Fahrplan CLOD vypadá impozantně. Bohužel bez termínů (TF 6.0 má vyjít ještě tento rok, ale třeba VR už slibují pět let, testuje se už rok a pořád nic). Moc bych si přál, aby se tento sim podařilo resuscitovat a níže uvedené plány naplnit, ale...
Mimochodem evropská mapa, kterou pro "Combined Round the Clock Bombing Offensive" plánují někdy v budoucnu, vypadá impozantně. Zaletět si s Lancasterem, B, 17 či B-24 nad Berlín, by mne hodně bavilo.
From Buzzsaw :
"The current schedule for the next expansion modules for CloD.
TF 6.0 Fortresses and Focke-Wulfs - Dieppe - major DLC. Uses 400 X 400 km Dieppe map (revised and updated 1941-1942 Channel map)
TF 6.5 nightbombing 1940-1942 mini DLC (title not officially announced yet, uses above Dieppe map)
TF 7.0 Western Desert 1942 major DLC (partner to TOBRUK, title not officially announced yet, would use 400 X 400 km Egypt map currently ingame Alpha in development)
TF 8.0 Malta and Sicily 1940-43 DLC (title not officially announced yet, would use 400 X 400 km Malta/Sicily map currently ingame Alpha in development)
TF 9.0 USAAF Strat Bombing Campaign January 1943 - May 1944 (would use the expanded Western Europe map which has been discussed in this thread)
No definite schedule after TF 9.0... except that once the TF 9.0 map is in place, we could then move on to a Blitzkrieg DLC, or a Bomber Command over the Reich DLC, or an Ardennes DLC, or a Market Garden DLC, or a Rhine Crossing DLC. Theoretically we could also do a Normandy 1944 invasion DLC with a slightly expanded version of the current Channel/Dieppe maps... but in fact the Normandy invasion was such an ENORMOUS operation... with tens of thousands of ships/aircraft/vehicles packed into a small area, even CLIFFS with its ability to handle large numbers of AI objects, would be seriously challenged to portray such a DLC realistically.
We are looking at developing programming whereby we can place complete villages/towns or even the suburbs of a city with a click of the mouse... These presets could then be tweaked to individualize each location... which would reduce considerably the amount of time to build such a map. Of course, the major city cores, with their distinctive buildings, would require more hands on.
Re. using Blender... our 3D Team Supervisor has successfully brought multiple 3d novices forward through creating buildings, vehicles, ships, to the point they are now creating complex aircraft models"
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak čekal jsem něco podobného spíš od někoho jiného, ale taky dobrý ; )))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Anebo si můžeš zaletět na Kalamari Vary a vzít to ještě na Pilsner. Podle toho obrázku. Vypadá to dobře. Otázkou je jestli se lidi k tomu chtějí vrátit VR by určitě několik procent přilákalo.
Ona tam ta Plzeň podle mne už není, což je škoda, protože Škoda.
Je to, jak píšeš. Podle mne by vedle VR mohly lákat i těžké bombry. Ale je to trochu "vis maior". A pro TF dost risky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já myslím že tam VR být nemůže páč ty kokpity nebyly 100% 3D. Myslím, že plynovky byly fejkový, takový ty divný sekaný animace, mám pocit že i nějaká kabeláž apod. na odlehčení počtu polygonů, tzn. nelze kokpity korektně zobrazit v stereo 3D.
Museli by nejdříve předělat všechny kokpity do plného 3D. Pak by to asi šlo.
To VR pro CLOD už mají rok beta testeři (hlásil jsem se, ale asi už jim měli moc).
Je tu někdo takový? Barone? Má to šanci?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Magote, troufám si nesouhlasit: Jasně, animace byla trhaná (mimochodem až od nějaké pozdější verze, kvůli snížení HW náročnosti, v úplně první verzi CLODu se páky hýbaly plynule...jen se pak moc nehýbal ten zbytek ) a skoro jistě tam někde jsou prvky, které nejsou ve 3D. Ale oboje je "jen" o celkovém dojmu, rozhodně to samo o sobě převodu do VR nebrání. V BOXu je řada 2D detailů a dokážeme s nimi ve VR žít myslím si celkem v pohodě.
VR nebrání, ale pak to vypadá jak vystřihovánky z ABC, objekt je sice plastický ale zároveň 2D.
Podle toho byly taky nastavovány limitace 6DOF aby nebylo vidět ža ta "koule" není celá kulatá, ale je z druhé strany vydlabaná
Viz. také starý šturm ve VR, který jsem si taky zkusil.
takhle by to nějak vypadalo 2D ve 3D YouTube Video
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Velmi působivé! Současný CLOD a stále vylepšovaný se mi líbí víc než Box. Doty jsou vidět lépe, klikatelný kokpit, zvuky, reakce na střelbu jak v kokpitu, tak účinek na cíl atd. a hlavně je v ČEŠTINĚ!
Přimlouvám se na založení klubu nadšenců „IL-2 Clirffs of Dover“
To záleží na úhlu pohledu: před třiceti lety (to jsem se matlal ve 2D wilkcatu na macu) jsem si nemyslel, že dneska budou k dispozici nejméně tři velmi slušné simy z WWII a před námi výhled na tři moc zajímavé projekty, které mají být dokončeny v dohledné budoucnosti : ))
Nicméně uznávám, že normální člověk se na stupnici negativní/pozitivní pohybuje ve spektru někde mezi Horridem a cibulí ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To se hrálo na všem, C64, atari, amiga, apple a asi i na PC. Já to občas hraju dodnes.
Existuje i moderní android verze, ta je ale krapet nepovedená, doporučuju tu amiga verzi YouTube Video
Ne ne, bylo ta na macu. Měli jsme je tehdy v lidovkách na lámání celých novinových stránek (PC to tehdy ještě neumělo, na těch jsme dělali jednotlivé texty).
Byl jsi ve wildcatu a úkolem bylo sestřelit bettynu se dvěma zery. Byl jsem z toho úplně vodvařenej, chodil jsem do práce i ve svým volnu. Splnil se mi můj klukovský sen. Seděl jsem v kabině letadla z WWII a pronásledoval nepřítele. Ostatní vůbec nechápali, co na tom ty hodiny a hodiny vidím. Mysleli si o mne, že jsem totální magor. A myslí si to dodnes.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.