Hledam sponzora ;-)
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2005 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Zdarec
Tak jsem pred casem dostal svoleni zverejnit nasledujici fotky. Nemam s tim nic spolecneho, jsem jen nahodny zvedavec ktery se primotal k fotkam a lidem kteri kolem toho behaji. Myslim ze i zde se najde dost slintajicich bernardynu
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_01.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_02.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_03.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_04.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_05.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_06.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_07.jpg[/img] is not a valid Image.
Pro ty kdo by chteli hned rozbijet prasatko:
výrobce: Podešva
subdodavatel draku: R4
rychlost: 260 km/h
max: 270 - 280 km/h
dráha: 150m
motor: Rotax 912 - 5200 1/min.
základní cena: 1.300 000 bez DPH
Jinak neni to rozhodne jedina pseudoreplika v ULL ktera se u nas dela. Podesva uz ma za sebou co vim ULL z226tku a jeden ze zdejsich pilotu pripravuje vyrobu spita Vb taky jako ULL + par dalsich kramu je ve fazi vyberu predprojektu u dalsi ceske firmy. Vyrova Mustangu v Kralupech uz jestli se nepletu skoncila. Jenze v podstate vse putuje do Ameriky, Nemecka a Francie. |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 26-11-2005 20:41
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
Složíme se?:lol::lol:
Jinak moc pěkný, moc pěkný, jen škoda že to nemá o pár koní víc.
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
Letka_13_Feroz |
Přidané 26-11-2005 20:57
|
Nováček
Příspěvek: 12
Založený: 29.09.05
|
Cutora nevies nahodou ci to splna predpis UL-2 ?
Inac hezky :sm40: |
|
|
|
jofe |
Přidané 26-11-2005 21:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Zdarec
Tak jsem pred casem dostal svoleni zverejnit nasledujici fotky. Nemam s tim nic spolecneho, jsem jen nahodny zvedavec ktery se primotal k fotkam a lidem kteri kolem toho behaji. Myslim ze i zde se najde dost slintajicich bernardynu
Pro ty kdo by chteli hned rozbijet prasatko:
výrobce: Podešva
subdodavatel draku: R4
rychlost: 260 km/h
max: 270 - 280 km/h
dráha: 150m
motor: Rotax 912 - 5200 1/min.
základní cena: 1.300 000 bez DPH
To je vcelku zaujímavý projekt! Viac info by nebolo?
Tá cena je bez motora a prístrojov?
Je možné na to nahodiť aj vlečné zariadenie? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2005 21:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Jasne ze je to UL-2. Cena by mela byt za zakladne vybavene letadlo. Tedy rychlomer, vyskomer, kompas, digitalni hodiny, palivomer a nejlevnejsi radio.
Coze, vlecne zarizeni na tohle?!? K tomu se to prece tezce nehodi. Na vlekani potrebujes relativne bytelneho, nezaludneho a snadno servisovatelneho delnika typu EV97 Eurostar, Koala, TL-132 Kondor, Jora nebo neco podobneho. Ale vyhonenej special se zaviracim podvozkem, vyokou cestovni rychlosti a relativne spatnym vyhledem dozadu na vlekani?
|
|
|
|
jofe |
Přidané 26-11-2005 21:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Inak ten podvozok sa mi zdá dosť krehký ( teda okrem ostruhy, o tú strach nemám :yes: ). Na nezpevnených VPD to bude asi problém. V AK máme Dynamica a už mu jeden maník poriešil príďák :mad:
Akú to má pádovku? |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2005 21:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Hele, ja o tom nic vic nevim. Co jsem vedel jsem sem postnul.
Podle UL2 by mela byt minimalka v pristavaci konfiguraci max. 65km/h a max. vzletova hmotnost 450kg. Predpokladam, ze tak jako ostatni podobne letouny se do tohoto ramce tip top vejde.
|
|
|
|
jofe |
Přidané 26-11-2005 21:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
AH_Cutora napsal:
Jasne ze je to UL-2. Cena by mela byt za zakladne vybavene letadlo. Tedy rychlomer, vyskomer, kompas, digitalni hodiny, palivomer a nejlevnejsi radio.
Coze, vlecne zarizeni na tohle?!? K tomu se to prece tezce nehodi. Na vlekani potrebujes relativne bytelneho, nezaludneho a snadno servisovatelneho delnika typu EV97 Eurostar, Koala, TL-132 Kondor, Jora nebo neco podobneho. Ale vyhonenej special se zaviracim podvozkem, vyokou cestovni rychlosti a relativne spatnym vyhledem dozadu na vlekani?
Ten Dynamic WT-9 ( 3.000 000 SK - robia to Prievidžani a v SE fy. COMP LET na to robí komponenty) v pohode vleká a až tak vyhonený špeciál to nie je! Tú maximálku 109 s R-912 v pohode zvláda a je to dvojsic. Stúpa to vo vleku podobne ako Z-326. Čo je na tom divné že má vlečná zaťahoací podvozok? Z-326 ho má tiež a ako vlečnú sme mali do 1992, než sme ju predali Z-526 AFS ( a to je troška iný plnokrvník )
Je pravda že pri vlekoch do vlny v 12 metrovom fučáku by sme sa asi pos*ali, alebo na tom urvali ocas! Má to len 300 kilovú poistku na vlečnom lane. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2005 22:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Proc se domnivam, ze to neni nejvhodnejsi k vlekani? Sam jsi odpovedel s tim dynamikem. Provoz z nezpevnenych, ruzne hrbatych ploch, velke mnozstvi vzletu a pristani... To si vyzaduje co nejodolnejsi konstrukci a podvozek, at ho pri provozu nekde v nejake dire nekdo neurazi. |
|
|
|
jofe |
Přidané 26-11-2005 22:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Za bežných termických podmienok je to vcelku slušná vlečná. Na závodochv Prievidzi dostala celkom slušný záhul a v pohode to prestála.
[img]http://www.freefly.sk/modules/FotoGaleria/albums/VETRONE/PMS2005/pmsr2005_30-05-2005_039.jpg[/img] is not a valid Image.
Viac info:
http://www.aerosp...
Upravil/a jofe dne 26-11-2005 22:40
|
|
|
|
Josef Ruhme |
Přidané 27-11-2005 02:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 10.10.05
|
Kolik stojí vyzbrojená verze? :shy: |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 27-11-2005 08:14
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Hergot chlapi, já ho chci! To by byl teprve dogfight!!! Asi půjdu vrátit prázdné flašky, abych měl alespoň základ...:jamamoto: |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 27-11-2005 10:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
woe, čutora, moc pěkné !!!!akorát bych s tím přistávat nechtěl jestli je to stejný kozel....a co akro s tím jde????
jinak super!!!jdu sázet sportku... |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 27-11-2005 11:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
No ja neviem. O Bf109 nejakú velkú miemku nemám. Jej letové vlastnosti vyžadovali skúsených pilotov. A ked sa pozriem na túto repliku, chuť sadnúť do repliky Bf109 ma prešla.
Podla môjho názoru ,Lepšie by bolo a bola by aj odvaha ,keby existovala - vyrábala sa replika Jaku3 alebo P51D. Mohol by mať príjemné letové vlastnosti vzhladom na motorovú jednotku plus stabilný podvozok, plus výhlad. Jednoducho ideálne lietadlo pre takýto koníček.
Inak, super nápad. :sm38:
PS: kde sú tie časy , ked som sa hrával s papierovými, plastikovými modelmi. Holt, iná doba, iné koníčky. :sm16: |
|
|
|
jofe |
Přidané 27-11-2005 11:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Letové vlastnosti Bf 109 a ULL 109 s určitosťou budú diametrálne rozlišné. Keď sa pozerám na tie fotky, tak by som skôr povedal, že bude na pilotáž veľmi príjemná! Aerodynamicky čistá línia, na svoju váhovú kategóriu dostaočne veľká plocha krídiel, rozmery smerovky, výškovky a krídielok nasvedčujú dobrej ovládateľnosti pri malých rýchlostiach. Pohon 100 HP Rotaxom 912 - to musí stúpať ako raketa! Dynamic (na fotke dolu) po vzlete stúpa 6-7 m/s,
Ako som už písal vyššie ten podvozok je dosť krehký. Pri prevádzke mimo ideálnych meteorologických podmienok (turbulencia, nárazový vietor nad 5 m/s) s tým s určitosťou budú problémy.
Ale inak za kľudu v pekný letný podvečer, keď skončí termika, tak by som do toho bez najmenšieho zaváhania sadol! :sm40: |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 27-11-2005 12:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Jofe , áno súhlasím.
Ale...
Replika by sa mala aspon tvarom zhodovať s originálom. No a ked sa pozriem na tvar krídla, tak....
Preto radšej a možno lepšie by bol Jak3 alebo P51D. Tvarom ideálny , podvozok stabilný pre takého záluby.
Osobne, ked už by som mal prachy tak by som chcel fakt aby Tá replika vyzerala ako originál. :jamamoto: |
|
|
|
Letka_13_Feroz |
Přidané 27-11-2005 12:58
|
Nováček
Příspěvek: 12
Založený: 29.09.05
|
Tajpan úplne zhodný tvar s originálom pri replike má zmysel iba ak bude mať podobné výkony. Čo je trochu problém s motorizáciou. Ale len trosku . |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 27-11-2005 14:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ja bych rekl, ze vetsi problem nez s motorem by pak byl to letadlo legislativne provozovat. Pri tom jak jsou v soucasnosti nastavene letecke predpisy je temer nemozne postavit repliku 1:1, ktera by smela do vzduchu. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 27-11-2005 15:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
No aj tak Bf109 bez výzbroje, to nie je ono.
Ale ak by sa táto replika Bf109 skombinovala s niečím takým ako je toto video, tak to by nebolo zlé. to by bolo super.:jamamoto:
http://www.fighte...t_high.wmv
o by stálo za to . :sm16:
Upravil/a Tajpan dne 27-11-2005 15:15
|
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 27-11-2005 15:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
Jenom by mě tak zajímalo, jak je řešen ten marking v nějakých předpisech. Je to český letadlo a má na sobě znaky německýho z 2. světové. Je to nějak ošéfovaný, zakázaný, povolený....? |
|
|