Pracuje se na mapě světa. Aktuálně mají uděláno okolo 80% planety, ale dokončení bude trvat roky.
Tým má aktuálně cca 170 zaměstnanců.
Aktuálně se nejvíce soustředí na dynamickou kampaň, generátor rychlých misí, nový onboarding ( zjednodušení systému seznámení se s hrou pro nováčky ), základní AI, AI letový model, vylepšení editoru misí, a potom cosi s jádrem hry.
Aktuální vývoj je primárně ovlivněn jeho efektivitou. Tedy nejvíce se pracuje na tom, co za minimum nákladů přinese největší pokrok. Se 170 lidmi "na palubě" musí plánovat vývoj opatrně, protože jich je prostě málo.
Aby mohli udělat mapu Vietnamu tak, jak by si sami přáli, musí vyvinout nový "terrain development kit"
Spíš na "herní" složku se zaměřují na "sandbox" funkce. Ono asi logicky z kvalitního pískoviště jde postavit kvalitní hrad.
Plánují aktualizovat mapu Kavkazu a Nevady, ale je to jen v "todo" seznamu.
Další asi zajímavosti: Aktuálně létatelné stroje jako B-1B, B-17, B-52 nedávají moc smysl kvůli velikosti map, nicméně to by se po dokončení mapy světa mohlo změnit.
Chtěli by implementovat placené regiony do mapy světa, ale zatím je to vše ve fázi R&D.
Po dokončení Supercarrier by chtěli implementovat pozemní personál i na klasická letiště.
ED rozhodně neplánuje použít jiný herní engine, jako třeba UE5, protože pro potřeby DCS je stále velmi omezený.
Upravil/a AJaromir dne 18-01-2025 16:36
AJaromir napsal:
Pracuje se na mapě světa. Aktuálně mají uděláno okolo 80% planety, ale dokončení bude trvat roky.
Voda 70%, 3% antarktida, kolem deseti procent pouste, to uz je pres osmdesat a jeste nemuseli postavit ani jeden domecek. Jsou chvile, kdy mi takova tiskova prohlaseni imponuji. Rozhodne to bude trvat roky.
No ale vazne, jestli jsem kdy videl "job" pro moderni AI, tak je to tohle. Vydefinovat presne vystup a pak mu rici, zde najdes mapu Vietnamu roku 70 a zde je web s popisy jednotlivych misi a zde je web s historii fronty a zde jsou cilove fotografie a ted se s tim poper a za mesic ocekavam mapu osazenou vsemi dulezitymi objekty.
Já teda těch 170 lidí věřím. Většina lidí, co jsem pochopil, pracuje na výzkumu a vývoji.
Jinak IndiaFoxtEcho - autoři F-35 pro MSFS a spoluautoři F-14 pro MSFS vydali prohlášení, že se na vývoji F-35 pro DCS:W nepodílí. Z jejich prohlášení vyplývá, že veřejně dostupných dokumentů by měl být dostatek a zároveň, že jich je i více, než třeba pro Eurofighter, na němž pracuje Heatblur.
NOTE ON DCS:F-35 - WE ARE NOT INVOLVED!
++++++++++++++++++++++++++++++
After the surprise announcement of the DCS:F-35 we have received several messages asking if we were involved in the development.
The answer is NO: WE ARE NOT INVOLVED IN THIS PROJECT, although years ago we had, of course, discussed to port our MSFS F-35 to DCS.
Frankly, to make this a realistic F-35 simulation, it is totally understandable that ED decided to develop this on their own as "first party" official module, as there are a number of changes/improvements to the simulation core needed to make it work.
However, we have seen a lot of misinformed discussion about the potential "realism" that ED can achieve, as they declared it to be a "full fidelity" module and we'd like to clarify that we believe they can do an EXCELLENT job in terms of realism: contrary to popular belief, much of the required information on the F-35 air vehicle is publicly available (e.g. academic papers) and there are dozens of videos of cockpit simulators, showing the avionics and the pilot interface in great detail.
Moreover, a lot of the official aircraft documentation is APPROVED FOR PUBLIC RELEASE or UNCLASSIFIED (although some of the unclassfied documents, like pages of the flight manual, are actually parts of RESTRICTED documents) and can be easily found online.
Long story short, the F-35 is actually better documented than most people think - and it IS better documented than the F-22, and even (to a much lesser extent) than the Eurofighter.
There are, however, some critical areas in the development, such as the actual performance of the radar and the sensors (that is CLASSIFIED) and the actual radar cross section (which can be, to some extent, simulated with commercially available tools such as HF-SS or CST).
So, yes, there will be areas in which ED will have to guesstimate some things - so il will not be (OBVIOUSLY) 100% REAL.
But (spoiler) NO SIMULATION IS 100% REAL.
Can it break the game balance? Definitely YES.
But that is what the F-35 can do in real life too.
170 me neprekvapuje, kdyz zapocitas i testery, support a tak, tak to nabehne rychle.
Vyjadreni o F-35 beru jako vyjadreni, ze se da udelat letadlo, protoze dokumentace je, ale ne zbranovy system, ktery je tajny a dokumentace neni. Takovou kombinaci ja osobne hodnotim, jako ze F-35 se *do DCS* udelat neda...
Oni asi budou vycházet z podobných zdrojů. Například jsou různé videa ze simulátoru kokpitu. To ovládání hlasem asi bude vyšší dívčí. Se uvidí. YouTube Video
No zábavné třeba bude ve VR si užívat neviditelného kokpitu s 360 stupňovým výhledem, jak Alibaba na létajícím koberci Upravil/a magot dne 19-01-2025 21:18
To je nádhera, nemohu se dočkat na tohoto lehce podzvukovýho motýla, zveřejnili i seznam progresu. Nakonec jsem rád, že to bude efko byť v našem letectvu sloužily pouze 2 stroje. Vývojáři taky vyjádřili naději že by se měl objevit spíše dříve než po předpokládaném termínu, ten nicméně my neznáme.
Sranda je, že tento Mig-17F vypadá už před vydáním lépe, než Mig-19P od Razbamu, který měl být hned od prvního dne "full release". Ale zlí a oškliví lidé z ED mu zpětně dali přídomek "Early Access"
A zde bude ta challenge dosáhnout, tak jako na Sabru, mach 1
Teorie je, že i bez superkritického aerodynamického profilu lze dosáhnout nadzvukové rychlosti. Největší průser jsou ale trans-sonické rychlosti, kdy kolem půlky křídla je rychlost vzduchu nadzvuková a kolem druhé půlky křídla je rychlost vzduchu podzvuková. Jinými slovy tlaková vlna vzniká cca v půlce křídla. Pokud už celé letadlo letí nadzvukovou rychlostí, tak tlaková vlna se již nachází až za křídlem a celý problém odpadá. Ale superkritické křídlo funguje tak, že tlaková vlna se nachází prakticky za křídlem už při trans-sonických rychlostech.
Zešikmením křídla dochází k posunutí hranice trans-sonické rychlosti (M_crit) blíže k rychlosti zvuku, ale vlastně nikdy nedosáhne Mach 1. To by musela být šikmost křídla 90° neboli rovnoběžně s trupem letadla.
Upravil/a AJaromir dne 20-01-2025 21:43
Praxe byla, že sovětský dělník, pokud měl ten den zrovna ideální poměr vodky a kocoviny a zrovna jak na sviňu znejtoval 17ctku o něco lépe než dny jiné, tak ta v sestupu dosáhla mach 1.
Většinou byl ale Voloďa zlitej jak carskej důstojník a nejtoval vod voka a vod vodky. A tak většina 17ctek mach 1 nedosáhla.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.