No s jednadvácou to je vždycky kumšt, člověk nikdy přesně neví jestli bude za 5 minut ještě existovat.
Tyhle přistání v dešti s 21čkou s RSBN si taky občas zalétnu.
Saldy - při podrovnání NESMÍŠ stáhnout plyn pod 55%-60%, jinak ti přestane fungovat BLC - ofukování klapek (jenž přidává cca nějakých 1,5 tuny vztlaku). Proto jsi dopadl na zem jako šutr. Stáhni to na volnoběh, až se dotkneš hlavními koly dráhy. Dřív ne. Jinak dobré. V reálu je na plynovce něco jako zarážka, která tě pod tuto hodnotu nepustí.
Zároveň jsi mě tím motivoval napsat do ED fóra prosbu o simulaci tohoto dorazu. https://forum.dcs...m-modeled/Upravil/a AJaromir dne 01-03-2024 16:20
Měl jsem na mysli přistání bez rsbn, priletis k letišti z libovolného směru, s pomocí ARK se zarovnas na okruh, ale pak se musíš nějak dostat k patě dráhy, za pomoci přístrojů a stopky, pro mě velká výzva, stačí malá chyba , odchylka od úhlu sestupu nebo rychlosti, patu mineš a znova na okruh🙂
Get ready for the ultimate spring savings spree in DCS happening both on the DCS E-Shop and on the DCS Steam Edition. The sale has started and will run until the 24th of March on our Shop and until the 21st of March on Steam. Enjoy!
Můžete mi prosím mrknout na nastavení jestli něco není vyloženě blbě nebo co nastavit lépe? Mě tyhle názvy funkcí a to, jaká je mezi nimi závislost, nikdy nešly pochopit. Občas se něco podporuje, něco jiného vylučuje a tak.
Mám 144Hz monitor a tohle nastavení běhá 144 fps nahoře, při nízkém letu nad městem tak kolem 130 fps. GPU píše, že běží do nějakých 150-180 a je na 97-99%, CPU se fláká ani teď nevím, klasika 20-30%.
Díky.
Dávám přednost vyhlazování DLAA, na shimmering a zubaté linky všeho druhu co kazí obraz nejlepší volba.
Taky anizotropní filtrování dej na hodnotu 16, dodá lepší ostrost v dálce bez ztráty fps.
Navíc Deep Learning Anti Aliasing netrpí ztrátou kvality, proti DLSS a podobným technikám upscalingu, naopak jí vylepšuje například v čitelnosti budíků.
The development of the DCS: Afghanistan Map is progressing on schedule with significant milestones achieved. We are committed to delivering a highly immersive and authentic representation of Afghanistan for virtual pilots to explore and engage in combat operations. Continued collaboration, testing, and refinement will ensure the map’s successful completion and release to our DCS community.
Development Progress
We have made substantial progress in recreating the diverse landscape of Afghanistan. This includes the rugged mountain ranges of the Hindu Kush, the vast deserts of the Dasht-e Kavir and Dasht-e Lut, and the fertile valleys and river basins. Efforts have been dedicated to accurately portraying the unique cultural and urban features of Afghanistan. This involves recreating cities like Kandahar and Herat, with special attention to landmarks, infrastructure, and architectural styles like the blue mosque of Herat. Aerial imagery has been utilised to enhance the realism and accuracy of the map. High-resolution satellite imagery is being integrated to provide authentic terrain textures and details.
The diverse terrain and complex topography of Afghanistan has presented technical challenges due to the large mountainous ranges. Optimization efforts are ongoing to maintain performance without compromising on visual fidelity, particularly in densely populated urban areas and detailed terrain features. The map is designed to look equally as good from low to high altitude.
Future Plans
In the above screenshot, you can see the area of DCS: Afghanistan that will be available in Early Access. The airfields that will be available at launch include Kandahar, Herat, Bost, Camp Bastion, Chaghcharan, Dwyer, Farah, Maymana Zahiraddin Faryabi, Qala i Naw, Shindand, Tirinkot, and Zaranj. The focus will be on completing the detailing of terrain features, including rivers, roads, vegetation, rocks, small stones, ground clutter and geological formations to enhance immersion and realism. Extensive testing and optimization will be conducted to ensure optimal performance and compatibility with a wide range of hardware configurations. Please stay tuned for the pre-order coming soon!
[img]https://www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/8fc/wlewrxgorkxswr0ms88h71zbd5gtfsdd/In_Dev_22.03.2024.3.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Aces_Wild dne 22-03-2024 18:51
Jojo. Nevím proč se to šíří jako snímek. Navíc celkem dost malej. Text by byl lepší. Nemá někdo OCR? Jinak mi HB trochu připomíná VEAO. Naslibovali hromadu modulů, vydali zatím jen dva.
Jinak ED už zareagovalo.
Upravil/a AJaromir dne 04-04-2024 22:44
Dle spekulací Razbam již nějaký pátek nedostal od ED zaplaceno. Zároveň s aktuálním děním tým Razbam opouští stěžejní vývojáři jako CpT_Smiley a Galinette. Otázka zní: co na to ostatní vývojáři?
Máte někdo Discord? Já totiž ne, tak mi to nejde otevřít: https://discord.c...5029851146Upravil/a AJaromir dne 05-04-2024 00:01
v discordu je klasickej shitstorm, z devu s k tomu tam nikdo nevyjadřuje, už asi hladoví usnuli, tak to tam komunita jede jeden gif za druhým, jeden na ukázku
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.