FMB
|
saldy |
Přidané 19-03-2012 13:58
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Chci se zeptat jakto že některý objekty stojej na kopci tak že kopírujou jeho sklon a jiné stojej furt rovně, takže levitujou ve vzduchu, jde tam aspoň ručně změnit sklon, je na to řešení?
Upravil/a saldy dne 19-03-2012 13:59
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 19-03-2012 14:43
|

Diskutující

Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Není stojí rovně a trčí do vzduchu. |
|
|
|
saldy |
Přidané 19-03-2012 14:53
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
dík, tak to mě nepotěšilo, ale vím že to takhle zlobilo i u jiných her . |
|
|
|
magot |
Přidané 19-03-2012 15:35
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
vysyp si static.ini a u každého obejktu je řádek
nastav:
AlignToLand 0 = zarovnání vodorovně (tady bývá tedy ten problém když nemá dům či obejkt "podsklepení")
nebo
AlignToLand 1 = zarovnání s terénem (kopíruje terén)
toť vše
Upravil/a magot dne 19-03-2012 15:37
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 19-03-2012 16:07
|

Uživatel

Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Nedávej objekty na svah kopce
Jediné co vím je možnost vertikálního zvednutí objektu - a to jen u některých - myslím že to bylo přes F4? |
|
|
|
saldy |
Přidané 20-03-2012 00:04
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Dobrá věc je taky přepínat se do "3D", tj. označit objekt pak Entr, levý tl. myši oddaluje pohled, pravý tl. umožňuje objekt posunovat po mapě, dokud někam vhodně nevpluje. U kopců takřka nutnost. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-03-2012 09:12
|

Diskutující

Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ctrl+F1 -F3 nastavuje rychlost posunu. Ctrl+F4 zvedá objekty, ale jen světla a kouře.
AlignToLand 1 = zarovnání s terénem (kopíruje terén)
Tohle jsem neznal. Funguje to i na online? |
|
|
|
magot |
Přidané 20-03-2012 11:55
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
BP_Tyrl napsal:
Ctrl+F1 -F3 nastavuje rychlost posunu. Ctrl+F4 zvedá objekty, ale jen světla a kouře.
AlignToLand 1 = zarovnání s terénem (kopíruje terén)
Tohle jsem neznal. Funguje to i na online?
Toto jsou data pro pouze mapu. Tady není žádný offline/online.
Upravil/a magot dne 20-03-2012 11:57
|
|
|
|
Koty |
Přidané 20-03-2012 13:15
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Také vá trvalo tak douho, než jste objevili Ctrl+click?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
tramp |
Přidané 20-03-2012 13:42
|

Nováček

Příspěvek: 82
Založený: 05.10.05
|
ne , proč ? |
|
|
|
lochness |
Přidané 20-03-2012 14:45
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Koty napsal:
Také vá trvalo tak douho, než jste objevili Ctrl+click?
co znamena pojem "tak dlouho". Otevrit manual.pdf a najit stranku o FMB nezabere moc vterin.
---
Magote, prosim te, podle toho slova "vysyp" jsem nabyl pocitu, ze pro cistou verzi a CRT je informace o zmene parametru ve static.ini sice hodne zajimava, ale bezcenna. Je to tak?
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-03-2012 19:12
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
lochness napsal:Magote, prosim te, podle toho slova "vysyp" jsem nabyl pocitu, ze pro cistou verzi a CRT je informace o zmene parametru ve static.ini sice hodne zajimava, ale bezcenna. Je to tak?
Ano. Toto nastavení by mělo být v FMB, logicky, ale není. |
|
|
|
lochness |
Přidané 20-03-2012 20:02
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
a tak to je skoda, ve FMB by se to opravdu hodilo. par scenaru, kdy se objekty na kopci nabizeji, by se urcite naslo. diky za info magote
|
|
|
|
saldy |
Přidané 02-07-2013 11:52
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Potřebuju světlo umístit do výšky, tak aby nebylo na zemi ale šlo umístit na vrchol majáku. Viděl jsem to na DF mapách, takže to nějak udělat lze. Ví někdo jak na to? |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 02-07-2013 11:57
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
myslím, že pomocí klávesi [F4]. Musíš ale nejdříve přepnout [Enter] |
|
|
|
FK_Stern |
Přidané 02-07-2013 11:59
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 167
Založený: 08.10.09
|
BP_Tyrl napsal:
Ctrl+F1 -F3 nastavuje rychlost posunu. Ctrl+F4 zvedá objekty, ale jen světla a kouře.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 02-07-2013 15:12
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
pro ty, co si to nezapamatují - je to v nějakém konfigu v rootu sturma v sekci [FMB] (nebo tak nějak)
tak je to v conf.ini:
[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30
Ctrl C=mis_copy
Ctrl X=mis_cut
Ctrl V=mis_paste
[MouseXYZ]
MouseMiddle=Amove
MouseRight=XYmove
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
F4 MouseRight=Zmove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove
Upravil/a Hoper dne 02-07-2013 19:00
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
batoh |
Přidané 07-07-2013 22:30
|

Uživatel

Příspěvek: 1047
Založený: 29.06.10
|
Dotaz na chování AI nepřítele Bf109F4 při souboji v kopcích: Moc se této verzi Fridricha mezi kopce nechce. Prosím o Vaše názory. Vytvořil jsem ve FMB pár dogfight misí podle ukázkové mise MountainFight. Jak může, Bf109F4 leze nahoru a pryč ze sevřených údolí. Volil jsem proti němu Tomahawk IIb, P40E, Spitfire Vb 12lbs, Jak 1B aj. Dělám něco špatně? Vstupní výšku strojů jsem dával stejnou, všichni nepřátelé na úrovni esa. Zkoušel jsem různé kombinace. Vedle F4 jsem proti sobě volil Zero, I-15bis, Bf109F2, G50 aj.,ty se se mnou šavlovaly kopce nekopce. Nepíšu to do bugů, nepovažuju to přímo za chybu. Děkuju za názory! |
|
|
|
frantak |
Přidané 09-07-2013 18:30
|

Nováček

Příspěvek: 56
Založený: 29.09.10
|
Mám dotaz. V FMB je u letadel kolonka zrození. Nepřišel jsem na to k čemu to je dobré. Letadlo by se mělo narodit, ale mě se nerodí. |
|
|
|
lochness |
Přidané 09-07-2013 19:57
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Zatracena cestina. Ja tam nic jako zrozeni nenasel. Teda par polozek tam je, ale ty maj delsi nazev. Jestli je to u statickych letadel a je tam neco jako Povolit zrozeni v DF, tak pak by to melo byt to, ze do tohoto letadla se muzou rodit zivi piloti, pokud si vyberou presne tenhle typ stroje.
|
|
|