Ví, že má střelce.


Ale houby. AI naopak toci velmi rado a ani nejede na plnej plyn, takze germani ani nemaj velkej problem s dohanenim

Maty k dvousedadlovce se musis chovat jako ke stihacce. Kdyz mas enemaka na 6 tak urcite neletis rovne - stejne tak je urcite nesnazis utocit na dvousedadlovku primo zezadu proti kulometu. Takze se snazis utocit z uhlu ktery kulomet nepokryje nebo kde ma dost malou sanci te trefit. Tim sice nevyloucis ze uz nikdy nebudes dvousedadlovkou poslanej k zemi, ale tvoje survivabilita se hodne zvysi

utocit v online na dvousedadlovku, ktera si to zehli u zeme na rychlosti je pak vetsinou sazka do loterie kde jde o to, kdo se lip trefi
 
Rumcajs
To je zvláštní, skoro každá AI Re 8, co dělá průzkum, sklopí čumák směrem domů a letí pryč. Maximálně lehce střihá. Pokud se člověk nedostane velmi blízko, točit nezačne. Lidský pilot většinou začne točit, jakmile kolem lítaj kulky. Ale možná to každej lítáme jinde j4ck4le.
 
Rumcajs
edit: dvojitý post
 
MatyDry
Teď jsem koukal na video od Requiem a zdálo se mi, že při posledním útoku na dvojsic má kulomet nad horním křídlem nastavenej nahoru, dá se to nějak udělat?
 
WT_Horrido
V menu ovladání zbraní je funkce elevate/depress guns.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
j4ck41
Rumcajs napsal:

To je zvláštní, skoro každá AI Re 8, co dělá průzkum, sklopí čumák směrem domů a letí pryč. Maximálně lehce střihá. Pokud se člověk nedostane velmi blízko, točit nezačne. Lidský pilot většinou začne točit, jakmile kolem lítaj kulky. Ale možná to každej lítáme jinde j4ck4le.


leti rovne do prvni ztece ... jak koupi prvni kulky tak se zacne motat ... vsichni z tech 6ti R.E.8cek co jsem sundal na Kanal mape v ramci Jasty 27 zacali tocit levou sestupnou spiralu, kterou obcas obzvlastnili pravou zatacku nebo nejakym pritazenim do stoupani ... kazdopadne moc ochotne nastavovali plnou plochy kridel

a kdyz leti rovne a je daleko, tak me jeji strelec pranic nezajima a prechazet do lehkyho klesani muzou taky jak chtej, ale pokud to soucasne neosolej tak je jim to hovno platny ... a to nedelaj, naopak je podeziram, ze pri nejakym dostatecnym priblizeni jeste vic zpomalej aby je hrac, nedejboze, nemusel moc dlouho nahanet
 
Rumcajs
Mno to možná takhle funguje offline. Ono je to tak, že ty RE8 jsou vlastně stejně rychlé jako Albatrosy a u země dokonce rychlejší. Bez převahy výšky se RE8 dohání fakt těžko. Tedy pokud je mapa z 1918 a jsou DVII či DXII, je to jiná, ale cokoli pomalejšího má s RE8 problém. Mám za sebou sbírku marných snah dohonit průzkum. On-line rozhodně nezpomalujou.
 
j4ck41
Taky mam dojem ze online AIcka se chovaj jinak, ale Maty resi offline
 
WT_Horrido
Online AIčka maji v 90% jednu úroveň, nastavenou tvůrci. Offline je vždy náhodná.
Upravil/a WT_Horrido dne 22-04-2013 10:09
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_123
online AI dvojsic se chová víc jak stíhač má občas snahu tě i sundat
offline hlavně zdrhá

na začátku války taktika moc neni
bud rychlejší nebo stejně rychlé joko ty
štěstí je to jen o štěstí a hlavně neparkovat za
tudíž se ti jich do roku 1917 moc sundat nepodaří

pak už to je jiná káva
a když si na takového bristla namontuješ další dva kulomety to je pane louskáček

takže moje rada
z vejšy, rychle, ožužlávat - neparkovat
(s bristlem na jeden průlet případně zaletět pod a nechat to odřít střelce)
u francouzů bacha - dvousici jim rádi zapalují motor

pegy používal - úspěšněji - naletět pod a ve svíčce zespodu
to sem se nikdá nenaučil

zdvižením kulometu (N11, SE5) to jde ale chce to cvik a najít si mrtvý úhel střelce
(použitelné spíš online AI se nedá tak moc překvapit a mrská sebou)
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:

Božíčku Horrido, to snad stařešina jako ty ví. Nedělej si legraci, že bys byl mimo obraz. No a prosím, poděl se i o ten rozum. Ten by mě zajímal ještě víc, než případné vysvětlení úspěchu Bf 110 jako stihače.


http://www.luftwa...aufer.html
http://www.luftwa.../lent.html
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Nojo Fučido, ale to nic nemění na tom, že Bf 110 jako stíhač byl fail. A že se to naplno projevilo v BOB. Původní myšlenka, že WW1 Bristol s jedním kulometem puškové ráže směrem dozadu byl výborný v této úloze, a že se to zopakuje i 20 let později, prostě nevyšla. Jistěže i Bf 110 sestřelovalo letadla. Jistě byla i sbírka es. A ty tvoje příklady hezky dokládají, že Bf 110 byly přesunutý k nočnímu stíhání. A to je oblast, kde sloužily třeba i Ju 88. Noční stíhání byla významně jiná činnost než stíhání denní. Tedy to o čem jsem psal. V noci neprobíhaly manévrové souboje.
Tedy ten výrok, že Bf 110 byl jako stihač fail, stále platí. Ostatně to nemám ze své hlavy. Hele třeba tady http://www.aviati...bf110.html.
The Messerschmitt Bf 110 was an aircraft of very mixed fortunes. It has often been criticized for its failure during the Battle of Britain ...

Certainly no entirely successful machine in this category ...

Kdo chce, přečtěte si to celý, ať mě neobviňujete z vytrhávání z kontextu.
Argumenty typu, že kdyby to bylo tak špatný, že by to nepoužívali, neobstojí. Zkrátka proto, že to po BOB začali používat jinak. Prostě tomu letadlu vyhověli a nasazovali ho na místa a úlohy, kde se hodilo. Podobně to udělali se Štukou. To byl taky fail a řekl bych mnohem větší, ale na východě to fungovalo a dali tomu kanony, prostě zas vyhověli možnostem. Ono taky co jinýho dělat, když maj průmysl nasměrovanej na produkci a maj toho dostatek a nějakou "práci" to udělá.
 
Rumcajs
Možná přeci jen dám výsek toho článku přímo sem.

As a long-range escort fighter, the Bf 110C received a disastrous mauling at the hands of the more nimble Hurricane and Spitfire during the Battle of Britain. Rather than protecting the bombers under escort, the Bf 110C formations usually found that they were hard put to defend themselves, and the farcical situation developed in which single-seat Bf 109E fighters were having to afford protection to the escort fighters. The complete failure of the Bf 110C in the role for which it had been conceived, led to its eventual withdrawal from the Channel coast but did not result in any reduction in its production priority.

Against Polish PZL fighters and other European countries, the aircraft fared well. Although the Bf 110s had failed in their primary task, production continued at a high rate, and by 1945 no fewer than 6,150 had been built, ranging from Bf 110As to Gs. As later models became available, the early Bf 110Cs and Ds were transferred to the Middle East and Eastern Front.

Both the C- and D-models had almost disappeared from the European theatre by the summer of 1941, although they were being used extensively on the Russian front and in the Middle East. Production during 1940 had risen to 1,083 machines, but with the impending introduction of the Me 210, only 784 machines were produced in the following year.
 
1stCL_Werner
Tohle mám uložený v počítači, už nevim za jaký přesně období BoBu to má být.

Christer Bergström, Luftskrid over kanalen (2006)

Spitfire: 550 confirmable kills & 329 losses -exchange ratio is 1.7: 1
Hurricane: 750 confirmable kills & 603 losses -exchange ratio 1.2: 1
Bf 109 780 confirmable kills & 534 losses – exchange ratio 1.5: 1
Bf 110 340 confirmable kills & 196 losses – exchange ratio 1.7: 1
Upravil/a 1stCL_Werner dne 22-04-2013 19:11
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

36,139,687 návštěv