Návody
|
Stoupa |
Přidané 17-06-2010 16:06
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
>>STATICKÉ OBJEKTY<<
>>ÚPRAVA KOKPITŮ<<
>>JAVA<<
>>ALFA<<
>>METASEQUIA<<
Pokud je návod nesrozumitelný nebo najdete lepší způsob jak ho zpřehlednit neváhejte a pošlete mi vaší úpravu přes PM.
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2011 00:56
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 18-06-2010 19:23
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Nová verze návodu. Upraven text, vzorový model a textury.
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 04-07-2010 04:03
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Nová verze, menší úpravy.
|
|
|
|
Uzin |
Přidané 04-07-2010 08:58
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
3ds max 9 je placený. Lze použít open source gmax ? Funguje pro něj konverter ? Dík za návod. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 04-07-2010 12:35
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Ti co hledají Maxe nechť prolezou uloz.to.
Upravil/a Stoupa dne 04-07-2010 17:31
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 21-07-2010 20:01
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Přidán nový manuál "Úprava kokpitů"
Upravil/a Stoupa dne 16-08-2010 00:58
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-07-2010 23:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Skvělá práce. Díky. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 22-07-2010 21:35
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Nová verze návodu na Úpravu kokpitů. Místo imf2bmp programu zvolen View IMF, upraven text o převodu *.tga textur.
|
|
|
|
Pavel K |
Přidané 24-07-2010 16:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
Stoupo díky za podrobně popisované postupy, napsat to v angličtině, máš mezinárodní ohlas zajištěný
Jinak SFS Extractor je už ve verzi v20 beta12 k dispozici na SAS, změny kosmetický, dokáže odevřít víc sfs souborů najednou, trochu updatnutý filelist. Kdo by ho chtěl a nemá na SAS účet ať mi pošle PM. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 24-07-2010 17:36
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Upraven návod na Úpravu kokpitů, přídán odkaz na nový SFS extractor viz. Pavel K.
P.S.: Je-li tu někdo, kdo má čas, umí anglicky a rád by něco udělal pro komunitu okolo ILa nechť se pokusí o překlad manuálů. Určitě budou rádi.
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 23-06-2011 01:57
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Přidán návod na JAVU
|
|
|
|
magot |
Přidané 23-06-2011 23:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
jen tip ... DJ java neumí dobře číst javu z ILa, kód který ukazuje v náhledu není mnohdy úplný a tak nadělá spoustu chyb.
Použij program JODE nebo JAD decompiler, ty dělají čistou práci. |
|
|
|
MaP |
Přidané 24-06-2011 02:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 190
Založený: 07.09.09
|
magot napsal:
jen tip ... DJ java neumí dobře číst javu z ILa, kód který ukazuje v náhledu není mnohdy úplný a tak nadělá spoustu chyb.
Použij program JODE nebo JAD decompiler, ty dělají čistou práci.
Malá poznámka - DJ Decompiler používá JAD (a JODE je zastaralé), takže si jima moc nepomůžeš. Možná zkusit nějaký z těch novějších dekompilátorů (třeba JD). DJ má ale tu výhodu, že obsahuje i jednoduché IDE a člověk pro jednoduché úpravy nemusí startovat obludy typu Eclipse.
Navíc u DJ (tedy ve skutečnosti JADu) vím jaké věci mrší a jediná chyba, která mě hodně potrápila, bylo chybějící přetypování. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 24-06-2011 08:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Z toho odkazu >>STATICKÉ OBJEKTY<< nelze stahovat!
Aspoň mně se to nepodařilo.
Díky
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Fiks |
Přidané 24-06-2011 08:28
|
Uživatel
Příspěvek: 658
Založený: 28.08.10
|
Z toho odkazu >>STATICKÉ OBJEKTY<< nelze stahovat!
Aspoň mně se to nepodařilo.
Díky
Bez problému.Firefox 4 |
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-06-2011 10:43
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
i mně to včera šlo bez problémů
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 24-06-2011 10:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
>>STATICKÉ OBJEKTY<< Už se mi to podařilo stáhnout!
***
Dle Tvého návodu jsem pochopil jak otevřít .SFS soubor. DÍKY!
Mám jen dvě podotázky:
1. kde lze sehnat aktuálnější verzi filelist.txt.
2. jak mám dostat opravený soubor zpátky do .SFS
Abych byl konkrétní. Otevřel jsem si files.SFS, abych upravil češtinu v controls_ru.properties.
Vím, lze to obejít, dát soubor na příslušné místo v kořenu ILa.
Mne by ale zajímalo jak vytvořit opravený .SFS soubor.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 24-06-2011 11:07
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
rozbalit není problém, "problém" je to zabalit zpátky
stačí to takhle ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-06-2011 12:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
VGR_MaP napsal:
Malá poznámka - DJ Decompiler používá JAD (a JODE je zastaralé), takže si jima moc nepomůžeš. používám JODE a bez problémů celý ty léta, takže jsem si pomohl Ale je pravda že je to trochu komplikovanější na instalaci protože musí být v JODE instalována celá sub-struktura Ila. Obludám typu eclipse jsem taky nepřišel na chuť ač jsou velice šikovné, postačí mi poznámkový blok, když je kód komplikovanější tak použiju soft - ultraedit.
@von Pavel
SFS se zpátky nebalí, ale upravené soubory umístíš to do příslušné struktury složky MODS a hrá načítá nejprve odsud a zbytek ze SFS.
Upravil/a magot dne 24-06-2011 18:03
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 27-09-2011 01:01
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Návod na ALFU přidán. Je to odfláknutý já vim
|
|
|