Netuší někdo, jak rozchodit TrackIR v letadlech a vznášedlech MMO hry Planet Side 2? Docela by se v těch divokých soubojích šiknul a na rozhlíšení myší jsem si už odvykl
On sa ten TR dá rozbehať tak, aby emuloval myš, len teraz neviem, či sa to dá nastaviť priamo v softe, alebo na to treba niečo externé. Kedysi som to takto rozbehal pre Battlefield 2. To vygoogliš.
Ale rátaj s tým, že ak TrackIR hra priamo nepodporuje, tak si online nezahráš, resp. veľmi pravdepodobne si bude anticheat myslieť, že je to aimbot
Upravil/a Hasan dne 04-01-2013 18:04
Kdysi jsem hýbal myší přes FreeTrack aplikací PPjoy, ale ta už ve Win7 nefunguje. Přitom PS2 je relativně nová moderní hra, tam bych podporu TIRu čekal
Hasan napsal:
On sa ten TR dá rozbehať tak, aby emuloval myš, len teraz neviem, či sa to dá nastaviť priamo v softe, alebo na to treba niečo externé. Kedysi som to takto rozbehal pre Battlefield 2. To vygoogliš.
Ale rátaj s tým, že ak TrackIR hra priamo nepodporuje, tak si online nezahráš, resp. veľmi pravdepodobne si bude anticheat myslieť, že je to aimbot
Tak už jsem našel ve FreeTracku možnost, jak pohybem hlavou řídit myš v osách X a Y. Problém je, že při hýbání hlavou musím současně držet klávesu pro aktivaci funkce Mouse FreeLook, což je trochu nepohodlné (na jednu klávesu budu muset zkrátka položit nějaké závaží, aby byla nonstop zapnutá). A ještě horší je, že ve stíhačce v PlanetSide 2 má pilot HUD se zaměřovačem na přilbě a ne na čelním skle, takže když pohnu hlavou, uhne se mi i zaměřovač a nevím kam střílím No ale každopádně i takový zoufalý HeadTracking je v dogfightu lepší, než žádnej
EDIT: Pokud to rozletím na 200MPH, tak mi přestane fungovat rozhlížení pozičním kloboučkem. To má být simulace nějakých géček na krční páteř, nebo co?
Upravil/a LEON dne 05-01-2013 02:39
Měl bych jednu otázku ohledně rozhlížení ve stíhačce. Pokud držím tlačítko, kde mám namapováno Mouse FreeLook, abych se rozhlížel myší (příp. TIRem), tak v tu chvíli mi nefungují na joysticku polohy ode sebe a k sobě, pouze mohu letadlem otáčet kolem osy. Takže buď můžu manévrovat, nebo se rozhlížet myší, ne dělat obě věci zároveň. Chová se to tak všem, že se nelze rozhlížet při manévrování, nebo mám něco špatně nastavené v Keybindings?
darktatka napsal:
Me joystick v Planetside funguje naplno i kdyz se rozhlizim mysi. Rozhlizim se primo mysi.
Zkus se nerozhlížet, pouze drž tlačítko pro Mouse FreeLook a hýbat joystickem od sebe a k sobě (z pohledu v kokpitu, to jsem zapomněl napsat). Pokud se Ti nehne pohled, ale celé letadlo, tak jsi pro to musel někde něco nastavit, protože když jsem to zkoušel u známého na default nastavení, tak se mu to chovalo také stejně jako mně.
darktatka napsal:
Me joystick v Planetside funguje naplno i kdyz se rozhlizim mysi. Rozhlizim se primo mysi.
Zkus se nerozhlížet, pouze drž tlačítko pro Mouse FreeLook a hýbat joystickem od sebe a k sobě (z pohledu v kokpitu, to jsem zapomněl napsat). Pokud se Ti nehne pohled, ale celé letadlo, tak jsi pro to musel někde něco nastavit, protože když jsem to zkoušel u známého na default nastavení, tak se mu to chovalo také stejně jako mně.
Driv jak za tyden nebudu u planet side pocitace, ale pak to vyzkousim
darktatka napsal:
Me joystick v Planetside funguje naplno i kdyz se rozhlizim mysi. Rozhlizim se primo mysi.
Zkus se nerozhlížet, pouze drž tlačítko pro Mouse FreeLook a hýbat joystickem od sebe a k sobě (z pohledu v kokpitu, to jsem zapomněl napsat). Pokud se Ti nehne pohled, ale celé letadlo, tak jsi pro to musel někde něco nastavit, protože když jsem to zkoušel u známého na default nastavení, tak se mu to chovalo také stejně jako mně.
Driv jak za tyden nebudu u planet side pocitace, ale pak to vyzkousim
Už jsi pls stihl vyzkoušet, jestli se Ti při stisknutí fce Cockpit FreeLook a hýbání joystickem od sebe - k sobě, hýbe i pohled hlavou, jako to dělá mně ? Docela bych ten FreeTrack v PS2 už chtěl nějak uspokojivě rozchodit, i když už si zvykám i na tu nouzovku, že se zkrátka buď jen FreeTrackem rozhlížím (při hledání nepřátelských stíhaček), nebo jen manévruji (při souboji) bez rozhlížení. Na 100% mi funguje FreeTrack pouze u toho ,,BVP" Sunderera a té terénní čtyřkolky.
(Podpora HeadTrackingu prý bude do hry oficiálně implementována později, není to podle tvůrců hry momentálně priorita, psali to prý na ofic fóru)
darktatka napsal:
Me joystick v Planetside funguje naplno i kdyz se rozhlizim mysi. Rozhlizim se primo mysi.
Zkus se nerozhlížet, pouze drž tlačítko pro Mouse FreeLook a hýbat joystickem od sebe a k sobě (z pohledu v kokpitu, to jsem zapomněl napsat). Pokud se Ti nehne pohled, ale celé letadlo, tak jsi pro to musel někde něco nastavit, protože když jsem to zkoušel u známého na default nastavení, tak se mu to chovalo také stejně jako mně.
Driv jak za tyden nebudu u planet side pocitace, ale pak to vyzkousim
Už jsi pls stihl vyzkoušet, jestli se Ti při stisknutí fce Cockpit FreeLook a hýbání joystickem od sebe - k sobě, hýbe i pohled hlavou, jako to dělá mně ? Docela bych ten FreeTrack v PS2 už chtěl nějak uspokojivě rozchodit, i když už si zvykám i na tu nouzovku, že se zkrátka buď jen FreeTrackem rozhlížím (při hledání nepřátelských stíhaček), nebo jen manévruji (při souboji) bez rozhlížení. Na 100% mi funguje FreeTrack pouze u toho ,,BVP" Sunderera a té terénní čtyřkolky.
(Podpora HeadTrackingu prý bude do hry oficiálně implementována později, není to podle tvůrců hry momentálně priorita, psali to prý na ofic fóru)
Promin leone, preinstaloval jsem windows a planetside jsem uz neinstaloval. Bezzubost protiletecke obrany me otravila
Bezzubost? Vždyť já jako pilot právě nadávám na přehnanost protiletecké obrany, hlavně u pěšáků Prakticky nejsilnější protiletecký kanón ve hře má MAX, nedá se letět níž, než 800m (hlavně na otevřeném Esamiru), protože pak mi neustále bliká LOCK, jak každý druhý pěšák vláčí na zádech protileteckou samonaváděcí střelu a od příštího patche dostane i Sunderer flakový kanón. Zkus se někdy proletět se stíhačkou na Milleru (jsou tam 80+ lvl hráči, protože běží už od bety) a uvidíš tu ,,bezzubost" Co začínám vyčítat PlanetSide 2 čím dál víc, je naopak právě šikanování stíhaček od pěšáků a od přehnané protiletecké obrany vůbec
Upravil/a LEON dne 10-02-2013 12:26
Vidis to, a ja jako pesak nadavam na to ze letadla jsou nesestrelitelna - clovek do nich busi jak magor, at uz MAXem nebo stacionarni obranou, zasah jeden za druhym, ale oni proste vyspamuji spawn raketama a tezce poskozeni se vrati na zakladnu.
Tezce poskozeni, ale temer nikdy sestreleni. A zatimco piloti si za jeden takovy rocket spam odnesou poradnou davku expu, obrana odejde s prazdnou a nemuze v tom letounum zabranit.
Tak to musíš být na nějakém mladším serveru, kde ještě hráči nemají takové naskilované zbraně. Mě ve stíhačce sejme naskilovaný MAX nejdýl do dvou sekund a když vyklesám k zemi, tak ke mně ihned letí snad 10 samonaváděcích raket od pěšáků. Přitom letadlo mi vybuchne po třech raketách. O nějakém kempení spawnu pak nemůže být vůbec řeč, z 800m toho moc netrefím a níž nemůžu, protože každej pěší jouda tam má ty samonaváděcí rakety. Zkus se přihlásit na Miller, to je nejstarší EU server s 80+ lvl hráčema a tam si letadla moc neškrtnou, tam vládne pěchota.
Kluci a není to neštěstí, když se míchají dokupy dva takhle odlišné žánry? Přeci MMO = vítězí ten, kdo toho má "odpracováno" víc. Sim = vítězí ten kdo si na své straně vybuduje víc výhod.
Tedy a MMO světy vždy procházejí cyklama. Nadšení z budování té své postavy a zdokonalování. Rozčarování z toho, jak ti, co jsou napřed, to mají jednoduché. Doplácání se na vrchol a poslouchání nářků těch, co tam ještě nejsou. Nějaký ten čas pomlaskávání si nad sebou samým, jak jsem dobrej na tom max levelu. Pak nuda nuda šeď šeď, protože žádné MMO nemá vyřešený tkzv. endgame. Následuje nevyhnutelné řídnutí populace. No a to celé je to proplétané bojema na foru, kde se vede válka za lepší balanc té které classy. Aby nebyla mýlka, mnohdy je ten boj za balanc oprávněnej, ale není ve schopnostech vývojáře ten balanc zajistit. Zlatý simulování.
Kombinovat se to dá, stejně jako to jde ve War Thunder. V MMO hrách je navíc nesrovnatelně bohatší on-line herní náplň, než v klasických simulátorech. Zatímco např. v ROF je to pendlování mezi balony a slídění po nepozorném Camelu po pár letech opravdu nudné (hospodská rvačka jak tu někdo psal), tak v některých MMO válečných hrách běží tzv. persistentní válka, kde si navzájem dobývají území tisíce hráčů, 24/7 bez nějakých restartů map, World War II on-line nebo PlanetSide 2. Když pak jsi v útočné vlně 70-ti tanků, kterou podporuje 40 bitevních letadel a kolem mraky pěšáků a útočíte třeba na něpřátelské opevněné letiště, má pak člověk ten simulovaný pocit daleko věrnější, že je skutečně ve ,,válce", než na serveru, kde se honí 20 lidí a na zemi scriptovaná AI. Ten on-line herní obsah dnešním klasickým simulátorům bohužel stále chybí.
Kromě toho zrovna ten PlanetSide 2 má díky své sci-fi tématice pro mě jednu obrovskou výhodu oproti WW1/WW2 - na místních fórech se neřeší, že Reaver s kolmým startem točí líp, než by reálně měl, nebo že plazmové kanony u stíhačky Scythe mají větší kadenci, než by měly reálně mít, případně že letí o 5 km/h pomaleji, než by měl Po těch hádkách na SVK o WW1/WW2 simulátorech tohle opravdu na PS2 oceňuju
Edit: Jinak člověka v MMO ohromě potěší, když zabiješ nějakou vyskilovanou 85-ku na svém levelu 10 jen proto, že sis vybudoval lepší výhodu před útokem, jak jsi zvyklý ze simulátoru
Upravil/a LEON dne 10-02-2013 16:58
Kromě toho zrovna ten PlanetSide 2 má díky své sci-fi tématice pro mě jednu obrovskou výhodu oproti WW1/WW2 - na místních fórech se neřeší, že Reaver s kolmým startem točí líp, než by reálně měl, nebo že plazmové kanony u stíhačky Scythe mají větší kadenci, než by měly reálně mít, případně že letí o 5 km/h pomaleji, než by měl Po těch hádkách na SVK o WW1/WW2 simulátorech tohle opravdu na PS2 oceňuju
S jediným rozdílem, je rok 3000 a tank nemá stabilizaci kanonu a letadlo/vznášedlo je tak nebezpečné pro pilota až hrůza. Zátoveň v PS klesá FPS až na 11 a to to jede na 4 jádra oproti WWIIOL s jendním. SONY mistrovský kousek, zatím zkoušíme. Udělali desítku designových chyb jako při startu WWIIOL, jenže ta už je ve WWIIOL dávno opravená.
Ono řídit letadlo, které není nadnášeno vztlakem, ale tahem vektorizovaných trysek, to je docela zajímavý zážitek Člověk tu v dogfightu chytá úplně nové návyky O simulaci se tu asi nedá moc bavit (těžko takové stroje s něčím srovnávat z reálu), ale akce je tu masově nádherná. Dvoustupňové velení, zajímavý systém dobývání základen, zabírání nalezišť strategických surovin pro výrobu techniky a hlavně opravdu moc hráčů v poli v kteroukoli dobu (Miller EU). Jinak je to pěkný benchmark pro HW, to máš pravdu. Na mém QuadCore I7 930 2,8GHz s GTX570 problémy s FPS tolik nemám, ale větráček na grafice jede jak vzteklej, že mi to málem nasálo do bedny i našeho kocoura, co šel kolem. Na Esamiru 60 FPS (při masových bitkách to padá na 40), na graficky náročnějším Indaru 40 FPS (při masových bitkách padá na až 25). Kdo by měl problémy s FPS, může si citelně ulehčit na tom ledovém Esamiru, není tam žádná tráva a skoro žádné stromy, jen led a skály. Co ale obzvlášť oceňuju, je přítomnost třech bojujících stran, namísto klasických dvou. Ten boj na dvou frontách dodává situaci na bojišti obrovskou dynamiku, v jednu chvíli Terra zatlačí Vany do kouta a za hoďku má Konglomeráty hluboko zařízlé v nehlídaném křídle, což zase dává Vanům možnost se oklepat a vrátit úder.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.