-zaplat panbuh, ze youtube umi prehravat zrychlene
-obetoval jsem tricet minut sveho zivota a nic zajimaveho jsem se nedozvedel. Vlastne snad ani nic jisteho, jen marketingove prisliby.
-zaplat panbuh, ze youtube umi prehravat zrychlene
-obetoval jsem tricet minut sveho zivota a nic zajimaveho jsem se nedozvedel. Vlastne snad ani nic jisteho, jen marketingove prisliby.
Já to teď poslouchám při vaření jen jako audio, no je to utrpení. S tím zrychlením to je vlastně dobrý nápad, to mne nenapadlo. Bejt to zrychlení analogově, byl by to ještě navíc dobrej kačer donald
Přesně nevědí nic, jedna z mála věcí - klikatelný kokpit, tak to taky nevědí.
Co mne ale zaujalo, CP nebyla na počátku Jásoňova inciativa, ale těch lidí z barved wire. Čili nebýt jich že se ozvali, možná by J. dělal něco úplně mimo sim bussines.
Další konkrétní věc, že byl BOX byl svého času ziskový, ale trvalo to dlouho než se dostali ze ztrát. Ty zisky ale nemohl investovat do vylepšování hry páč je rus v 1C utopil .. no a pak že ho už jen štvali jak to dělaj ten bussines
Další konkrétní věc, že nechtěj podporu z třetích stran ale chtějí dodat demo hlavnímu investorovi, kde bude stroj, bude létat nad historickou oblastí. Myslím že i s letadlovkou. Pak se investor rozhodně jestli to pošle dál nebo se jim dá sbohem.
Pak už by jim jen zbývala podpora třetích stran, kterou primárně nechtěli.
Už jen prolézt si Akagi či Enterprise pro mne bude zážitek. A jestli ve wildcatu nasimulují točení klikou, budu na vrcholu blaha : )
Škoda, že si to nejde předobjednat ; )
YouTube Video
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Je to tak. Teď jsem si pořídil novou GPU, až vyjde toto, budu zas potřebovat novou (a ta 3080 bude mít zlomkovou hodnotu). Na to, že prakticky nelétám (on-line vůbec), je to dost nákladný koníček ; ))
Upravil/a 310_cibule dne 04-04-2024 12:55
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Nad hladinou nekonečného pacifiku problém nebude.
Ten ale možná nastane později až se Jason rozhodne dodat velké ostrovy či kus pevniny. Btw maximum pevniny UE5 je 100 x 100km, to jsou sotva střední čechy.. YouTube Video
Problém těchto 3D enginů jé, že byly vždy designované na 3D akce, případně v dnešní době už i na rozsáhlé RPG, kde je požadavek je sice na velké prostory, ale ne na simy.
Nikdy předtím ale nějaký větší letecký sim nepoužíval tyto v podstatě nevhodné enginy.
Ale budu věřit Jásoňovi, že si vše nejdříve zjistil co tam je možné vytvořit a že nebude za x let plakat, že se tam nevejde ani Okinawa
Upravil/a magot dne 04-04-2024 15:12
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Kuci mi jsou celkem jedno obrovské ostrovy a pevniny.
Jde mi o to co v BOX nikdy nepujde a proto stojí za prdek.
To jest válečná vřava. Už jsem to tu psal asi 50x.
Tzn : Musejí tam plavat desítky válečných lodí, jezdit desítky pozemáků všeh druhů, včetně desítek kolon trénu, dále případně jezdit desítky vlaků tam a zpátky. Ve vzduchu lítat DESÍTKY lítadel KURVA DRÁT.
Jinak na to seru.
magot napsal:
Nad hladinou nekonečného pacifiku problém nebude.
Ten ale možná nastane později až se Jason rozhodne dodat velké ostrovy či kus pevniny. Btw maximum pevniny UE5 je 100 x 100km, to jsou sotva střední čechy..
Vsechno stokrat zmensis a mas cely pacifik najednou. Prece nepotrebujes zem a pozemni objekty na desetinku milimetru...
Ale ano, jsem take zvedavy, jak se zrovna tohle vyklube. Treba nevim, jestli skvely UE ma vubec zakriveni zeme...
1/ Magote, prosím, ty 3D enginy nezvládnou více pevniny - souše? Zvládnou tichomořské atoly, ale už nezvládnou dohromady JV Anglii, V Anglii, Kanál, Francii, Benelux, Dánsko, Německo? A kam já budu vysazovat s Cibulem borce z Dakot 6. 6. 2044?
2/ Ajvne, prosím, to myslíš vážně? Který sim uměl toho tolik rozpohybovat? Nemám moc přehled o hrách, brousil jsem hlavně starého šturma. Existuje něco jako masivní letecký multiplayer?
3/ Nejsou všechny ty počty pixelů v rozporu s počtem objektů?
4/ A co navigace a radary? Nedejbože bombardovací zaměřovače...
?/ Co vlastně chceme a co dostaneme, až nám všem bude 65+? To budou před každou speckou na Steamu i plínky ve slevě?
batohu, tady jsem na strane Ajvna a ostatnich.
Ne, nepotrebuji lod z padesati tisic polygonu, potrebuji tisicovku lodi a lodicek o padesati polygonech utocicich na Iwo Jimu.
Ne, nepotrebuji kazdy pitomy sroubecek na externim modelu, kdyz vetsinu casu travim koukanim na deset pixelu velky cil. Potrebuji mraky a pocasi, ve kterych cil je.
Ne, nepotrebuji simulovanou drahu kazde kulky na cele mape, potrebuji ale, ze kdyz potkam vracejici se svaz bombarderu, tak bude mit realisticke poskozeni z doby pred trema hodinama.
Ne, nepotrebuji masivni multiplayer, potrebuji masivni singleplayer, kde pujde hra ulozit.
Ne, nepotrebuji screenshoty, potrebuji *gameplay*, co mi vytvori zazitky (to je to, co s radosti vypravite ostatnim).
Ne, nepotrebuji vystinovanou, raytraycovanou nebo kdovijakou kabinu, potrebuji takovou kabinu, ve ktere bude pilot.
Ne, nepotrebuji obdivovat tisice zasahovych efektu, ale potrebuji, ze kdyz hori pristav, tak je ten kour bude videt z padesati kilometru.
Ne, nepotrebuji promakanou uplne 'super' kampan o dvaceti misich, jednu. Potrebuji persistentni mapu, takce kdyz poletim druhy nalet na Wake, tak uvidim svuj krater z prvniho naletu.
a ono by se dalo pokracovat...
Pánové, vážně si myslíte že Jason je tak blbej, že rok zaměstnával 10tky lidí, za což už utratil miliony dolarů a přitom vybral engine, kterej nedovolí víc než 100km2 krajiny a vy ste na to kápli během 10 minutm, co ste si přečetli, že to poběží na Unreal Enginu?
Já sem naopak velmi nadšený, že na to použije hotovej Engine, protože to řádově urychlí vývoj a zjednoduší všechno včetně budoucích updatů, VR supportu, implementace všech fičur jako DX12, tessalace, RayTracing atd... A že není vhodný pro letecké simulátory, kdyby ste si to od něj přečetli celé, tak byste zjistili, že na tom enginu běžej nějaký profesionální simulátory a sám Unreal prezentoval demo pro použití se simulátory... Ok, asi ten engine není dělaný na letecký simulátory ale, v současný době je to dost možná nejlepší řešení a věřím, že to bude vypadat líp, než cokolik dnes dostupného (asi s vyjímkou MSFS). Díky tomu taky vůbec třeba nemusej řešit ten vlající hadr a pytel ve větru, prostě to jenom implementujou, už je to udělaný... Proto to taky ukázali, jak jednoduchý to bylo, nic to nestálo a nádherně to vypadá... Víte kolik práce by stálo udělat něco takovýho od píky??? I kdyby to mělo vypadat mnohem hůř, třeba jako v BoX?
Já Jasonovi věřím docela naivně od prvního dne, co oznámil že na COmbat Pilotovi dělal.. A můj vlhkej sen byl, že bysme se do roka a do dne (respektive v roce 2024) mohli proletět jakýmkoliv způsobem v nějaké betě, což v posledním DD v zásadě potvrdil a možná ještě předčil očekávání... Na rozdíl od toho Ruskýho "týmu" , který v zásadě po odchodu Jasona (a Petroviče) nedokáže nic novýho udělat, jenom po vzoru Ruskýho velkohubectví všechno slibuje mu naprosto důvěřuju... Týmu Il2 BoX naprosto nedůvěřuju, ale lítat to budu dál, protože teď to v nějaký podobě je a nic lepšího není...
A za veškerou podobu, kterou to v současnosti má, tak mužem vděčit Jasonovi... Po BoS přišel BoM a vypadalo to trochu blbě... Pak to převzal Jason, Přišlo BoK a všechno šlo k lepšímu, BoBp to jen potvrdil a BoN dopadl taky dobře, nebejt toho, že ještě před vydáním musel Jason odejít... Nebejt Jasona, současnej Il-2 BoX (nebo Great Battles, jestli chcete), by byl mnohem, mnohem horší, tím sem si jistej...
A BTW, pokud si psal Ajvne, že chceš 10tky, tak všechno tohle BoX v současnosti zvládá, jak si to napsal... A mimochodem není o tolik horší než starej Il-2 1946, v mnoha ohledech vůbec ne... No jo, jenže dřív byla tráva zelenější, vigvamy vyšší a indiáni opálenější, že Ale souhlasím s tebou, jak je to v BoX, tak je to málo a je to ostuda... Toužím po minimálně 150+ pilotech na servru, a 100vkách všeho, co si psal, nikoliv ale desítkách, to umí i BoX... A samozřejmě to že v BoX pohyb 10 lodí v dvourozměrnym prostoru totálně zasere server je ostuda všech (ruských) ostud... Nicméně on za to Jason nemuže a jak říkám, věřím mu, takže v COmbat Pilotu to bude lepší
Upravil/a Hot_Dog dne 04-04-2024 22:13
Ty letadlovky ať jsou detailní, ale ostatní lodě by mohly zůstat v takové podobě. V DCS vidím podobnou cestu-kolísající kvalita textur a 3D objektů a nepohoršuje mě to.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.