September 19 2025 16:20:45
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 17

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky II
LesniHU
Ja tedy vubec netusil, ze existuje verze se ctyrlistou vrtuli, tremi vyfuky, ale nizkou smerovkou...
 
ringlett
LesniHU napsal:

Ja tedy vubec netusil, ze existuje verze se ctyrlistou vrtuli, tremi vyfuky, ale nizkou smerovkou...


Někde mám fotku devítky kde jsou tyhle výfuky taky ...

Spit byl stavebnice. A skoro jakýkoliv prvek z řady I-II-V-IX vyjma křídla a jeho celků je záměnný napříč. Je pravda, že drak I by s motorem z IX měl pevnostní problém, ale namontovat by to se správným ložem šlo. Takže taková drobnost jako výfuky a směrovky nepřekvapí ...
 
Hoper
Pánové, díky!
Já chtěl jít hledat, jestli se někde dočtu, že pětky, nějaké pozdní verze, už zkoušeli s 4listými vrtulemi ... bych se nahledal :)


veikso - souhlas s tou Mk VI? :) V knize je ještě další fotka?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
veikso
V knize je fotka ze stejného úhlu, jen piloti (310. sq.) jsou jinak promícháni a nejsem si jistý, jestli jsou to všichni ti stejní. Čtyřlistá vrtule i výfuky jsou jasně poznat.
Popisek říká: "Piloti letky B před Spitfirem HF Mk. VI."
Nad ní je menší fotka, na které je zřejmě jiný Spitfire z boku. Vypadá jako pětka, ale má čtyřlistou vrtuli. Kolem je houf lidí a popis: "Mechanici a piloti 310. perutě u jedné z výškových "šestek" v Castletownu."

Na fotce z odkazu výše by tak měli být (zleva): Karel Zouhar, Leopold Šrom, ?, Josef Sokol, v koužku František Vindiš a na křídle sedící Stanislav Peroutka.
Na fotce v knize stojí třetí zleva Bohuslav Kimlička (nemá ani brigadýrku, ani knírek).
 
ringlett
Hoper napsal:
už zkoušeli s 4listými vrtulemi


Koncem čtyřicátých let nebyla čtyřlistá vrtule na dosluhujících pětkách zas tak výjimečná.

Mimochodem pár fotek s Mk.VI znám, ale tu použitou jsem snad ještě neviděl, nebo se nepamatuji
 
LesniHU
ringlett napsal:

LesniHU napsal:

Ja tedy vubec netusil, ze existuje verze se ctyrlistou vrtuli, tremi vyfuky, ale nizkou smerovkou...


Někde mám fotku devítky kde jsou tyhle výfuky taky ...

Spit byl stavebnice. A skoro jakýkoliv prvek z řady I-II-V-IX vyjma křídla a jeho celků je záměnný napříč. Je pravda, že drak I by s motorem z IX měl pevnostní problém, ale namontovat by to se správným ložem šlo. Takže taková drobnost jako výfuky a směrovky nepřekvapí ...
Vim, ze to slo, jen jsem zatim nevidel, ze zrovna tohle nekdo za valky udelal :-). Myslim ted hlavne tu smerovku pro vyskovou verzi.

Co je to?
elpoderdelasgalaxias.wordpress.com/wp-content/uploads/2025/09/324261536_875995386857314_2611604174162633498_n.jpg
 
ringlett
To je něco, co zrušili kvůli úspěchu raket s jadernou hlavicí, ale pro veřejnost to bylo protiponorkový ...
 
magot
poslední Martin, poslední hydro bombardér, první a poslední nukleární hydro bombardér, poslední létající člun americké armády (nepočítaje nově navrácené Cataliny do US Navy)
 
veikso
LesniHU napsal:
Myslim ted hlavne tu smerovku pro vyskovou verzi.

Když to tak googlím tak i HF Mk. VII měla minimálně zpočátku nízkou směrovku.
www.worldwarphotos.info/wp-content/gallery/uk/raf/spitfire2/Spitfire_HF_Mk_VII_Langley.jpg
 
ringlett
veikso napsal:

LesniHU napsal:
Myslim ted hlavne tu smerovku pro vyskovou verzi.

Když to tak googlím tak i HF Mk. VII měla minimálně zpočátku nízkou směrovku.


Devítky, osmičky to samé, některé desítky.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,044,772 návštěv