December 22 2024 06:42:47
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Perfect u Radeonu 9800 Pro
CW_boZZda
Tak jsem upgradoval svůj IL-2 HW a koupil Saphire Radeon 9800Pro.

Takže nyní mám:
Athlon XP 2800+
768MB Ram (400MHz)
Saphire Radeon 9800Pro 128MB 256-bit (jádro 380, paměti 680)

No a otázka na vás všechny. Jak máte nastavený PERFECT?
Já jsem s tím trošku elaboroval a zjistil, že nejpěknější barvičky mám s Catalisty 5.12 bez CCC a staré dll. S těmi novými se mi bortí občas textury. Jenom tak probliknou. No ale voda vypadá stejně pořád moc pěkně Pff

No a teď moje nastavení pro ila je:

Rozlišení:

1024*768@32bitů

[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/OGL.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/PFsetup.jpg[/img] is not a valid Image.

No a conf.ini mám

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=1

Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17
Water=0

ForceShaders1x=0
Effects=0

PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0

S tímto nastavením krásně vidím letadly z výšky a Blackdeath mám průměr 40fps a při online mám cca 40-70fps.
Vzhledem k tomu, že mám tuto kartu teprve chviličku, tak mi prosím poraďte jak to nejlépe nastavit. Respektive jak to máte nastavené vy?

Díky moc
Upravil/a CW_boZZda dne 09-01-2006 19:57
 
http://www.czechwings.com/
Rufu
Když jsem ho donedávna měl ,používal jsem 1280/960 4x anizo a všechno kromě odlesků a mraků naplno,vodu na 1,podívám se v zálohách po configu.
 
Wardog
V souvislosti s nastavováním graf.karty,bych jsem se chtěl zeptat co znamená to "Dočasné vyhlazování" v nastavení SMOOTHVISION ?

Dále jsem si ještě všimnul,že máš stažený hodnoty "Předvolba textury" a "Úroveň podrobnosti mipmapy". Já jsem tohle měl vždycky na max na Kvalitu.Jaký má tohle dopad na poměr vzhled/výkon ?

Myslím tím nastavování přímo v Catalystech, ten obrázek č1. ,ne ve hře.
 
CW_boZZda
Nemám ani páru. Nepoznávám nějaký rozdíl. Ale mám dobrý pocit, že by to mohlo běžet rychleji. No a ono je to pořád stejný :sm29:
 
http://www.czechwings.com/
WT_Flan
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja :-) Ja mam jen 256 mb pameti navic.
Litam s ruskymi WarCat 5.9.XT drivery, stare knihovny, ruzne sem tam neco zkousim neco v Ilu prepinat, jestli to neco udela, aktualni nastaveni :

TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=1

Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=1
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=8
Water=0

ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Effects=1

 
CW_boZZda
Tak začínám přemýšlet, jestli těch 256 MB ramky nedělá fakt hodně u perfectu :/ Jde to nějak zjistit?
Já zkoušel taky ty WarCaty, ale v podstatě ty standart catalisty jsou stejně rychlé a barvy se mi taky líbí. Takže to tak nechávám. Ják jsi na tom s fps u Blackdeath a na online?
 
http://www.czechwings.com/
WT_Pedropan
WT_Flan napsal:
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja ...


Flanděrko, vypni si ještě Effects. Jestli se rozprskneš ve vodě s dokonalým grafickým efektem není až tak důležité, ale nějaké FPS to přidá...Šklebící se

Mám to na nule a gejzíry, které vyrábím, jsou dostatečné...:sm19:
 
http://www.wtigers.org/
CW_boZZda
WT_Pedropan napsal:
WT_Flan napsal:
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja ...


Flanděrko, vypni si ještě Effects. Jestli se rozprskneš ve vodě s dokonalým grafickým efektem není až tak důležité, ale nějaké FPS to přidá...Šklebící se

Mám to na nule a gejzíry, které vyrábím, jsou dostatečné...:sm19:


Co ty máš a jak to máš nastavení? Hoď to sem prosím.
 
http://www.czechwings.com/
LesniHU
Wardog napsal:
V souvislosti s nastavováním graf.karty,bych jsem se chtěl zeptat co znamená to "Dočasné vyhlazování" v nastavení SMOOTHVISION ?
Pravdepodobne jde o temporal antialiasing (nejsem expert v ceskych prekladech).

TAA je metoda, jak pri dostatecnem fps udelat ze zapnuteho antialiasingu vizualne lepsi (tj. treba 2*AA bude vypadat jako 4*AA). Jde o to, ze se meni maska samplovani vzorku pro AA mezi sudym a lichym obrazkem. Asi takhle (za obrazek podekujme x-bit labs):
[img]http://www.xbitlabs.com/images/video/r420/temporal_sheme.jpg[/img] is not a valid Image.
Vyuziva se toho, ze pri dostatecne vysokem fps nam oko dva nasledujici obrazky slouci. Pri nizkem fps by byl efekt viditelny (hrana by se jakoby chvela), takze se automaticky vypina pri fps mensim nez tusim 60. Z principu funkce tedy vyplyva, ze se neda zachytit na screenshotech - bud chytite sudy, nebo lichy obrazek, nikdy ne oba dohromady.

Takze to muzete klidne nechat zapnute, ale pokud nemate dost fps a zapnuty fsaa, bude to nevyuzite. V opacnem pripade ziskate lepsi antialiasing vlastne zadarmo (bez ztraty vykonu).
 
kukulin
CVS_boZZda napsal:
Tak jsem upgradoval svůj IL-2 HW a koupil Saphire Radeon 9800Pro.

Takže nyní mám:
Athlon XP 2800+
768MB Ram (400MHz)
Saphire Radeon 9800Pro 128MB 256-bit (jádro 380, paměti 680)

No a otázka na vás všechny. Jak máte nastavený PERFECT?
Já jsem s tím trošku elaboroval a zjistil, že nejpěknější barvičky mám s Catalisty 5.12 bez CCC a staré dll. S těmi novými se mi bortí občas textury. Jenom tak probliknou. No ale voda vypadá stejně pořád moc pěkně Pff

No a teď moje nastavení pro ila je:

Rozlišení:

1024*768@32bitů

[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/OGL.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/PFsetup.jpg[/img] is not a valid Image.

No a conf.ini mám

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=1

Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17
Water=0

ForceShaders1x=0
Effects=0

PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0

S tímto nastavením krásně vidím letadly z výšky a Blackdeath mám průměr 40fps a při online mám cca 40-70fps.
Vzhledem k tomu, že mám tuto kartu teprve chviličku, tak mi prosím poraďte jak to nejlépe nastavit. Respektive jak to máte nastavené vy?

Díky moc




Co máš přesně za kartu? Mám taku saphire R9800 pro a jede mi to core 391, mem 364, mám tam hozenej bios z 9800 XT a ja pustím pamětí na víc, tak to neuchladím, nepoužíváš vodní chlazení?:sm12:
 
kukulin
Sorry , mám TAKY, ne taku, zbytek chybek je odvisly od mnozstvi vypiteho piva.
 
CW_boZZda
no Paměti jsou DDR Úsměv takže x2. Takže ti paměti jedou na 728MB Úsměv
Vodníka nepoužívám.
hele jak nastavíte, abyste na mapě viděli letadla letící v 500m a vy jste v 5500m Úsměv Na mapě je 16:00. Já nevidím ani prd s normálním pohledem!!! :sm19:
 
http://www.czechwings.com/
kukulin
jj DDR já hlava skopová:upsetw:
 
VGR_Ghost
CVS_boZZda napsal:
no Paměti jsou DDR Úsměv takže x2. Takže ti paměti jedou na 728MB Úsměv
Vodníka nepoužívám.
hele jak nastavíte, abyste na mapě viděli letadla letící v 500m a vy jste v 5500m Úsměv Na mapě je 16:00. Já nevidím ani prd s normálním pohledem!!! :sm19:


Pořiď si Nvidii. Šklebící se Já zcela zřetělně na na GF6600GT vidím letadla letící těsně nad zemí z cca 6000m+. A to v 16:00. V 17:00 je to už horší, to tak z 5000m. Ale ono dost záleží taky na očích. Šklebící se
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
CW_Foxl
Mam taky GF6600 a ve 12 hodin je to pohoda, ale ve tri uz vidim z tyhle vysky leda hovno. Muzes Ghoste pls hodit jak to mas nastaveny v configu. dik
 
CW_boZZda
Tak pánové ať se nedohadujeme. Hoďte sem screenshot jak vidíte ty letadla. Ve full mission builderu jsem udelal mise. Tak je zkuste a schválně. Nad vodou vidím jakš takš, ale nad zemí se mi to ne a nedaří nastavit tak, abych viděl krásné tečky.

Tady je ta mise
Upravil/a CW_boZZda dne 11-01-2006 02:08
 
http://www.czechwings.com/
WT_Pedropan
CVS_boZZda napsal:
Tak pánové ať se nedohadujeme. Hoďte sem screenshot jak vidíte ty letadla. Ve full mission builderu jsem udelal mise. Tak je zkuste a schválně. Nad vodou vidím jakš takš, ale nad zemí se mi to ne a nedaří nastavit tak, abych viděl krásné tečky.

Tady je ta mise


No jóóó, boZZďáku, když ty chceš číííítovat....Šklebící se

A k mému nastavení:
Kartu už nemám, protože jsem měl Sapphire 9800PRO 256MB, a ty, jak známo a na mém příkladu protvrzeno, se přehřívaly a posléze odpochodovaly do kytek...:sm27:
Což se mé kartě stalo asi po roce a oni mně dali náhradou X800XL...:lol:
Ale i tak jsem měl naprosto primitivní default nastavení, protože tomu prd rozumím a tak jsem to nechal na PC (je chytřejší...)
A s viditelností si vrásky nedělám, beru to jako v reálu. Kochám se krajinou a někdy holt to éro nevidím...Šklebící se, stejně jak to bylo ve skutečnosti...Cool
 
http://www.wtigers.org/
Ucho
WT_Pedropan napsal:
..Sapphire 9800PRO 256MB, a ty, jak známo a na mém příkladu protvrzeno, se přehřívaly a posléze odpochodovaly do kytek...:sm27:
Což se mé kartě stalo asi po roce a oni mně dali náhradou X800XL...:lol:


ty samé se 128MB taky?? Že bych začal po dvou letech reklamovat :-)

Jsem s tou kartou v poslední době nespokojenej, koupil jsem na ní superchladič - bez nějakého velkého efektu, 5.XX jsou pro mě nepoužitelné a i s klasikou 4.10 mi to někdy blne do rozpadu textur a tuhnutí hry za letu :-/

BTW Bozzďo to je hodně i vočima Mrknutí
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
WT_Pedropan
CSL_Ucho napsal:
ty samé se 128MB taky?? Že bych začal po dvou letech reklamovat :-)


Pokud jsem něco přečetl na fórech specialistů, tak touhle neřestí trpěly právě 256ky.
A nezkoušels ty ovladače, které používá Flan? Je s nimi spokojenej. Je fakt, že někde jsem pochytil, že ovladače 5.xx začaly na starších kartách topit. Jenže 4.10 mně doma dělaly přesně to, co popisuješ...:sm19: a na stařičkém Radeonu 9600PRO 5.6 netopí.
Prase aby se v tom vyznalo...:confused:
 
http://www.wtigers.org/
1stCL_SaBot
nekdy staci trosku pridat jas bo gammu a je to lepsi :sm43:
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

36,120,356 návštěv