Tak pro začátek pár odkazů: http://allaircraf...ce325e9a8d
http://www.youtube.com/results?search_query=3ds+max+tutorial+building
http://www.youtube.com/results?search_query=3ds+max+tutorial+airplane&suggested_categories=1%2C24%2C26%2C28&page=2
No tak ty poslední mě jaksi nejdou vložit napřímo, ták alespoň takto.
Ve předu je ground level, pak je řada lodů, řada stínů a vzadu kolizní model. Kolizní model je rozdělen na 7 částí.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/lody-2.jpg[/img] is not a valid Image.
SkinHi.tga, 512x512 pixelů, 32bit, v pravo je ukazka alfy
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/SkinHi-1.jpg[/img] is not a valid Image.
SkinMid.tga, 256x256 pixelů, 32bit, v pravo je ukazka alfy
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/SkinMid.jpg[/img] is not a valid Image.
SkinLo.tga, 128x128 pixelů, 24bit, Nesmí mít alfu!
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/SkinLo.jpg[/img] is not a valid Image.
Konfigurace Mono.cfg souboru (slouži při převodu modelu do meshe)
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/cfg.jpg[/img] is not a valid Image.
Konfigurace live.sim
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/Livesim.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 12-12-2010 21:00
hmmm, jeden objekt a takovejch věcí
Zítra mám volno, pokusím se něco jednoduchýho stvořit, třeba patník. Zkoušel jsem letmo jednoduchej kostel. Výsledek vypadal ale jako mešita po náletu. Chápu Petrase a jeho oteklý letadlo
a kolizní model - on bere, to co je vidět (červené) nebo bere celou "krychli" (viz třeba prostor, co "zbude" kolem střechy) ?
nebo se právě ten kolizní model musí udělat tak, aby tam ty slepé části nebyly ? :)
a díky za ten obrázek
sice má Olda pravdu, že něco takového nepotěší ;), ale mám představu, co by mělo být vidět a co ne pro různé LODy...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hele kluci, otázka: Když mám například kolo u auta, ( představované třeba dvanáctihranem ) které nemá viditelné spojení s karosérií, mám ho přes booleovské funkce (Unify) spojit s hlavní částí modelu? nevadí že model je jakoby z více nespojených věcí ?
Otázka 2: ten Ground Level, to jsou jen dva obyč trojúhelníčky kolmo na sebe ? Nebo je to nějaký spešl druh objektu v Maxu ?
Dík za rady.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
Co se týče Stínového modelu, tak u jednoduchých objektů jsou zbytečné, páč ho dokáže udělat Msh Converter. Ale jelikož máme k dispozici modovaný Msh Converter, tak je lepší je udělat, aby byly vidět, páč u toho modovanýho Msh Convertoru to jisté není.
To Pavel: Teoreticky ne. Ale pak se Ti rozšiřuje zápis s množstvím částí modelu při převodu do ILa. Nemusíš pro spojení částí modelu spojovat přes Boolenovské operace. Stačí v základním Meny použít Attach pro spojení, nebo Detach pro odpojení, pokud je potřeba. Pokud budeš ovšem model mapovat, jw mnohwm pohodlnější ho mít pospojovaný.
Není potřeba vše řešit tvarem, které Ti přidají polygony. Chce to popřemýšlet, co se dá nahradit texturou.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/Hraninsloup.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/Hraninsloup1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/Hraninsloup2.jpg[/img] is not a valid Image.
Ale to víš že měl Ono to vůbec nevadí. Jen si ho v klidu sfoukni znovu. Víš, co já se ze začátku nadělal jeden objekt znova a znova, než to bylo celkem ok? Začátky holt lehké nejsou. Kdo však vydrží, bude odměněn A neboj se, udělat jeden kvalitní objekt s texturou není vůbec chvilková uáležitost
Tjurmo, základy Barči jsem dělal celou sobotu(asi tak 6x)
abych večer "přišel" na to, že bych to mohl dělat úplně jiným způsobem...
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.