IL-2 Sturmovik - Seznam objektů 4.07
|
rudidlo |
Přidané 08-01-2007 09:05
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
ke stažení zde
Více informací
Upravil/a clone9cz dne 29-09-2008 00:58
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 08-01-2007 09:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 10:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
A nebo taky na http://www.flying... |
|
|
|
AH_James_Gastowski |
Přidané 08-01-2007 11:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
No ty objekty jsou super. Hlavně ty cisterny (objekty 546,547,548).
To bych dal jako povinnost na každý letiště
No a ty ploty z ostnatých drátů (objekty 534-536) taky nejsou k zahození (ikdyž budou asi hůř viditelný...) |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 12:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ploty to jsou pěkný. Ale prťavý. Než s nima něco oplotíš, tak na tom strávíš půl dne. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-01-2007 12:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
BP_Tyrl napsal:
Ploty to jsou pěkný. Ale prťavý. Než s nima něco oplotíš, tak na tom strávíš půl dne.
Ale houby. Stačí používat MetaMis...
http://airwarfare....php?t=259 |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 08-01-2007 13:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
AH_James_Gastowski napsal:
No a ty ploty z ostnatých drátů (objekty 534-536) taky nejsou k zahození (ikdyž budou asi hůř viditelný...)
nj, ale tyhle se ti budou hodit, akorat kdyz budes delat koncentrak nebo tylovej objekt.
me ted docela chybi normalni obycejnej ostnac - kdyz uz jsou ty zakopy |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 14:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ježkovy voči. A to jsi mi prozradil až teď? To jsi mě vážně dostal. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-01-2007 14:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
BP_Tyrl napsal:
Ježkovy voči. A to jsi mi prozradil až teď? To jsi mě vážně dostal.
Sem si myslel, že to jako starej mapař ještě z FansAddonu znáš... |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 15:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Tak odhalil jsem
;Rep 100 s mezerama
;line 100 na těsno
Jen mi ještě chybí
;RepU
vždycky to půl hodiny vypisuje záporné hodnoty a pak zmizí dva objekty.
Co to ještě umí?
PLS Dík
Upravil/a BP_Tyrl dne 08-01-2007 16:43
|
|
|
|
HP_Clo-Clo |
Přidané 08-01-2007 16:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 295
Založený: 30.09.05
|
Pedropane, nějakej českej návodek by nebyl ??? |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 16:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
No vida. Nejsem v to sám. |
|
|
|
HP_Clo-Clo |
Přidané 08-01-2007 17:57
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 295
Založený: 30.09.05
|
BP_Tyrl napsal:
No vida. Nejsem v to sám.
To nejsi, (počkej, za chvilku se ozve i AH_Enty) už se s tím párám dvě hodiny a výsledek nic moc. Jediný co jsem pochopil, tak, že když dám třeba dvě světla kilometr od sebe, meta příkaz ;Line 100 před ty dva řádky kde jsou světla, tak to doplní 100 kusů světýlek mezi ty dva body. Ale je to pěkná piplačka když už na mapě je toho víc ..... najít ten správný řádek.
V té diskuzi má i screen verze beta - ta by se mi zamlouvala víc, alespoň se mi zdá. Ke stažení jsem ji ale nenašel ....
Jedině, že by Pedropan věděl, měl by udelat školení ...... tak jsem konečně pochopil aleje palm na mapách na WT serveru .... |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 08-01-2007 18:49
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
Ano, ano. Takový malý návodek. Co, kam psát, co to udělá.
Angličtinou moc nevládnu a vždy si myslím, že mi program nadáva, jak jsem neschopnej.
Díky, prosím. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 08-01-2007 19:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
A když dáš ;Rep 100 tak jsou mezi nima větší mezery. Už jsem požádal našeho angličtináře o stručný výcuc. Postnu ho hned jak budou nějaké výsledky. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 08-01-2007 19:13
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
AH_Enty napsal:
Ano, ano. Takový malý návodek. Co, kam psát, co to udělá.
Angličtinou moc nevládnu a vždy si myslím, že mi program nadáva, jak jsem neschopnej.
Díky, prosím.
Přidávám se k prosbě o český návod jak na to...
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 09-01-2007 13:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
No dobře, to jste se sice zeptali toho správnýho angličtináře, ale předám praktické zkušenosti:
Příkaz Line:
Uloží do předem určené vzdálenosti zadaný počet objektů. Takže vložíš jeden strom na začátek, druhý na konec předpokládané aleje a zvolíš si, kolik stromů tam má stát (mimo toho prvního) a toto číslo napíšeš za Line. Stromy budou rovnoměrně rozděleny do zadané vzdálenosti.
Příkaz Rep:
Pochopil jsem a používám jako "Repete". Plácnout DVA objekty v určité vzdálenosti, kterou si zvolíte, a příslušném směru a zadat počet opakujících se objektů. Natáhne potom třeba plot, stromořadí, sloupořadí a pod. v opakujících se vzdálenostech od sebe v zadaném počtu. Tento pokyn používám nejčastěji, počet objektů časem odhadnete, zbytek odmáznete.
Příkaz RepU:
Nepoužívám ho, protože jsme si nějak nepadli do oka. Měl by fungovat tak, že zadáš vzdálenost dvou objektů od sebe a třetím objektem definuješ vzdálenost, do které by se měl tento cyklus opakovat.
Jenže mně to fungovalo zmateně. Někdy to fungovalo, ale objekty na sebe potom nenavazovaly (logické - neodhadl jsem správně celkovou vzdálenost), takže to nebylo ono. U některých objektů se to nespustilo vůbec (netuším proč) a u některých se spustil proces, který nasypal na mapu takový balík objektů, že mise potom nešla otevřít, bo se z toho picla pamět...
Ostatní dvě možnosti taky moc nepoužívám, protože to jsou defaultně daná seskupení, která mě nezaujala....
No a teď postup:
Chci postavit plot na mapě, na které mám již spoustu objektů. Pro příklad použiji mnou nejčastěji využívaný příkaz Rep.
1. Vložím první dva dílky plotu a sejvnu misi - důležité!!
1a. Hodím Sturma do lišty
2. Otevřu soubor *mis této mise v MetaMisu
3. Sjedu na poslední dva objekty v seznamu [Buildings] (objekty se ukládají do seznamu chronologicky v čase vložení) a odentruju nad těmito objekty volný řádek. Kurzorem do volného řádku a dvakrát mezerník, abych dostal kurzor do latě s ostatním zápisem (možná to není potřeba). Napíšu příkaz - středníkLine a počet dílků plotu, který chci přidat a spustím "Translate". To vše v levém okně MetaMisu. V pravém okně se musí objevit změna v počtu vložených objektů. Pokud si to rozmyslím, udělám klidně úpravu zpět v levém okně (vymažu příkaz) a dám znovu "Translate". Vše se vrátí do původního stavu a pokračuju znovu.
4. Vpravo dole dám Akcept a misi přepíšu.
5. Hodím Metu do lišty a nahodím z lišty Sturma.
6. Důležité!! - loadnu misi ve Sturmovi, aby se mně nahrála ta změněná. Na případný dotaz, přeji-li si uložit změny odpovídám NE!! (Objeví se v případě, že jste zapomněli před úpravou misi sejvnout)
7. Po naloudnutí mise se kochám výsledkem a provádím případný výmaz objektů, kterých jsem tam nasypal moc...
No, a až z vás budou mazáci, tak zvládnete i vložení několika pokynů najednou, ale chce to trochu cviku a dost soustředění, jinak si v tom naděláte těžko odstranitelný bordel...
Doufám, že to je vyčerpávající a stavění zdar... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-01-2007 13:34
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
uzivatelsky naprosto nepratelsky editor dotazen k dokonalosti.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 09-01-2007 13:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Díky za vyčerpávající info. Z mých pokusů vyplynulo, že se takto dají editovat jak Objekty, tak Statické objekty. Víc už mě nenapadá. |
|
|
|
312_Karl |
Přidané 09-01-2007 14:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
uzivatelsky naprosto nepratelsky editor dotazen k dokonalosti.
tak nejak. mozna psat celou misi rucne v notepadu by nebyl takovy porod, jako nekdy pouzivat FMB
PS: dik za navod
Upravil/a 312_Karl dne 09-01-2007 14:06
|
|
|