Dan vzpomínal, že spousta věcí se nepovedla nebo nedotáhla, velký bitvy se musely fejkovat aby to engine utáhl, oblečení mnohdy špatně překrývalo vrstvy, kůň nebyl schopen autonomní jízdy, ani faciálky nebyly nic moc...to vše by si už měli ohlídat 🙂
Z technického hlediska to byla a stále je příšerná vifikundace nad Cry Enginem a neodladitelné skriptovací peklo. Průšvih srovnatelný s CLODem. Dodnes mě tam couvají rytíři po skále a podobně..
Z herního hlediska se paradoxně jedná o nadprůměrné non fantasy rpg které nemá na téhle planetě konkurenci.
Snad si u KCD2 (pokud bude) vezmou inspiraci z enginu RDR2 a stvoří něco dokonalého.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ufff, tak to co byl největší opruz v KCD 1 (krom přeskriptovanosti) - bojová ružice, pro používání meče, tak tam zůstane. Bude ale mít čtyři směry místo pěti.
Ta nádhera používáni meče jako je v Chivalry se bohužel konat nebude. Na to jsem se těšil nejvíc, že to půjde mydlit na přímo hlava nehlava s možností zasáhnout i více lidí a hlavně se volně pohybovat.
Důvod je asi, že Warhorse zůstali u enginu pláče. Info o ružici v 9:40 YouTube Video
Chivalry 2 systém boje mečem na UE4 enginu. YouTube Video
Budu se opakovat, psal jsem to už o jedničce: Nechápu, proč museli za každou cenu vymýšlet kolo. Např. v Mount+Blade to bylo perfektně ovládatelné, a spousta her, vč. MMO (namátkou třeba Tigers Knight, Conquerors Blade, apod.) to převzala ku plné spokojenosti hráčů.
A když už teda vymýšleli kolo, tak proč vymysleli pětihranné... a teď to zlepší na čtyřhranné? Tsch
PS: V Chivalry je pokud vím ten samý jako MaB, jen bez toho ukazatele
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.