September 28 2024 00:32:51
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
páár otázek
Sawik
Zdar,
potřebuju se na neco zeptat....

1.Jak mužu video z IL2,ktere si uložim,přenest do jineho tvaru?Tak aby se dalo prehrat?Anebo jaky program je na prehrani techtto videi?

2.Neznáte nějaký web,kde by byly tapety BF109?

3.PLS,jak miřili piloti např Bfka s velkou bombou?Jak zamiřili cíl?

Sry,už tu to team bylo,ja tu daval par tech otazek,ale nemuzu ho najit Šklebící se
 
Rufu
1. použiješ program FRAPS který ti to uloží do formátu avi a pak už si s tím dělej co chceš.
2Jaké tapety chceš reálné ze současnosti se povalují všude ve fotkách od lidí co byli na airshow na západ od nás.Historické stačí zadat do google image,a malované v podstatě ke všem skinům Me je udělanej náhledovej obrázek.Vyloženě velký tapety třeba na širokoúhlej monitor moc nejsou.
3.Prostě to naklopíš střemhlav cca v úhlu 35-45stupňů a ve chvíli kdy máš cíl v zaměřovači alespoň 2sec stabilního letu to odhodíš..
 
310_Gringo
2: Mrkni sem

http://www.simmer...photopost/
 
clone9cz
rufu, tys to zase moc zjednodusil, takhle nic netrefi

add 3
predne je potreba vedet, co bombardujes a jakym zpusobem

jednou variantou je strme klesani a druhou nizky horizontalni let

pri te prvni se vyuziva naucenych uhlu (od 20° az do 60°) klesani v kombinaci s rychlosti, ktera je primo dana vyskou, ze ktere se prechazi do stremhlaveho letu - jednotny manual na to ale neni a u vetsiny mazaku je to spis bombardovani na cit, v praxi jde vlastne jen o to umet zopakovat stale stejne podminky pri odhozu, aby bomba dopadla na stejne misto v zamarovaci jako vcera

pri bombardovani v horizontu nizkym letem nad zemi se pak spoleha na to, ze se odhozena bomba o cil primo zastavi, musi tedy dopadnout na zem jeste pred cilem - tim padem si pilot muze dovolit vetsi tolerance pri odhozu vzhledem ke vzdalenosti od cile, zato menci vzhledem ke smeru
pritom u obou pripadu by mela bejt kulicka uprostred, coz nam zaruci, ze ero leti primym smerem a nijak nevybocuje do strany
 
http://www.wwii-illusion.net
alfik
Ahoj Sawiku. To ti je tak složitá věc na vysvětlování, že je zapotřebí zpětná vazba. Protože kdokoli z nás Ti to popíše, nebude vědět, čemu z toho popisu rozumíš a čemu ne.
Doporučuju šupat na online, ale samozřejmě s TeamSpeakem (program na mluvení - jako vysílačka), on se Ti určitě někdo rád a ochotně bude věnovat a vysvětlí Ti co a jak a případně i ukáže.
Existuje dokonce přímo tréninkový server, jmenuje se AH spec, a tam můžeš trénovat až do zblbnutí Mrknutí
Najdeš ho tady: http://www.aholub...server.php
Našel bys určitě i jiné podobné servery, já mám dobré zkušenosti s Asfaltovými holuby, proto Ti je doporučuju.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Sawik
diky všem Úsměv
 
Pat_65
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu.
 
Tajpan
Pat_65 napsal:
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu.

jedná sa o GM-1. Goringova zmes.
treba ju zapínať len až od 7000m. alebo od 5000m? terazky neviem z hlavy, Mrknutí
 
Holt
Pat_65 napsal:
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu.


Špatně je už to, že lítáš vůbec s Bf 109 Šklebící seŠklebící se

I´m sorry, neodolal jsemSmutný Šklebící se

A co třeba chladič??Vyděšený
Upravil/a Holt dne 28-10-2008 13:27
 
Pat_65
Jsem z toho fakt hotovej, nechám éro pilotovat AI pak přepnu, že pilotuju sám a většinou do 5 sekund je motor zadřený aniž bych s čínkoliv hnul. Nechápu.
 
Tajpan
u Befka a Dory nesmieš mať nastavenu vrtulu na 100% resp ako u spojencov. Vždy len na Automatiku.
 
Merten
Otevřít chladič,vrtule na auto a je to bez problému.Platí pro emily kromě E7Z tam by se měl zapínat GM1 tuším nad 7000m ale to mě kdyžtak ostatní opraví Úsměv
 
Rufu
Jinak chladič je R -radiator a to GM1 je jen na chvilku nejde stím létat déle jak cca 3 min v kuse.
 
1stCL_Fucida
S GM1 se dá létat poměrně dost dlouho v kuse..spíš jde o přehřátí motoru.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.

Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werkuVyděšený
Upravil/a Lekk dne 29-10-2008 14:23
 
FK_Rychtyg
VGR_Lekk napsal:
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.

Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werkuVyděšený

GM1 od devítí kmCool?? Toto zařízení se bez hrozícího nebezpečí následného zadření motoru zapíná již v 6500m...S tou MW50 si nejsem jistej zda je to přesně 2500 o/min, u nás se to učí tak, že pilot stáhne na volnoběh, zapne MW50 a poté opět zvyšuje tah motoru. Je to z důvodu toho, že né vždy je čas sledovat otáčkoměr (zvlášť v soubojích) a za druhé, piloti si nemusí přesně pamatovat, při jakých otáčkách toto zařzení mohou zapnout, bez toho aniž by odpálili motorÚsměv
Upravil/a FK_Rychtyg dne 29-10-2008 15:05
 
Jirka
FK_Rychtyg napsal:
VGR_Lekk napsal:
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.

Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werkuVyděšený

GM1 od devítí kmCool?? Toto zařízení se bez hrozícího nebezpečí následného zadření motoru zapíná již v 6500m...S tou MW50 si nejsem jistej zda je to přesně 2500 o/min, u nás se to učí tak, že pilot stáhne na volnoběh, zapne MW50 a poté opět zvyšuje tah motoru. Je to z důvodu toho, že né vždy je čas sledovat otáčkoměr (zvlášť v soubojích) a za druhé, piloti si nemusí přesně pamatovat, při jakých otáčkách toto zařzení mohou zapnout, bez toho aniž by odpálili motorÚsměv


U vás se to učí ? Cool Co je na tom tzv. MW50 za vědu ? No já nevím jak vy,ale já to už celý leta prostě zapnu a letim. MW50 je klasická olegovina kterak udělat z letadýlka o trochu rychlejší. Nic víc. MrknutíÚsměv
 
Tajpan
Lekk sa myslím trafil. tiež si myslím (ak odrátam už veci spomenuté viz.hore) , že sa jedná o nejaký ten konflikt joystika/plynovka(ak je) a klávesnica v nastavení controls.
 
clone9cz
zapinani MW50 nema s otackama nic spolecnyho, zalezi pouze na plnicim tlaku, prenesene na poloze plynove paky pri zapnuti MW50
 
http://www.wwii-illusion.net
WT_Schmouddle
Ano a ten plnící tlak a jeho vliv na motor má Oleg fakt vychytanej... Jakože rich of peak a lean of peak a všechny tyhle věci..Úsměv


[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,681,980 návštěv