Speciálka: Operace Cerberus
|
1stCL_Wolke |
Přidané 11-04-2010 17:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 200
Založený: 18.04.09
|
[img]http://i40.tinypic.com/1zxp5yu.jpg[/img] is not a valid Image.
Obrázek by Jimik. Velké díky, pane!
Je mi ctí Vás tímto pozvat na speciálku, na které jsem poslední dobou, ve spolupráci s Valherou, Fučidou, pbarrym, BlueLem a za velké podpory dalších Lionů, pracoval. Děkuju chlapi! Dále velké díky Tempíkovi, s kterým jsem spoustu věcí konzultoval jako s pilotem „z druhé strany“ . A velké díky Pacinovi, který byl velmi vstřícný, ochotný a speciálku bude hostovat.
Trocha historie…
Po svých toulkách Atlantikem jsou německé bitevní lodě Scharnhorst, Gneisenau a těžký křižník Prinz Eugen téměř rok blokovány ve francouzském přístavu Brest a stávají se preferovaným cílem bombardérů RAF. Jsou tam bombardovány více než 300krát a také poškozeny.
Hitler je přesvědčen o tom, že dojde co nejdříve k invazi Spojenců do Norska, proto musí Luftwaffe a válečné námořnictvo bránit tamější pobřeží proti případným útokům. Scharnhorst, Gneisenau a Prinz Eugen mají být přesunuty z Brestu na sever. "Pokud by se ukázal překvapivý průlom Lamanšským průlivem jako nemožný", vysvětluje Hitlerovi velkoadmirál Raeder, "bylo by nejlepší dát lodě do starého železa a jejich děla a posádky použít k posílení obrany v Norsku." Velení válečného námořnictva postavené před rozhodnutí, buď cenná bojová plavidla v Brestu úplně zničit, nebo přistoupit na riziko spojené s jejich proniknutím na sever, se rozhodne riskovat průlom přes La Manche.
Pod krycím názvem Cerberus vyplouvají bitevní lodě Scharnhorst a Gneisenau, těžký křižník Prinz Eugen a také několik torpédoborců a rychlých torpédových člunů ve čtvrtek 11. února 1942 z Brestu na moře. Je to zároveň nejsmělejší operace německého válečného námořnictva ve druhé světové válce. Tentokrát je štěstí na straně Němců; francouzský agent, který má sledovat v Brestu svaz flotily, selhává. Britská ponorka Sealion (Lt. Covin) je vlastními bombardéry donucena ponořit se a odplout. Průzkumný letoun Hudson nasazený Velitelstvím pobřežního letectva k hlídkování se musí z důvodu poruchy na radaru vrátit zpět do Velké Británie, rovněž tak letadlo hlídkující dále na východ.
Tak se podaří víceadmirálovi O. Cilixovi 11. února 1942 ve 22.45 nepozorovaně vyplout s těžkými loděmi, zajišťovanými pěti torpédoborci a 14 torpédovými čluny, třemi flotilami rychlých člunů, 21 hledači min, 22 minolovkami, 21 hledači ponorek a 37 dalšími pomocnými plavidly, s ochranou tvořenou 176 stíhacími letouny a těžkými stíhacími letouny 2. a 26. stíhací eskadry, později také ještě 1. stíhací eskadrou pod velením generála stíhacího letectva A. Gallanda. 12.Února v 11:45 se Britové teprve dozvídají o lodích a hon začíná…
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Datum: 23.4.2010
IP Serveru: 85.135.78.78:21000
(Skiny nebudou povoleny)
Verze Hry: UP 2.01 + MDS 1.13
(ke stažení zde: http://ultrapack....19ac92cadd)
TS:
Red: 57_OTU adresa: gz1.lbfree.net:8767 heslo:57otu
Blue: 1stCL adresa: 147.32.50.52:8769 heslo: lion
Časy:
Sraz na jednotlivých TS – od 19:30
Start serveru (a zároveň mapy) – 19:50
Start Blue – 20:00
Start Red – 20:15
Konec mise – 23:00
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Meteorologická situace pro kanál La Manche:
mlha, zataženo, základna mraků cca 500m, místy se mraky dotýkají země.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Royal Air Force
(celkem 24 stíhacích, 6 torpédových, 6 bombardovacích, 1 záchranný letoun)
Hlavní velitel: 606_Tempik
12x Supermarine Spitfire Vb /stíhací letoun/
Supermarine Spitfire Vb - 606_Tempik (BG-V)
Supermarine Spitfire Vb - 606_Hien (BG-U)
Supermarine Spitfire Vb - 606_Vocko (BG-C)
Supermarine Spitfire Vb - 606_Alllite (BG-Z)
Supermarine Spitfire Vb - VGR_Lekk (VG-L)
Supermarine Spitfire Vb - 606_Smis (BG-L)
Supermarine Spitfire Vb - VGR_Butys (VG-Z)
Supermarine Spitfire Vb - VGR_Tymur (VG-Y)
Supermarine Spitfire Vb - 310_Podrs (NN-A)
Supermarine Spitfire Vb - 310_Obluda (NN-B )
Supermarine Spitfire Vb - 310_Gringo (NN-G)
Supermarine Spitfire Vb - 310_Majkl (NN-L)
8x Supermarine Spitfire Vb (12lb ) /stíhací letoun/
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - 311_Upir (KX-U)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - 311_OTU_Chaindler (KX-Q)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - 311_Carlos (KX-K)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - 57_OTU_ajvn (JZ-A)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - I/JG1_Ivan (JX-B )
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - I/JG1_Adler (JX-A)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - I/JG1_Lori (JX-J)
Supermarine Spitfire Vb (12lb ) - Erg.I/JG1_Joker (JX-W)
4x Hawker Hurricane IIc /stíhací letoun/
Hawker Hurricane IIc - VGR_mha (VG-M)
Hawker Hurricane IIc - VGR_MaP (VG-O)
Hawker Hurricane IIc - Jirik (JX-J)
Hawker Hurricane IIc - Pajda (JX-P)
6x Fairey Swordfish /torpédonosný letoun/
Fairey Swordfish - 3.BAP_Rohlos (oZU)
Fairey Swordfish - 1stCL/pbarry ()
Fairey Swordfish - 311_Vont (KX-V)
Fairey Swordfish - VGR_Jimik (VG-U)
Fairey Swordfish - 3.IAP_Valec (M)
Fairey Swordfish - MK_Hombre (Red 8)
6x Douglas Boston /bombardovací letoun/
A-20C - 311_Tank (KX-G)
A-20C - 311_Pepno (KX-O)
A-20C - 310_Cibule (KX-C)
A-20C -
A-20C - AH_Permon ()
A-20C - VGR_BIVOY (VGB-2)
1x Consolidated PBY-5 Catalina /průzkumný a záchranný letoun/
Consolidated PBY-5 Catalina - Hoper (MHoL)
Náhradníci:
Luftwaffe
(celkem 20 stíhacích, 1 záchranný letoun)
Hlavní velitel: 1stCL/Fucida
12x Messerschmit Bf 109 F-4 1.32 ATA /stíhací letoun/
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - Max_FX (Schwarze 29)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - FK_Buba (Schwarze 3)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - 1stCL/Kurtis (Schwarze 10 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - (E)CL/Wolnas (Schwarze 4 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - 1stCL/Jamamoto (Weiße 9 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - (E)CL/Bierglas (Weiße 10 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - (E)CL/Shade (Weiße 11 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - (E)CL/Kouty (Weiße 8 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - CZS_Zmije (Blaue 68)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - CZS_Miki (Weiße 14 +-)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - CZS_Scharck (Farbe 59)
Messerschmitt Bf 109 F-4 1.32 ATA - CZS_Laugo (Weiße 13 +-)
8x Focke-Wulf Fw-190 A-2 /stíhací letoun/
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Fucida (<< +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - (E)CL/HANZ (Weiße 2 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Wolke (Weiße 3 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - (E)CL/Repa (Weiße 4 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Valhera (Weiße 5 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Novotny (Gelbe 78 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Wedge (Weiße 6 +-)
Focke-Wulf Fw-190 A-2 - 1stCL/Pospa (Weiße 15+-)
1x Arado Ar 196 /průzkumný a záchranný letoun/
Arado Ar 196 - 1stCL/Merten (Schwarze 13+-)
Náhradníci: (E)CL/Dartanan (Gelbe 4+-), Perugi (Gelbe 6+-)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žádost!
Prosíme piloty, aby dopředu uvedli znaky, pod kterými poletí. Důvod je prostý - bude zde na základě tracku uveden výsledek jednotlivých pilotů.
(Po speciálce je většinou ztráta zájmu pilotů na výsledku celého dění, proto bude oživeno).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pravidla:
Smrt
Piloti stíhacích letounů.............. smrt = konec
Piloti torp./bomb. letounů........... 1. smrt (poté start za 30 minut ze svého domovského letiště, ale nikdy dřív, než s celou svojí jednotkou),
2. smrt = konec (při zajetí stejná pravidla jako u smrti)
Piloti záchranných letounů ....... po smrti se vždy vrátí na své domovské letiště a startuje znovu.(ihned a do zblbnutí)
Vyskočí - li pilot
V případě výskoku nad nepřátelskou pevninou a v blízkosti pobřeží jedné či druhé (nepřátelské) strany (do 5 km)...
- je zajat a hra pro něj končí (nicméně žije a je o něj dobře postaráno).
V případě výskoku nad mořem (dále od pevniny) musí být zachráněn letounem.
- od chvíle zachránění pilota (jeho dovezení na základnu zách. letounu) může pilot znovu startovat, ale až s dalším startem své jednotky.
- pokud záchrana nepřiletí, může pilot startovat až za hodinu po svém přistání do moře (Zase až s dalším startem své jednotky).
Další
Nehody na letišti, smrti v lagu, disco a různé spory budou diskutovány a rozhodovány výhradně veliteli jednotlivých stran a mou maličkostí. Chat používat jen pro základní domluvu či mimořádné situace, Vaši životní story si nechte na jiná místa .
Je třeba se vracet na svou domovskou základnu. Pakliže se pilot z nějakého důvodu nevrátí na svou domovskou základnu (přistane na jiném letišti nebo v poli mimo sektor vlastního letiště), musí na další start čekat 30 minut a startovat smí až s novým startem své jednotky.
I po přistáním na vlastním letišti musí každý min. 15 minut odpočívat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozkazy:
Budou vypracovány na základě dohody hlavních velitelů a mé maličkosti.
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 23-04-2010 19:26
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-04-2010 17:29
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Jeden malý, hezký, výkonný...Fw 190 A-2
Marking: << + -
Danke
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Dartanan |
Přidané 11-04-2010 17:47
|
Nováček
Příspěvek: 88
Založený: 20.04.09
|
nahradnik F4 |
|
|
|
Merten |
Přidané 11-04-2010 17:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Ar 196 |
|
|
|
BIVOY |
Přidané 11-04-2010 18:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
Ahoj , prosím o Douglase - děkuji . |
|
|
|
repa |
Přidané 11-04-2010 18:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
tak jednu A2 tedy |
|
|
|
Max_FX |
Přidané 11-04-2010 18:59
|
Nováček
Příspěvek: 32
Založený: 07.12.08
|
Zdravim prosím jednu F4 :-)
jo oznaceni to je na Vas.
Upravil/a Max_FX dne 11-04-2010 19:43
|
|
|
|
1stCL_valhera |
Přidané 11-04-2010 19:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 316
Založený: 03.10.05
|
A2
markin : bílá 5
kluci, pište tam ten marking, s kterým poletíte. Je to napsáno v úvodním textu.. .jestli to teda celé čtete |
|
|
|
1stCL_Wolke |
Přidané 11-04-2010 19:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 200
Založený: 18.04.09
|
JJ, piště mi sem i vaše označení prosím. U Lionů jsem schopen to zjitit i sám, ale u ostatních letek či jednotlivců ne, tak to prosím ještě dopište. |
|
|
|
1stCL_valhera |
Přidané 11-04-2010 19:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 316
Založený: 03.10.05
|
Maxi, ty nelitas s zadnym oznacenim? Kazdy ma probuh sve cislo, ktere pouziva ve sve letce, ne? |
|
|
|
Kurtis |
Přidané 11-04-2010 20:08
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
No já bych si vzal Bf-109 F-4 - černá 10 |
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-04-2010 20:14
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
je možný napsat, na jaké mapě se to poletí ? případně (ideálně) poslat mis soubor, ve kterým budou jen letiště a počasí ? (velká letiště už obě strany v roce 42 znala, takže klidně i s těma :) )
a je možný napsat, co vše v JSGME je možné povolit ? (haken, 6DOF, textury...)
čas v misi je 11:45 ?
britská Catalina bude startovat spolu s ostatníma červenýma nebo by mohla už v těch 20:00 reál času ? Přeci jen průzkumáci hledali jak vzteklí hned ;) A i kdyby svaz náhodou našla před 20:15, zbytek červených by směl odstartovat až v těch 20:15...
když jsem u té Catalíny - uvažuju o ní ;) Jen škoda, že se to neletí na 4.10 - volal bych ještě po navigátorovi :)
Bohužel ale v současný době laboruju se šturmem, takže zatím pouze jako náhradník
případný kod: MHoL
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Wolke |
Přidané 11-04-2010 20:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 200
Založený: 18.04.09
|
Hoper: 11:45 v misi odpovída 20:15 v reálu. Mapa bude zimní kanál 42-45 (ta, kde má Doverská úžina cca 20 km). Zítra bych ti mohl poslat soubor, kde budeš mít daný počasí a vyznačená použitá britská letiště. Start 20:15 bude platit i pro catalinu, přibližná pozice lodí v té chvíli už bude známa z hlášení právě se navrátivšího pilota Spitu. S povolováním modů v JSGME nemám zkušenosti. Chtěl bych to udělat tak, aby MDS 1.13 museli mít všichni a další věci byly umožněny, ale dobrovolné . Pokud s tím máš zkušenosti, budu rád, když mi přes PM poradíš. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 11-04-2010 20:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Asi toho Bostona KX-G
BTW Bostona bude delat A-20C ? |
|
|
|
1stCL_Wolke |
Přidané 11-04-2010 20:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 200
Založený: 18.04.09
|
Tank: Bostona z roku 40 máš v nabídce v ILu. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 11-04-2010 21:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
edit: tak nic, prej uz opraveno
Upravil/a 311_Tank dne 11-04-2010 21:08
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 11-04-2010 22:15
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Do bostonu k Tankovi, proswím (KX-C)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
313_OTTO |
Přidané 11-04-2010 22:31
|
Uživatel
Příspěvek: 547
Založený: 03.10.05
|
Nechci bejt hnidopich pánové, ale KX a boston . Né dělám si srandu: Já chci taky, ale bez módů Mno nic, berte to jako výkřik do tmy |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 11-04-2010 22:35
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
Předběžně jednoho mečouna s doutníkem poprosim. Volací znak "oZU" pokud budeme RN jakože nic jinýho nám asi nezbude...
EDIT:Chybka...
Upravil/a 3BAP_Rohlos dne 11-04-2010 22:45
|
|
|
|
Hiltos |
Přidané 11-04-2010 22:44
|
Uživatel
Příspěvek: 863
Založený: 28.04.06
|
Do bostonu k Cibuli - JX-A |
|
|