magot napsal:
Nad hladinou nekonečného pacifiku problém nebude.
Ten ale možná nastane později až se Jason rozhodne dodat velké ostrovy či kus pevniny. Btw maximum pevniny UE5 je 100 x 100km, to jsou sotva střední čechy..
Vsechno stokrat zmensis a mas cely pacifik najednou. Prece nepotrebujes zem a pozemni objekty na desetinku milimetru...
Ale ano, jsem take zvedavy, jak se zrovna tohle vyklube. Treba nevim, jestli skvely UE ma vubec zakriveni zeme...
Budou tam zřejmě limitace na celkový počet polygonů ve scéně (krajina + 3D objekty) a další samostatný limit bude na počet polygonů obsažených pouze v tvaru krajiny.
Tak jako u jiných enginů. Ale ano, pokud se na polygonech ubere asi půjde vytvořit větší plocha území na úkor detailně zaoblených kopců.
Detailnost pozemních objektů budou dělat asi v podobném duchu jako v DCS, něco bude detailní něco chudší a všechno to odlehší LOD systémem, tam asi problém nějak extra nebude.
Terén ohnout šel už v UE4, v UE5 je to myslím schované pod záložkou curve ..
1/ Magote, prosím, ty 3D enginy nezvládnou více pevniny - souše? Zvládnou tichomořské atoly, ale už nezvládnou dohromady JV Anglii, V Anglii, Kanál, Francii, Benelux, Dánsko, Německo? A kam já budu vysazovat s Cibulem borce z Dakot 6. 6. 2044?
Výrobce udává, že při maximálním možným počtu polygonů použitým při generování krajiny je maximální velikost mapy 10 000 km2, tzn. 100 x 100km.
Jde o krajinu v poměru 1:1 vystřiženou a aut. generovanou ze satelitních snímků.
Pakliže bys snížil polygonů v krajině z maxima na nějaký optimální průměr, počítám (stejně jako LesníHU), žev daném poměru se mapa bude dát zvětšit. Voda se nepočítá, resp. se počítá, ale asi relativně bude zanedbatelná.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
batoh napsal:
Rozborem Malého prince na Patreonu si na to nevydělám. ; ))
: ))) To jsem nemyslel (a navíc nevím, co je Patreon). Spíš jestli taky nechceš udělat kvalifikovaný rozbor, proč Combat Pilot vlastně nepotřebuješ, a jaké všechny nevýhody od něj očekáváš. To se tu dost cení ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Rozborem Malého prince na Patreonu si na to nevydělám. ; ))
Pozdě. Rozborů Malého prince jsem už četl víc než je mi milo. Takže na Patreon ti přispěju až napíšeš rozbor něčeho jiného
Zrovna letos plánuju přestavbu PC - v podstatě zůstane jen bedna, monitory, klávesnice a džoj. Tak snad... bude i co na něm pustit
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Pokud budou peníze a pokud by byly víc než jen dogfajty zero × wildcat, uvažoval bych.
Dive + torpéda + protizemní akce.
Exkluzivně noční akce, protiletecké radary na lodích, F6F-5N, F4U-5N, TBF antisub...
Kukulo tuší, že jsem na to zatížený.
Můj psychiatr má jasný pohled na plané ponocování, ale noční směnu na CVE pochopí.
Tak F6F a F4U teď rozhodně nebudou, to je snad jasný Výhoda pacifiku 1942 je, že 5 letadlama na každý straně docela dobře zaplněj všechny nosný typy tý doby a bude se na to dobře navazovat pozdějš...
Začne to možností volně si zalétat s F4f a A6M někde nad nekonečnou vodou s jedním ostrovem a letištěm a/nebo jednou letadlovkou, pak bude brzy následovat možnost dogfightu mezi nima... A Pak budou postupně přicházet jednotlivá letadla, většina z nich je dost jasných, co to bude...
Jestli nám daj tohle léto F4F a A6M na to volný poletování a bude fungovat VR, tak to bude za mě bomba... Jediný v co doufám je, že komplexnost ovládání bude někde mezi BoX a DCS... Cca úroveň CloD by byla dobrá... Úroveň DCS samozřejmě nejlepší, ale to by šlo strašně proti času.
Typickej příklad:
1) Chce to mít možnost vypnout/zapnout zaměřovač jako v CloD
2) Ale žádná simulace, to zdržuje vývoj, prostě vypnu, zapnu žárovku >> svítí nesvítí, hotovo, jako v CloD... V BoX je to udělané, je to nasymulované, ale nemužeš to ovládat, facepalm...
3) Na full real to člověk bude muset zapnout, defaultně vypnuté... Na menší obtížnosti to muže bejt spuštěné automaticky s motorem, aby to neodradilo míň hardcore uživatele
4) Vrchol Nirvany by pro mě byl kdyby žárovky měly nějakej "random timer" a museli se měnit! Ale žádná simulace... Prostě random timer, když praskne, musím zmáčknout jiný tlačítko a počkat 30 vteřin, než mi to začne zase fungovat... Žádná simulace, žádná animace (maximálně zmizí jedna žárovka z držáčku), prostě naprosto jednoduchý, ovládání třema tlačítkama, vypni - zapni - vyměň... Asi tak jedna hodina práce programátora tam tohle dostat vzhledem k tomu, jak je to nyní v BoX a všichni si buou chrochtat blahem...
Upravil/a Hot_Dog dne 05-04-2024 16:56
Typickej příklad:
1) Chce to mít možnost vypnout/zapnout zaměřovač jako v CloD
2) Ale žádná simulace, to zdržuje vývoj, prostě vypnu, zapnu žárovku >> svítí nesvítí, hotovo, jako v CloD... V BoX je to udělané, je to nasymulované, ale nemužeš to ovládat, facepalm...
3) Na full real to člověk bude muset zapnout, defaultně vypnuté... Na menší i to muže bejt spuštěné automaticky s motorem, aby to neodradilo míň hardcore uživatele
4) Vrchol Nirvany by pro mě byl kdyby žárovky měly nějakej "random timer" a museli se měnit! Ale žádná simulace... Prostě random timer, když praskne, musím zmáčknout jiný tlačítko a počkat 30 vteřin, než mi to začne zase fungovat... Žádná simulace, žádná animace (maximálně zmizí jedna žárovka z držáčku), prostě naprosto jednoduchý, ovládání třema tlačítkama, vypni - zapni - vyměň... Asi tak jedna hodina práce programátora tam tohle dostat vzhledem k tomu, jak je to nyní v BoX a všichni si buou chrochtat blahem...
Tak praskající resp. vyměnitelný žárovky by mě bavily fest. Skoro jako otáčení klikou. A nepoměrně víc než zakřivení země ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Praskající žárovky by mě nasraly. Ale to uspokojení po jejich výměně...
Mozoly od kliky chci taky.
Zakřivení chci taky. Jaká by byla navigace bez zakřivení?
batoh napsal:
Zakřivení chci taky. Jaká by byla navigace bez zakřivení?
Lehčí. Už tak se málokdy dostanu tam, kam jsem si to vypočítal ; )
Upravil/a 310_cibule dne 07-04-2024 09:23
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Cibule, zakriveni zeměkoule neovlivnuje jen navigaci, ale taky treba to, ze uvidis na horizontu kouř z lodi, co je za horizontem.
Vzpomínám na FS5, a dost mozna to uměl i nějaký drivejsi, kde se dalo létat uplne všude, jen kdyz člověk neměl mapu daného místa, byla tam jen genericka voda/pevniny. Ale dalo se letět z Havaje na mape Havaje na Kai Tak na mape Hong Kongu, , když měl člověk mapy obou mist. Jsem zvědav, jestli se to podaří i o tricet let později, se všemi vydobytky dnešní techniky. Pacifické bojiste se k tomu přímo vybízí. Moc naději si však nedělám.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.