November 23 2024 15:34:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Hledam sponzora ;-)
AH_Cutora
Zdarec

Tak jsem pred casem dostal svoleni zverejnit nasledujici fotky. Nemam s tim nic spolecneho, jsem jen nahodny zvedavec ktery se primotal k fotkam a lidem kteri kolem toho behaji. Myslim ze i zde se najde dost slintajicich bernardynu Vyděšený

[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_01.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_02.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_03.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_04.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_05.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_06.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://aholubi.org/tmp/bf109_g2_ul/bf109g2_ul_07.jpg[/img] is not a valid Image.

Pro ty kdo by chteli hned rozbijet prasatko:
výrobce: Podešva
subdodavatel draku: R4
rychlost: 260 km/h
max: 270 - 280 km/h
dráha: 150m
motor: Rotax 912 - 5200 1/min.
základní cena: 1.300 000 bez DPH

Jinak neni to rozhodne jedina pseudoreplika v ULL ktera se u nas dela. Podesva uz ma za sebou co vim ULL z226tku a jeden ze zdejsich pilotu pripravuje vyrobu spita Vb taky jako ULL + par dalsich kramu je ve fazi vyberu predprojektu u dalsi ceske firmy. Vyrova Mustangu v Kralupech uz jestli se nepletu skoncila. Jenze v podstate vse putuje do Ameriky, Nemecka a Francie.
 
GC3_Messik
Složíme se?:lol::lol:

Jinak moc pěkný, moc pěkný, jen škoda že to nemá o pár koní víc.
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
Letka_13_Feroz
Cutora nevies nahodou ci to splna predpis UL-2 ?

Inac hezky :sm40:
 
jofe
AH_Cutora napsal:
Zdarec

Tak jsem pred casem dostal svoleni zverejnit nasledujici fotky. Nemam s tim nic spolecneho, jsem jen nahodny zvedavec ktery se primotal k fotkam a lidem kteri kolem toho behaji. Myslim ze i zde se najde dost slintajicich bernardynu Vyděšený


Pro ty kdo by chteli hned rozbijet prasatko:
výrobce: Podešva
subdodavatel draku: R4
rychlost: 260 km/h
max: 270 - 280 km/h
dráha: 150m
motor: Rotax 912 - 5200 1/min.
základní cena: 1.300 000 bez DPH

To je vcelku zaujímavý projekt! Viac info by nebolo?
Tá cena je bez motora a prístrojov?
Je možné na to nahodiť aj vlečné zariadenie?
 
AH_Cutora
Jasne ze je to UL-2. Cena by mela byt za zakladne vybavene letadlo. Tedy rychlomer, vyskomer, kompas, digitalni hodiny, palivomer a nejlevnejsi radio.

Coze, vlecne zarizeni na tohle?!? K tomu se to prece tezce nehodi. Na vlekani potrebujes relativne bytelneho, nezaludneho a snadno servisovatelneho delnika typu EV97 Eurostar, Koala, TL-132 Kondor, Jora nebo neco podobneho. Ale vyhonenej special se zaviracim podvozkem, vyokou cestovni rychlosti a relativne spatnym vyhledem dozadu na vlekani?
 
jofe
Inak ten podvozok sa mi zdá dosť krehký ( teda okrem ostruhy, o tú strach nemám :yes: ). Na nezpevnených VPD to bude asi problém. V AK máme Dynamica a už mu jeden maník poriešil príďák :mad:
Akú to má pádovku?
 
AH_Cutora
Hele, ja o tom nic vic nevim. Co jsem vedel jsem sem postnul.

Podle UL2 by mela byt minimalka v pristavaci konfiguraci max. 65km/h a max. vzletova hmotnost 450kg. Predpokladam, ze tak jako ostatni podobne letouny se do tohoto ramce tip top vejde.
 
jofe
AH_Cutora napsal:
Jasne ze je to UL-2. Cena by mela byt za zakladne vybavene letadlo. Tedy rychlomer, vyskomer, kompas, digitalni hodiny, palivomer a nejlevnejsi radio.

Coze, vlecne zarizeni na tohle?!? K tomu se to prece tezce nehodi. Na vlekani potrebujes relativne bytelneho, nezaludneho a snadno servisovatelneho delnika typu EV97 Eurostar, Koala, TL-132 Kondor, Jora nebo neco podobneho. Ale vyhonenej special se zaviracim podvozkem, vyokou cestovni rychlosti a relativne spatnym vyhledem dozadu na vlekani?


Ten Dynamic WT-9 ( 3.000 000 SK - robia to Prievidžani a v SE fy. COMP LET na to robí komponenty) v pohode vleká a až tak vyhonený špeciál to nie je! Tú maximálku 109 s R-912 v pohode zvláda a je to dvojsic. Šklebící se Stúpa to vo vleku podobne ako Z-326. Čo je na tom divné že má vlečná zaťahoací podvozok? Z-326 ho má tiež a ako vlečnú sme mali do 1992, než sme ju predali Z-526 AFS ( a to je troška iný plnokrvník Šklebící se)
Je pravda že pri vlekoch do vlny v 12 metrovom fučáku by sme sa asi pos*ali, Šklebící se alebo na tom urvali ocas! Má to len 300 kilovú poistku na vlečnom lane.
 
AH_Cutora
Proc se domnivam, ze to neni nejvhodnejsi k vlekani? Sam jsi odpovedel s tim dynamikem. Provoz z nezpevnenych, ruzne hrbatych ploch, velke mnozstvi vzletu a pristani... To si vyzaduje co nejodolnejsi konstrukci a podvozek, at ho pri provozu nekde v nejake dire nekdo neurazi.
 
jofe
Za bežných termických podmienok je to vcelku slušná vlečná. Na závodochv Prievidzi dostala celkom slušný záhul a v pohode to prestála. Mrknutí

[img]http://www.freefly.sk/modules/FotoGaleria/albums/VETRONE/PMS2005/pmsr2005_30-05-2005_039.jpg[/img] is not a valid Image.

Viac info:
http://www.aerosp...
Upravil/a jofe dne 26-11-2005 22:40
 
Josef Ruhme
Kolik stojí vyzbrojená verze? :shy:
 
1stCL_Jamamoto
Hergot chlapi, já ho chci! To by byl teprve dogfight!!! Asi půjdu vrátit prázdné flašky, abych měl alespoň základ...:jamamoto:
 
313_OTU_oblak
woe, čutora, moc pěkné !!!!akorát bych s tím přistávat nechtěl jestli je to stejný kozel....a co akro s tím jde????

jinak super!!!jdu sázet sportku...
 
Tajpan
No ja neviem. O Bf109 nejakú velkú miemku nemám. Jej letové vlastnosti vyžadovali skúsených pilotov. A ked sa pozriem na túto repliku, chuť sadnúť do repliky Bf109 ma prešla.
Podla môjho názoru ,Lepšie by bolo a bola by aj odvaha ,keby existovala - vyrábala sa replika Jaku3 alebo P51D. Mohol by mať príjemné letové vlastnosti vzhladom na motorovú jednotku plus stabilný podvozok, plus výhlad. Jednoducho ideálne lietadlo pre takýto koníček.

Inak, super nápad. :sm38:
PS: kde sú tie časy , ked som sa hrával s papierovými, plastikovými modelmi. Holt, iná doba, iné koníčky. :sm16:
 
jofe
Letové vlastnosti Bf 109 a ULL 109 s určitosťou budú diametrálne rozlišné. Keď sa pozerám na tie fotky, tak by som skôr povedal, že bude na pilotáž veľmi príjemná! Aerodynamicky čistá línia, na svoju váhovú kategóriu dostaočne veľká plocha krídiel, rozmery smerovky, výškovky a krídielok nasvedčujú dobrej ovládateľnosti pri malých rýchlostiach. Pohon 100 HP Rotaxom 912 - to musí stúpať ako raketa! Dynamic (na fotke dolu) po vzlete stúpa 6-7 m/s,
Ako som už písal vyššie ten podvozok je dosť krehký. Pri prevádzke mimo ideálnych meteorologických podmienok (turbulencia, nárazový vietor nad 5 m/s) s tým s určitosťou budú problémy.
Ale inak za kľudu v pekný letný podvečer, keď skončí termika, tak by som do toho bez najmenšieho zaváhania sadol! :sm40:
 
Tajpan
Jofe , áno súhlasím.
Ale...
Replika by sa mala aspon tvarom zhodovať s originálom. No a ked sa pozriem na tvar krídla, tak.... Mrknutí

Preto radšej a možno lepšie by bol Jak3 alebo P51D. Tvarom ideálny , podvozok stabilný pre takého záluby.

Osobne, ked už by som mal prachy tak by som chcel fakt aby Tá replika vyzerala ako originál. :jamamoto:
 
Letka_13_Feroz
Tajpan úplne zhodný tvar s originálom pri replike má zmysel iba ak bude mať podobné výkony. Čo je trochu problém s motorizáciou. Ale len trosku Šklebící se.
 
AH_Cutora
Ja bych rekl, ze vetsi problem nez s motorem by pak byl to letadlo legislativne provozovat. Pri tom jak jsou v soucasnosti nastavene letecke predpisy je temer nemozne postavit repliku 1:1, ktera by smela do vzduchu.
 
Tajpan
No aj tak Bf109 bez výzbroje, to nie je ono. Mrknutí

Ale ak by sa táto replika Bf109 skombinovala s niečím takým ako je toto video, tak to by nebolo zlé. to by bolo super.:jamamoto:

http://www.fighte...t_high.wmv


o by stálo za to . :sm16:
Upravil/a Tajpan dne 27-11-2005 15:15
 
AH_James_Gastowski
Jenom by mě tak zajímalo, jak je řešen ten marking v nějakých předpisech. Je to český letadlo a má na sobě znaky německýho z 2. světové. Je to nějak ošéfovaný, zakázaný, povolený....?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,027,033 návštěv