tak tady jsem ti založil vlákno jen a jen pro tvé otázky, tak směle do toho ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
děkuji pěkně takže momentálně jsem zoufalý z toho že průměrně se vracím na letiště s dvěmi až třemi sestřely (s většinou běžných letadel FW,BF,Ta,spit,LA,Jak,ki,zeke,mig,george,jack atd atd ... ), ale to jen do té doby než sednu do nějakého nablýskaného amerického éra...
Pak mi nastane opravdu peklo (konkrétně mluvím o P-51 s tím lítám nejvíc když už americký kulomety)... jsem hodně rád když sestřelím jednoho za let (většinou někdo co to viditelně letí poprvé a letí rovně, nezatáčí a ignoruje moji palbu).. celou dobu mám pocit že mě letadlo nemá rádo a nechce poslouchat, když už někoho dostanu před sebe a dávkuju ho tak se modlím abych mu zasáhl pilota nebo trefil motor protoože jinak mi připadá že ho snad lechtám.. Když potkám někoho se stejnou výškou nedejbože větší tak radši hned otočím a uteču a bla bla bla bla už mě to nebaví psát prostě sem chtěl říct toto : Nechápu v čem sou dobrý americký letadla, jo sou rychlý a dobře ovladatelný ve velkých rychlostech ale to by bylo dobrý kdyby místo těch 13mm kulometů nebo co byly aspoň 20mm kanóny protože ve velké rychlosti mi o žádným snajprování nemluvte ( Fockewulfovy krásně stačí jeden zásah do křídla a většina letadel vesele letí ve spirále vstříc zemi)... při amerických mi přijde že potřebuju do něj vystřílet polovinu nábojů abych je nějak sundal a to znamená že musím být za ním to znamená manévrovat za ním s hůř manévrovatelným letadlem což znamená že mě může přemanévrovat anebo i když ho sestřelím tak budu bez energie někde nízko což znamená okamžitá smrt v něččem takovém jako P51 nebo F6F ... tákže bych byl rád kdyby mi někdo poslal nahrávku z nějaého pořádného serveru jako třeba Skies of Valor, War clouds nebo aspoň UKdedicated1 (ne cvičné servery jako Skies of Fire nebo RCAF tam se to dá sundávat i s p 11 c) jak sundává jednoho za druhým s wildcatem nebo mustangem nebo corsairem, P47 nebo prostě něčím takovým Do té doby nevěřím že se s tím dá seriózně lítat a jak tu píšou lidi že americký sou nejlepší tak to radši neříkám nic nebo bych se zase naštval
PS : Bombardér sem s tím zkoušel sundat jednou a naposled po vystřílení všech nábojů ze všech možných úhlů do křídla trupu a všeho tak mi letěl dál a vesele mě ignoroval až na zadního střelce (konkrétně betyna) ..
Oni ty americké vehementy na manévrový boj moc nejsou , jsou určené především pro Boom an Zoom. Ohledně mustangu neumím poradit tohle éro moc nemusím jediná taktika která mi u něho vyhovuje je klasický dvoučlený roj a nehnat se do žádných kroutících orgijí prostě jen opatrně tahat a snažit se udržet rychlost ....
Ještě k těm zbraním , jakou máš nastavenou konvergenci zbraní ?
problém bude právě v tom, že u kanonů ti dost často stačí zásah "kamkoliv"
u půlčíků, pokud se netrefíš ve správný okamžik (konvergence), tak na odolnější letadla ti to je na prd
takže s amíkama mířit a střílet ve chvíli, kdy sbíhavost je největší
což se musíš naučit - videa možná budou hezká a efektní, ale pro nácvik střelby (krom předsazování) ti budou na dvě věci
jen tak mmch - víš proč měli amíci takovou zásobu nábojů ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Pošteluj konvergenci zbraní aby se střely setkávaly ve vzdálenosti, ze které běžně střílíš a těch 6 laufů do jednoho místa už svou práci odvede. Zbytek už je jen o cviku.
ano ano já vím jde to ale PROČ PROČ se tak trápit když můžu vlézt do TA 152 které je snad ve včech ohledech lepší než všechna americká letadla dohromady (jmenujte jednu vlastnost co mají amící lepší oproti tomu) a tečkovat s 30 mm kanónem , bez větší námahy mít klidně i 6 sestřelů když se poštěstí... o to mi de ... s TA nebo FW lítáš od jednoho letadla k druhýmu a děláš z nich šroty na jeden přelet přo BnZ ale s amíckým než někoho dostanu tak sem skoro na zemi bez energioe a můžu tak akorát letět na letiště doufajíc že si mě nikdo nevšimne proč tam ti amíci nedali kanóny ? pěkně mě štvou... Jinak stále platí že kdo mi předvede nahrávku jak kosí online s mustangem aspon 3-4 sestřely za let má u mě cenu zlatého mustanga roku
Prostě německá éra jsou kvalitní dobře vyzbrojená snadno ovladatelná ... vzato kolem a kolem jsou to letadla pro blbce ( pokud při jejich používání dodržuješ železnou kázeň , jsou to dokonalé vražedné stroje )
Ale pokud dokéžeš s mustangem kosit neřátele a přežít tak jsi pan pilot a svědčí to o tvých zkušenostech a schopnostech .....
Ps: píšu tady svémoudré sra**y a přitom chcípu ve středních výškách při zuřivé ploché zatáčce s čímkoli...
Upravil/a ZVP_Hekite dne 07-09-2010 21:33
Píšeš celkem rozumně, docelse divím, že ti to s americkými letadly nejde.
Ta 152 je dost slabý u země. Tam je Mustang rychlejší, možná i pozdní P47D. Kdyby v ILovi byly pozdní P47M a P51H, pak by pro ně jejich současník Ta 152 H znamenal menší oříšek, než pro současná ILovská letadla.
Co jsem si všiml, když jsem se před mnoha lety věnoval Amíkům do hloubky (i když já se věnoval hlavně P47, Mustangu méně), hlavní důraz bylo třeba klást na střelbu (taktiku útoků jsem znal z německých letadel). Hlavní výhoda tkví ve faktu, že Mustangy i P47 jsou ve velkých výškách proti německým letadlům de facto nesmrtelné (s výjimkou Ta 152). S P47 jsem se učil střílet na velkou vzdálenost, výrazně vyšší, než s německými letadly. Konvergence tak na 500 m byla ideální. Pravdou ovšem zůstává, že pokud o tobě nepřítel ví, uhne se velice snadno. Americká letadla jsou na spolupráci závislá podobně jako německá s tím rozdílem, že německá jsou nebezpečnější nepříteli a americká bezpečnější svému pilotovi. Pokud létáš především s ohledem na množství sestřelů, pak ti Američan nikdy neposkytne to, co stroj Luftwaffe či RAF, pokud ale létáš na streaky, tj. sestřely na jeden život, pak jsou americká letadla skvělá.
Myslím, že ani dnes by pro mě nebyl větší problém s Mustangem ty 3, 4, nebo i 5 sestřelů přivézt. Ale ve stejný situaci pod hlavněmi MG 151/20 může těch letadel padnout třeba i 8 (a před lety, když jsem ještě uměl rozumněji bojovat, i víc). Jenže těch 3 - 5 amerických sestřelů nebude představovat zdaleka takové riziko. Doufám, že jsem to vyjádřil uchopitelně
Sawe, skusím sehnat něaký track ze své sbírky z AH nebo tak něco...
Ale základ u mustanga je létat rychle... když si vezmeš třeba P51C/D
letíš vysoko koukáš okolo a najednou vidíš befko co si to brouzdá v 4-5km, libovka srovnáš si ho, abys ho měl zhruba ve směru tvého letu, rozjedeš se na něj v rychlosti klidně 500+ a už ze vzdálenosti klidně 800m pustíš kulomety, když se trefíš ( dá se to naučit ) uvidíš na Bfku po trupu skákat jiskry... křídlo urazíš málokdy, ale pilot befka je na tom většinou hůř než to vypadá.... např. raněný,bez kontrolsů, motor poškozeny...
A je tu jedna taková exotická mašinka... mustang mk3, to je něco trochu jiného mustang do nižších výšek, je to takový FW
Jinak si myslím, že nad tím docela správně přemýšlíš jen ti P51 nepadla do ruky... jestli máš prográmek Il-2 compare podívej se na rychlostní grafy a hned pochopíš :-) jinak souhlasím s tím co tu napsal Fučida výše... :-) je to libový stroj... se kterým jsem se v 95% vracel nepoškozený domů
Pokud někdo chce spektakulární výbuchy a hořící oběti, nejsou americký éra ta pravá volba. Ono záleží proti komu lítáš, jestli proti LW a nebo Japíkům. Proti Fw je to složitý, ta mrcha snese hroznou nakládačku (střílej na kořen křídla ), proti befku už to vypadá líp. Nejlepší je střílet na motor a nebo mu pustit dlouhou dávku mírně zespoda do centroplánu, často pak befko zapálíš. Proti Zeru atd. je to dá se říct pohoda, Japíci krááásně hořej. Ideální je mířit jim na kořen křídla nebo kabinu. Z toho plyne, že nestačí trefovat jen letadlo, ale mířit na určitý části. Samozřejmě můžeš sprejovat a modlit se že něco trefíš, pak ale nečekej spoustu sestřelů.
Aby byl někdo NADPRŮMĚRNĚ úspěšnej v US letadlech, tak musí bejt NADPRŮMĚRNEJ střelec. Jinak se v nich většinou lítá stejně jako s fokáčem, takže žádná věda.
Díky všem za reakce, vydedukoval sem z toho že Mustang je za cenu bezpečí pilota nebezpečnej jak krabice s koťaty viz. videa od tomika konkrétně P51 vs 4 bandits.. týpek eso jak svině ale 45 minut se tam honí s Bfkama a fockewulfama všechny 3x nahituje ale nakonec má jeden sestřel a to ještě moh být rád že mu to Bfko náhodou vybouchlo. No nastavil sem si podle toho Klingstoerma konvergenci na 130 a zblízka to má celkem silný hity, po ránu sem to zkoušel na RCAF (já vím.. ) serveru a měl sem 2 skoro tři sestřely(to poslední byla nesmrtelná lavočka) s kterou sem se bohužel díky mému stylu létání ( všechno co trefím musím dorazit) dostal do nepříjemného manévrování a skončil sem ve vývrtce a následně mě museli seškrabávat z pláže.
Mám to nahrané kdyby měl někdo čas a podíval se a zkritizoval byl bych rád
http://uloz.to/5787368/p51asdf.ntrk
jinak to létám na klávesnici což může být důvod proč mi to s americkýma nejde díky velké citlivosti tlačítek se nedá udržet nic v gunsightu delší dobu
Upravil/a Sawe dne 08-09-2010 10:51
Sawe napsal:
.......s kterou sem se bohužel díky mému stylu létání ( všechno co trefím musím dorazit)......
Ono sprejování na velkou vzdálenost je většinou neúčiné. Asi kvůli nižší průraznosti po určité době letu. Co jsem si snížil konvergenci na 120 m mi úspěšnost střelby celkem stoupla. Osobně spíš preferuji se za někoho přiblížit osolit a hbitě zmizet do neznáma. je pravda, že na DF servech ti nejspíš poškozený letadlo nějakej zoufalec dorazí, ale ty stejně víš že to je tvůj sestřel. Kdežto snežit se o totálku většinou vede ke smutným koncům.
Upravil/a BP_Tyrl dne 08-09-2010 17:52
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.