September 28 2024 06:25:17
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 18

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Tah motoru u Fw 190 A
BP_Iceman
Dobrý den,mám problém s nastavením tahu motoru u strojů fw 190 A a to podle verze A4-max88% A6,A8 MAX100%.STROJE S ŘADOVÝMI MOTORY ŠLAPOU NA 110% v pohodě.Je chyba v patchi? Mám 4.11.1m.
Létám pouze chvíli a jen off-line(zatím) a nikdo známý ten problém neregistruje.Díky.
 
Robo
Ahoj, 88% je obmedzeny tah na tento konkretny model Fw 190A-4, je to historicky spravne (a spomenute v readme). Nad 100% pobezia motory s nejakou fromou nudzoveho vykonu a pod. S Tvojou hrou je kazdopadne vsetko v poriadku.
 
DarkTatka
To neni bug, to je feature.
Fockewulf v te verzi opravdu mel omezeny motor a v simulatoru to je simulovano takto.

Z poznamek k verzi:
A new model has been made, a fully rated A-4. The derated model is now simulated by using the same engine with a limited throttle.

Takze ve hre jsou dve verze FW 190 A4, jedna s omezenym (drivejsi verze) a druha s neomezenym motorem.

Edit: Safra robo, jsi rychlejsi! Šklebící se
Upravil/a DarkTatka dne 29-12-2012 13:58
 
BP_Iceman
Díky za reakce,trochu jsem to čekal,ale známý létá už dlouho,má stejnou verzi hry a tvrdil mi,že žádná omezení nejsou,jdu mu vynadat.Díky.
 
606_Temp
Asi nemá aktuální verzi. Nenadávej mu, ale řekni mu ať updatuje ;-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Jen mu klidně vynadej Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
Přesně na začátku to byla pozice páky v procentech, s tahem nebo výkonem to nemělo co dělat. 0% byly teda volnoběžka. Jak je to teď po zbavování se 110% netuším, prostě musí člověk hládat ATA, ty procenta jsou pak od toho odvozený. Aby tu nedošlo k nějakýmu omylu se 110% a 100% a WEP a BOOST atd.
Upravil/a clone9cz dne 29-12-2012 22:12
 
http://www.wwii-illusion.net
606_Temp
Já stejně nechápu, proč se snižovali % a ne přímo ten "výkon motoru". Podle mě by to bylo přehlednější a rozumější. 100% by byl vždy maximální plnící tlak letadla a hotovo. To by pak třeba 25lb spit neměl mít 100%, ale 130% atd.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Ono je to i u toho "slabého" Fw 190 dost kompromisní řešení. Šturm trochu paradoxně umí celkem obstojně modelovat Kommandogerät a "kriplí" se to blbě, i když ne tak blbě, jako v reálu Úsměv

Hloupé je, že o snižování výkonů v té inkriminované první polovině roku 1942 nemám ani já (sic! Šklebící se) úplně konkrétní informace - jestli se snižoval jen plnicí tlak, nebo plnicí tlak i otáčky. Kommandogerät se dal jen velmi obtížně upravovat (viz. vývoj Erhöhte Notleistung na podzim 1943), a proto se domnívám, že se spíš použila nějaká fyzická zarážka plynové páky, než cokoliv jiného. Ostatně bylo to dočasné řešení, než se "vymyslí" něco lepšího. Další věc je, že se tato úprava vůbec netýkala Fw 190 A-4, u kterého to máme ve Šturmu, ale výhradně verze A-3, která je ale k dispozici jen v HSFX.

No a poslední problém je v tom, že sice jednoznačně víme, že tento problém u Fw 190 existoval, ale absolutně netušíme, v jaké míře.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Robo
606_Tempik napsal:
Já stejně nechápu, proč se snižovali % a ne přímo ten "výkon motoru". Podle mě by to bylo přehlednější a rozumější. 100% by byl vždy maximální plnící tlak letadla a hotovo. To by pak třeba 25lb spit neměl mít 100%, ale 130% atd.


Pri Fw 190 to inak neslo (vzhladom na sposob akym je modelovany KG), navyse vykon obmedzenej verzie sedi s referencnymi grafmi a to bolo asi smerodatne pre tvorcov.
 
BP_dFrog
1stCL_Fucida napsal:
...Další věc je, že se tato úprava vůbec netýkala Fw 190 A-4, u kterého to máme ve Šturmu, ale výhradně verze A-3...


Tak proč se to sakra vůbec dělalo ? Marnost nad marnost, co TD dělá za nelogičnosti...
 
1stCL_Fucida
Ona ta verze se sníženým výkonem je pozůstatek po Olegovi a byla zachována nejspíš v rámci kontinuity. DT ji pouze upravili a přidali korektní Fw 190 A-4 s plnicím tlakem 1,42 ATA. Tzn. DT nepřidal kripla, ale korektní mašinu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
BP_dFrog
OK, ale jít trochu dál a udělat z něj plnohodnotný A-3 už asi bylo moc práce, že jo ?
Já se prostě nemohu zbavit dojmu rozpolcenosti z TD. Na jedné staně výborné nápady a dobře odvedená implementace a na druhé straně polovičatý paskvil. A to není jen tento případ. Škoda.
 
1stCL_Fucida
A-3 už vyžaduje drobné úpravy 3D modelu a hlavně by se hodil úplně jiný kokpit. Ale to ostatně platí i pro A-4 Úsměv V HSFX je spousta věcí dodělaných a opravených. Verze A-3 je tam v podstatě zcela korektní, určité výhrady mám k A-4 (kokpit s umělým horizontem a váriem), k A-2 (nekorektně modelovaný BMW 801 C) a k D-9/44, kde se klukům v HSFX podařilo vytvořit chybu u Erhöhte Notleistung. Jinak jsem se současnou podobou Fw 190 (až na nekorektní manuální režim vrtule) spokojený. Jak už jsem zmiňoval jinde, Focke-Wulfy byly ve verzi 4.11 polity živou vodou a kompletně přepracovány. Byly jim věnovány stovky hodiny času a práce se, jakožto na jednom z nosných válečných typů, velmi vyplatila. Jen málokdo si například všiml, že u Fw 190 ukazují po 11 letech právě díky HSFX tlakoměry paliva a oleje konečně smysluplné hodnoty Úsměv

Btw: znovu dodávám, že část členů DT je i součástí HSFX - některé věci nemohou být kvůli dohodám implementovány oficiální cestou a děje se tak až cestou neoficiální Úsměv.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 30-12-2012 11:50
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
DarkTatka
Takze v podstate ano, bylo by to moc prace. To jak s DT nakladaji s jim dostupnymi clovekohodinami si imho zaslouzi hodne obdivu a respektu, nikdy mi neprislo ze by ve vyslednem patchi bylo neco zbytecneho.
 
BP_dFrog
Což je docela špatně, protože jak známo dost uživatelů používá pouze čistou verzi hry.

A já bych měl výhrady k výzbroji.
#####################################################################
# Fw-190A-4
#####################################################################
Fw-190A-4.default - Default
Fw-190A-4.fighter - MG/FF removed
Fw-190A-4.u1 - U1: 2xMG 151/20 Only
Fw-190A-4.u11sc250 - U1: 2xMG 151/20 + 1xSC 250
Fw-190A-4.u11ab250 - U1: 2xMG 151/20 + 1xAB 250
Fw-190A-4.u31sc250 - U3: 1xSC 250
Fw-190A-4.u31ab250 - U3: 1xAB 250
Fw-190A-4.u31sc500 - U3: 1xSC 500
Fw-190A-4.u31ab500 - U3: 1xAB 500
Fw-190A-4.u31tank - U3: 1xType D Droptank
Fw-190A-4.u82tank - U8: 2xType D Droptank
Fw-190A-4.u81sc2502tank - U8: 1xSC 250 + 2xDroptank
Fw-190A-4.u81sc5002tank - U8: 1xSC 500 + 2xDroptank
Fw-190A-4.r1tank300 - R1: 1xType D Droptank
Fw-190A-4.r1sc500 - R1: 1xSC 500
Fw-190A-4.r6wfrgr21 - R6: 2xWfr.Gr. 21
Fw-190A-4.none - Empty

to je dost nepřesné, protože ve hře je to takto a tak jsem si to i opravil :

#####################################################################
# Fw-190A-4
#####################################################################
Fw-190A-4.default - Default
Fw-190A-4.fighter - 2x MG/FF removed
Fw-190A-4.u1 - U1: 2x MG 151/20 only
Fw-190A-4.u11ab250 - U1: 2x MG 151/20 + 1x AB 250
Fw-190A-4.u11sc250 - U1: 2x MG 151/20 + 1x SC 250
Fw-190A-4.u31ab250 - U3: MG/FF rem. + 1x AB 250
Fw-190A-4.u31sc250 - U3: MG/FF rem. + 1x SC 250
Fw-190A-4.u31ab500 - U3: MG/FF rem. + 1x AB 500
Fw-190A-4.u31sc500 - U3: MG/FF rem. + 1x SC 500
Fw-190A-4.u31tank - U3: MG/FF rem. + Type D droptank
Fw-190A-4.u82tank - U8: MG/FF rem. + 2x droptank
Fw-190A-4.u81sc2502tank - U8: MG/FF rem. + 1x SC 250 + 2x DT
Fw-190A-4.u81sc5002tank - U8: MG/FF rem. + 1x SC 500 + 2x DT
Fw-190A-4.r1tank300 - R1: 1x Type D droptank
Fw-190A-4.r1sc500 - R1: 1x SC 500
Fw-190A-4.r6wfrgr21 - R6: 2x W.Gr. 21
Fw-190A-4.none - Empty

odborník se vyzná, ale laikovi by se mělo sdělit, že U3 a U8 znamená, že verze nemá vnější kanóny. Stejně tak mi není jasný důvod zařazení U1 pouze se závěsníkem a bez nesené bomby (OK, je o kanóny a kulomety lehčí, ale zase s mrtvou váhou závěsníku ???).

A toto se opakuje i u verzí A-5 a A-6.

Navíc - jaký je rozdíl mezi volbou

Fw-190A-4FR.u31tank - 1xType D Droptank
Fw-190A-4FR.u31tankNoMGFF - MG/FF removed + 1xDroptank

obě mají přídavnou nádrž a obě nemají vnější křídelní MG/FF ??? Předpokládám, že u volby Fw-190A-4FR.u31tank měly zůstat zachovány a někdo to zvojtil. Jak říkám, polovičaté výsledky...
 
BP_dFrog
edit : double post
Upravil/a BP_dFrog dne 30-12-2012 12:28
 
magot
Ano někde tam scházeli mgff, bug byl nalezen už před časem ...

A3 je v HSFX pěkně udělaná, můj nejoblíbenější typ FW.
V DT byla kdysi započata i tato verze, tedy i kokpit, ale s odchodem tvůrce (JG54_Gringo) na vysokou školu nebyla nikdy dokončena. Verze HSFX je ale stejně nakonec lepší ...
Upravil/a magot dne 30-12-2012 12:17
 
BP_dFrog
A proč ji tedy nelze zařadit do oficiálního patche ?
 
WT_Horrido
Protože rozbušky bomb a radiomajáky jsou pro hru mnohem důležitější. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,683,618 návštěv