Manualy platne pre TeamFusion v1 (3.00) MOD: http://www.theair...p?id=start
(tento manual bude pravdepodobne udrzovany v aktualnom stave aj po dalsich upravach Teamu Fusion)
Je treba vzdy najskor odhodit kabinu, a potom vyskocit.
Valec napsal:
- U Bf musis odhodit kabinu [default ctrl+J] a pak [default ctrl+E].
- U Spita a Harika staci pouze otevrit kabinu [default O] ale da se i odhodit [ctrl+J] a pak vyskocit [Ctrl+E].
- U G50 funguje [O] - otevrou se bocni dvirka a muzes vyskocit.
- U vetsiny bombru funguje [O] na otevreni prekrytu kabiny a potom muzes vyskocit [ctrl+E].
U britskych letadel nedoporucuju nastavovat gyro kompas z duvodu jeho rozkalibrace pri zatackach. Pak se muze stat ze misto do Anglie dorazis do Francie.
Gyro kompas se nastavuje podle magnetickeho kompasu. Nejjednodusi to je nastavit na zemi. Nastavuje se podle magnetickeho kompasu co je za kniplem dole. Na magnetickem kompasu mas 4 strelky jen jedna strelka ma pres sebe jeste takovou malou strelku. Ja tomu rikam mecik protoze tato strelka vypada jako maly mec. Tato strelka vzdy ukazuje na sever. A ted k zjisteni kurzu jsou dve moznosti. Ta jednodussi je s nicim netocit podivat se na mecik a zrcadlove od meciku je tvuj aktualni kurz. Mecik ukazuje 0 stupnu letis kurz 0. Mecik ukazuje 10 stupnu letis kurz 350.
- U Bf109 -- funguje automatika vrtule nebo jen ručně?
TozziFan napsal:
Automatický režim vrtule má pouze Bf 109E-4/E-4B. Ostatní verze jsou bez automatiky.
Přepínač automatického nastavení vrtule je umístěn na plynové páce (kolébkový přepínač).
Postup aktivace:
1.start motoru
2.vypnout automatický režim vrtule
3.vyzkoušet manuální nastavení +/- (důležité)
4.nastavit vrtuli na 12:00
5.zapnout automatický režim vrtule (přepínač musí být v neutrální poloze)
- Ako pocas letu "resetnut" numely horizot na anglickych stihackach?
Nijako - umely horizont sa zrovna sam po chvili pokojneho letu
(zrejme funguje nieco ako gravitacna auto-kalibracia)
---------------------------------------------- Rady a tipy - ako sa stat esom
----------------------------------------------
- Nejaka rada, ako si nastavit konvergenciu u britskych strojov?
Robo napsal:
Zameriavac funguje v yardoch, do hry zadavas vzdialenost v metroch. Cize 150 yardov = 136 m, 200 yardov = 183 m, 250 yardov = 229 atd. Konkretne ja mam konvergenciu na 183 vertikalnu aj horizontalnu, v hre si nastavim 200 yardov a default rozpatie 34ft. na Befko a na taku vzdialenost sa nan aj snazim strielat.
- Ake su typicke rozpatia nemeckych lietadiel vo feetoch? (pre nasvatenie v zameriavaci)
Robo napsal:
Bf 109 - 32ft
Bf 108 - 34ft
G.50 - 36ft
Ju 87 - 46ft
Bf 110 - 54ft
Do 17 - 58ft
Ju 88 - 66ft
He 111 - 74ft
---------------------------------------------- Ovladanie hry - riesenie problemov
----------------------------------------------
- Co robit, ak hra obcas nereaguje na pokyny/ovladace?
Valec napsal:
V nastaveni obtiznosti si vypni ATROPOMORFNI ovladani.Rikame tomu chobotnice.Melo to simulovat ovladani letadla jen dvema rukama ale bohuzel nekvalitni zarizeni zpusobuje to ze ti obcas preskakujou trimy a hra si mysli ze zrovna ovladas dve veci najednou a uz ti treba nejde pridat plyn.
- Ako si online zobrazit tabulku hracov (a statistiky), podobne ako v Sturmovi [S]-kom?
Zobrazenie statistik cez klavesu bohuzial funguje "zvlastne" (obcas funguje, obcas nie).
X Novotny napsal:
Pokud ti nefachá klávesová možnost zobrazení statu tak stačí pravej klik myší a zvolit staty. Stejně to i vypneš.
---------------------------------------------- Ovladanie hry - tipy & triky
----------------------------------------------
- Ako nastavit plynuly zoom?
Robo napsal:
Treba Joy2Key a nastavit si napr klobucik hore ako mys hore a klobucik dole ako mys dole.
Potom si v hre treba nastavit tie iste 2 gombiky (klobucik hore a klobucik dole) ako 'Hold to adjust Field of View' klavesu. Tym nereba nic drzat a mat stlacene aby sa zoomovalo. Je to v zlozke 'Camera' a defaulne nastavenie je Mouse 5.
Cize zaklad je namapovat si lubovolne tlacitko, drzat ho a zaroven hybat mysou od seba / k sebe, cim sa deje zoomovanie. Je to nesikovne a osemetne. Cize mys si nastavime cez joy2key (ak treba hodim link a tutorial) a tlacitko so zduplikujeme (klikneme na 'Hold to adjust Field of View' a stlacime dole vlavo New, tym sa nam vytvori dalsi 'Hold to adjust Field of View' riadok a mozme si jeden nastavit na POV hore a druhy na POV dole (rovnako ako mys). V hre potom staci len potlacit HAT hore (zoom) alebo dole (odzoooooom) a voila.
Robo napsal:
1. Zacni tym, ze si vyplni synchronizaciu v steame (Cliffs of Dover, Properties, Updates - Enable Steam synchronisation)
2. Vymaz si obsah cache (C:\Users\<login>\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\cache\shaders) Folder 'cache' tam nechaj, iba zmaz jeho obsah.
3. Vymaz si conf.ini a nechaj vytvorit na novo (C:\Users\<login>\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\conf.ini)
Ked sa hra spusti, nastav si grafiku - ale nezapinaj v hre antialiasing. Prelet sa na default nastavenie aby si videl ako sa to sprava. Potom je mozne zvysovat grafiku, len efekty nechaj na medium.
V nVidia paneli nechaj tiez vsetko pre launcher.exe na default, iba zapni FXAA. Potom podla potreby triple buffering a vsync.
- Aka PC zostava "staci" na plynule hranie CoD na rozliseni 1920x1200px?
310_cibule napsal:
Stačí ti dvojjádro (moje je E8400 3.0 GHz), 2 GB paměti a GF 580.
Vyhodou je SSD disk.
- Ako spolahlivo nastavit vyhladzovanie hran - anti aliasing & anisotropic filtering?
- Jak online hru zatěžuje nahrávání tracku a co Fraps?
TozziFan napsal:
Nahrávání tracku přímo ve hře funguje cca 15min.. Pak Tě to s jistotou hodí do widlí a hra spadne.
Fraps sice nezlobí v tomto směru, ale zas snižuje FPS docela slušně.
alfik napsal:
Pokud máš vícejádro, svaž programy natvrdo s různými jádry. Ideálně čtyřjádro. Nula pro systém, jedna pro sim, dva pro fraps, tři pro komunikační program. Není to všespásné, ale pomůže to aby neklesly FPS do katastrofických nížek.
U dvoujádra aspoň měj kom, fraps a systém na jednom a sim na druhém.
Zalozil som FAQ vlakno pre zhromazdovanie "vedomosti" o silulatore IL-2 CoD.
Pokial budete mat nejaky dotaz, alebo poznatok, ktory moze byt uzitocny aj pre ostatnych, prosim nevahajte sa pytat/fundovane odpovedat. Nicmenej, po vyrieseni dotazu bude odpoved presunuta do prveho prispevku a vlakno bude premazavane, aby zostalo prehladnym.
Takisto, pokial narazite na zaujimavu informaciu v inom vlakne, tak ju prosim pripiste aj sem, aby zostala zachovana aj pre dalsich a nezapadla na smetisku vlakien...
Dufam, ze tato drobna iniciativa bude aspon trochu uzitocna...
2) Ako pocas letu "resetnut" umely horizont?
3) Aky je postup pri nastavovani gyro-kompasu?
4) Ake su limity pre rozne rezimy letu? (Robo, nemohol by si sem skopirovat nejake svoje tabulky/informacie pre rozne typy? Ake plniace tlaky/otacky su pre ake rezimy (cruise, climb, take-off, landing, ...)
1) Ako spravne vyskocit z lietadla (a nezabit sa)? Tak nejak mi prijde, ze nestaci stlacit stare-zname Ctrl+E... je tak?
U Bf musis odhodit kabinu default ctrl+J a pak default ctrl+E.U Spita a Harika staci pouze otevrit kabinu default O ale da se i odhodit ctrl+J a pak vyskocit ctrl+E.U G50 funguje O otevrou se bocni dvirka a muzes vyskocit.U vetsiny bombru funguje O na otevreni prekrytu kabiny a potom muzes vyskocit ctrl+E.Jen technicka: padak se vzdy neotevre.
Upravil/a Valec dne 29-11-2012 08:18
U britskych letadel nedoporucuju nastavovat gyro kompas z duvodu jeho rozkalibrace pri zatackach.Pak se muze stat ze misto do Anglie dorazis do Francie.Gyro kompas se nastavuje podle magnetickeho kompasu.Nejjednodusi to je nastavit na zemi.Nastavuje se podle magnetickeho kompasu co je za kniplem dole.Na magnetickem kompasu mas 4 strelky jen jedna strelka ma pres sebe jeste takovou malou strelku.Ja tomu rikam mecik protoze tato strelka vypada jako maly mec.Tato strelka vzdy ukazuje na sever.A ted k zjisteni kurzu jsou dve moznosti.Ta jednodussi je s nicim netocit podivat se na mecik a zrcadlove od meciku je tvuj aktualni kurz.Mecik ukazuje 0 stupnu letis kurz 0.Mecik ukazuje 10 stupnu letis kurz 350.
Ted tu napisu cisla prvni je kam ukazuje mecik a druhe je aktualni kurz:
0=0, 10=350, 20=340, 30=330, 40=320, 50=310, 60=300, 70=290, 80=280, 90=270, 100=260, 110=250, 120=240, 130=230, 140=220, 150=210, 160=200, 170=190, 180=180, 190=170, 200=160, 210=150, 220=140, 230=130, 240=120, 250=110, 260=100, 270=90, 280=80, 290=70, 300=60, 310=50, 320=40, 330=30, 340=20, 350=10
Tak a ted je druha moznost kdy musis tocit s magnetickym kompasem (za letu se to dela strasne blbe).Je na nem vyznaceno pismeno N (sever) toto N musis otocit na vrchol naseho meciku a ukaze ti to aktualni kurz letadla.Bud se ti cisla pisou modre v pravo na monitoru a nebo das mys na kompas a taky ti to ukaze aktualni cislo.A podle tohoto cisla si nastavis Gyro kompas ktery se ti stejne po par manevrech rozkalibruje.
Upravil/a falkon dne 29-11-2012 10:40
přesně jak píše Válec
od druhého způsobu jsem odstoupil mmj i proto, že nastavování kompasu je vhodné dělat za rovného letu
což ve stíhačce, ač vytrimované, jaksi moc nejde
Teď mne napadlo - ač ne moc připoutaný, dokázal reál pilot sáhnout dolů mezi nohy a nastavit si za letu tenhle kompas ?? Když si ještě představím kožíšek, přes který se musel ohýbat...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Plastový úhloměr za pár kaček. Průhledný, kruhový, s oběma stupnicemi. Používám již leta i v reál. navigaci, obstál i na Sibiři, na moři a v Kongu... Na mapu, stejně jako na monitor, lze přiložit, pootočit dle potřeby, odečíst.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
- Ake su typicke rozpatia nameckych lietadiel v yardoch? Bf-109, Me-110, Ju-87, Ju-88, G-50?
- Ako si online zobrazim tabulku hracov, podobne ako v Sturmovi [S]-kom? Aku volbu namapovat? Funguje to na vsetkych serveroch, alebo len na niektorych?
Pokud ti nefachá klávesová možnost zobrazení statu tak stačí pravej klik myší a zvolit staty. Stejně to i vypneš.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 03-12-2012 10:57
Ahoj, falky, tu tabulku rozpětí ve feetech (v yardech je vzdálenost, nastavení rozpětí v zaměřovači je ve feetech, pokud se nepletu), ale nemohu ji najít.
Mám ji doma vytištěnou, možná i uloženou. Mohu ti ty rozměry buď večer nadiktovat či možná i poslat.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
falky, to "S" mi taky funguje jen když se chce jemu a ne když chci já :(
Vypozoroval jsem, že většinou mi funguje, když jsem na zemi. Pokud letím, tak musím přes myš, jak radil Novi. Zobrazení druhé stránky se nějak nevede. Teda vede, ale ukáže se jako prázdná, ač lidí na serveru je víc než zobrazí výpis na první straně.
Jen mne napadlo, jestli tohle není nějak v souvislosti s tím, jak je nastavené okno pro statistiky - pokud má mít možnost rolování, pak by druhá stránka nemusela být "funkční"...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
falky, to "S" mi taky funguje jen když se chce jemu a ne když chci já
Vypozoroval jsem, že většinou mi funguje, když jsem na zemi. Pokud letím, tak musím přes myš, jak radil Novi. Zobrazení druhé stránky se nějak nevede. Teda vede, ale ukáže se jako prázdná, ač lidí na serveru je víc než zobrazí výpis na první straně.
Jen mne napadlo, jestli tohle není nějak v souvislosti s tím, jak je nastavené okno pro statistiky - pokud má mít možnost rolování, pak by druhá stránka nemusela být "funkční"...
je to tak, rolování je funkční, druhá stránka nikoliv...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.