Tohle je nějak spjaté s KCD. Více méně s názory ve videu souhlasím. Teda až na to, že jsem za levicové smýšlení vždy měl konzervativní nacionalismus. YouTube Video
Ano, potvrzeno, je to zabugovaná sračka.
Ta mise byla včera a předevčírem kontra dnes, jako nebe a dudy. Načetl, proplížil, konec proběhl s pár ranami do hřbetu
Pohoda dřez, jak se říká
Takže jsem se dostal až k osvobozování Čerta.
Už mě ta hra nebaví. Není to hra ale galeje.
Třeba si to někdy, za rok, za dva, pustím, zase tam bude to osvobozování, a zase to odinstaluju. Jen tak z hecu
PS: Až budete mít nějaké fční číty, poradíte mi. Bez nich to hrát zjevně nemůžu.
Git Gud.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Mám vlastně dva problémy, někdy mi informační králík zůstává pořád aktivní, pomáhá nahrát starší pozici.
Při levelování v kolbišti a ukončení vzdávám se, naopak NPC ve smyčce pořád útočí, dokud ho neuspím Old Shatterhand uspávačkou.
Jinak vše běhá skvěle a optimalizace, je proti jedničce naprosto luxusní 70-120 ve 4K na max.
No u mne se králík taky někdy zasekne, ale až na mapě Kutné hory. Jj, reload to řeší. Ještě mi občas naskočí obludný blikací stín klobouk, to taky řeší reload.
V kolbišti jsem se nikdy nevzdával s vyjímkou jednoho nesplnitelného skriptu tomcata. Ale zjistil jsem jak snadno vyhrávat v ostré střetu na kolbišti.
V trénink režimu nejdříve protivníkovi namlátím dřevěným mečem, že sotva chodí.
Pak ho vybídnu k ostrému souboji, tam mu jednu fláknu a vítězství je za 3 vteřiny doma, páč nebyl doléčenej z předchozího střetu
Optimalizace u mne horší. V první verzi hry v 4K nastavení ultra vše běhalo 60+FPS, pak jsem přišel na Nebákov, a FPS spadlo na 45 - 50 a to globálně všude.
Bez důvodu. Ani reinstalace nepomohla. A staré save kde to 100% běhalo 60+ to nyní běhá o 10-15 FPS méně. Přidali tam asi nějakou brzdu v 1.01.
Řeší to i na steamu, takže za mne optimalizace z původního nadšení, je slabší a zabugovaná ..
Btw cigánka Evelína u mne (na první mapě) stále čeká na svatbu ačkoli Semín už dávno lehl popelem, už se těším až se tam vrátím a vytáhnu ji na akci ashes to ashes Upravil/a magot dne 10-03-2025 10:48
Tak jsem dostal za úkol srovnat kosti v kostnici od slepého mnicha, a když jsem ho pak po splnění úkolu hledal, zjistil jsem že... no je to strašidelnééééé!
Jinak ultra, 5120×1440, bez FSR, pořád stabilně FPS 60+, žádné změny nebo kolísání. Jednou mi to spadlo do woken s chybou a hlášením pro Warhorse, nic tvrdého.
Upravil/a Tyler Durden dne 10-03-2025 11:47
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
No, Magote, tvoje rada zafungovala velmi dobře - a teď babo raď, je to bug, nebo fíčura? Hmmm...
Ten bug s inventářem jsem vyřešil sám a takto: pokud se vám to taky stává, stačí kliknout "na žlutou" a zpět "na červenou" a všechny tři sety se znovunačtou správně.
Ten bug s nemožností dalšího výstřelu je pravděpodobně v tom, že se nesmí použít ta píšťala z dřívějška a musí se použít jedně ta z toho questu. Takže "černý velitel" byl smahnut - a počkal jsem si až byl u mně na vzdálenost meče abych měl jistotu že dostane kouli do koulí
Ta parta vč. Žižky tam byla a bojovala celkem úspěšně, takže to je to co nevím jestli bug nebo fíčura. Musí se zvolit na vykecávací věta "je nás tu hodně po lese - veletucet*".
Díky ti za radu.
*Tak schválně. Kolik z vás tuší kolik ks je veletucet? Mandel? Kopa? Velekopa? Hm?
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
No tak dobrý, čert je volný!
Možná to je záměr a volba pro ty testosteronem napumpované co v předchozím questu nešli srabácky ala stealth ale všechny stráže v tom temném lese vymlátili. Pak asi 12v1 není problém
No, teď jsem zkoušel nastavit nativní AA v sekci kterou mám stejně vypnutou (nastavení škálování, ty DLSS/ FSR), takže by to nemělo mít žádný efekt (technologie mám vypnuto) a pak jsem to vše vrátil do předchozího nastavení,což by nemělo mít taky efekt (opět vypnuto) a hle 60 FPS je zpátky.
Ty v tom maj hodně bordel v nastavení v ničem o ničem. Inu ještě maj stále prostor na zlepšení.
Jen na zkoušku jsem zkusil kolik DLSS generuje a dává to 160 FPS.
Upravil/a magot dne 10-03-2025 18:37
Máš to za jedničku
S hvězdičkou by byla ještě ta velekopa a mandel. Velekopa je kopa kop. Mandel je čtvrtina kopy, tzn. 15 ks - i když to je poslední výklad, dejme tomu z R-U 18. a 19. stol., dříve a v jiných zemích to bývalo různé, ačkoliv těch 15 je tak nějak nejběžnější počet
Tyto pojmy byby určeny pro účetnictví a obchod. Dělitelnost tuctů a kop je totiž pro tyto účely vhodnější. Pro příklad, deset je dělitené pouze dvěma a pěti, zatímco dvanáct je dělitelné dvěma, třemi, čtyřmi a šesti, a šedesátka je dělitelná hned dvěma, třemi, čtyřmi, pěti, šesti, deseti, dvanácti, patnácti, dvaceti a třiceti
Konec konců, proto máme u úhlů (360 st.) a času (12 a 24 formát) tyto dvanáctkové počty dodnes.
Protivný starý učitel end
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
A za tu šedesátku a 360 stupňů a tak dále mohou Sumerové, protože na prstech jedné ruky napočítáte do 12 a na té druhé pak do šedesáti a šedesát dělal talent a talent byl asi třicet kilo, tedy to co unesl jeden talentovaný člověk, ovšem hlavně 30 litrů piva jehož nepřeberné množství sumerové vařili, i ledničky pro něj vymysleli a jednu chlazenou šedesátinu čepovali a civilizaci do dnešních dnů nám tak přinesli.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
KONEČNĚ! Po týdnu denního marného plížení a mého masakrování jsem konečně dorazil k povozu a odvezl Žižku na Suchdol.
Tato část je silně zabugovná, často mě to dál nepustilo, i když jsem chtěl tím směrem jít. Pustilo mě to oklikou…
Snad aspoň chvíli to půjde normálně.
Dá se z mapy Kutné Hory dostat zpět na mapu Trosek?
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.