Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
310_cibule |
Přidané 11-12-2012 11:03
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
BlackSix
Moderator Join Date: Jul 2010
Location: Moscow, Russian Federation
Posts: 516
Announcement of the game "IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad"
--------------------------------------------------------------------------------
Good day everyone!
So, the long wait is over and we're ready to share with you the news and reveal our plans.
1C Announces Partnership with 777 Studios to create 1C Game Studios and develop Battle of Stalingrad!
You can read the full announcement on the official website of the game - Il2sturmovik.net http://il2sturmov.... We also invite you to our new forum http://forum.il2s..., where you will find additional information about the project and will be able to ask questions and chat with the developers.
I want to draw your attention to the fact that the collection of your wishes and suggestions, various data and answers to your questions, etc. will be made only on the official forum. Our team visits various flight-simulation portals with great respect and we are grateful for their help and support, but we need to focus our attention and efforts on just one as we work through this challenging development period. We hope you understand.
The obligation to communicate with the Russian-speaking community is entrusted to me; I will also assist Jason Williams (president of 777 Studios) with the English-speaking audiences. Also, for very specific or technical topics other members of 1C Game Studios will occasionally lend a hand.
http://forum.1cpu...hp?t=36417
Jinými slovy: 1C Game Studios a 777 Studios (tvůrce RoF) společně vyvíjejí IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-12-2012 13:46
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
hm
tak snad to bude fungovat a bude co lítat - viz KaiN
a proč to nevíš ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 11-12-2012 13:53
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Pre tých čo sú zvedaví koľko utiahne engine RoF: osobne som sa pred rokom zúčastnil testu servera, kde bolo naraz "vo vzduchu" 112 hráčov a nejaké AI - bez nejakých väčších problémov pri defaultných kamuflážach (custom skins boli zakázané hostom). Počul som o tom, že sa testovali servery so 120 a viac hráčmi a bežalo to. To som však iba počul, týchto testov som sa nezúčastnil. Na Syndicatoch pri 90 hráčoch + AI je to bez problémov, nelaguje, necuká. Zavisí hodne na servere(hostovi a sile jeho kompu) či bude lagovať alebo nie, pretože sú servery kde pri 10 hráčoch je to prakticky nehrateľné a pingy letia cez 2500. Zvlášť na serveroch ktoré urobia hráči z Ruska a Číny. Snáď to pre vysvetlenie stačí.
Upravil/a Baron dne 11-12-2012 13:54
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 11-12-2012 14:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Valec napsal:
Tak se shodnete je to na pilotovi?a nebo to muze omezit server?
V RoF určuje stavitel mise výzbroj a množství paliva. Skiny, Field mod a Weapons mod pak nastavuje master server. Pokud povolí, mohou je používat všichni, kteří je mají zakoupeno. Ale jak psal Rumcajs a Novi, ne vždy je Field/Weaponds mod výhodou. Engine hry počítá s nárůstem hmotnosti a větším odporem vzduchu. Takže pokud chci kulomet na horní křídlo, zákonitě se nehrnu přes frontu, ale číhám nad ní a louskám enemácký bombry či dvousedadlovky, teda pokud se mi je podaří dohnat . Stejně tak, když ověsím třeba Halba vším možným a navrh bomby, je na 90% jisté, že k cíli spíš dojedu, protože ho kvůli přetížení nedostanu do luftu. |
|
|
|
Baron |
Přidané 11-12-2012 14:13
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Baron napsal:
Robo napsal:
Barone visis mi pivo
Nevisim ti zatiaľ nič Napisali že budu spolupracovať, nie že vyvijaju. To je rozdiel BTW pivo si môžeme dať aj tak
Aby som pravdu povedal - neviem či je to dobrá alebo zlá správa...
Mno, prečítal som si intervijú s Jasoňom - Robinečko, visíme si piffčo obaja 777 vyvíjať WWII nebudú, to bude 1C Studio - takže vyhral som ja. Ale bude to na (upravenom) engine RoF - vyhral si ty. Tak - a ideme sa spoločensky znemožniť tak po našom, po pilotsky Do nemoty a ešte ďalej
...BS by vraj mali vydať v prvom kvartále roku 2014. Ešte pred rokom by som sa veľmi tešil. Teraz mám z toho skôr blbý pocit.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 11-12-2012 14:14
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Hoper napsal:
@Novi - mno bavím se o letadle jako takovém (čili 3D ext + 3D int + jeho FM) vs zbytek ze hry (počasí, balistika, mapy, efekty, AI, atd)
Jak jsem psal 3D model. Nic míň, nic víc si pod tím nepředstavuji!
Ehm samo s texturou. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 11-12-2012 14:50
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Mimochodem hodit pod stůl engine, na němž se pracovalo léta, zrovna ve chvíli, kdy je už v docela použitelném stavu, mi přijde poněkud... uhm, nešťastné.
Ale nemám dost informací k tomu, abych to mohl hodnotit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-12-2012 14:54
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
snad magot mi v neděli říkal, že někde četl, jaká mašina je postavená pro server BoBka - ale parametry už si nepamatoval
by mne zajímalo, jestli bude cz (csk) komunita ochotna a schopna se zase složit na nějaký NASA stroj, aby na tom mohla lítat východní frontu :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-12-2012 14:58
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Z vlastní zkušenosti vývojáře SW můžu říct, že zahodit nepovedený systém a napsat to znovu a líp, je v naprosté většině případů rychlejší cesta k úspěchu. Na takovém systému je totiž nejcenější know how těch lidí, co to tvořili. Na chybách se dokázali poučit. Než s sebou vláčet neštěstí původních myšlenek, které se ukázaly být špatně, lépe je zahodit a udělat znovu a čistě. Nicméně věřím, že kdo nedělal SW, si z mých slov nemusí vzít moc. |
|
|
|
Valec |
Přidané 11-12-2012 16:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Rumcajs napsal:
Z vlastní zkušenosti vývojáře SW můžu říct, že zahodit nepovedený systém a napsat to znovu a líp, je v naprosté většině případů rychlejší cesta k úspěchu. Na takovém systému je totiž nejcenější know how těch lidí, co to tvořili. Na chybách se dokázali poučit. Než s sebou vláčet neštěstí původních myšlenek, které se ukázaly být špatně, lépe je zahodit a udělat znovu a čistě. Nicméně věřím, že kdo nedělal SW, si z mých slov nemusí vzít moc. Jenze oni nedelaji novy system pojede to na RoFackem enginu a z toho mam strach. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-12-2012 16:26
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Valec napsal:
Rumcajs napsal:
Z vlastní zkušenosti vývojáře SW můžu říct, že zahodit nepovedený systém a napsat to znovu a líp, je v naprosté většině případů rychlejší cesta k úspěchu. Na takovém systému je totiž nejcenější know how těch lidí, co to tvořili. Na chybách se dokázali poučit. Než s sebou vláčet neštěstí původních myšlenek, které se ukázaly být špatně, lépe je zahodit a udělat znovu a čistě. Nicméně věřím, že kdo nedělal SW, si z mých slov nemusí vzít moc. Jenze oni nedelaji novy system pojede to na RoFackem enginu a z toho mam strach. A já měl za to, že Cibule mluvil o enginu CloD. Páčto ten se přeci zahazuje.
RoFáckej engine to utáhne. Je jen otázka, jak moc propracované vlastnosti si budou moc dovolit. V RoFu třebas nejde mít příliš mnoho pozemních kulometů. Proto to Syndikáti nahrazujou tím nechutným flakem. A jak tu někdo už vzpomínal, Stalingrad byla pozemní bitva s soubojema nad tím. Na rozdíl od CloD, kde to byla téměř výhradně letecká bitva. |
|
|
|
Baron |
Přidané 11-12-2012 16:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:...RoFáckej engine to utáhne. Je jen otázka, jak moc propracované vlastnosti si budou moc dovolit. V RoFu třebas nejde mít příliš mnoho pozemních kulometů. Proto to Syndikáti nahrazujou tím nechutným flakem. A jak tu někdo už vzpomínal, Stalingrad byla pozemní bitva s soubojema nad tím. Na rozdíl od CloD, kde to byla téměř výhradně letecká bitva.
Ano a prave z toho mam okrem ineho obavy. Vychodny front bol hlavne pozemna bitka s leteckou podporou - a tu si dovolim tvrdit, ze aktualny engine RoF nie je na to celkom vhodny. Podla mojho nazoru budu musiet prepracovat podstatnu cast enginu nielen na zemi, ale i co sa tyka samotnych lietadiel. Napr. v DM mi v RoF aktualne chyba napr. poskodenie kabiny, tiez poskodenie masiny ako takej je nie celkom dotiahnute do konca, ide vlastne o skokove poskodenie prejavujuce sa stratou vypletu a nasledne stratou nejakej casti kridla alebo zablokovanim motora (celkom by som prijal priestrely trupu, urvaty potah, vlajuce droty a podobne rozkosnosti - podla Jasonovho vyjadrania sa vsak nic nove v DM neplanuje). Len tak na okraj, prave CLoD mal zatial asi najlepsi damage model (graficky) co som zatial videl. Samozrejme tych otazok je v pripade BoS ovela viac. Napr. ako sa chcu vyrovnat s typmi, ktore nad Stalingradom bojovali? Daju styri zakladne a zvysok sa bude dokupovat? A co vlastne bude v zaklade? Bf-109F? G? I-16? I-153? Yak? MiG, LaGG? a co bude z bombarderov? No potes panbu to aby som siel vylupit najblizsiu banku. A co chcu spravit s pozemnymi bitkami? Nemozem si pomoct, ale nezdielam nadsenie ktore prevazne zavladlo na internete - tym, ze budu vyvijat novy simulator, odcerpaju sa sily i prostriedky na dalsie pokracovanie RoF. Sice tvrdia, ze to nehrozi ale - chlapia sa, ze to bude zaciatkom roku 2014, cize vela casu nemaju. Takze budu musiet hodne pridat aby sa nezopakovalo to co s CLoDom po vydani. Je sice zatial predcasne robit akekolvek zavery, len sa obavam, aby peniaze, ktore ziskavaju od hracskej komunity v RoFe neputovali onedlho na vyvoj BS. Vylucene to zial nie je.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-12-2012 16:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jistě Barone, taky z toho mám trochu obavu. Jak už jsem psal, živím se v oboru a pár zkrachovalých projektů jsem viděl. Na vlastní kůži taky zažil růst firmy od nuly ke stovce zaměstnanců. Umím si hodně z toho představit v úplně reálných barvách. Ale zase na druhou stranu, jestli se jim to povede, bude to vítaný přírůstek do našich virtuálních hangárů. Stejně nezbývá, než držet palce. |
|
|
|
Valec |
Přidané 11-12-2012 17:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Pekne jsi to napsal Barone. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-12-2012 17:10
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ničeho se nebojte chlapci, vždyť můžete stále létat nextgen DX10 CLOD kdyby něco. To je jasná win-win situace.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 11-12-2012 17:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Takovej Lancaster s dvackama ve strelistich numi numi |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-12-2012 17:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Tahle zpráva mi udělala obrovskou radost
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 11-12-2012 17:26
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Když jsem tvrdil, že do toho 777 půjde, tak jsem byl komunitou ROF málem ukamenován
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
ZVP_ALEX |
Přidané 11-12-2012 17:52
|
Uživatel
Příspěvek: 528
Založený: 22.04.07
|
310_cibule napsal:
Já neříkám tak, ani tak, ale na moje slova dojde, uvidíte.
Taky by jsem to tak viděl. Takže si počkám a snad se i dočkám na každý pád na jakékoliv závěry je brzo. |
|
|
|
LEON |
Přidané 11-12-2012 18:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
TozziFan napsal:
Valec napsal:
Tak se shodnete je to na pilotovi?a nebo to muze omezit server?
V RoF určuje stavitel mise výzbroj a množství paliva. Skiny, Field mod a Weapons mod pak nastavuje master server. Pokud povolí, mohou je používat všichni, kteří je mají zakoupeno. Ale jak psal Rumcajs a Novi, ne vždy je Field/Weaponds mod výhodou. Engine hry počítá s nárůstem hmotnosti a větším odporem vzduchu. Takže pokud chci kulomet na horní křídlo, zákonitě se nehrnu přes frontu, ale číhám nad ní a louskám enemácký bombry či dvousedadlovky, teda pokud se mi je podaří dohnat . Stejně tak, když ověsím třeba Halba vším možným a navrh bomby, je na 90% jisté, že k cíli spíš dojedu, protože ho kvůli přetížení nedostanu do luftu.
Přesně tak. Kolik tady bylo před vydáním polních modifikací hysterických výkřiků a teď by člověk byl naopak tuze rád, kdyby potkal jako soupeře třeba Dolphina se 6-ti kulomety, protože by si to neohrabané pomalé monstrum slupnul jako malinu |
|
|